-
Παιδια γεια σας.Φιλος μου περιεγραφε προβλημα με ε46 κουπε facelift 2004 316i.
Στο δυναμο εχει μια φυσα.Θελει να την βγαλει για να του κοψει το ρευμα για να δοκιμασει κατι.Εκει που βρισκεται ομως ειναι αβολο να βγει.Μηπως γνωριζει κανεις απο που παιρνει ρευμα η φυσα αυτη?(απο την ασφαλειοθηκη ισως? ) Αν ναι ,απο ποια ασφαλεια?
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Παιδια γεια σας.Φιλος μου περιεγραφε προβλημα με ε46 κουπε facelift 2004 316i.
Στο δυναμο εχει μια φυσα.Θελει να την βγαλει για να του κοψει το ρευμα για να δοκιμασει κατι.Εκει που βρισκεται ομως ειναι αβολο να βγει.Μηπως γνωριζει κανεις απο που παιρνει ρευμα η φυσα αυτη?(απο την ασφαλειοθηκη ισως? ) Αν ναι ,απο ποια ασφαλεια?
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Παιδια γεια σας.Φιλος μου περιεγραφε προβλημα με ε46 κουπε facelift 2004 316i.
Στο δυναμο εχει μια φυσα.Θελει να την βγαλει για να του κοψει το ρευμα για να δοκιμασει κατι.Εκει που βρισκεται ομως ειναι αβολο να βγει.Μηπως γνωριζει κανεις απο που παιρνει ρευμα η φυσα αυτη?(απο την ασφαλειοθηκη ισως? ) Αν ναι ,απο ποια ασφαλεια?
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Υπάρχει πάντα η λύση που λέγεται βιβλίο χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου!!!
Πάντα υπάρχει ηλεκτρικό διάγραμμα του αυτοκινήτου ή έστω τι δουλεύει από ποια ασφάλεια. Απλά RTFM!!! -
Να ξέρει πολύ τι κάνει πριν αρχίσει τέτοιες δοκιμές.
Πχ, αν δουλέψει ο εναλλάκτης χωρίς να είναι συνδεδεμένη η μπαταρία (που λειτουργεί σαν φίλτρο), το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου θα δει αιχμές τάσης (μπορεί και 100 βολτ).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Να ξέρει πολύ τι κάνει πριν αρχίσει τέτοιες δοκιμές.Πχ, αν δουλέψει ο εναλλάκτης χωρίς να είναι συνδεδεμένη η μπαταρία (που λειτουργεί σαν φίλτρο), το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου θα δει αιχμές τάσης (μπορεί και 100 βολτ).
Ας τον άνθρωπο ρε,τσάμπα είναι οι εγκέφαλοι
-
Ο χρήστης VAVILAKKIS έγραψε:
Παιδια γεια σας.Φιλος μου περιεγραφε προβλημα με ε46 κουπε facelift 2004 316i.
Στο δυναμο εχει μια φυσα.Θελει να την βγαλει για να του κοψει το ρευμα για να δοκιμασει κατι.Εκει που βρισκεται ομως ειναι αβολο να βγει.Μηπως γνωριζει κανεις απο που παιρνει ρευμα η φυσα αυτη?(απο την ασφαλειοθηκη ισως? ) Αν ναι ,απο ποια ασφαλεια?
Ευχαριστω εκ των προτερων.Ο δυναμος δεν παιρνει αλλα παραγει ρευμα.
-
Αν δεν πάρει ρεύμα (διέγερσης - field current) δεν παράγει ρεύμα. Έτσι ρυθμίζει πόσο ρεύμα θα παράξει.
