-
Ειναι γνωστο προβλημα σε Golf TSi 140 να γρατσουναει η 2ρα?Καπου εχω την εντυπωση οτι το εχω ξαναδιαβασει στο forum αλλα δεν βρισκω κατι
-
Ειναι γνωστο προβλημα σε Golf TSi 140 να γρατσουναει η 2ρα?Καπου εχω την εντυπωση οτι το εχω ξαναδιαβασει στο forum αλλα δεν βρισκω κατι
-
Ειναι γνωστο προβλημα σε Golf TSi 140 να γρατσουναει η 2ρα?Καπου εχω την εντυπωση οτι το εχω ξαναδιαβασει στο forum αλλα δεν βρισκω κατι
-
Ευγένιε, φταίει το συγχρονιζέ της 2ας και γι'αυτό 'γρατζουνάει' όπως λες.
Είναι πιο συχνό στα FSI (1.4, 1.6 και 2.0 όχι turbo), αλλά έχω ακούσει και για τα TSI ότι εμφανίζουν κάποια συμπτώματα αλλά πολύ πιο αραιά.ΥΓ:Στης μάνας μου που το κάνει, μου είπαν ότι είναι 'φυσιολογικό' και ότι το κάνει σε όλα.
ΥΓ2:Βέβαια στης μάνας μου είναι ανεπαίσθητο.Δεν ακούς το κρρρρρρρρρ... πριν κουμπώσει .Απλά καταλαβαίνεις λίγο τα γρανάζια που κουμπώνουν, ενώ στις άλλες ταχύτητες δεν υπάρχει αυτό το φαινόμενο -
Συγχρονιζέ δευτέρας, το κάνει σε πολλά TSI. Θέλει αλλαγή, αν είσαι εκτός εγγύησης πιάνουν πισινούς...
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ευγένιε, φταίει το συγχρονιζέ της 2ας και γι'αυτό 'γρατζουνάει' όπως λες.
Είναι πιο συχνό στα FSI (1.4, 1.6 και 2.0 όχι turbo), αλλά έχω ακούσει και για τα TSI ότι εμφανίζουν κάποια συμπτώματα αλλά πολύ πιο αραιά.ΥΓ:Στης μάνας μου που το κάνει, μου είπαν ότι είναι 'φυσιολογικό' και ότι το κάνει σε όλα.
ΥΓ2:Βέβαια στης μάνας μου είναι ανεπαίσθητο.Δεν ακούς το κρρρρρρρρρ... πριν κουμπώσει .Απλά καταλαβαίνεις λίγο τα γρανάζια που κουμπώνουν, ενώ στις άλλες ταχύτητες δεν υπάρχει αυτό το φαινόμενοTo Golf της μητέρας σου κάνει έναν φυσιολογικό ήχο από το κιβώτιο, είναι πράγματι το κούμπωμα των γραναζιών και το κάνουν όλα κυρίως με 2α αλλά και με άλλες ταχύτητες απλά δεν το ακούς εύκολα γιατί πας με πιο πολλά χλμ.
Ο ήχος από το συγχρονιζέ δευτέρας είναι διαφορετικός και πίστεψέ με αν τον ακούσεις θα τον καταλάβεις (σαν σκίσιμο ακούγεται ) -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Ο ήχος από το συγχρονιζέ δευτέρας είναι διαφορετικός και πίστεψέ με αν τον ακούσεις θα τον καταλάβεις (σαν σκίσιμο ακούγεται )καταλαβαίνω ποιόν ήχο λες...μου έχει χτυπήσει συγχρονιζέ...λες και σκάει το σασμάν κάνει... (και λες από μέσα σου 'πάει...μείναμε τώρα!Καλά να πάθω ο μ@λ@κ@ς που ήθελα κόντρες και γρήγορες αλλαγές' )
Αν είναι όμως όπως το λές, στο δικό μου (Golf IV 1.4lt) γιατί δεν το νιώθω ποτέ, παραμόνο αν εκβιάσω το σασμάν (ανεβάζοντας λίγο στροφέ) για να μπει η πρώτη?Και το νιώθω μόνο στην 1η, το οποίο και καταλαβαίνω, γιατί τα γρανάζια της πρώτης είναι ίσια ενώ τα υπόλοιπα έχουν μία κλίση (δε θυμάμαι τη μηχανολογική λέξη τώρα )
Επίσης στο Golf-άκι της μάνας μου, το κάνει μόνο στη 2α.Στην 1η δεν το κάνει.
Εμένα δε μου φαίνεται φυσιολογικό, αλλά αφού λένε ότι το κάνει έτσι κι αλλιώς σε όλα, δεν έχω άλλη επιλογή πέρα από το να το δεχτώ. -
Οκ παω να ενημερωσω γρηγορα τον αδερφο , να παει να αλλαξει συχρονιζε γιατι εχει ακομα την εγγυηση.
Το περιεργο ειναι οτι το κανει μονο σε κατεβασμα απο 3 σε 2αρα και σε ενα περιορισμενο ευρος στροφων(δεν θυμαμαι ποσο μου ειπε αλλα ηταν καπου στις 3000).Επισης με ρωτησε αν υπαρχει περιπτωση να φταιει ο συμπλεκτης αλλα απο την στιγμη που το συγχρονιζε ειναι γνωστο προβλημα δεν πιστευω ... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ο ήχος από το συγχρονιζέ δευτέρας είναι διαφορετικός και πίστεψέ με αν τον ακούσεις θα τον καταλάβεις (σαν σκίσιμο ακούγεται )
καταλαβαίνω ποιόν ήχο λες...μου έχει χτυπήσει συγχρονιζέ...λες και σκάει το σασμάν κάνει... (και λες από μέσα σου 'πάει...μείναμε τώρα!Καλά να πάθω ο μ@λ@κ@ς που ήθελα κόντρες και γρήγορες αλλαγές' )
Άστα να πάνε, όταν άκουσα και την τιμή της επισκευής σε περίπτωση που είσαι εκτός εγγύησης συμπεριφέρομαι με στοργή όταν αλλάζω ταχύτητα (πόσο μάλλον σε 2α), γιατί μπορεί να έχω εγγύηση τώρα αλλά αν βαρέσει μετά θα πέσει κλάμα (300ευρω+ γιατί θέλει κατέβασμα το κιβώτιο)
-
Evgenios
Και σου έχω πει να μην το σκίζεις όταν το παίρνεις μόνος σου γιατί θα σε καταλάβει!!! -
Να πας για αλλαγή (πριν λήξει η εγγύηση)...
_
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Evgenios
Και σου έχω πει να μην το σκίζεις όταν το παίρνεις μόνος σου γιατί θα σε καταλάβει!!!Ωχ ειπε οτι θα μπει στο Forum καποια στιγμη να δει τις απαντησεις
Την εβαψαααα -
Στο ibiza 1,2 που εχω κάνει κάτι διαφορετικό.
Όταν είναι μόνο κρύο- γρατσουνάει η 2α άσχετα με το τι στροφες έχει ο κινιτήρας. Ελάχιστα και στην 3η.
2)Η πρωτη μπαίνει μόνο αν έχει σταματήσει σχεδόν τελείως το αμαξι χώρις να γρατσουνάει απλά έχει κάτι σαν ασφάλεια πριν κουμπώσει.Δηλαδή υπάρχει μια δυσκολία να μπει αν κυλάει το αμάξι.
Αμα ζεσταθεί δεν έχει κανένα πρόβλημα. Τωρα το καλοκαίρι το φαινόμενο εμφανίζεται πολυ σπάνια.
Με βαλβολίνες θα στρώσει γιατρέ;
- γρατσουνάει η 2α άσχετα με το τι στροφες έχει ο κινιτήρας. Ελάχιστα και στην 3η.
-
Neos πόσο σου είπαν δλδ;
-
Από περιέργεια και μόνο είχα ρωτήσει παλιότερα που έψαχνα τους ήχους του κιβωτίου που τελικά είναι φυσιολογικοί (αυτό που περιγράφει πιο πάνω και ο Κάβουρας δλδ).
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά αν δεν κάνω λάθος το νούμερο ήταν γύρω στα 300 ευρώ. -
αμα κατεβει κιβωτιο απο το τουτου στα γερμανικα ειναι μανι μανι 150-200ε...
-
Και καλα κανουν ...τι εχουμε??γαλλικα μπρικια???
Παντως εμενα πολλες φορες μου εχει τυχει να μην παρει την ταχυτητα σε γρηγορη αλλαγη και ακους το χρρρρρρρρρρρρ
και λες κρεμασε...
αντεχει ακομα αντε να δουμε για ποσο... -
Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα στα 5αρια golf ?
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Παντως εμενα πολλες φορες μου εχει τυχει να μην παρει την ταχυτητα σε γρηγορη αλλαγη και ακους το χρρρρρρρρρρρρΤην επόμενη φορά που θα αλλάξεις βαλβολίνες να δεις τη τάπα του κιβωτίου (είναι μαγνητική) - θα έχει μαζέψει άφθονα ρινίσματα.
-
Σχετικα με αυτο δειτε στο τρεχων autobild την επιστολη παραπονο για το τι τραβαει ενας δολιος με το κιβωτιο του tiguan
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Neos πόσο σου είπαν δλδ;Τελικά το κόστος για αλλαγή συγχρονιζέ δευτέρας εκτός εγγύησης είναι...
...480 ευρώ
Γρατσουνισμα 2ρας