Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    powerdin

    @powerdin

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    powerdin Unfollow Follow

    Latest posts made by powerdin

    • RE: Αλονσο-Ferrari..η γνωμη σας!

      το 99 ο ιρβαιν παραλιγο να γινει παγκοσμιος πρωταθλητης την στιγμη που ο σουμι εδειχνε να μην τηνν παλευε αλλο στο αθλημα!!!! Οριστε....

      1. M. Häkkinen McLaren 76
      2. E. Irvine Ferrari 74
      3. H-H. Frentzen Jordan 54
      4. D. Coulthard McLaren 48
      5. M. Schumacher Ferrari 44
      6. R. Schumacher Williams 35
      7. R. Barrichello Stewart 21
      8. J. Herbert Stewart 15
      9. G. Fisichella Benetton 13
      10. M. Salo BAR 10
      11. J. Trulli Prost 7
      12. D. Hill Jordan 7
      13. A. Wurz Benetton 3
      14. P. Diniz Sauber 3
      15. J. Alesi Sauber 2
      16. O. Panis Prost 2
      17. M. Gené Minardi 1
      18. P. de la Rosa Arrows 1
      19. A. Zanardi Williams 0
      20. T. Takagi Arrows 0
      21. J. Villeneuve BAR 0
      22. R. Zonta BAR 0
      23. L. Badoer Minardi 0
      24. S. Sarrazin Minardi 0

      οποτε δεν σημαινει αμεσα οτι ο Kr ειναι παλτο και πρεπει να φυγει,γιατι ο μασσα ισως να ειναι στην ιδια μοιρα με τον ιρβαιν(πιθανως παντα)!!

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • RE: Eπίσημο thread: GP Ιταλίας-Μοντσα 2008

      σωστος ο eddie....αυτο θα συμπληρωνα και εγω οπως τα ειπες το 98 κ.τ.λ.....οπως ειπα και πιο πανω δεν κρινουμε κανεναν επειδη δεν μπορεσε να το σηκωσει...ή οτι ο ετερος μασα πηρε περισοοτερους βαθμους...αρα σημαινει και παλτο!!!παλτο ο σουμι κατο απο τον ιρβαιν?και ο χακινεν κατω απο κουλθαρντ....δεν νομιζο...το αν ειναι ικανος να γραψει κατι τετοιο ιστορια οπως εγινε με δαυτους δεν ξερουμε θα δειξει ισως να εχουν δικιο ολοι και να αποδειχθει παλτο! ισως ομως και να γινει η ανατροπη και να λεμε μετα του δειξε ο σουμαχερ εκει μεσα ή ωριμασε και τα σχετικα....απλα ι νοοτροπια πρεπει να αλλαξει στην διαχειρηση της φερραρι....το βαροσ και στα 2 αμακσια δεν βοηθαει καποιον εστω και με το ζορι παγκοσμιο πραταθλητη!!!

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • RE: Eπίσημο thread: GP Ιταλίας-Μοντσα 2008

      of topic....αλλα σιγουρα η φερραρι εχει πολλα προβληματα....αλλα ειναι ακομη νεες και οι ηγεσιες......ο καυσωνας δεν ωφελει την μακλαρεν που πιεζει τα ελαστικα...και οχι οτι ωφελειται τοσο η φερραρι απο τον καυσωνα.....ασε που σπανε και οι κιντηρες στον καυσωνα....το προβλημα για την φερραρι φετοσ ειναι το χρυσο μεταλλειο στην αναξιοπιστια οχι μονο κινητηρα αλλα και ολου του team και γενικα το χαος....ελλατωματικα εξαρτηματα μεν...προβλημα αρχιμηχανικου με ραικονεν δεν...αλλα δεν μπορεις να πεις οτι θα παρει πρωταθλημα απο τον καυσωνα ενω στο μισο πρωταθλημα ειχε καθαρα το ταχυτερο μονοθεσιο....βεβαια φετος αξιζει να το παρει ο lh γιατι οι αλλοι ολοι και το πρωταθλημα δεν ξερω και οι 2 το αξιζουν οι μεν φερραρι γιατι ειχε ταχυτητα στο περισσοτερο πρωταθλημα και οι δε μακλαρεν γιατι αντεδρασαν στην ταχυτητα εστω και αργα αλλα πιο πολυ για την σταθεροτητα και αξιοπιστια σε ολο το πρωταθλημα....

      ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ το χαος στην φερραρι και ολα αυτα πηγαζουν απο το οτι η φερραρι ξερει να δουλευει με ηγετη και την προσοχη της περισοοτερο στο ενα μονοθεσιο και οχι με 2 διεκδικητες και τον εναν να μην μπορει να ξεφυγει και συνηθως ετσι γινεται παντα οπως παλια στις μεγαλες ομαδες για αυτο και θα τα χασει ολα φετος...εκτοσ και αν φταιξουν νεο αεροδυμαικο πακετο και παρουν την διαφορα στο αμαξι μονο ετσι>..... π.χ.

      μακλαρεν >χακινεν
      γουιλιαμς > 1ος οδηγος μοντουα
      ρενο> βιλνεβ
      φερραρι>σουμαχερ
      ρενο αλονσο

      ολα τα πρωταθληματα παρθηκαν με διαφορα 1ο και 2ο οδηγου τον τελυταιο καιρο....

      τωρα μοιραζονται τις δυναμεις να στηνουν το καθενα μονοθεσιο και οποιος βγει???
      στην λιστα πανω θα συμπληρωθει

      μακλαρεν>χαμιλτον...
      περσυ ετσι το χασανε και στην μακλαρεν..........

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • RE: Eπίσημο thread: GP Ιταλίας-Μοντσα 2008

      για να βγαλεις καποιον πιλοτο ικανο σε κατι ή οχι..πρεπει να επαναλαβει πολλες φορες αυτο που εκανε..οχι θεοποιηση αμεσως ουτε τον βετελ μπορουμε να τον βγαλουμε rainmaster ουτε και τον κιμι δεν μπορω την βροχη....μπορει η πιστα να ταν αλλη και οι ρυθμισεις ειτε απο κολοφ***α ειτε οχι να ηταν πιο σωστες......για την φερραρι ειδικα δεν μπορουμε να πουμε ουτε για τον εναν ουτε για τον αλλον απο την στιγμη που ο γιος του todt λεει οτι στην βροχη δεν ξερω τι να κανω....πιο ικανη σιγουρα η maclaren στο βρεγμενο απο καθε αλλη ομαδα φετος αποδεδειγμενο αρκετες φορες( silverstone, spa sto telos, monza) και ο schumachr na ετρεχε σημερα παλι ο βετελ θα βγαινε τι σημαινει οτι επρεπε να του παρει τον τιτλο του rainmaster αμεσως? επειδη η ομαδα ειναι χαος ή δεν ηταν τυχερη να βρει το καταλληλο στησιμο?σιγουρα παντως εδειξε καλα στοιχεια βροχινα ο πιτσιρικος.....αντε να δουμε και αλλες φορες......

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • RE: Αλονσο-Ferrari..η γνωμη σας!

