-
Παιδιά καλησπέρα!Το πρωτο μου μηνυμα εδω είναι δυστυχως για τεχνικο ζήτημα.Το Fiatακι είναι αγορασμένο Γενάρη του 2005 και έχει περίπου 30.000 χλμ.Εμεινε απο αντλία βενζίνης..Είναι φυσιολογικη η φθορά με βάση τα χιλιομετρα κ την ηλικία του?Εχει να κάνει η ποιότητα της βενζίνης για τη συγκεκριμένη βλάβη?Περίπου τι κόστος να υπολογίζω?
Ευχαριστω εκ των πρωτέρων! -
Παιδιά καλησπέρα!Το πρωτο μου μηνυμα εδω είναι δυστυχως για τεχνικο ζήτημα.Το Fiatακι είναι αγορασμένο Γενάρη του 2005 και έχει περίπου 30.000 χλμ.Εμεινε απο αντλία βενζίνης..Είναι φυσιολογικη η φθορά με βάση τα χιλιομετρα κ την ηλικία του?Εχει να κάνει η ποιότητα της βενζίνης για τη συγκεκριμένη βλάβη?Περίπου τι κόστος να υπολογίζω?
Ευχαριστω εκ των πρωτέρων! -
Παιδιά καλησπέρα!Το πρωτο μου μηνυμα εδω είναι δυστυχως για τεχνικο ζήτημα.Το Fiatακι είναι αγορασμένο Γενάρη του 2005 και έχει περίπου 30.000 χλμ.Εμεινε απο αντλία βενζίνης..Είναι φυσιολογικη η φθορά με βάση τα χιλιομετρα κ την ηλικία του?Εχει να κάνει η ποιότητα της βενζίνης για τη συγκεκριμένη βλάβη?Περίπου τι κόστος να υπολογίζω?
Ευχαριστω εκ των πρωτέρων! -
Όχι δεν είναι φυσιολογική φθορά για τα χιλιόμετρα ή την ηλικία. Αν βάζεις πολύ χάλια βενζίνη και μαζέψει διάφορα, μπορεί και να την ακούσει από αυτό. Αλλά από ότι έχω δει, το 'κακή βενζίνη' είναι λίγο σαν το 'έχω πονοκέφαλο, δεν μπορώ σήμερα'. Δικαιολογία που πάει με όλα δηλαδή. Κόστος από ότι βλέπω κανένα 60αρι η αντλία, αλλά είναι λίγο παλιές οι τιμές και μπορεί να είναι παραπάνω, οπότε μην το πάρεις τις μετρητοίς αυτό.
-
Έχεις την συνήθεια να το οδηγάς με το λαμπάκι της βενζίνης αναμμένο?
Θυμάμαι τον πατέρα μου που μου είχε πει ότι η μεγάλη ποσότητα βενζίνης ψύχει την αντλία.
Απεναντίας όταν έχεις λίγη ποσότητα, δεν μπορεί να την ψύξει και υπερθεμένεται.
Ισχύει? -
Εξαρτάται από τον τύπο της αντλίας, αλλά αν είναι εμβαπτιζόμενη ισχύει.
-
Οι ηλεκτρικές αντλίες εμβαπτιζόμενες ή μη, αν ξεμείνουν από καύσιμο ανάβουν, αφού το καύσιμο που τις διαρρέει είναι εκτός από ψυκτικό, και λιπαντικό των κουζινέτων της.
-
Αν κυκλοφορείς με πολύ λίγη βενζίνη στο ρεζερβουάρ, σε στροφές, επιταχύνσεις ή φρεναρίσματα, η αντλία είναι εντελώς στεγνή, τραβάει αέρα, υπερθερμαίνεται και μειώνεται η ζωή της.
-
Καλά, δεν έχει εγγύηση;
-
κατ'αρχην ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Τι να πω??Δεν το έχω αφήσει ποτέ να ανάψει το λαμπάκι καυσίμου..Μηπως απλά επιβεβαιώνεται ο ''κανόνας'' αξιοπιστίας της fiat?
-
Ο χρήστης liitle_mo έγραψε:
Μηπως απλά επιβεβαιώνεται ο ''κανόνας'' αξιοπιστίας της fiat?It's ON!
-
Ο χρήστης liitle_mo έγραψε:
κατ'αρχην ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Τι να πω??Δεν το έχω αφήσει ποτέ να ανάψει το λαμπάκι καυσίμου..Μηπως απλά επιβεβαιώνεται ο ''κανόνας'' αξιοπιστίας της fiat?μια χαρα ειναι τα φιατ ειδικα και το δικο σου που ειναι καινουριο μοντελο.εχουν περασει 4 απο την οικογενεια απροβληματιστα ολα.
απλα μπορει να ετυχε παντως δεν εχει ακουστει προβληματα στις αντλιες βενζινης θεωρω πιο πιθανο να ψωνισες μαπα βενζινη απο καπου.
ή απλα για καποιο λογο τα εφτισε ισως ελατωματικη παρτιδα.
και επειδη απο παντα ακουγοντοσαν διαφορα για τα ιταλικα θα πω απλα οτι ειναι θεμα οδηγησεις τα περισσοτερα προβληματα που βγαζουν και κακης συντηρησεις.ασχετο αυτο βεβαια με τη δικια σου περιπτωση απλα το αναφερω.
αυτοι με τα tsi τι επρεπε να λενε που αγορασαν group vag και τους βγηκε μαπα ? και να ηταν και λιγα αυτα με τα προβληματα παει στο καλο αλλα ειναι πολλοι που εχουν απο καταναλωση λαδιου μεχρι και προβληματα στις βαλβιδες.
ολα ειναι σχετικα
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μηπως απλά επιβεβαιώνεται ο ''κανόνας'' αξιοπιστίας της fiat?
It's ON!
Fiat είναι, τι περιμένεις...
Αν ήταν καλή μάρκα δεν θα καιγόταν η αντλία.Θα το κλειδώστε;
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
αυτοι με τα tsi τι επρεπε να λενε που αγορασαν group vag και τους βγηκε μαπα ? και να ηταν και λιγα αυτα με τα προβληματα παει στο καλο αλλα ειναι πολλοι που εχουν απο καταναλωση λαδιου μεχρι και προβληματα στις βαλβιδες.ολα ειναι σχετικα
Λες για τα TSi που κάηκαν ε? Εμ με τόσο πιεσμένο κινητήρα τι περίμενες, λογικό ηταν να τον καταργήσουν. Οι άλλοι βλάκες είναι που δεν βγάζουν κινητήρες turbo?
-
να σημειωθει εδω οτι το στιλ tsi με κομπρεσσορα και τουρμπο εχει γινει και πολυ πιο παλια απο αλλους και με απολυτη επιτυχια.ονοματα δεν λεμε καταλαβατε
φιλε ΙΚΕ δεν ειναι θεμα τουρμπο εδω ολοι τωρα το εχουν γυρισει σε τουρμπο για να μειωσουν ρυπους και να κρατησουν χαμηλα τα κυβικα.εαν δω και τη χοντα να βγαζει τουρμπο αμαξι εκει ειναι που θα παλαβωσουμε τελειως.
leonp μαλλον αν ηταν καλη μαρκα δεν θα καιγοταν
-
Και μην ξεχνάμε τα πεσμένα παράθυρα του Golf IV.
-
Την σκουριά της λάντσια και το σκάνδαλο της νταίιλι μίρρορ την ξεχάσαμε φίλε ΙΚΕ;
Πέρα από την πλάκα, έλεος. Αυτά συμβαίνουν, και ειδικά για τις αντλίες που δεν είναι και ότι πιο ανθεκτικό υπάρχει σε ένα αυτοκίνητο, αλίμονο αν κρίνουμε μια ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία από αυτό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, έλεος. Αυτά συμβαίνουν, και ειδικά για τις αντλίες που δεν είναι και ότι πιο ανθεκτικό υπάρχει σε ένα αυτοκίνητο, αλίμονο αν κρίνουμε μια ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία από αυτό.Εννοείται αυτό, δεν διαφώνησα.
-
Δεν πήγαινε σε σένα, στον συμφορουμίτη που αναρωτιέται αν επιβεβαιώνεται ο κανόνας απευθυνόμουν...
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Καλά, δεν έχει εγγύηση;
FIAT PANDA 1.2 DYNAMIC και αντλια βενζινης