-
Ο ανθρωπος που εχει το αυτοκινητο καποια στιγμη αλλαξε λαδια και φιλτρο λαδιου.Το φιλτρο δεν εσφιξε καλα ομως και την αλλη μερα βρηκε μια μεγαλη κηλιδα λαδιου κατω απο το αμαξι του.Αφου το εφτιαξε εμενε να πλυθει,αφου ολο το μηχανοστασιο ηταν χαλια!Το επλυνε(εχει βενζιναδικο και ξερει τι κανει)και αλλαξε και το λουρι που ηταν λαδωμενο.Παει στη bmw και του λενε το αμαξι θελει και τεντωτηρα,αλλαζει και τεντωτηρα.Το μονο συμπτωμα ηταν οτι στις 800 περιπου στροφες και με μεγαλυτερη σχεση στο σασμαν το αμαξι εκανε ενα θορυβο σαν vibraρισμα ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ.Μολις ανεβουν οι στροφες(850) σταματαει.το θορυβο τον κανει μονο οταν εχει φορτιο.με νεκρα δεν κανει τιποτα.Του ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι απο το εξωτερικο λουρι το μεγαλυτερο ζορι ερχεται απο το δυναμο κατα την φορτιση της μπαταριας.Αν λοιπον (ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ)εβγαζε το φυσακι που δινει ρευμα στο δυναμο θα εκανε τον θορυβο?
το φυσακι ομως για να βγει πρεπει να λυθει το μισο αμαξι...Σκεφθηκε να βγαλει την ασφαλεια που δινει ρευμα στο δυναμο(αν υπαρχει)για να αποφυγει αυτη την ταλαιπωρια.το αμαξι εχει δοκιμαστει για μερικα μετρα και χωρις λουρι ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ!Να σημειωσω τελος οτι στον εγκεφαλο της αντιπροσωπειας δεν βγαζει καμμια βλαβη και το αμαξι κινειται αριστα χωρις κανενα αλλο προβλημα.Ευχαριστω πολυ και συγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα επρεπε να διευκρινισω οσο μπορω. -
Ο χρήστης VAVILAKKIS έγραψε:
Ο ανθρωπος που εχει το αυτοκινητο καποια στιγμη αλλαξε λαδια και φιλτρο λαδιου.Το φιλτρο δεν εσφιξε καλα ομως και την αλλη μερα βρηκε μια μεγαλη κηλιδα λαδιου κατω απο το αμαξι του.Αφου το εφτιαξε εμενε να πλυθει,αφου ολο το μηχανοστασιο ηταν χαλια!Το επλυνε(εχει βενζιναδικο και ξερει τι κανει)και αλλαξε και το λουρι που ηταν λαδωμενο.Παει στη bmw και του λενε το αμαξι θελει και τεντωτηρα,αλλαζει και τεντωτηρα.Το μονο συμπτωμα ηταν οτι στις 800 περιπου στροφες και με μεγαλυτερη σχεση στο σασμαν το αμαξι εκανε ενα θορυβο σαν vibraρισμα ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ.Μολις ανεβουν οι στροφες(850) σταματαει.το θορυβο τον κανει μονο οταν εχει φορτιο.με νεκρα δεν κανει τιποτα.Του ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι απο το εξωτερικο λουρι το μεγαλυτερο ζορι ερχεται απο το δυναμο κατα την φορτιση της μπαταριας.Αν λοιπον (ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ)εβγαζε το φυσακι που δινει ρευμα στο δυναμο θα εκανε τον θορυβο?
