-
Καλησπέρα σας. Αυτό τον καιρό είμαι σε αναζήτηση για καινούριο αμάξι και έχω καταλήξει σε αυτά τα 2, αλλά δεν ξέρω ποιο.... Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι σβέλτο και να χωράνε άνετα οι πίσω επιβάτες (καθώς θα γίνονται και μερικά ταξίδια).Οποιαδήποτε συμβουλή/γνώμη/πρόταση ευπρόσδεκτη
-
Καλησπέρα σας. Αυτό τον καιρό είμαι σε αναζήτηση για καινούριο αμάξι και έχω καταλήξει σε αυτά τα 2, αλλά δεν ξέρω ποιο.... Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι σβέλτο και να χωράνε άνετα οι πίσω επιβάτες (καθώς θα γίνονται και μερικά ταξίδια).Οποιαδήποτε συμβουλή/γνώμη/πρόταση ευπρόσδεκτη
-
Καλησπέρα σας. Αυτό τον καιρό είμαι σε αναζήτηση για καινούριο αμάξι και έχω καταλήξει σε αυτά τα 2, αλλά δεν ξέρω ποιο.... Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι σβέλτο και να χωράνε άνετα οι πίσω επιβάτες (καθώς θα γίνονται και μερικά ταξίδια).Οποιαδήποτε συμβουλή/γνώμη/πρόταση ευπρόσδεκτη
-
Αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις τοτε T-jet αν σε ενδιαφερουν η ποιοτητα και η ανεση και η καλη καταναλωση τοτε 207 (γιατι οχι το 1.6 με τους 120Hp?) , αν σε ενδιαφερουν οι χωροι τοτε T-jet.Eγω προσωπικα θα επαιρνα το T-jet κυριως γιατι ειναι πολυ μπροστα σε επιδοσεις.Μη ξεχνας ομως πως με +1700 ευρω(σε σχεση με το T-Jet Sport =16000 ευρω) παιρνεις το 207 Rallye για το οποιο δεν υπαρχει θεμα συγκρισης με το T-jet(εκτος απο τους χωρους για τους πισω αλλα η διαφορα ειναι μικρη και δεν πιστευω να σε πειραζει).Δεν πιστευω πως ειναι πολλα τα + 1700 ευρω αρα εγω σου λεω να πας κατευθειαν για Rallye.
-
Από τα δύο αυτά, το T-Jet λόγω μεγάλης διαφοράς στις επιδόσεις ενώ στα υπόλοιπα δεν διαφέρουν (χώροι, κόστος χρήσης) και ιδιαίτερα, πλην της ποιότητας όπου το 207 έχει τα πρωτεία.
Ωστόσο με τέτοιο ανταγωνισμό θεωρώ το ατμοσφαιρικό 1.6 207, είτε 110 είτε 120 ίππων, πλήρως anti-value for money. Με λίγα παραπάνω χρήματα (για να μην πω τα ίδια) παίρνεις πολύ, πολύ μα χαωδώς πολύ περισσότερα πράγματα:
Leon 1.4 TSI 125HP REFERENCE € 15.990,00Αν σκοπεύεις να δώσεις επιπλέον χρήματα φτάνοντας τα 18.000 ευρώ ναι, το 207 Rallye είναι εξαιρετική επιλογή. Ωστόσο με τα ίδια λεφτά παίρνεις Golf 1.4 TSI 122 το οποίο μπορεί να είναι πιο αργό αλλά σε χώρους και ποιότητα είναι μια κατηγορία πάνω.
Γενικά, αν ψάχνεις στο άνω άκρο της supermini κατηγορίας, αξίζει να κάνεις την κίνηση των... 1000 επιπλέον ευρώ και να πας στην C. Περισσότερα θα χάσεις από την μεταπώληση του B segment στο μέλλον μάλλον...
-
Ταξιδια + χωροι πισω = Punto
Ποιο ξεκαθαρα δεν μπορουσες να το φωτογραφισεις...
-
@Evgenios -- Το 207 με τα 120 το έχω μέσα στις επιλογές μου
Η πιο πάνω κατηγορία αμαξιών έχει απορρηφθεί λόγω.....parking .
Να πω την αλήθεια το 207 σαν σχεδιασμός μου αρέσει πιο πολύ αλλά δεν θέλω να δώσω 18 χιλιάρικα για rallye. -
Τα αμαξια ειναι το ιδιο 'ποιοτικα' (τι εννοει ο καθενας ποιοτικο ειναι αλλο θεμα) , αναλογικα με την κατηγορια τους. Εχω οδηγησει και τα δυο (με τους μικροτερους κινητηρες).
