-
Παιδιά, έπειτα απο καιρό αποφάσισα να βγάλω το δίπλωμα της μηχανής. Αφού πέρασα τα θεωρητικά την προηγούμενη εβδομάδα, μεθαύριο δίνω πορεία.
Θα κάνω ένα μόλις μάθημα και αυτό αύριο το απόγευμα λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος που έδωσε πρόσφατα το δίπλωμα για άνω των 125cc να μου δώσει διάφορα Hints 'n' tips ? Οσο πιο αναλυτικα τόσο το καλύτερο!
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
Παιδιά, έπειτα απο καιρό αποφάσισα να βγάλω το δίπλωμα της μηχανής. Αφού πέρασα τα θεωρητικά την προηγούμενη εβδομάδα, μεθαύριο δίνω πορεία.
Θα κάνω ένα μόλις μάθημα και αυτό αύριο το απόγευμα λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος που έδωσε πρόσφατα το δίπλωμα για άνω των 125cc να μου δώσει διάφορα Hints 'n' tips ? Οσο πιο αναλυτικα τόσο το καλύτερο!
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
Παιδιά, έπειτα απο καιρό αποφάσισα να βγάλω το δίπλωμα της μηχανής. Αφού πέρασα τα θεωρητικά την προηγούμενη εβδομάδα, μεθαύριο δίνω πορεία.
Θα κάνω ένα μόλις μάθημα και αυτό αύριο το απόγευμα λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος που έδωσε πρόσφατα το δίπλωμα για άνω των 125cc να μου δώσει διάφορα Hints 'n' tips ? Οσο πιο αναλυτικα τόσο το καλύτερο!
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
Καλά κανένας δεν έχει δίπλωμα εδώ μέσα? ? ? ?
-
Κακώς κάνεις μόνο ένα μάθημα. Όχι επειδή θα μάθεις να οδηγάς καλύτερα με τα παραπάνω, απλά επειδή θα συνηθίσεις και θα μπεις στο τριπάκι της θεατρικής παράστασης 'κοιτάζω πίσω από τον ώμο μου, αλλά πρέπει να το κάνω και ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ οτι κοιτάζω πίσω από τον ώμο μου, βγάζω φλας για να προσπεράσω διπλοπαρκαρισμένα κτλ'
Επιπλέον υπάρχει και άλλη μια θεατρική παράσταση, αυτή που λέει οτι κοιτάω όλα τα υγρα του μηχανακίου (sic) και ελέγχω και τα λάστιχα με τον αλάνθαστο και πατροπαράδοτο τρόπο 'κλωτσιά-δάχτυλο'. Συν οτι πρέπει να απαντήσω στις πιο ηλίθιες ερωτησεις που μπορούν να γίνουν, από τις οποίες 9 στις 10 ειναι 'παγίδα' (την οποία γνωρίζεις με κανα-δυο μαθηματάκια βεβαίως βεβαίως, καθώς ο δάσκαλος φροντίζει να μη σου τις πει όλες σε ένα)
Τέλος, δεν ξέρω αν ακομα κάνουν τα 8άρια και το πέρασμα με χαμηλή και υψηλή ταχύτητα από την ευθεία, αλλά όσο χαζό και αν ακούγεται, την εξασκησούλα τους τη θέλουν και αυτά, εφόσον δεν έχεις συνηθίσει το μηχανάκι και εφόσον δεν έχεις μπει στο παραπάνω ηλίθιο mode τυπικότητας.
Ενδεικτικά καθώς κάνεις το οκτάρι στον καθορισμένο χώρο με τους δυο κύκλους πρέπει να κοιτάς εναλλάξ πισω δεξιά ή πίσω αριστερά και να βγάζεις παράλληλα και μια δεξί-μια αριστερό φλας. Ζαλάδα λέμε...Είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι αν μας εβαζες όλους εδώ να περάσουμε τις εξετάσεις χωρίς προετοιμασία, όσα χρόνια και να οδηγούμε, 9 στους 10 θα κοβόμασταν, καθώς δε θα μπορούσαμε να μπούμε σε αυτό το mode, εφόσον έχουμε συνηθίσει αλλιώς.