      επισης κατι που βλεπω εδω και δεν με αρεσει ειναι οτι....οδηγος δεν ειανι μονο ποιος οδηγαει καλυτερα μεσα στην πιστα και φερνει βαθμους αλλα και αλλα 2 σημαντικα πραμματα 1) πως διαχειριζεται τα media και αν εχει το στιλ να τον αγαπησουν....διαφορετικο στιλ οφελει δαιφορετικα την καθε ομαδα και την πολιτικη της...
      2) τι κανει στις δοκιμες......η φερραρι ελεγε (χωρις βεβαια να ξερουμε αν ειναι αληθεια η οχι) οτι με το κιμι καταφεραμε να ξεπερασουμε καποια απιστευτα ορια στο αμαξι μας οπως η υποστροφη που με τον ms δεν ειχαμε καταφερι να κανουμε τοσο καιρο!!!μπορει δλδ και το οδηγικο στυλ του να βοηθαει στις εξελιξεις.....3) να κρινουμε εναν οδηγο με το περασμα αρκετου χρονου οχι μονο 3-4 μηνες του 2008 για να πουμε αντε και .... μπορει να εχει προβληματα με μηχανικο μπορει να εχει επιθεση απο media μπορει να μην αισθανεται καλα κλασικη εκφραση και να μην το λεει και το δειχνει οπως ο αλονσο....το 98 ο ms ηταν χειροτερος και απο τον irvine τι επρεπε να γινει δλδ να των διωξει????????λες να ηταν καλυτερα να τον εδιωχνε??μετα θα βλεπες και τον μοντογια πρωταθλητη στα επομενα χρονια....αυτοι ξερουν καλυτερα....και μενα δεν μ αρεσει ο κιμι βεβαια και αυτο γιατι εβλεπα αγωνες 2005-6 που επιανε τρελο ρυθμο με υποδιεστερο αμαξι και εξαιρετικα σταθερος( σαν τον τωρα lh) μολις ηρθε στην φερραρι δεν δειχνει αυτο το παθος και την σταθεροτητα...

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • RE: Αλονσο-Ferrari..η γνωμη σας!

      αλονσο-κιμι δεν προκειται να ωφελησει.....διοτι πιστευω θα παρουμε απαντηση του αλονσο δεν αισθανομαι καλα στην φερραρι που σημαινει στην γλωσσα μας οτι θελω να ειμαι εγω ο πρωτος οδηγος και να δινεται περισσοτερο προσοχη σε μενα οπως με τον Ms και θα σας φερνω τα πρωταθληματα....οπως και τωρα που θελει να παει στην bmw εχει ξεκαθαρισει ηδη ο thiessen οτι αν ερθεις θα εισαι ο πρωτος οδηγος.....αλονσο και ενας παλιος εμπειρος σταθερος οδηγος για να κραταει τους αλλους πισω τοτε ασυζητητη ναι!!!!π.χ. αλονσο-μασα (εχει συνηθησει ο μασσουκος)

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • RE: ΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ

      επισης θελω(συγνωμη για το δευτερο τοπικ) να συζητησουμε και αν συμφωνουμε στο να μειωσουν την διαρκεια των γυρων ενος αγωνα που θα συζητηθει απο οτι λενε.....

      εγω ναι μονο στην περιπτωση που δεν αλλειωθει δραματικα ο αριθμος των πιτ και αυξηθουν σε αντιστοιχη διαρκεια τα γκραν πρι π.χ. καθε εβδομαδα γκραν αλλα μισοι γυροι?????καπως ετσι,αλλιως μην τα αγγιζετε παλι μα*****ια θα κανετε....

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • ΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ

      προσπαθωντας να δουμε τι αρεσει σε εμας τον απλο λαο και με τι διαφωνουμε η συμφωνουμε στις αλλαγες των κανονισμων που κανουνε(σλικ ελαστικα,μικροτερα αεροδυμανικα πακετα,παγωμα εξελιξης κινητηρων πιθανον και με 5% βιοκαυσιμο,πολιτικη μειωσης κοστους και γενικα ολα αυτα)

      Εγω προσωπικα συμφωνα μονο ως προς την πολιτικη μειωσης κοστους-περιβαλλον και τα σλικ ελαστικα τα αλλα θεωρω οτι απλα καταστρεφουν την μαγεια του αθληματος.......

      Εγω αν εφτιαχνα κανονισμους(και μετα ξυπναγα) θα το σκεφτομουν ως εξης:

      αφου τα μικροτερα κυβικα και η διαρκεια ζωης του κινητηρων παιζουν βασικο ρολο στο κοστος θα μπορουσαν ,αντι να κλειδωνουν τις στροφες αποτρεποντας την δυνατοτητα-μαγκια ή σε αντιθετες περιπτωσεις ανικανοτητα των ομαδων να εχουν πολυ δυνατοτερο κινητηρα και τελος παντων ανταγωνισμο στο θεμα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,να κανουν το εξης κατα προσωπικη μου αποψη:

      μικροτερα κυβικα π.χ 4 κυλινδρους χ 300 κυβικα(σταθερη γεωμετρια κυλινδρων)=1200κ.εκ. με υπαρξη τουρμπο(καθως δεν νοειται σιγα σιγα τα καθημερινα αμαξια μας να βαδιζουν προς τα εκει..) που ομως για μειωση κοστους και σπασιματων αυτων, να αντεχουν για 4-6 αγωνες αντι για 2 ή 1(να μην μπορυν να το παρακανουν..διπλη μαγκια και το ποσο δυνατος αλλα και το ποσο ανθεκτικος...με αυτην την γνωμη πανω κατω συμφωνει και ο mario theissen)και ανοικτη η εξελιξη τους εννοειται....(μην ακουσω απο κατω αποψεις του στυλ δεν θα τραβαει με 1200 και τετοια.....αυτο αποκλειεται,αν δεν εχουν περιορισμο και με τουρμπο μπορουν να αποδωσουν και πανω απο 750 ιππους....)

      αεροδυναμικα τωρα.....ειναι ενας τομεας που δυσκολα μπορεις να βαλεις τοσο περιορισμο ωστε να μην ξοδεψεις οποτε ας ορισουν εναν στανταρ κανονισμο μεγεθους αεροδυναμικων εξαρτηματων και ας τα αφησουν ολα ανοικτα τα υπολοιπα...(κινουμενα και μα****ες)

      ηλεκτρονικα επισης ανοιχτα δεν καταλαβαινω τι μαγκια εχει το να οδηγειται χωρις καποιο ηλεκτρνικο βοηθημα???που βγαλανε το traction control π.χ τι καταλαβανε???μειωσαν κωστος η αυξησαν θεαμα? η εφερε καμια ανακατοσουρα στην ικανοτητα οδηγων??Εννοειται μια απο τις μαγκιες του αθληματος ειναι τα αμαξια διαστημοπλοια.....

      ο ανταγωνισμος εταιριων ελαστικων ηταν απο τα καλα στην φ1...αλλα παει και αυτο!!!ηταν ωραιο να βλεπες π.χ. σε μερικουσ αγωνες επειδη επεφτε η θερμοκρασια η επειδη αλλη μαρκα ελαστικων τρωγωταν γρηγορα και αλλη αργα να επεφτες απο τα συννεφα στην αποδοση του μονοθεσιου....τωρα τι βλεπουμε??το υπερστροφικο-πιεστικο μονοθεσιο για ελαστικα vs υποστροφικο-γλυκο μονοθεσιο=σοφτ ελαστικα ξερεις τι θα γινει και αυτο ειναι μαλακια???ποιος δεν ηξερε στο spa οτι μολις βαλει ο lh τα σκληρα θα πηαγινε καλυτερα απο την ferrari??ενω αν ειχε τιποτα Michelin δεν ηξερες τι θα περιμενες.....

      Ελπιζω η f.o.t.a να το σκεφτει καπως ετσι για να ερθουν και τα προσπερασματα ξανα, και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ επιλογες των ομαδων με @@, και οι πολυ καλες στρατηγικες, γιατι αυτα που βλεπουμε τωρα δεν ειναι ακριβως στρατηγικες ειναι τυχη γκαντεμια ή λαθος καιρου ή δεν ξερω εγω τι...

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • RE: ΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ

      προσπαθωντας να δουμε τι αρεσει σε εμας τον απλο λαο και με τι διαφωνουμε η συμφωνουμε στις αλλαγες των κανονισμων που κανουνε(σλικ ελαστικα,μικροτερα αεροδυμανικα πακετα,παγωμα εξελιξης κινητηρων πιθανον και με 5% βιοκαυσιμο,πολιτικη μειωσης κοστους και γενικα ολα αυτα)

      Εγω προσωπικα συμφωνα μονο ως προς την πολιτικη μειωσης κοστους-περιβαλλον και τα σλικ ελαστικα τα αλλα θεωρω οτι απλα καταστρεφουν την μαγεια του αθληματος.......

      Εγω αν εφτιαχνα κανονισμους(και μετα ξυπναγα) θα το σκεφτομουν ως εξης:

      αφου τα μικροτερα κυβικα και η διαρκεια ζωης του κινητηρων παιζουν βασικο ρολο στο κοστος θα μπορουσαν ,αντι να κλειδωνουν τις στροφες αποτρεποντας την δυνατοτητα-μαγκια ή σε αντιθετες περιπτωσεις ανικανοτητα των ομαδων να εχουν πολυ δυνατοτερο κινητηρα και τελος παντων ανταγωνισμο στο θεμα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,να κανουν το εξης κατα προσωπικη μου αποψη:

      μικροτερα κυβικα π.χ 4 κυλινδρους χ 300 κυβικα(σταθερη γεωμετρια κυλινδρων)=1200κ.εκ. με υπαρξη τουρμπο(καθως δεν νοειται σιγα σιγα τα καθημερινα αμαξια μας να βαδιζουν προς τα εκει..) που ομως για μειωση κοστους και σπασιματων αυτων, να αντεχουν για 4-6 αγωνες αντι για 2 ή 1(να μην μπορυν να το παρακανουν..διπλη μαγκια και το ποσο δυνατος αλλα και το ποσο ανθεκτικος...με αυτην την γνωμη πανω κατω συμφωνει και ο mario theissen)και ανοικτη η εξελιξη τους εννοειται....(μην ακουσω απο κατω αποψεις του στυλ δεν θα τραβαει με 1200 και τετοια.....αυτο αποκλειεται,αν δεν εχουν περιορισμο και με τουρμπο μπορουν να αποδωσουν και πανω απο 750 ιππους....)

      αεροδυναμικα τωρα.....ειναι ενας τομεας που δυσκολα μπορεις να βαλεις τοσο περιορισμο ωστε να μην ξοδεψεις οποτε ας ορισουν εναν στανταρ κανονισμο μεγεθους αεροδυναμικων εξαρτηματων και ας τα αφησουν ολα ανοικτα τα υπολοιπα...(κινουμενα και μα****ες)

      ηλεκτρονικα επισης ανοιχτα δεν καταλαβαινω τι μαγκια εχει το να οδηγειται χωρις καποιο ηλεκτρνικο βοηθημα???που βγαλανε το traction control π.χ τι καταλαβανε???μειωσαν κωστος η αυξησαν θεαμα? η εφερε καμια ανακατοσουρα στην ικανοτητα οδηγων??Εννοειται μια απο τις μαγκιες του αθληματος ειναι τα αμαξια διαστημοπλοια.....

      ο ανταγωνισμος εταιριων ελαστικων ηταν απο τα καλα στην φ1...αλλα παει και αυτο!!!ηταν ωραιο να βλεπες π.χ. σε μερικουσ αγωνες επειδη επεφτε η θερμοκρασια η επειδη αλλη μαρκα ελαστικων τρωγωταν γρηγορα και αλλη αργα να επεφτες απο τα συννεφα στην αποδοση του μονοθεσιου....τωρα τι βλεπουμε??το υπερστροφικο-πιεστικο μονοθεσιο για ελαστικα vs υποστροφικο-γλυκο μονοθεσιο=σοφτ ελαστικα ξερεις τι θα γινει και αυτο ειναι μαλακια???ποιος δεν ηξερε στο spa οτι μολις βαλει ο lh τα σκληρα θα πηαγινε καλυτερα απο την ferrari??ενω αν ειχε τιποτα Michelin δεν ηξερες τι θα περιμενες.....

      Ελπιζω η f.o.t.a να το σκεφτει καπως ετσι για να ερθουν και τα προσπερασματα ξανα, και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ επιλογες των ομαδων με @@, και οι πολυ καλες στρατηγικες, γιατι αυτα που βλεπουμε τωρα δεν ειναι ακριβως στρατηγικες ειναι τυχη γκαντεμια ή λαθος καιρου ή δεν ξερω εγω τι...

      posted in Formula 1
      P
      powerdin
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr