προσπαθωντας να δουμε τι αρεσει σε εμας τον απλο λαο και με τι διαφωνουμε η συμφωνουμε στις αλλαγες των κανονισμων που κανουνε(σλικ ελαστικα,μικροτερα αεροδυμανικα πακετα,παγωμα εξελιξης κινητηρων πιθανον και με 5% βιοκαυσιμο,πολιτικη μειωσης κοστους και γενικα ολα αυτα)
Εγω προσωπικα συμφωνα μονο ως προς την πολιτικη μειωσης κοστους-περιβαλλον και τα σλικ ελαστικα τα αλλα θεωρω οτι απλα καταστρεφουν την μαγεια του αθληματος.......
Εγω αν εφτιαχνα κανονισμους(και μετα ξυπναγα) θα το σκεφτομουν ως εξης:
αφου τα μικροτερα κυβικα και η διαρκεια ζωης του κινητηρων παιζουν βασικο ρολο στο κοστος θα μπορουσαν ,αντι να κλειδωνουν τις στροφες αποτρεποντας την δυνατοτητα-μαγκια ή σε αντιθετες περιπτωσεις ανικανοτητα των ομαδων να εχουν πολυ δυνατοτερο κινητηρα και τελος παντων ανταγωνισμο στο θεμα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,να κανουν το εξης κατα προσωπικη μου αποψη:
μικροτερα κυβικα π.χ 4 κυλινδρους χ 300 κυβικα(σταθερη γεωμετρια κυλινδρων)=1200κ.εκ. με υπαρξη τουρμπο(καθως δεν νοειται σιγα σιγα τα καθημερινα αμαξια μας να βαδιζουν προς τα εκει..) που ομως για μειωση κοστους και σπασιματων αυτων, να αντεχουν για 4-6 αγωνες αντι για 2 ή 1(να μην μπορυν να το παρακανουν..διπλη μαγκια και το ποσο δυνατος αλλα και το ποσο ανθεκτικος...με αυτην την γνωμη πανω κατω συμφωνει και ο mario theissen)και ανοικτη η εξελιξη τους εννοειται....(μην ακουσω απο κατω αποψεις του στυλ δεν θα τραβαει με 1200 και τετοια.....αυτο αποκλειεται,αν δεν εχουν περιορισμο και με τουρμπο μπορουν να αποδωσουν και πανω απο 750 ιππους....)
αεροδυναμικα τωρα.....ειναι ενας τομεας που δυσκολα μπορεις να βαλεις τοσο περιορισμο ωστε να μην ξοδεψεις οποτε ας ορισουν εναν στανταρ κανονισμο μεγεθους αεροδυναμικων εξαρτηματων και ας τα αφησουν ολα ανοικτα τα υπολοιπα...(κινουμενα και μα****ες)
ηλεκτρονικα επισης ανοιχτα δεν καταλαβαινω τι μαγκια εχει το να οδηγειται χωρις καποιο ηλεκτρνικο βοηθημα???που βγαλανε το traction control π.χ τι καταλαβανε???μειωσαν κωστος η αυξησαν θεαμα? η εφερε καμια ανακατοσουρα στην ικανοτητα οδηγων??Εννοειται μια απο τις μαγκιες του αθληματος ειναι τα αμαξια διαστημοπλοια.....
ο ανταγωνισμος εταιριων ελαστικων ηταν απο τα καλα στην φ1...αλλα παει και αυτο!!!ηταν ωραιο να βλεπες π.χ. σε μερικουσ αγωνες επειδη επεφτε η θερμοκρασια η επειδη αλλη μαρκα ελαστικων τρωγωταν γρηγορα και αλλη αργα να επεφτες απο τα συννεφα στην αποδοση του μονοθεσιου....τωρα τι βλεπουμε??το υπερστροφικο-πιεστικο μονοθεσιο για ελαστικα vs υποστροφικο-γλυκο μονοθεσιο=σοφτ ελαστικα ξερεις τι θα γινει και αυτο ειναι μαλακια???ποιος δεν ηξερε στο spa οτι μολις βαλει ο lh τα σκληρα θα πηαγινε καλυτερα απο την ferrari??ενω αν ειχε τιποτα Michelin δεν ηξερες τι θα περιμενες.....
Ελπιζω η f.o.t.a να το σκεφτει καπως ετσι για να ερθουν και τα προσπερασματα ξανα, και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ επιλογες των ομαδων με @@, και οι πολυ καλες στρατηγικες, γιατι αυτα που βλεπουμε τωρα δεν ειναι ακριβως στρατηγικες ειναι τυχη γκαντεμια ή λαθος καιρου ή δεν ξερω εγω τι...