το φυσακι ομως για να βγει πρεπει να λυθει το μισο αμαξι...Σκεφθηκε να βγαλει την ασφαλεια που δινει ρευμα στο δυναμο(αν υπαρχει)για να αποφυγει αυτη την ταλαιπωρια.το αμαξι εχει δοκιμαστει για μερικα μετρα και χωρις λουρι ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ!Να σημειωσω τελος οτι στον εγκεφαλο της αντιπροσωπειας δεν βγαζει καμμια βλαβη και το αμαξι κινειται αριστα χωρις κανενα αλλο προβλημα.Ευχαριστω πολυ και συγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα επρεπε να διευκρινισω οσο μπορω.Ο θορυβος προκαλειται απο κατι μηχανικο οποτε τι θα αλλαξει αν ξεσυνδεσει μια φυσα;Μηπως καποιο ρουλεμαν εχει παρει νερα απο το πλυσιμο;
-
Ο θορυβος προκαλειται απο κατι μηχανικο οποτε τι θα αλλαξει αν ξεσυνδεσει μια φυσα;Μηπως καποιο ρουλεμαν εχει παρει νερα απο το πλυσιμο;[/quote]
αν ξεσυνδεσει τη φυσα δεν θα φορτιζει το δυναμο(λογικα).ετσι μαλλον θα επιβεβαιωσει οτι το προβλημα ειναι το δυναμο και δεν θα αρχισει να αλλαζει δυναμο,ρουλεμαν,τεντωτηρες,λουρια κλπ.Με λιγα λογια ψαχνει τροπο να βαλει μπρος και ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ. -
Ο χρήστης VAVILAKKIS έγραψε:
Ο θορυβος προκαλειται απο κατι μηχανικο οποτε τι θα αλλαξει αν ξεσυνδεσει μια φυσα;Μηπως καποιο ρουλεμαν εχει παρει νερα απο το πλυσιμο;
αν ξεσυνδεσει τη φυσα δεν θα φορτιζει το δυναμο(λογικα).ετσι μαλλον θα επιβεβαιωσει οτι το προβλημα ειναι το δυναμο και δεν θα αρχισει να αλλαζει δυναμο,ρουλεμαν,τεντωτηρες,λουρια κλπ.Με λιγα λογια ψαχνει τροπο να βαλει μπρος και ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ.
Το φορτισμα δεν προκαλει θορυβο.Η κινηση του δυναμο προκαλει θορυβο,αν βγαλει την φυσα δεν θα σταματησει να γυρνα το δυναμο.
-
Συγγνώμη, στις 800 στροφές πώς οδηγείται το αμάξι; Ντίζελ είναι;
-
Βέβαια εδώ κάτι μάλλον μου διαφεύγει, 800 σαλ και μεγαλύτερη σχέση, που σε μεγάλη κατηφόρα με 2α, με 3η, ? Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω.
Μήπως έχει καμμιά βάση μηχανής κομμένη ?
Μαμακίες του λένε, να πάει σε άλλο συνεργείο, κάτι φταίει με την αλλαγή του ιμάντα και του εντατήρα, μπορεί με τα νερά να πήγε σε καμμιά φύσσα νερό και γειώνει και δεν ρυθμίζει σωστά το ρελαντί.
Ας βγάλει τον πόλο της μπαταρίας για 15' μήπως και μετά το πλύσιμο η ECU είδε κάποια βλάβη και την κράτησε στην μνήμη.
Ας ελέγξει και το τέντωμα του ιμάντα, ας τον βγάλει και ας γυρίσει με το χέρι του το δυναμό ( altenator ) μήπως και την έχει ακούσει κάποιο ρουλεμάν.
Ας καθαρίσει την φύσα στην πεταλούδα ( αν είναι με ηλεκτρόγκαζο )
Ας καθαρίσει την φύσα από το βάνος. ( αν είναι με βάνος )
Πρώτη φορά ακούω συνεργείο να του λέει να βγάλει την φύσα της διέγερσης από το δυναμό, έλα μ.....ί στον τόπο σου.Μήπως είχε πάει νερό στις πίπες / πολλαπλασιαστή και δούλευε με ένα κύλινδρο λιγότερο ?
-
παιδια υπαρχει τροπος να δουμε το λαμπακι της μπαταριας ΑΝΑΜΜΕΝΟ την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο?Ξερει κανεις απο που παει ρευμα σε εκεινη τη φυσα?ευχαριστω και παλι.
-
Συγνώμη δηλαδή αλλά ακόμα και αν βρεθεί άτομο εδώ που να σου πεί τί πρέπει να κάνετε ΠΟΙΟΣ σε διασφαλίζει ότι αυτό που θα σου πεί ΔΕΝ είναι λακαμία και ότι ΔΕΝ θα κάνεις χειρότερη ζημιά στο αμάξι έτσι;;;;
Θα του ζητήσεις το λόγο μετά ή θα ψάξεις να τον βρείς;;;;Πήγαίνετε το σε άλλο συνεργείο να το ψάξουν εκεί, τουλάχιστον να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.
