Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ
    • 1 / 1
    Formula 1
    1
    3
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      powerdin last edited by

      προσπαθωντας να δουμε τι αρεσει σε εμας τον απλο λαο και με τι διαφωνουμε η συμφωνουμε στις αλλαγες των κανονισμων που κανουνε(σλικ ελαστικα,μικροτερα αεροδυμανικα πακετα,παγωμα εξελιξης κινητηρων πιθανον και με 5% βιοκαυσιμο,πολιτικη μειωσης κοστους και γενικα ολα αυτα)

      Εγω προσωπικα συμφωνα μονο ως προς την πολιτικη μειωσης κοστους-περιβαλλον και τα σλικ ελαστικα τα αλλα θεωρω οτι απλα καταστρεφουν την μαγεια του αθληματος.......

      Εγω αν εφτιαχνα κανονισμους(και μετα ξυπναγα) θα το σκεφτομουν ως εξης:

      αφου τα μικροτερα κυβικα και η διαρκεια ζωης του κινητηρων παιζουν βασικο ρολο στο κοστος θα μπορουσαν ,αντι να κλειδωνουν τις στροφες αποτρεποντας την δυνατοτητα-μαγκια ή σε αντιθετες περιπτωσεις ανικανοτητα των ομαδων να εχουν πολυ δυνατοτερο κινητηρα και τελος παντων ανταγωνισμο στο θεμα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,να κανουν το εξης κατα προσωπικη μου αποψη:

      μικροτερα κυβικα π.χ 4 κυλινδρους χ 300 κυβικα(σταθερη γεωμετρια κυλινδρων)=1200κ.εκ. με υπαρξη τουρμπο(καθως δεν νοειται σιγα σιγα τα καθημερινα αμαξια μας να βαδιζουν προς τα εκει..) που ομως για μειωση κοστους και σπασιματων αυτων, να αντεχουν για 4-6 αγωνες αντι για 2 ή 1(να μην μπορυν να το παρακανουν..διπλη μαγκια και το ποσο δυνατος αλλα και το ποσο ανθεκτικος...με αυτην την γνωμη πανω κατω συμφωνει και ο mario theissen)και ανοικτη η εξελιξη τους εννοειται....(μην ακουσω απο κατω αποψεις του στυλ δεν θα τραβαει με 1200 και τετοια.....αυτο αποκλειεται,αν δεν εχουν περιορισμο και με τουρμπο μπορουν να αποδωσουν και πανω απο 750 ιππους....)

      αεροδυναμικα τωρα.....ειναι ενας τομεας που δυσκολα μπορεις να βαλεις τοσο περιορισμο ωστε να μην ξοδεψεις οποτε ας ορισουν εναν στανταρ κανονισμο μεγεθους αεροδυναμικων εξαρτηματων και ας τα αφησουν ολα ανοικτα τα υπολοιπα...(κινουμενα και μα****ες)

      ηλεκτρονικα επισης ανοιχτα δεν καταλαβαινω τι μαγκια εχει το να οδηγειται χωρις καποιο ηλεκτρνικο βοηθημα???που βγαλανε το traction control π.χ τι καταλαβανε???μειωσαν κωστος η αυξησαν θεαμα? η εφερε καμια ανακατοσουρα στην ικανοτητα οδηγων??Εννοειται μια απο τις μαγκιες του αθληματος ειναι τα αμαξια διαστημοπλοια.....

      ο ανταγωνισμος εταιριων ελαστικων ηταν απο τα καλα στην φ1...αλλα παει και αυτο!!!ηταν ωραιο να βλεπες π.χ. σε μερικουσ αγωνες επειδη επεφτε η θερμοκρασια η επειδη αλλη μαρκα ελαστικων τρωγωταν γρηγορα και αλλη αργα να επεφτες απο τα συννεφα στην αποδοση του μονοθεσιου....τωρα τι βλεπουμε??το υπερστροφικο-πιεστικο μονοθεσιο για ελαστικα vs υποστροφικο-γλυκο μονοθεσιο=σοφτ ελαστικα ξερεις τι θα γινει και αυτο ειναι μαλακια???ποιος δεν ηξερε στο spa οτι μολις βαλει ο lh τα σκληρα θα πηαγινε καλυτερα απο την ferrari??ενω αν ειχε τιποτα Michelin δεν ηξερες τι θα περιμενες.....

      Ελπιζω η f.o.t.a να το σκεφτει καπως ετσι για να ερθουν και τα προσπερασματα ξανα, και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ επιλογες των ομαδων με @@, και οι πολυ καλες στρατηγικες, γιατι αυτα που βλεπουμε τωρα δεν ειναι ακριβως στρατηγικες ειναι τυχη γκαντεμια ή λαθος καιρου ή δεν ξερω εγω τι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • P
        powerdin last edited by

        προσπαθωντας να δουμε τι αρεσει σε εμας τον απλο λαο και με τι διαφωνουμε η συμφωνουμε στις αλλαγες των κανονισμων που κανουνε(σλικ ελαστικα,μικροτερα αεροδυμανικα πακετα,παγωμα εξελιξης κινητηρων πιθανον και με 5% βιοκαυσιμο,πολιτικη μειωσης κοστους και γενικα ολα αυτα)

        Εγω προσωπικα συμφωνα μονο ως προς την πολιτικη μειωσης κοστους-περιβαλλον και τα σλικ ελαστικα τα αλλα θεωρω οτι απλα καταστρεφουν την μαγεια του αθληματος.......

        Εγω αν εφτιαχνα κανονισμους(και μετα ξυπναγα) θα το σκεφτομουν ως εξης:

        αφου τα μικροτερα κυβικα και η διαρκεια ζωης του κινητηρων παιζουν βασικο ρολο στο κοστος θα μπορουσαν ,αντι να κλειδωνουν τις στροφες αποτρεποντας την δυνατοτητα-μαγκια ή σε αντιθετες περιπτωσεις ανικανοτητα των ομαδων να εχουν πολυ δυνατοτερο κινητηρα και τελος παντων ανταγωνισμο στο θεμα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,να κανουν το εξης κατα προσωπικη μου αποψη:

        μικροτερα κυβικα π.χ 4 κυλινδρους χ 300 κυβικα(σταθερη γεωμετρια κυλινδρων)=1200κ.εκ. με υπαρξη τουρμπο(καθως δεν νοειται σιγα σιγα τα καθημερινα αμαξια μας να βαδιζουν προς τα εκει..) που ομως για μειωση κοστους και σπασιματων αυτων, να αντεχουν για 4-6 αγωνες αντι για 2 ή 1(να μην μπορυν να το παρακανουν..διπλη μαγκια και το ποσο δυνατος αλλα και το ποσο ανθεκτικος...με αυτην την γνωμη πανω κατω συμφωνει και ο mario theissen)και ανοικτη η εξελιξη τους εννοειται....(μην ακουσω απο κατω αποψεις του στυλ δεν θα τραβαει με 1200 και τετοια.....αυτο αποκλειεται,αν δεν εχουν περιορισμο και με τουρμπο μπορουν να αποδωσουν και πανω απο 750 ιππους....)

        αεροδυναμικα τωρα.....ειναι ενας τομεας που δυσκολα μπορεις να βαλεις τοσο περιορισμο ωστε να μην ξοδεψεις οποτε ας ορισουν εναν στανταρ κανονισμο μεγεθους αεροδυναμικων εξαρτηματων και ας τα αφησουν ολα ανοικτα τα υπολοιπα...(κινουμενα και μα****ες)

        ηλεκτρονικα επισης ανοιχτα δεν καταλαβαινω τι μαγκια εχει το να οδηγειται χωρις καποιο ηλεκτρνικο βοηθημα???που βγαλανε το traction control π.χ τι καταλαβανε???μειωσαν κωστος η αυξησαν θεαμα? η εφερε καμια ανακατοσουρα στην ικανοτητα οδηγων??Εννοειται μια απο τις μαγκιες του αθληματος ειναι τα αμαξια διαστημοπλοια.....

        ο ανταγωνισμος εταιριων ελαστικων ηταν απο τα καλα στην φ1...αλλα παει και αυτο!!!ηταν ωραιο να βλεπες π.χ. σε μερικουσ αγωνες επειδη επεφτε η θερμοκρασια η επειδη αλλη μαρκα ελαστικων τρωγωταν γρηγορα και αλλη αργα να επεφτες απο τα συννεφα στην αποδοση του μονοθεσιου....τωρα τι βλεπουμε??το υπερστροφικο-πιεστικο μονοθεσιο για ελαστικα vs υποστροφικο-γλυκο μονοθεσιο=σοφτ ελαστικα ξερεις τι θα γινει και αυτο ειναι μαλακια???ποιος δεν ηξερε στο spa οτι μολις βαλει ο lh τα σκληρα θα πηαγινε καλυτερα απο την ferrari??ενω αν ειχε τιποτα Michelin δεν ηξερες τι θα περιμενες.....

        Ελπιζω η f.o.t.a να το σκεφτει καπως ετσι για να ερθουν και τα προσπερασματα ξανα, και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ επιλογες των ομαδων με @@, και οι πολυ καλες στρατηγικες, γιατι αυτα που βλεπουμε τωρα δεν ειναι ακριβως στρατηγικες ειναι τυχη γκαντεμια ή λαθος καιρου ή δεν ξερω εγω τι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          powerdin last edited by

          προσπαθωντας να δουμε τι αρεσει σε εμας τον απλο λαο και με τι διαφωνουμε η συμφωνουμε στις αλλαγες των κανονισμων που κανουνε(σλικ ελαστικα,μικροτερα αεροδυμανικα πακετα,παγωμα εξελιξης κινητηρων πιθανον και με 5% βιοκαυσιμο,πολιτικη μειωσης κοστους και γενικα ολα αυτα)

          Εγω προσωπικα συμφωνα μονο ως προς την πολιτικη μειωσης κοστους-περιβαλλον και τα σλικ ελαστικα τα αλλα θεωρω οτι απλα καταστρεφουν την μαγεια του αθληματος.......

          Εγω αν εφτιαχνα κανονισμους(και μετα ξυπναγα) θα το σκεφτομουν ως εξης:

          αφου τα μικροτερα κυβικα και η διαρκεια ζωης του κινητηρων παιζουν βασικο ρολο στο κοστος θα μπορουσαν ,αντι να κλειδωνουν τις στροφες αποτρεποντας την δυνατοτητα-μαγκια ή σε αντιθετες περιπτωσεις ανικανοτητα των ομαδων να εχουν πολυ δυνατοτερο κινητηρα και τελος παντων ανταγωνισμο στο θεμα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,να κανουν το εξης κατα προσωπικη μου αποψη:

          μικροτερα κυβικα π.χ 4 κυλινδρους χ 300 κυβικα(σταθερη γεωμετρια κυλινδρων)=1200κ.εκ. με υπαρξη τουρμπο(καθως δεν νοειται σιγα σιγα τα καθημερινα αμαξια μας να βαδιζουν προς τα εκει..) που ομως για μειωση κοστους και σπασιματων αυτων, να αντεχουν για 4-6 αγωνες αντι για 2 ή 1(να μην μπορυν να το παρακανουν..διπλη μαγκια και το ποσο δυνατος αλλα και το ποσο ανθεκτικος...με αυτην την γνωμη πανω κατω συμφωνει και ο mario theissen)και ανοικτη η εξελιξη τους εννοειται....(μην ακουσω απο κατω αποψεις του στυλ δεν θα τραβαει με 1200 και τετοια.....αυτο αποκλειεται,αν δεν εχουν περιορισμο και με τουρμπο μπορουν να αποδωσουν και πανω απο 750 ιππους....)

          αεροδυναμικα τωρα.....ειναι ενας τομεας που δυσκολα μπορεις να βαλεις τοσο περιορισμο ωστε να μην ξοδεψεις οποτε ας ορισουν εναν στανταρ κανονισμο μεγεθους αεροδυναμικων εξαρτηματων και ας τα αφησουν ολα ανοικτα τα υπολοιπα...(κινουμενα και μα****ες)

          ηλεκτρονικα επισης ανοιχτα δεν καταλαβαινω τι μαγκια εχει το να οδηγειται χωρις καποιο ηλεκτρνικο βοηθημα???που βγαλανε το traction control π.χ τι καταλαβανε???μειωσαν κωστος η αυξησαν θεαμα? η εφερε καμια ανακατοσουρα στην ικανοτητα οδηγων??Εννοειται μια απο τις μαγκιες του αθληματος ειναι τα αμαξια διαστημοπλοια.....

          ο ανταγωνισμος εταιριων ελαστικων ηταν απο τα καλα στην φ1...αλλα παει και αυτο!!!ηταν ωραιο να βλεπες π.χ. σε μερικουσ αγωνες επειδη επεφτε η θερμοκρασια η επειδη αλλη μαρκα ελαστικων τρωγωταν γρηγορα και αλλη αργα να επεφτες απο τα συννεφα στην αποδοση του μονοθεσιου....τωρα τι βλεπουμε??το υπερστροφικο-πιεστικο μονοθεσιο για ελαστικα vs υποστροφικο-γλυκο μονοθεσιο=σοφτ ελαστικα ξερεις τι θα γινει και αυτο ειναι μαλακια???ποιος δεν ηξερε στο spa οτι μολις βαλει ο lh τα σκληρα θα πηαγινε καλυτερα απο την ferrari??ενω αν ειχε τιποτα Michelin δεν ηξερες τι θα περιμενες.....

          Ελπιζω η f.o.t.a να το σκεφτει καπως ετσι για να ερθουν και τα προσπερασματα ξανα, και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ επιλογες των ομαδων με @@, και οι πολυ καλες στρατηγικες, γιατι αυτα που βλεπουμε τωρα δεν ειναι ακριβως στρατηγικες ειναι τυχη γκαντεμια ή λαθος καιρου ή δεν ξερω εγω τι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • P
            powerdin last edited by

            επισης θελω(συγνωμη για το δευτερο τοπικ) να συζητησουμε και αν συμφωνουμε στο να μειωσουν την διαρκεια των γυρων ενος αγωνα που θα συζητηθει απο οτι λενε.....

            εγω ναι μονο στην περιπτωση που δεν αλλειωθει δραματικα ο αριθμος των πιτ και αυξηθουν σε αντιστοιχη διαρκεια τα γκραν πρι π.χ. καθε εβδομαδα γκραν αλλα μισοι γυροι?????καπως ετσι,αλλιως μην τα αγγιζετε παλι μα*****ια θα κανετε....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr