Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    bmw problem
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. bmw problem
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    19
    378
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vavilakkis last edited by

      Παιδια γεια σας.Φιλος μου περιεγραφε προβλημα με ε46 κουπε facelift 2004 316i.
      Στο δυναμο εχει μια φυσα.Θελει να την βγαλει για να του κοψει το ρευμα για να δοκιμασει κατι.Εκει που βρισκεται ομως ειναι αβολο να βγει.Μηπως γνωριζει κανεις απο που παιρνει ρευμα η φυσα αυτη?(απο την ασφαλειοθηκη ισως? ) Αν ναι ,απο ποια ασφαλεια?
      Ευχαριστω εκ των προτερων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vavilakkis last edited by

        Παιδια γεια σας.Φιλος μου περιεγραφε προβλημα με ε46 κουπε facelift 2004 316i.
        Στο δυναμο εχει μια φυσα.Θελει να την βγαλει για να του κοψει το ρευμα για να δοκιμασει κατι.Εκει που βρισκεται ομως ειναι αβολο να βγει.Μηπως γνωριζει κανεις απο που παιρνει ρευμα η φυσα αυτη?(απο την ασφαλειοθηκη ισως? ) Αν ναι ,απο ποια ασφαλεια?
        Ευχαριστω εκ των προτερων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vavilakkis last edited by

          Παιδια γεια σας.Φιλος μου περιεγραφε προβλημα με ε46 κουπε facelift 2004 316i.
          Στο δυναμο εχει μια φυσα.Θελει να την βγαλει για να του κοψει το ρευμα για να δοκιμασει κατι.Εκει που βρισκεται ομως ειναι αβολο να βγει.Μηπως γνωριζει κανεις απο που παιρνει ρευμα η φυσα αυτη?(απο την ασφαλειοθηκη ισως? ) Αν ναι ,απο ποια ασφαλεια?
          Ευχαριστω εκ των προτερων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Υπάρχει πάντα η λύση που λέγεται βιβλίο χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου!!!
            Πάντα υπάρχει ηλεκτρικό διάγραμμα του αυτοκινήτου ή έστω τι δουλεύει από ποια ασφάλεια. Απλά RTFM!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              leonp last edited by

              Να ξέρει πολύ τι κάνει πριν αρχίσει τέτοιες δοκιμές.

              Πχ, αν δουλέψει ο εναλλάκτης χωρίς να είναι συνδεδεμένη η μπαταρία (που λειτουργεί σαν φίλτρο), το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου θα δει αιχμές τάσης (μπορεί και 100 βολτ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Να ξέρει πολύ τι κάνει πριν αρχίσει τέτοιες δοκιμές.

                Πχ, αν δουλέψει ο εναλλάκτης χωρίς να είναι συνδεδεμένη η μπαταρία (που λειτουργεί σαν φίλτρο), το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου θα δει αιχμές τάσης (μπορεί και 100 βολτ).

                Ας τον άνθρωπο ρε,τσάμπα είναι οι εγκέφαλοι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης VAVILAKKIS έγραψε:
                  Παιδια γεια σας.Φιλος μου περιεγραφε προβλημα με ε46 κουπε facelift 2004 316i.
                  Στο δυναμο εχει μια φυσα.Θελει να την βγαλει για να του κοψει το ρευμα για να δοκιμασει κατι.Εκει που βρισκεται ομως ειναι αβολο να βγει.Μηπως γνωριζει κανεις απο που παιρνει ρευμα η φυσα αυτη?(απο την ασφαλειοθηκη ισως? ) Αν ναι ,απο ποια ασφαλεια?
                  Ευχαριστω εκ των προτερων.

                  Ο δυναμος δεν παιρνει αλλα παραγει ρευμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Αν δεν πάρει ρεύμα (διέγερσης - field current) δεν παράγει ρεύμα. Έτσι ρυθμίζει πόσο ρεύμα θα παράξει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vavilakkis last edited by

                      Ο ανθρωπος που εχει το αυτοκινητο καποια στιγμη αλλαξε λαδια και φιλτρο λαδιου.Το φιλτρο δεν εσφιξε καλα ομως και την αλλη μερα βρηκε μια μεγαλη κηλιδα λαδιου κατω απο το αμαξι του.Αφου το εφτιαξε εμενε να πλυθει,αφου ολο το μηχανοστασιο ηταν χαλια!Το επλυνε(εχει βενζιναδικο και ξερει τι κανει)και αλλαξε και το λουρι που ηταν λαδωμενο.Παει στη bmw και του λενε το αμαξι θελει και τεντωτηρα,αλλαζει και τεντωτηρα.Το μονο συμπτωμα ηταν οτι στις 800 περιπου στροφες και με μεγαλυτερη σχεση στο σασμαν το αμαξι εκανε ενα θορυβο σαν vibraρισμα ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ.Μολις ανεβουν οι στροφες(850) σταματαει.το θορυβο τον κανει μονο οταν εχει φορτιο.με νεκρα δεν κανει τιποτα.Του ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι απο το εξωτερικο λουρι το μεγαλυτερο ζορι ερχεται απο το δυναμο κατα την φορτιση της μπαταριας.Αν λοιπον (ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ)εβγαζε το φυσακι που δινει ρευμα στο δυναμο θα εκανε τον θορυβο?
                      το φυσακι ομως για να βγει πρεπει να λυθει το μισο αμαξι...Σκεφθηκε να βγαλει την ασφαλεια που δινει ρευμα στο δυναμο(αν υπαρχει)για να αποφυγει αυτη την ταλαιπωρια.το αμαξι εχει δοκιμαστει για μερικα μετρα και χωρις λουρι ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ!Να σημειωσω τελος οτι στον εγκεφαλο της αντιπροσωπειας δεν βγαζει καμμια βλαβη και το αμαξι κινειται αριστα χωρις κανενα αλλο προβλημα.Ευχαριστω πολυ και συγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα επρεπε να διευκρινισω οσο μπορω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης VAVILAKKIS έγραψε:
                        Ο ανθρωπος που εχει το αυτοκινητο καποια στιγμη αλλαξε λαδια και φιλτρο λαδιου.Το φιλτρο δεν εσφιξε καλα ομως και την αλλη μερα βρηκε μια μεγαλη κηλιδα λαδιου κατω απο το αμαξι του.Αφου το εφτιαξε εμενε να πλυθει,αφου ολο το μηχανοστασιο ηταν χαλια!Το επλυνε(εχει βενζιναδικο και ξερει τι κανει)και αλλαξε και το λουρι που ηταν λαδωμενο.Παει στη bmw και του λενε το αμαξι θελει και τεντωτηρα,αλλαζει και τεντωτηρα.Το μονο συμπτωμα ηταν οτι στις 800 περιπου στροφες και με μεγαλυτερη σχεση στο σασμαν το αμαξι εκανε ενα θορυβο σαν vibraρισμα ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ.Μολις ανεβουν οι στροφες(850) σταματαει.το θορυβο τον κανει μονο οταν εχει φορτιο.με νεκρα δεν κανει τιποτα.Του ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι απο το εξωτερικο λουρι το μεγαλυτερο ζορι ερχεται απο το δυναμο κατα την φορτιση της μπαταριας.Αν λοιπον (ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ)εβγαζε το φυσακι που δινει ρευμα στο δυναμο θα εκανε τον θορυβο?
                        το φυσακι ομως για να βγει πρεπει να λυθει το μισο αμαξι...Σκεφθηκε να βγαλει την ασφαλεια που δινει ρευμα στο δυναμο(αν υπαρχει)για να αποφυγει αυτη την ταλαιπωρια.το αμαξι εχει δοκιμαστει για μερικα μετρα και χωρις λουρι ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ!Να σημειωσω τελος οτι στον εγκεφαλο της αντιπροσωπειας δεν βγαζει καμμια βλαβη και το αμαξι κινειται αριστα χωρις κανενα αλλο προβλημα.Ευχαριστω πολυ και συγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα επρεπε να διευκρινισω οσο μπορω.

                        Ο θορυβος προκαλειται απο κατι μηχανικο οποτε τι θα αλλαξει αν ξεσυνδεσει μια φυσα;Μηπως καποιο ρουλεμαν εχει παρει νερα απο το πλυσιμο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vavilakkis last edited by

                          Ο θορυβος προκαλειται απο κατι μηχανικο οποτε τι θα αλλαξει αν ξεσυνδεσει μια φυσα;Μηπως καποιο ρουλεμαν εχει παρει νερα απο το πλυσιμο;[/quote]
                          αν ξεσυνδεσει τη φυσα δεν θα φορτιζει το δυναμο(λογικα).ετσι μαλλον θα επιβεβαιωσει οτι το προβλημα ειναι το δυναμο και δεν θα αρχισει να αλλαζει δυναμο,ρουλεμαν,τεντωτηρες,λουρια κλπ.Με λιγα λογια ψαχνει τροπο να βαλει μπρος και ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης VAVILAKKIS έγραψε:

                            Ο θορυβος προκαλειται απο κατι μηχανικο οποτε τι θα αλλαξει αν ξεσυνδεσει μια φυσα;Μηπως καποιο ρουλεμαν εχει παρει νερα απο το πλυσιμο;

                            αν ξεσυνδεσει τη φυσα δεν θα φορτιζει το δυναμο(λογικα).ετσι μαλλον θα επιβεβαιωσει οτι το προβλημα ειναι το δυναμο και δεν θα αρχισει να αλλαζει δυναμο,ρουλεμαν,τεντωτηρες,λουρια κλπ.Με λιγα λογια ψαχνει τροπο να βαλει μπρος και ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ.

                            Το φορτισμα δεν προκαλει θορυβο.Η κινηση του δυναμο προκαλει θορυβο,αν βγαλει την φυσα δεν θα σταματησει να γυρνα το δυναμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Συγγνώμη, στις 800 στροφές πώς οδηγείται το αμάξι; Ντίζελ είναι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Βέβαια εδώ κάτι μάλλον μου διαφεύγει, 800 σαλ και μεγαλύτερη σχέση, που σε μεγάλη κατηφόρα με 2α, με 3η, ? Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω.

                                Μήπως έχει καμμιά βάση μηχανής κομμένη ?

                                Μαμακίες του λένε, να πάει σε άλλο συνεργείο, κάτι φταίει με την αλλαγή του ιμάντα και του εντατήρα, μπορεί με τα νερά να πήγε σε καμμιά φύσσα νερό και γειώνει και δεν ρυθμίζει σωστά το ρελαντί.

                                Ας βγάλει τον πόλο της μπαταρίας για 15' μήπως και μετά το πλύσιμο η ECU είδε κάποια βλάβη και την κράτησε στην μνήμη.

                                Ας ελέγξει και το τέντωμα του ιμάντα, ας τον βγάλει και ας γυρίσει με το χέρι του το δυναμό ( altenator ) μήπως και την έχει ακούσει κάποιο ρουλεμάν.

                                Ας καθαρίσει την φύσα στην πεταλούδα ( αν είναι με ηλεκτρόγκαζο )
                                Ας καθαρίσει την φύσα από το βάνος. ( αν είναι με βάνος )
                                Πρώτη φορά ακούω συνεργείο να του λέει να βγάλει την φύσα της διέγερσης από το δυναμό, έλα μ.....ί στον τόπο σου.

                                Μήπως είχε πάει νερό στις πίπες / πολλαπλασιαστή και δούλευε με ένα κύλινδρο λιγότερο ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vavilakkis last edited by

                                  παιδια υπαρχει τροπος να δουμε το λαμπακι της μπαταριας ΑΝΑΜΜΕΝΟ την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο?Ξερει κανεις απο που παει ρευμα σε εκεινη τη φυσα?ευχαριστω και παλι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Συγνώμη δηλαδή αλλά ακόμα και αν βρεθεί άτομο εδώ που να σου πεί τί πρέπει να κάνετε ΠΟΙΟΣ σε διασφαλίζει ότι αυτό που θα σου πεί ΔΕΝ είναι λακαμία και ότι ΔΕΝ θα κάνεις χειρότερη ζημιά στο αμάξι έτσι;;;;
                                    Θα του ζητήσεις το λόγο μετά ή θα ψάξεις να τον βρείς;;;;

                                    Πήγαίνετε το σε άλλο συνεργείο να το ψάξουν εκεί, τουλάχιστον να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης VAVILAKKIS έγραψε:
                                      παιδια υπαρχει τροπος να δουμε το λαμπακι της μπαταριας ΑΝΑΜΜΕΝΟ την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο?Ξερει κανεις απο που παει ρευμα σε εκεινη τη φυσα?ευχαριστω και παλι.

                                      Ο θόρυβος που κάνει είναι επειδή άλλαξαν τον τεντωτήρα. Μπορεί να είναι υπερβολικά τεντωμένος ο ιμάντας (θα καταστρέψει τα ρουλεμάν) ή να ήταν πολύ τεντωμένος ο ιμάντας που κατέστρεψε τον τεντωτήρα ΚΑΙ τον εναλλάκτη που κάνει τώρα θόρυβο. Κάτι δεν μπήκε σωστά/ίσια, μη το αφήσεις έτσι θα βγάλει ζημιά αργότερα. Ακόμα, μπορεί να μην έπλυναν καλά τον κινητήρα πριν αλλάξουν ιμάντα και τώρα γλιστράει στις χαμηλές στροφές, τέτοιο θόρυβο κάνουν αυτοί οι ιμάντες όταν πατινάρουν - βουίζουν και τραντάζουν δεν σφυρίζουν.

                                      Αν και δεν συμφωνώ με τη μέθοδο του να ανάψει το λαμπάκι, ο σωστός τρόπος είναι να έχεις πρόσβαση στον εναλλάκτη - εκεί είναι ο αυτόματος. Αν δεν είναι εύκολο αυτό, φορτίστε καλά τη μπαταρία στο συνεργείο (ταχεία φόρτιση - δεν θέλει πολύ ώρα). Μετά είναι σίγουρο ότι ο εναλλάκτης δεν θα φορτίζει τη μπαταρία και δεν θα ζορίζει τον ιμάντα. Τι θα αποκαλύψει αυτό, δεν μπορώ να καταλάβω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Μετά είναι σίγουρο ότι ο εναλλάκτης δεν θα φορτίζει τη μπαταρία και δεν θα ζορίζει τον ιμάντα. Τι θα αποκαλύψει αυτό, δεν μπορώ να καταλάβω.

                                        +1
                                        Το προβλημα δεν ειναι ηλεκτρικο .Το να σταματησει να φορτιζει δεν σημαινει οτι σταματα να γυριζει ο δυναμος .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Εγώ θα έκανα το αντίθετο, θα έβαζα ένα μεγάλο φορτίο πάνω στη μπαταρία όταν δουλεύει το αμάξι και αν έκανε θόρυβο (ιμάντας, εναλλάκτης, κλπ) θα φρόντιζα να φτιαχτεί το πρόβλημα μέχρι να μη κάνει θόρυβο με φορτίο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Σίγουρα άλλο ζόρι έχει το δυναμό αν απλά περιστρέφεται και άλλο αν προσπαθεί να βγάλει 20+ αμπέρ. Σε ένα σκαθαράκι που είχα το αυτοκίνητο είχε γονατίσει και κινείτο με δυσκολία από το ζόρι του δυναμό όταν κάτι είχε πάθει η μπαταρία (μάλλον είχε ψιλοβραχυκυκλώσει) και προσπαθούσε μάταια να την φορτίσει... Κι εγώ νομίζω ότι σε συνθήκες ζορίσματος (υψηλού φορτίου) αν έχει πρόβλημα το ρουλεμάν θα το δείξει/φωνάξει.
                                            Το επικίνδυνο είναι ότι αν το δυναμό δουλεύει χωρίς να είναι συνδεμένο σε φορτίο σε κάποιες περιπτώσεις δεν του αρέσει καθόλου και μπορεί να καεί κάτι....
                                            Οπότε αυτό που λέει ο leonp είναι σαφώς το πιο έξυπνο και πιο λογικό και το λιγότερο επικίνδυνο. Με τον κινητήρα στο ρελαντί ανάβει όλα τα φώτα, προβολείς ομίχλης εμπρός πίσω, αλάρμ, υαλοκαθαριστήρες, κλιματισμό στο φούλ και παίζει και με τα παράθυρα (όχι μουσική για να ακούει).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr