-
Ήρθε η ώρα να αποχωριστώ το Φιατάκι μου και να το αντικαταστήσω με κάτι πιο σύγχρονο. Η γονική επιδότηση ανέρχεται στα 8000 €. Αν, όμως, υπάρξει εξαιρετική περίπτωση, μπορεί να προσθέσω και 'γω κάτι ψιλά.
Τα κριτήρια είναι να έχει βασικό εξοπλισμό (2 αερόσακοι, ABS, A/C), να είναι σχετικά καινούργιο (2002 και μετά) και πάνω απ' όλα αξιόπιστο γιατί για τον επόμενο τουλάχιστον 1 χρόνο θα το συντηρώ επίσης με γονική συνεισφορά ελέω στρατού.
Γενικά προτιμάω κάποιο αυτοκίνητο κατηγορίας (μεγέθους) Corolla, Astra, κτλ, αλλά δε θα έλεγα όχι και σε κατηγορία Corsa, 207, Clio, κτλ.
Επίσης, ο κινητήρας να είναι από 1300 cc με τουλάχιστον 85-90 άλογα μιας και θέλω να κινούμαι σχετικά άνετα σε ταξίδια.
Προτάσεις και με σπορ χαρακτήρα προτιμητέες. -
Ήρθε η ώρα να αποχωριστώ το Φιατάκι μου και να το αντικαταστήσω με κάτι πιο σύγχρονο. Η γονική επιδότηση ανέρχεται στα 8000 €. Αν, όμως, υπάρξει εξαιρετική περίπτωση, μπορεί να προσθέσω και 'γω κάτι ψιλά.
Τα κριτήρια είναι να έχει βασικό εξοπλισμό (2 αερόσακοι, ABS, A/C), να είναι σχετικά καινούργιο (2002 και μετά) και πάνω απ' όλα αξιόπιστο γιατί για τον επόμενο τουλάχιστον 1 χρόνο θα το συντηρώ επίσης με γονική συνεισφορά ελέω στρατού.
Γενικά προτιμάω κάποιο αυτοκίνητο κατηγορίας (μεγέθους) Corolla, Astra, κτλ, αλλά δε θα έλεγα όχι και σε κατηγορία Corsa, 207, Clio, κτλ.
Επίσης, ο κινητήρας να είναι από 1300 cc με τουλάχιστον 85-90 άλογα μιας και θέλω να κινούμαι σχετικά άνετα σε ταξίδια.
Προτάσεις και με σπορ χαρακτήρα προτιμητέες. -
Ήρθε η ώρα να αποχωριστώ το Φιατάκι μου και να το αντικαταστήσω με κάτι πιο σύγχρονο. Η γονική επιδότηση ανέρχεται στα 8000 €. Αν, όμως, υπάρξει εξαιρετική περίπτωση, μπορεί να προσθέσω και 'γω κάτι ψιλά.
Τα κριτήρια είναι να έχει βασικό εξοπλισμό (2 αερόσακοι, ABS, A/C), να είναι σχετικά καινούργιο (2002 και μετά) και πάνω απ' όλα αξιόπιστο γιατί για τον επόμενο τουλάχιστον 1 χρόνο θα το συντηρώ επίσης με γονική συνεισφορά ελέω στρατού.
Γενικά προτιμάω κάποιο αυτοκίνητο κατηγορίας (μεγέθους) Corolla, Astra, κτλ, αλλά δε θα έλεγα όχι και σε κατηγορία Corsa, 207, Clio, κτλ.
Επίσης, ο κινητήρας να είναι από 1300 cc με τουλάχιστον 85-90 άλογα μιας και θέλω να κινούμαι σχετικά άνετα σε ταξίδια.
Προτάσεις και με σπορ χαρακτήρα προτιμητέες. -
Swift? πληροί τις προϋποθέσεις που θέτεις.
-
Και ο πατερας μου θελει να ξεφωρτωθει το UNO αλλα ψαχνει να αγορασει κατι με 8000 ευρω σε καινουργιο.Μηπως θυμαται κανεις που βρισκεται η αντιπροσωποια της Hyundai στην Πατρα?
-
ασχετο αλλα το αμαξι τι να το κανεις?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ασχετο αλλα το αμαξι τι να το κανεις?Τι εννοείς;
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
ασχετο αλλα το αμαξι τι να το κανεις?
Τι εννοείς;
με στρατο στη μεση κτλ κτλ...
-
και εκεί χρήσιμο μπορεί να είναι... Ο αδερφός μου 5 μήνες ήταν στη Ρόδο σε ένα χωριό μισή ώρα έξω από την πόλη και ανεβοκατέβαινε μέρα παρά μέρα.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ασχετο αλλα το αμαξι τι να το κανεις?
Τι εννοείς;
με στρατο στη μεση κτλ κτλ...
Οτι το εκανα και γω, οτι το κανει και ο αιδεσιμωτατος... να πηγαινεις απο το σημεια Α στο Β.... η απο το στρατοπεδο στο σπιτι. Ακυρη η ερωτηση σου λοιπον....
-
υπαρχει το τιπο για τη δουλεια...δε θα το κανα το εξοδο...
τεσπα...8 χιλιαρικα ειναι καλο ποσο για κατι μτχ...καλη αγορα γιατι αμα αρχισουμε να αραδιαζουμε μοντελα θα κλειδωθει το θρεντ...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
υπαρχει το τιπο για τη δουλεια...δε θα το κανα το εξοδο...τεσπα...8 χιλιαρικα ειναι καλο ποσο για κατι μτχ...καλη αγορα γιατι αμα αρχισουμε να αραδιαζουμε μοντελα θα κλειδωθει το θρεντ...
ναι, έχεις δίκιο.
ας πάρει κανα bravo να τελειώνουμε... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
υπαρχει το τιπο για τη δουλεια...δε θα το κανα το εξοδο...τεσπα...8 χιλιαρικα ειναι καλο ποσο για κατι μτχ...καλη αγορα γιατι αμα αρχισουμε να αραδιαζουμε μοντελα θα κλειδωθει το θρεντ...
Οι γονείς μου θέλουν να μετακινούμαι με αυτοκίνητο που να διαθέτει ABS και αερόσακο. Από κει και πέρα και μένα δε με χαλάει ο εκμοντερνισμός του αυτοκινήτου που θα οδηγώ, το οποίο άλλωστε θα αποτελεί και δώρο για την ορκωμοσία μου ως ηλεκτρολόγος μηχανικός.
-
Το ίδιο δίλημμα με εσένα είχαν δύο φίλοι μου. Τελικά ο ένας πήρε Honda Civic 1.4 και ο άλλος Nissan Almera 1.5
Και οι δύο έμειναν πολύ ευχαριστημένοι οπότε σου προτείνω να τα τσεκάρεις γιατί είναι πραγματικά πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα (ειδικά το Civic). -
Να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος. Έχω συνηθίσει να οδηγώ ένα αμάξι ~4 μέτρα μήκος με πολύ μεγάλους χώρους για το μέγεθός του και έτσι παρότι π.χ. ένα Punto ή ένα Clio μπορεί άνετα να βρεθεί σε αυτά τα λεφτά θα κατέληγα εκεί ως λύση 'ανάγκης'. Γενικά μ' αρέσει το μέγεθος στα αυτοκίνητα και έτσι π.χ. μια Corolla ή ένα Astra θα με ενέπνεε περισσότερο.
Απο κει και πέρα θέλω το αυτοκίνητο να είναι όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστο και έτσι λογικά όσο πιο καινούργιο τόσο το καλύτερο.Στα μικρά το πιο κοντινό στα κριτήριά μου είναι το Ibiza. Ψάχνοντας είδα ότι μπορούν να βρεθούν και μοντέλα 2005 100άρια σε αυτά τα λεφτά. Από άποψη αξιοπιστίας τι λένε;
Το Yaris γενικά φαίνεταο καλό, το βρίσκω όμως πολύ μικρό, για το Corsa δεν έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια, το Clio μ' αρέσει μεν, το μέγεθός του όμως με βάζει σε σκέψεις. Δε γνωρίζω επίσης καθόλου τι παίζει όσον αφορά την αξιοπιστία του. Όσον αφορά το Punto είναι ομορφούλικο, επίσης όμως δε ξέρω τίποτα όσον αφορά την αξιοπιστία του. Swift δε μπόρεσα να βρω σε αυτά τα λεφτά εκτός και αν πρόκειται για το προηγούμενο μοντέλο που είναι άθλιο εμφανισιακά.Στα μικρομεσαία το πιο κοντινό στα κριτήρια μου είναι η Corolla προηγούμενης γενιάς (2002+), όσες έχω βρει στοιχίζουν 9000+ € όμως. Σε πιο παλιό μοντέλο δε θέλω να καταλήξω. Στα Astra μπορούν να βρεθούν πολλά προηγούμενης γενιάς, αλλά έχω ακούσει διάφορα από άποψη αξιοπιστίας. Honda Civic θα έπαιρνα άνετα, υπάρχει όμως σε αυτά τα λεφτά και χωρίς να είναι 7+ ετών με 100000+ χλμ; Focus I 1.6 αξίζει να κοιτάξω; Το 1.4 είναι πολύ αργό, πιο αργό και από το Tipo, οπότε απορρίπτεται. Ποιό άλλο πιστεύετε ότι θα άξιζε να κοιτάξω;
Είμαι στο χάος, το ξέρω...