Και κάτι σχετικό. Ακολουθούσα τις προάλλες μια κοπελίτσα με ένα Ν να με το συμπάθειο, σε κεντρικό του Αργοστολίου. Μου έκανε εντυπωση που έβγαζε συνέχεια φλας, μέχρι που συνειδητοποίησα οτι ωσάν φρέσκια στο τιμόνι και ψαρωμένη, το έβγαζε οταν συναντούσε παρκαρισμένο και έπρεπε να ανοιχτεί.
Άντε, με το καλό!
-
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά πριν ανέβουμε στη μηχανή θα την κλωτσάμε !!!! α!!! και κάτι άλλο το Ν στη μηχανή που μπαίνει
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και κάτι σχετικό. Ακολουθούσα τις προάλλες μια κοπελίτσα με ένα Ν να με το συμπάθειο, σε κεντρικό του Αργοστολίου. Μου έκανε εντυπωση που έβγαζε συνέχεια φλας, μέχρι που συνειδητοποίησα οτι ωσάν φρέσκια στο τιμόνι και ψαρωμένη, το έβγαζε οταν συναντούσε παρκαρισμένο και έπρεπε να ανοιχτεί.Πάντως αν η ταχύτητα είναι λίγο μεγαλύτερη και υπάρχει και κίνηση είναι καλό να βγάζεις φλας για τα διπλοπαρκαρισμένα,γιατί ο πίσω μπορεί να μην δει το παρκαρισμένο έγκαιρα...
-
Ο χρήστης Ερέτης έγραψε:
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά πριν ανέβουμε στη μηχανή θα την κλωτσάμε !!!!Είναι ο μόνος σωστός τρόπος να συμπεριφέρεσαι σε μηχανάκι.
-
Είπα και γώ, ο ΧΛ στα μηχανάκια να βγάλει δίπλωμα 125cc, τόοοοοοοοσο πια φόβος και τρόμος τα τεκμήρια!
-
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά πριν ανέβουμε στη μηχανή θα την κλωτσάμε !!!!
Είναι ο μόνος σωστός τρόπος να συμπεριφέρεσαι σε μηχανάκι.
Χαχαχαχαχ να δεις κάπου το άκουσα αλλά δεν θυμάμαι …έτσι λέει θέλουν και οι γυναίκες ……..P (πλάκα λέμε !!) άκουσα και κάτι άλλο όμως , τις μηχανές πρέπει να τις «στύβεις» αλλάααααααααα με σεβασμό ισχύει ;;
-
Σήμερα έκανα το πρώτο μάθημα !!
Ακριβώς όπως μου τα είπες taurus..Πιστευω πως 9/10 κόβονται από τους σημερινούς οδηγούς αν πάνε μια μέρα ξαφνικά να διαγωνιστούν..
Μου έδωσε ενα cb400 που το τιμόνι ηταν ΘΕΟΒΑΡΟ !! Στην αρχή δεν μπορούσα να κρατήσω την μηχανή όχι απλά ανάμεσα στις 2 κίτρινες λωρίδες, αλλά έβγαινα και έξω από αυτές!! Μετά απο κανά 15λεπτο εξάσκησης, κατάφερα να βελτιωθώ αρκετά , αλλά θεωρώ πως θα χρειαστώ τουλάχιστον άλλα 3 μαθήματα για να αποκτήσω τον 'αέρα' της εξέτασης. Μιλάμε μετά ανέβηκα στο BMW μου και μου φάνηκε παιχνίδι!!
Η εξέταση έχει μια ευθεία 20 περίπου μέτρων που πρέπει να διανύσω σε χρόνο >15 δευτερολέπτων, μετά έχει οκτάρια, και μετά έχει αυτή την ευθεία με συνεπιβάτη πίσω αλλά σχετικά σβέλτα..
Νομίζω η εξέταση κλείνει με μία βόλτα έξω στο δρόμο...
Θα σας ενημερώνω....πάντως είναι πραγματικά ΕΜΠΕΙΡΙΑ!!!
