-
Πάει καιρός από τότε που διάβασα ένα άρθρο του κ. Δ. Χοϊδά για δαύτες , και μπορώ να πως έχασα για λίγο τον ύπνο τον βραδινό , μια σκέψη ,… …………………. να μπορούσα να το εφαρμόσω στο δικό μου τουτού … ………..είμαι μόνος ; υπάρχει κανείς που το έκανε πράξη , ή τέλος πάντων να το προσπάθησε ;;;
-
Πάει καιρός από τότε που διάβασα ένα άρθρο του κ. Δ. Χοϊδά για δαύτες , και μπορώ να πως έχασα για λίγο τον ύπνο τον βραδινό , μια σκέψη ,… …………………. να μπορούσα να το εφαρμόσω στο δικό μου τουτού … ………..είμαι μόνος ; υπάρχει κανείς που το έκανε πράξη , ή τέλος πάντων να το προσπάθησε ;;;
-
Πάει καιρός από τότε που διάβασα ένα άρθρο του κ. Δ. Χοϊδά για δαύτες , και μπορώ να πως έχασα για λίγο τον ύπνο τον βραδινό , μια σκέψη ,… …………………. να μπορούσα να το εφαρμόσω στο δικό μου τουτού … ………..είμαι μόνος ; υπάρχει κανείς που το έκανε πράξη , ή τέλος πάντων να το προσπάθησε ;;;
-
Θύμισε μου το τεύχος για να μπώ στο πνεύμα, είμαι λίγο μακρυά ακόμα από τις διακοπές, και....... παθαίνω διακοπές
-
Το περιοδικό ήταν το R&D (ελπίζω να κάνω κατάχρηση , αναφέροντας το όνομα του περιοδικού ) δεν θυμάμαι το τεύχος η αναφορά όμως ξεκίνησε από τον τρόπο που λειτουργούσαν οι αναρτήσεις ενός αυτοκινήτου σχεδιασμένου στην Ελλάδα (από τον κ. Κορρέ) ……..ελπίζω να σε φώτισα
-
Εχει καμια σχέση με αυτό το σύστημα?
http://www.daxcars.co.uk/anti-roll-suspension-01.htm -
Όχι φίλε μου dog δεν νομίζω να έχει καμιά σχέση , οι ράβδοι διαγώνιας αντιστήριξης είναι στην ουσία ράβδοι στρέψης (ζυγαριές ) που αντί να συνδέουν τους τροχούς του ίδιου άξονα συνδέουν τους δύο διαγώνιους τροχούς (το σύστημα που αναφέρεσαι δείχνει να ενώνει τους τροχούς του ίδιου άξονα –αν κατάλαβα καλά το σύστημα αυτό κρατά τους δύο τροχούς κάθετους στο δρόμο ανεξάρτητα με την κλίση του αμαξώματος.
Αν θυμάμαι καλά μάλιστα σύστημα διαγώνιας αντιστήριξης είχαν οι Citroen xsara στο WRC και το τελευταίο Audi RS4 (αυτό το τελευταίο όμως μάλλον προσομοιάζει αυτή τη διάταξη με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ )
Με άλλα λόγια η διαγώνια αντιστήριξη δεν αφήνει το αυτοκίνητο α) να γέρνει στις στροφές και β) να «βουτάει μπροστά» στα φρένα ανεξάρτητα με το αν έχει μαλακή ανάρτηση
-
Θα προσπαθήσω να αναλύσω τη λειτουργία -θεωρητικά -ελπίζοντας να ερεθίσω πνεύματα , ή ακόμη και ξυστούν μολύβια , και που ξέρει κανείς κάποιος τολμηρός μπορεί να το κάνει πράξη ίσως ακόμη και σε αγωνιστικά του γκρουπ Ε (τη μας λες ρε Ερέτη Αυγουστιάτικα !!)
Η διάταξη της διαγώνιας αντιστήριξης πολύ απλά συνδέει χιαστή τους τροχούς ενός αυτοκινήτου –τον εμπρός δεξί με τον πίσω αριστερό π.χ.- με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούμε την ράβδο στέψης στον ίδιο άξονα , -μια διαγώνια ζυγαριά ας πούμε. Βέβαια ένα τέτοιο σύστημα θα ήταν πολύ δύσκολο τεχνικά να εφαρμοστεί σε ένα αυτοκίνητο εκ των υστέρων με μηχανικό τρόπο , θα μπορούσε όμως να μεταδοθεί με τη βοήθεια τεσσάρων μικρών υδραυλικών αντλιών (από φρένα ας πούμε) κόβοντας και συνδέοντας την μισή –πλέον- μπροστινή με την πίσω μισή ράβδο , αρκεί βέβαια να υπάρχει αρκετός χώρος ώστε να στηριχθούν η αντλία και η δεύτερη βάση της ράβδου –μια που κόβοντας την στη μέση θα χρειαστεί ακόμη μία βάση για να μην καταρρεύσει .
Τώρα, γιατί όλα αυτά ; Ο λόγος που χρησιμοποιείται η αντιστρεπτική είναι για να μειώσει την ροπή στρέψης ενός αυτοκινήτου μέσα στη στροφή –να μην το αφήσει να γείρει δλδ- (ξέρω ….γνωστός είναι πάμε παρακάτω!!!) ένα τέτοιο σύστημα όμως δουλεύει ερήμην του έτερου άξονα «ελέγχοντας» μόνο τον απέναντι τροχό –όπως π.χ. όταν ένας τροχός πέσει σε μια λακκούβα- έτσι όταν φρενάρουμε το αυτοκίνητο «βουτάει» μπροστά και είναι τα αμορτισέρ μαζί με τα ελατήρια αυτά που πρέπει να κρατήσουν το αυτοκίνητο σε οριζόντια θέση . Αντίθετα , μια διαγώνια διάταξη θα μπορούσε να κρατήσει το αυτοκίνητο σε οριζόντια θέση πιέζοντας τους πίσω τροχούς προς τα πάνω , και κατεβάζοντας το κέντρο βάρους ποιο χαμηλά . Στη συνέχεια και στρίβοντας το τιμόνι-σε μια υποτιθέμενη στροφή – θα είχε ήδη «φορτώσει» την πίσω ανάρτηση πριν ακόμη το αυτοκίνητο μπει σ’ αυτή ,έχοντας καλύτερο έλεγχο κ.ο.κ……………
Υ.Γ. παρακαλώ , τις ντομάτες και τα αυγουλάκια βάλτε τα σε χωριστά δοχεία !!!!!!!!!
-
αυτό είναι το όχημα του κ. Κορρέ με τις διαγώνιες ράβδους .....δεν είναι φανταστικό; http://www.youtube.com/watch?v=jTCC8BgrIGg
-
Είναι το πρωτότυπο του αρχιτέκτονα Κορρέ, στο σχέδιο έχει εμπλακεί ο Διονύσης Χοϊδάς και ο μακαρίτης Θανάσης Λέφας, τα τελευταία 2 ονόματα για όσους ξέρουν είναι θρησκεία στους κύκλους της μηχανολογίας και όχι μόνο, ο Δημ. Κορρές είναι ο αρχιτέκτονας που μεταφέρει σε άλλη θέση εκκλησίες και κτήρια όταν αυτά είναι ιστορικής αξίας και εμποδίζουν κάποιο μεγάλο έργο.
Κοιτάξτε τι κάνει μετά από το 3.50' στα βράχια, φοράει ανάρτηση πατέντα του Κορρέ με ράβδους αντιστήριξης, και είναι παντός εδάφους.
Όλες οι λεπτομέρειες και τα σχέδια υπάρχουν σε κάποιο τεύχος του περιοδικού R&D το οποίο πρέπει να ψάξουν να βρούν και να μελετήσουν όσοι θέλουν να γνωρίζουν τι σημαίνει αυτοκίνητο και ανάρτηση, ο κινητήρας του είναι από μοτό BMW της σειράς Κ για χαμηλό κέντρο βάρους, το σαζμάν του είναι χειροποίητο φτιαγμένο στην Ελλάδα, το είδε μεγάλη Σουηδική εταιρία που κατασκευάζει σαζμάν και τους έπεσαν τα σαγώνια, δεν είναι ένα κάρτ όπως φαίνεται αλλά μια ολοκληρωμένη μελέτη που όλα τα εργοστάσια θα ήθελαν να είχαν.
-
έτσι ακριβώς ........αυτό ήταν που με κανε να σκεφτώ αν και κατα πόσο θα μπορούσε αυτή η διάταξη να εφαρμοστεί εκ των υστέρων σα κάποιο αυτοκίνητο ,σε ένα group E ας πούμε -αλήθεια επιτρεπονται τέτοιες μετατροπές ;- αρκεί μόνο να συνδεθούν διαγώνεια με ράβδους οι τροχοί -αν και έχω την αίσθηση οτι δεν είναι το μόνο διαφορετικό που έχει το όχημα του Κορρέ .
το 'παντός εδάφους' όμως στο όχημα του Κορρέ έχει άλλη διάσταση μια που τα καταφέρνει το ίδιο καλά στην άσφαλτο αλλά και σε βράχια !!
-
ο κορρες εχει φτιαξει ενα πιο μεγαλο αμαξι
με μοτερ 350z(αν δεν κανω λαθος)
http://www.moto.gr/forums/showthread.ph ... adid=71186θεος τελος
-
αυτό είναι τέρας !! προσωπικά το πρώτο μ' αρέσει περισσότερο , και κρίμα χίλιες φορές που δεν υπάρχει καμιά παρουσίση στον ειδικό τύπο .............είναι θεός όμως
Ράβδοι διαγώνιας αντιστήριξης …!!!!!!!!…..