-
Τα Honda, Toyota, Nissan είναι τα πιο πιθανά να βγουν αξιόπιστα σίγουρα.
Το Ibiza πριν το 2004 έχει πολλά προβλήματα, από εκεί και μετά βελτιώθηκε αρκετά. Τα τελευταία είναι πολύ αξιόπιστα αλλά είναι και λίγο πού θα πέσεις με το Ibiza καθώς κάποια έχουν σκιστεί να χαλάνε τα πάντα πάνω τους ενώ άλλα δεν έχουν κάνει κιχ για 60.000χλμ.Ο χρήστης aserf έγραψε:
Focus I 1.6 αξίζει να κοιτάξω;Φυσικά Αν βρεις ένα καλό μτχ Focus, είναι κλάσσεις καλύτερο στο δρόμο από όλα τα άλλα κι ας μην είναι απ τα πιο γρήγορα.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Και ο πατερας μου θελει να ξεφωρτωθει το UNO αλλα ψαχνει να αγορασει κατι με 8000 ευρω σε καινουργιο.Μηπως θυμαται κανεις που βρισκεται η αντιπροσωποια της Hyundai στην Πατρα?Η Hyundai στην Πατρα ειναι οπως πας προς Πατρα στην Κορινθου-Πατρων πριν απο την Peugeot και ακριβως διπλα σε μια Shell.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Focus I 1.6 αξίζει να κοιτάξω;ΝΑΙ!!!!!
Όποιος έχει οδηγήσει το Focus πιστεύω θα συμφωνήσει χωρίς δεύτερη σκέψη... όμορφο, ευρύχωρο, αξιόπιστο, φθηνό στη συντήρηση, άπαιχτο τιμόνι, σχετικά αργό στην ευθεία, αλλά μόλις αρχίσουν οι στροφές τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν θα ξέρουν τις τους πέρασε...
Τα πλαστικά του δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά μόλις ακουμπήσεις το τιμόνι δεν θα το αλλάζεις για τίποτα! Έχει καμμιά 4ετία που οδήγησα (ένα 1,4 κιόλας) σ' ένα στροφιλίκι και ακόμα το θυμάμαι...
-
Ξέρω πως κάποιοι θα διαφωνήσουν, αλλά γιατί όχι μια Xsara 1.6 16V 2003-2004 που θα σου βγει και κάτω από 8Κ;
Προβλήματα αξιοπιστίας τα τελευταία μοντέλα δεν είχαν, έχουν καλό μοτέρ, υπερ-πλούσιο εξοπλισμό, κράτημα που συγκρίνεται μόνον με του Focus της γενιάς του και με μόνο κακό το μέτριο ταμπλό.
Καλύτερο αυτοκίνητο σ'αυτήν την κατηγορία και σ'αυτά τα λεφτά δεν θα βρεις.
Είναι και πολύ πιο γρήγορο από το Focus, ενώ σε στροφιλίκι, ο πίσω άξονας κάνει τα μαγικά του. Κι από αερόσακους, θα έχεις το λιγότερο 4. -
Εκτός από τα οικονομοτεχνικά στοιχεία, τους αριθμούς τα έξοδα και βέβαια τις θεωρίες για αξιοπιστίες, φίδια κλπ και τις απόψεις όλων των άλλων αυτό που τελικά θα παίξει μεγάλο ρόλο στην επιλογή του αυτοκινήτου είναι το να σου αρέσει να το βλέπεις και να σου αρέσει να το χρησιμοποιείς (ό,τι κι αν λέμε όλοι οι άλλοι). Προσπάθησε λοιπόν να οδηγήσεις όσα μπορείς περισσότερα, οι διαφορές τους είναι πολλές και πολύ αντιληπτές.
Συνηγορώ για το Focus, μπορεί να έχει κάπως μακριές ταχύτητες αλλά στο τιμόνι είναι άπαιχτο και με τη συμπεριφορά του κερδίζει την εμπιστοσύνη σου. Για μένα ο τομέας τιμονιού και αίθησης-feedback από τα χειριστήρια είναι πολύ σημαντικός και αποτελεί παράγοντα απόρριψης πολλών θεωρητικά αξιόλογων αυτοκινήτων.
Αναζητείται μικρό - μικρομεσαίο μέχρι 8000 €