-
Άσε τι μου θύμησες όταν έδινα και εγω είχα κάνει 5 - 6 μαθήματα και ήμουν μια χαρά όταν πήγα και έδωσα 1η φορά πάτησα τη παλιογραμμή και κόπηκα.Με την 2η το πήρα.
Καλή επιτυχία!
-
Σε ευχαριστώ !!!
Σκέφτομαι να λαδώσω διότι η περίπτωση μου είναι λίγο περίεργη...Ο δάσκαλος ειναι γνωστός γνωστού...δεν με χρεώνει μαθήματα...και έχω την εντύπωση πως ίσως βγάλει τα σπασμένα μετά...
Το κόστος να δώσω είναι 250 ευρώ. ΑΝ κοπω, κάθε φορά που θα ξαναδίνω είναι άλλα 150 ευρώ ακόμα..
Θα τσεκάρω τον εαυτό μου μετά απο 3-4 μαθήματα, και θα πράξω ανάλογα..Αυτή η παλιογραμμή είναι στάνταρ 150 ευρουλάκια έξτρα...λίγο να κουνηθεί ο πίσω....ελπίζω να γίνομαι κατανοητός..
-
Άσε και εγω το είχα σκεφτεί αυτό και ο καθηγητής μου (φίλος) μου είπε ότι ξέρουν ποιοί τ'αρπάζουν και ποιοί όχι. Αυτός που έτυχε εκείνη την μέρα δεν τα άρπαζε. Κοίτα όχι ότι είμαι υπέρ να λαδώνεις αλλά τώρα αν ακουμπήσεις λίγο την γραμμή σου λέει κόπηκες. Κάτσε ρε φιλάρα στα 28 μου έδινα έχουμε και δουλειές όλη την μέρα με αυτή την παλιογραμμή θα ασχολούμαι λολ. Μα είναι εντελώς χαζή εξέταση αυτή με τη γραμμή. Για πλάκα μπορείς να την ακουμπήσεις ιδίως με το stress που έχεις εκείνη τη στιγμή και έχεις και τον εξεταστή να είναι στα 20 μέτρα μπροστά σου και να σε καρφώνει.
-
Κι εγώ 28 είμαι, και προσπαθώ να βρω λίγο χρόνο ώστε να πάω να κάνω μάθημα!!
Μια απο τα ίδια..Μηπως γνωρίζεις πόσο είναι η ταρίφα στην περίπτωση που πέσω σε κάποιον που τα παίρνει?
-
Δεν θυμάμαι φίλε μου έχει και 3,5 χρόνια που έδωσα.
-
Κατά πρώτον, να ξέρετε οτι τα μισά φράγκα του λαδώματος τα παίρνουν οι δάσκαλοι.
Κατά 2ον, η γραμμή κατ' εμε ειναι το μόνο σοβαρό σημείο της εξέτασης και το μόνο που θα σε γλιτώσει από το 'πέφτω-μένω όρθιος' στη δύσκολη στιγμή. Σου μαθαίνει πώς να κουμαντάρεις το μηχανάκι σε πολύυυυυ χαμηλή ταχύτητα, πράγμα όχι και τόσο εύκολο τελικά. Παρεπιπτόντως έχει τύχει να σταματήσω σε φανάρι και να μη βάλω πόδι κάτω, καθώς μετά από κανα 5άρι δευτερα άναψε. Και αυτό επειδή είχα την επιμονή να μη βάζω πόδι με το που η ταχύτητα της μηχανής πάει κάτω από τα 5 χαω, όπως κάνουν πολλοι.
Α! Και κάτι άλλο. Είναι πολύ πιο εύκολο να κοπείς στη βολτα στο δρόμο, όπου πρέπει να είσαι σουπερ-υπερ-τυπικός, παρά στην αλάνα με τις γραμμές. Κάνε μερικές 'πρόβες' και εκεί....
-
Παιδιά, με το συμπάθιο δλδ, αλλά θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να συζητάμε για το πως θα λαδώσουμε κλπ.
-
Χρήστο 100% σύμφωνο με βρίσκεις, ΑΛΛΑ σε μία χώρα όπου οι νόμοι και οι κανόνες τηρούνται ευλαβικά...
Οχι στην δική μας μπανανία..
S.O.S ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 125cc