Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σειρά εκκίνησης
    1. Home
    2. WRC
    3. Σειρά εκκίνησης
    • 1 / 1
    WRC
    6
    7
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papazent last edited by

      Με αφορμή τις παρατηρήσεις του κ. Morrie Chandler στο σχετικό άρθρο του rally.gr
      (http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&article_id=15102&race_id=0),
      θα ήθελα να δώ τις απόψεις σας για το θέμα της σειράς εκκίνησης των (15 πρώτων σύφωνα με τους παρόντες κανονισμούς) αυτοκινήτων για το 2ο και 3ο σκέλος της διοργάνωσης.

      Προσωπικά νομίζω οτι η σειρά πρέπει να είναι η αντίστοιχη της τελευταίας κατάταξης, αφού εν'τέλει είναι και ο ίδιος αγώνας. Πρίν απο 20 χρόνια θα ήταν όλα αυτά τα χιλιόμετρα σε μία μέρα άλλωστε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        papazent last edited by

        Με αφορμή τις παρατηρήσεις του κ. Morrie Chandler στο σχετικό άρθρο του rally.gr
        (http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&article_id=15102&race_id=0),
        θα ήθελα να δώ τις απόψεις σας για το θέμα της σειράς εκκίνησης των (15 πρώτων σύφωνα με τους παρόντες κανονισμούς) αυτοκινήτων για το 2ο και 3ο σκέλος της διοργάνωσης.

        Προσωπικά νομίζω οτι η σειρά πρέπει να είναι η αντίστοιχη της τελευταίας κατάταξης, αφού εν'τέλει είναι και ο ίδιος αγώνας. Πρίν απο 20 χρόνια θα ήταν όλα αυτά τα χιλιόμετρα σε μία μέρα άλλωστε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papazent last edited by

          Με αφορμή τις παρατηρήσεις του κ. Morrie Chandler στο σχετικό άρθρο του rally.gr
          (http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&article_id=15102&race_id=0),
          θα ήθελα να δώ τις απόψεις σας για το θέμα της σειράς εκκίνησης των (15 πρώτων σύφωνα με τους παρόντες κανονισμούς) αυτοκινήτων για το 2ο και 3ο σκέλος της διοργάνωσης.

          Προσωπικά νομίζω οτι η σειρά πρέπει να είναι η αντίστοιχη της τελευταίας κατάταξης, αφού εν'τέλει είναι και ο ίδιος αγώνας. Πρίν απο 20 χρόνια θα ήταν όλα αυτά τα χιλιόμετρα σε μία μέρα άλλωστε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ούτε το σημερινό σύστημα είναι δίκαιο, αλλά και αυτό με την αντιστροφή των 15 πρώτων είχε πολλά μειονεκτήματα...
            Να εφαρμοστεί λοιπόν κάτι ενδιάμεσο...Τί μπορεί να είναι αυτό; Να καθαρίζουν το δρόμο οι οδηγοί με wrc που έχουν επανεκκινήσει με superrally (οπότε δεν θα κυνηγάνε άμεσα αποτέλεσμα και βαθμούς) και μετά από αυτούς να εκκινούν κανονικά οι υπόλοιποι με τη σειρά που έχουν τερματίσει... Βέβαια και αυτό το σύστημα θα έχει μειονεκτήματα αφού υπάρχει και η περίπτωση να μην έχει επανεκκινήσει κανένας με superrally...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-koutras last edited by

              Σημασια εχει το πως το βλεπουν οι καρεκλοκενταυροι της FIA και οχι ολοι εμεις,εδω δεν υπολογιζουν τους κατασκευαστες και δε μιλω για οδηγους, αυτους ουτε που ασχολουνται καν μαζι τους! Αληθεια μπορει καποιος απο τους σημερινους να σηκωσει αναστημα μπροστα τους? Για οποιους απο εμας το επιτρεπει η ηλικια μας ας παμε λιγο πισω και η διαφορα του κυρους των οδηγων θα μας βγαλει το ματι!
              ΧΡ.ΚΟΥΤΡΑΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gf last edited by

                Tο λογικότερο θα είναι να ξεκινάνε με την κατάταξη της προηγούμενης μέρας.

                Ακόμη και σε αγώνες πίστας στους γρηγορότερους βάζουν έρμα για να μικρύνουν οι διαφορές. Μόνο στο WRC κοιτάζουν πως θα κάνουν την ζωή του πρώτου ευκολότερη.

                Γιατί θα πρέπει να του 'καθαρίζουν' τον δρόμο και να ωφελείται βλέποντας τις γραμμές και τα πατήματα των άλλων ?
                Αυτά είναι δική του 'δουλειά'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • C
                  cmarin last edited by

                  Ο χρήστης GF έγραψε:
                  Tο λογικότερο θα είναι να ξεκινάνε με την κατάταξη της προηγούμενης μέρας.

                  Ακόμη και σε αγώνες πίστας στους γρηγορότερους βάζουν έρμα για να μικρύνουν οι διαφορές. Μόνο στο WRC κοιτάζουν πως θα κάνουν την ζωή του πρώτου ευκολότερη.

                  Γιατί θα πρέπει να του 'καθαρίζουν' τον δρόμο και να ωφελείται βλέποντας τις γραμμές και τα πατήματα των άλλων ?
                  Αυτά είναι δική του 'δουλειά'.

                  Αυτό γίνεται τώρα και έχουμε όλα τα παρατράγουδα, νόμιμα πάντα, να αφήνουν την πρώτη θέση σε....άλλον να καθαρίζει για να επιτεθούν την επόμενη μέρα.

                  Συμφωνώ ότι πρέπει ο πρώτος να ξεκινάει μπροστά την επόμενη, αλλά πρέπει να βρεθεί μία μέση λύση με κάποια επιβράβευση (χρόνου, ή βαθμολογική) σε αυτόν που είναι πρώτος στο σκέλος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    og2002gr last edited by

                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                    Συμφωνώ ότι πρέπει ο πρώτος να ξεκινάει μπροστά την επόμενη, αλλά πρέπει να βρεθεί μία μέση λύση με κάποια επιβράβευση (χρόνου, ή βαθμολογική) σε αυτόν που είναι πρώτος στο σκέλος.

                    Και γω δεν μπορω να σκεφτω καλυτερη λυση, απο το να υπαρχει βαθμολογηση ξεχωριστα για καθε ενα σκελος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr