-
Ο ξάδερφός μου έπιασε την πρώτη του δουλειά και χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να πηγαίνει κάθε μέρα στο γραφείο. Μένει στην επαρχία και θα διανύει μια απόσταση 30χλμ (και άλλα τόσα για γυρισμό) καθημερινά μέχρι την εταιρεία όπου θα εργάζεται.
Τα οικονομικά του δεν είναι άνετα ακόμα καθώς τώρα ξεκινάει και θα τα βάλει όλα μόνος του, οπότε θα χρειαστεί να βρει κάτι με καλό χρηματοδοτικό.Ο ίδιος κοιτάζει το Swift ενώ του αρέσει επίσης το Colt. Εγώ του πρότεινα το Getz ως πιο οικονομικό και μάλλον φτηνότερο στη συντήρηση αλλά δεν έχω ιδέα τι παίζει από χρηματοδοτικά. Μικρότερα αμάξια δεν επαρκούν για τις χωροταξικές ανάγκες του (χρειάζεται κάμποσο πορτ μπαγκάζ για πράγματα που θα πηγαινοφέρνει λόγω εργασίας).
Αναζητείται χείρα βοηθείας
-
Ο ξάδερφός μου έπιασε την πρώτη του δουλειά και χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να πηγαίνει κάθε μέρα στο γραφείο. Μένει στην επαρχία και θα διανύει μια απόσταση 30χλμ (και άλλα τόσα για γυρισμό) καθημερινά μέχρι την εταιρεία όπου θα εργάζεται.
Τα οικονομικά του δεν είναι άνετα ακόμα καθώς τώρα ξεκινάει και θα τα βάλει όλα μόνος του, οπότε θα χρειαστεί να βρει κάτι με καλό χρηματοδοτικό.Ο ίδιος κοιτάζει το Swift ενώ του αρέσει επίσης το Colt. Εγώ του πρότεινα το Getz ως πιο οικονομικό και μάλλον φτηνότερο στη συντήρηση αλλά δεν έχω ιδέα τι παίζει από χρηματοδοτικά. Μικρότερα αμάξια δεν επαρκούν για τις χωροταξικές ανάγκες του (χρειάζεται κάμποσο πορτ μπαγκάζ για πράγματα που θα πηγαινοφέρνει λόγω εργασίας).
Αναζητείται χείρα βοηθείας
-
Νομίζω ότι αξίζει να κάνει test drive στα παρακάτω μοντέλα (με σειρά κόστους):
Daihastu Sirion 1.3: 11.650
Mazda 2 1.3: 12.190
Honda Jazz 1.2: 12.800 -
Μίλησα τώρα με το ξαδερφάκι μου. Πήγε σε μερικές αντιπροσωπείες (δεν του άρεσε καθόλου το Getz, το Jazz που του πρότεινα βγαίνει πανάκριβο στα 1.4, το Swift συνεχίζει να του αρέσει αλλά το πορτ παγκάζ είναι για πικ νικ μόνο) και κατέληξε στο Ibiza όπου γίνεται καλός σκόντος, συγκεκριμένα για το 101hp Stylance του είπαν τελική 12.500 με πινακίδες, μεταλλικό χρώμα και δώρο συναγερμό-αισθητήρες. Σκέφτεται να το χτυπήσει αν και του προέκυψε μια άσχημη εξέλιξη και παίζει να μην προλάβει το στοκ που φεύγει με τιμές-σκότωμα (ταλαίπωρος άνθρωπος πραγματικά).
-
θα δωσει 12.500 και θα παρει παλιο αυτοκινητο...
-
ibiza και από μένα, αλλά ας ρίξει και μια ματιά στο Mazda 3 1.4 HB το πιο απλό.
Βγαίνει , αν δεν κάνω λάθος, 12.990 και ας κάνει και ένα test-drive ... -
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
θα δωσει 12.500 και θα παρει παλιο αυτοκινητο...Ενώ το Rio είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πέρασα από μία αντιπροσωπεία (ψάχνει και η κοπέλα μου αμάξι) και το παλιό ibiza 1.4 101 ίππους το 5θ με το κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα στην έκδοση με τις 15άρες ζάντες έρχεται στα 11.390€ Σκέψουν επίσης ότι υπάρχει έκπτωση 1500€ για τα 'παλιά' ibiza, οπότε μιλάμε για 9.890€
Τώρα επειδή κοιτάγα με οροφή στα 12.000€ (μιας και θα τα πληρώσει μόνη της όλα),δεν είδα αν υπάρχει και πιο ακριβή έκδοση (formula sport κτλ).
Τα κριτήρια είναι:
-1.4 τουλάχιστον (μαλακία να βγαίνεις κορίνθου-πατρών με 1.2 αμάξι)
-μία υποτυπώδη ποιότητα εσωτερικού
-καλό πάτημα γιατί κάθε βδομάδα κάνει διαδρομή Αθήνα-Αίγιο (σχεδόν)
-ε..και μία εγγύηση 4-5 χρόνια ΑΝ γίνεται, δεν είναι κακή. (η seat έχει επέκταση εγγύησης με 400€ νομίζω στα 5 χρόνια )Πάντως αυτή τη στιγμή δεν πιστεύω ότι υπάρχει πιο συμφέρουσα 'προσφορά'.Μόνο αρνητικό ότι έχει ήδη αλλάξει το μοντέλο.
ΥΓ:Η SEAT έχει και άτοκες δόσεις (4 χρόνια ή 6 ανάλογα με την προκαταβολή 20% ή 35% αντίστοιχα).
ΥΓ2:Αν κοιτάς μάλιστα τα 9890€ (στο Seat ibiza) μιλάμε για 1978€ προκαταβολή και 48 δόσεις άτοκες 165€/μηνα. Σχεδόν τσάμπα...
ΥΓ3:Και να μην σου κάνει έκπτωση 1500€ (μπορεί να ήταν για τα συγκεκριμένα μοντέλα που είδα) 11.390€=2278€ προκαταβολή και 190€/μήνα δόση.
ΥΓ4:Ρε...τόσο που πέσανε οι τιμές, μήπως να κοιτούσα και το Cupra/FR?Πάντως στη μικρή κατηγορία και με δεδομένο ότι το ταξίδι Αθήνα-Αίγιο θα γίνεται συχνά, προσωπικά θα πρότεινα το Panda 100 που αν και μικρό θεωρώ ότι είναι καλύτερο για τέτοια χρήση...
_
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το ρίο είναι ένα παρεξηγημένο αυτοκίνητο. Ναι είναι κακάσχημο αλλά πήγαίνει καλά στο δρόμο, έχει εξαιρετικούς χώρους και 2.5 μέτρα μεταξόνιο, πόρτ μπαγκάζ καλό και δεν είναι πολύ χάλια το κιβώτιο του (όπως συνηθίζεται στα κία). Επιπλέον εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι τα κία πιο πολύ από τις περισσότερες ευρωπαικές...Το δε μίκρα το 1.2 με εξέπληξε με τις επιδόσεις του στο τελευταίο συγκριτικο με το αγκιλοσπλάς. Τρώει αρκετά 1400άρια! Είναι μια καλή επιλογή αλλά δεν έχει τους χώρους και το πάτημα του ίμπιζα.