Απλα σε συγκεκριμενη εκδοση του 207 (ζμπορ) , το πανω μερος του ταμπλο φαινεται πιο ακριβο λογω του υλικου που εχει επιλεχθει.Απο εκει και περα, θα προτεινα **Punto T-Jet 120. **
Στα υπερ του, 5 χρονια εγγυηση (με μικρη επιβαρυνση), κινητηρας. -
@saxon
Ίδιο είναι το υλικό του ταμπλώ στο 207 σε όλες τις εκδόσειςΚι εγώ Punto ψηφίζω πάντως.
-
Ποσα λεφτα μπορεις να δωσεις το maximum?
-
Χμμ...16000 βίαια βίαια 17. Σκοπέυω βέβαια να δώσω και το τωρινό αμάξι (ένα fiat marea).
-
RENAULT CLIO 1.2T ριπ κατι που λενε την εκδοση
κατω απο 15 τελικη τιμη
πολυ καλο αμαξι...
και σε σχεση με 207 μπορει να ειναι και πιο γρηγορο σε ρεπριζ.... -
Ο χρήστης IterTwo έγραψε:
Χμμ...16000 βίαια βίαια 17. Σκοπέυω βέβαια να δώσω και το τωρινό αμάξι (ένα fiat marea).Απο τη στιγμη που δε θες να πας σε C segment κατηγορια και μπορεις να δωσεις το πολυ 17000 , τοτε πας σε Grande Punto T-jet με κλειστα ματια.Το μονο μειονεκτημα που εχει αυτο το αμαξι μπροστα στο 207 με τα 120 αλογα ειναι το αθλιο ταμπλο του(απο θεμα ποιοτητας γιατι απο θεμα ομορφιας κατ'εμε ειναι πιο ομορφο απο αυτο του 207) και γενικα τα πλαστικα του και η καταναλωση του.
ΥΓ Και εγω το Grande Punto 1.4 16v εχω αλλα δεν ειμαι και τοσο ευχαριστημενος.Απο τριγμους οτι θες: Παραθυρα , πορτες , πισω αναρτηση , κολονα τιμονιου , σχεδον κομμενη βαση μηχανης και δεν ξερω και εγω τι αλλο(ευτυχως τωρα τα εχω φτιαξει τα πιο πολλα αλλα για ενα αυτοκινητο 1.5 χρονων δεν ειναι και πολυ ωραιο να εχεις ολα τα παραπανω ).Τωρα μπορει να ετυχα και στην περιπτωση.Βεβαια ημουν και λιγο σκληρος απεναντι του .Ας μιλησει και κανας αλλος κατοχος GPunto.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
@saxon
Ίδιο είναι το υλικό του ταμπλώ στο 207 σε όλες τις εκδόσειςΚι εγώ Punto ψηφίζω πάντως.
-
Τελικά μάλλον δυνατά και ... ιταλικά θα συνεχίσουμε στην οικογένεια
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. -
Saxon, όλα τα 207 έχουν αυτό το ταμπλώ:
http://xs128.xs.to/xs128/08234/p1012356vvv422.jpg' target='_blank
(μιλάω για τα υλικά στο πάνω μέρος, όχι για την οθόνη που έβαλε ο τύπος)
ανεξαρτήτου έκδοσης!Νομίζω υπάρχει η δυνατότητα για επένδυση του ταμπλώ με δέρμα αλλά μόνο κατά παραγγελία.
Το Renault Clio III είναι που έχει διαφορετικά πλαστικά στην ακριβή έκδοση...
-
Όλα τα 207 έχουν ίδιο ταμπλώ, το μόνο που αλλάζει είναι η επένδυση της κεντρικής κονσόλας.
Α, και η οθόνη είναι η στάνταρ του RT4 (ραδιοτηλέφωνο, gps, mp3 με hdd κτλ). -
Ο χρήστης IterTwo έγραψε:
Τελικά μάλλον δυνατά και ... ιταλικά θα συνεχίσουμε στην οικογένεια
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το καλυτερο που εχεις να κανεις.
Εγω θα προτεινα μετα τον drdino αλλα εφοσον η αποφαση παρθηκε...
-
Πουντο και δεν θα το μετανιωσεις φιλε μου !!!!!!!!!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Τελικά μάλλον δυνατά και ... ιταλικά θα συνεχίσουμε στην οικογένεια
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το καλυτερο που εχεις να κανεις.
Εγω θα προτεινα μετα τον drdino αλλα εφοσον η αποφαση παρθηκε...
Εσύ δεν ήσουν εκείνος που λίγους μήνες πριν βλαστημούσες και έλεγες δεν θα ξαναπάρεις ιταλικό;
Μ' αρέσει που είσαι αντικειμενικός πάντως, δεν αλλάζεις εύκολα γνώμη και λες ότι να 'ναι κάθε φορά χωρίς φυσικά κανένα επιχείρημα.
Punto t-jet vs 207 (120hp) vs 207 (110 hp)