-
Ο χρήστης VAVILAKKIS έγραψε:
παιδια υπαρχει τροπος να δουμε το λαμπακι της μπαταριας ΑΝΑΜΜΕΝΟ την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο?Ξερει κανεις απο που παει ρευμα σε εκεινη τη φυσα?ευχαριστω και παλι.Ο θόρυβος που κάνει είναι επειδή άλλαξαν τον τεντωτήρα. Μπορεί να είναι υπερβολικά τεντωμένος ο ιμάντας (θα καταστρέψει τα ρουλεμάν) ή να ήταν πολύ τεντωμένος ο ιμάντας που κατέστρεψε τον τεντωτήρα ΚΑΙ τον εναλλάκτη που κάνει τώρα θόρυβο. Κάτι δεν μπήκε σωστά/ίσια, μη το αφήσεις έτσι θα βγάλει ζημιά αργότερα. Ακόμα, μπορεί να μην έπλυναν καλά τον κινητήρα πριν αλλάξουν ιμάντα και τώρα γλιστράει στις χαμηλές στροφές, τέτοιο θόρυβο κάνουν αυτοί οι ιμάντες όταν πατινάρουν - βουίζουν και τραντάζουν δεν σφυρίζουν.
Αν και δεν συμφωνώ με τη μέθοδο του να ανάψει το λαμπάκι, ο σωστός τρόπος είναι να έχεις πρόσβαση στον εναλλάκτη - εκεί είναι ο αυτόματος. Αν δεν είναι εύκολο αυτό, φορτίστε καλά τη μπαταρία στο συνεργείο (ταχεία φόρτιση - δεν θέλει πολύ ώρα). Μετά είναι σίγουρο ότι ο εναλλάκτης δεν θα φορτίζει τη μπαταρία και δεν θα ζορίζει τον ιμάντα. Τι θα αποκαλύψει αυτό, δεν μπορώ να καταλάβω.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μετά είναι σίγουρο ότι ο εναλλάκτης δεν θα φορτίζει τη μπαταρία και δεν θα ζορίζει τον ιμάντα. Τι θα αποκαλύψει αυτό, δεν μπορώ να καταλάβω.+1
Το προβλημα δεν ειναι ηλεκτρικο .Το να σταματησει να φορτιζει δεν σημαινει οτι σταματα να γυριζει ο δυναμος . -
Εγώ θα έκανα το αντίθετο, θα έβαζα ένα μεγάλο φορτίο πάνω στη μπαταρία όταν δουλεύει το αμάξι και αν έκανε θόρυβο (ιμάντας, εναλλάκτης, κλπ) θα φρόντιζα να φτιαχτεί το πρόβλημα μέχρι να μη κάνει θόρυβο με φορτίο.
-
Σίγουρα άλλο ζόρι έχει το δυναμό αν απλά περιστρέφεται και άλλο αν προσπαθεί να βγάλει 20+ αμπέρ. Σε ένα σκαθαράκι που είχα το αυτοκίνητο είχε γονατίσει και κινείτο με δυσκολία από το ζόρι του δυναμό όταν κάτι είχε πάθει η μπαταρία (μάλλον είχε ψιλοβραχυκυκλώσει) και προσπαθούσε μάταια να την φορτίσει... Κι εγώ νομίζω ότι σε συνθήκες ζορίσματος (υψηλού φορτίου) αν έχει πρόβλημα το ρουλεμάν θα το δείξει/φωνάξει.
Το επικίνδυνο είναι ότι αν το δυναμό δουλεύει χωρίς να είναι συνδεμένο σε φορτίο σε κάποιες περιπτώσεις δεν του αρέσει καθόλου και μπορεί να καεί κάτι....
Οπότε αυτό που λέει ο leonp είναι σαφώς το πιο έξυπνο και πιο λογικό και το λιγότερο επικίνδυνο. Με τον κινητήρα στο ρελαντί ανάβει όλα τα φώτα, προβολείς ομίχλης εμπρός πίσω, αλάρμ, υαλοκαθαριστήρες, κλιματισμό στο φούλ και παίζει και με τα παράθυρα (όχι μουσική για να ακούει).
bmw problem