Ντίνο τα 3 206 των γνωστών μου έχουν βγάλει βλάβες σε βαθμό εκνευρισμού όπως παραδέχονται οι δύο ενώ ο τρίτος που του είχε κάψει μία φλατζούλα στα 100Κ και του είχε βγάλει άλλα διάφορα με χρήση σε ανοικτούς δρόμους κυρίως επειδή είναι βιτσιόζος πεζάκιας (ο προηγούμενος λέοντας του είχε αλλάξει μοτέρ, κιβώτια, ότι άλλο θες αλλά ήταν αρκετά φαν του ντράιβ αμαξάκι) δεν παραδέχεται τον πόνο του. Για μένα λοιπόν αυτό τα 3 στα 3 αποδεικνύει ότι τα 206 δεν είναι καλά αμάξια από αξιοπιστία. Θα μπορούσα να βγάλω το ίδιο συμπέρασμα βάσει των έρευνων αξιοπιστίας που βγαίνουν κατα καιρούς και θάβουν όλα τα γαλλικά και περισσότερο το 206 αλλά έχουν θεωρηθεί επισήμως από το φόρουμ ώς ανυπόστατες. Επειδή την έχουμε ξανακάνει αυτήν την συζήτηση 2-3 φορές απλά σου λέω ότι είναι προσωπική και όποιος γουστάρει την πιστεύει. Πάντως δεν πρέπει να είναι τυχαία η κακή ποιότητα του 206 γιατί εκνευρισμένος κάτοχος 206 δηλώνει ταυτόχρονα εξαιρετικά ευχαριστημένος με το 307 του...
θα συμφωνησω μαζι σου ως προς το οτι το 206 δεν εχει σχεση με το 307.
Το 307 ειναι πολυ καλυτερο ποιοτικα, και πιο στιβαρο στο δρομο, αλλα οχι πιο παιχνιδιαρικο απο το 206.
Στη συγκεκριμενη περιπτωση λοιπον δε μας ενδιαφερει τοσο ο fun to drive χαρακτηρας.
Οσον αφορα την αξιοπιστια του 206, εχω 166.000 χλμ με δεκαδες τρακ ντει, οδηγηση σε επαρχιακο ταπα συνεχως, με βελτιωμενο κινητηρα και αναρτηση και καποια σημαντικη βλαβη δεν εχει βγαλει.
Αρα το περι αξιοπιστιας ειναι σχετικο.
Στο psclub.gr δεκαδες ακομα κατοχοι 206 που καταγραφουν τις εμπειριες τους, δεν εχουν υποστει σημαντικες βλαβες, που θα πεις θα το πεταξω, δεν αντεχω αλλο κλπ.
Αντιθετα εχει γεμισει το φορουμ με μικροπροβληματα απο το 207.Στο θεμα μας τωρα, ας κοιταξει το παιδι αν βγαινει σε καλη τιμη και το 307 1.4 16ν, αλλιως ας κοιταξει και ντιζελ αφου ειναι επαρχια, πχ πουντο ντιζελ,γιατι οχι?
-
ειδικα τα 206 μετα φεις λιφτ δε βγαζουν βλαβες και αν βγαλουν ειναι αστειες...
εχουν ξεμεινει μερικα 1.6 206 που τα σκοτωνουν στις πεζο καπου στα 14000 με σουπερ φουλ εξτρα εξοπλισμο...τιμια τιμηπαντως συμφωνω οτι ειναι σκανδαλο να κοιτας βενζινη αν εισαι επαρχεια...
ακομα και με 1.4 ντιζελ π.χ πουντο εχεις 20κιλα ροπη και κανεις απιστευτα ταξιδια με φοβερες ρεπριζ για προσπεραση -
Πέρα από τα παρα πάνω που έχουν προταθεί εχω άλλη μια πρόταση:
Renault Clio 1.2 76 hp στην έκδοση Rip Curl που έχει καλή ποιότητα μέσα και πάρα πολύ καλό εξοπλισμό!
Η τιμή του με την ισχύουσα έκπτωση των 1000 euro είναι:13100 +400 μεταλλικό χρώμα=13500
-1000 εκπτωση = 12500 (δλδ ακριβώς το ποσό που ανέφερες!)Το μόνο αρνητικό είναι το χρηματοδοτικό! Δεν υπάρχει κάτι άτοκο νομίζω!
-
1.2 για αμάξι που θα κινείται στην εθνική δεν είναι λίγο;
Όσο για ντίζελ προσπαθώ κι εγώ να τον πείσω αλλά φοβάται την ποιότητα του καυσίμου, δεν έχει κανένας γνωστός του ντίζελ και κυρίως τα ντίζελ είναι πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα με κινητήρες βενζίνης.
Το χρηματοδοτικό παίζει μεγάλο ρόλο πάντως, αν και φαίνεται ικανοποιημένος με την επιλογή του Ibiza. Αν δεν καταφέρει να το αγοράσει πριν εξαντληθεί το στοκ, θα στραφεί αναγκαστικά αλλού.
-
Για το Ibiza δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα! Γιατί κάπου διάβασα (δυστυχώς δεν θυμάμαι που) ότι το υπάρχον μοντέλο θα συνεχίσει να παράγεται και να διατίθεται κανονικά τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, παράλληλα με το νέο μοντέλο! Αν βρώ που το διάβασα θα δώσω link!
-
Τελικά αλλάξανε τελείως τα πλάνα
Τον έστειλαν Αθήνα για τα επόμενα δύο χρόνια και θέλει μέσον για να κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός Αθήνας (μέχρι Ασπρόπυργο θα φτάνει max) χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάει τίποτα άλλο εκτός από έναν ακόμα επιβάτη οπότε θέλει να πάρει... Smart (προηγούμενης γενιάς, μετάχειρο). -
Να πάρει το μετά το facelift και με 700 κ.εκ οπωσδήποτε και εννοείται να είναι ΚΑΙ αυτόματο και όχι μόνον σειριακό! Επίσης να σκεφτεί πως τα περισσότερα που θα βρει σε μαντράδες είναι εισαγωγή από Γερμανία (συνολικό κόστος εκτελωνισμού 300€, κι άλλα τόσα τα μεταφορικά αν είσαι έμπορος, καταλαβαίνεις φαντάζομαι... ).
Εγώ επειδή είμαι fashion victim θα πήγαινα για το Brabus!
Προσοχή στις απομιμήσεις όμως! Κυκλοφορούν πολλές! Κι ακόμη περισσότερα με ζάντες Brabus μαϊμού (και καλά κάνουν, είναι πανέμορφες και στην μισή τιμή! )Aν πάρει cabrio, ν'αγοράσει επίσης ξεπλυμένο τζιν, άσπρο κυριλέ πουκάμισο, μαύρο ή άσπρο σακάκι, bluetooth ακουστικό και γυαλιά ηλίου που θα καλύπτουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα 2/3 του προσώπου του σε μαύρο κατράμι χρώμα!
Παραδόξως, όσοι άντρες έχω δει να οδηγούν τέτοια έχουν το αυτό στυλ!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Να πάρει το μετά το facelift και με 700 κ.εκ οπωσδήποτε και εννοείται να είναι ΚΑΙ αυτόματο και όχι μόνον σειριακό! Επίσης να σκεφτεί πως τα περισσότερα που θα βρει σε μαντράδες είναι εισαγωγή από Γερμανία (συνολικό κόστος εκτελωνισμού 300€, κι άλλα τόσα τα μεταφορικά αν είσαι έμπορος, καταλαβαίνεις φαντάζομαι... ).
Εγώ επειδή είμαι fashion victim θα πήγαινα για το Brabus!
Προσοχή στις απομιμήσεις όμως! Κυκλοφορούν πολλές! Κι ακόμη περισσότερα με ζάντες Brabus μαϊμού (και καλά κάνουν, είναι πανέμορφες και στην μισή τιμή! )Aν πάρει cabrio, ν'αγοράσει επίσης ξεπλυμένο τζιν, άσπρο κυριλέ πουκάμισο, μαύρο ή άσπρο σακάκι, bluetooth ακουστικό και γυαλιά ηλίου που θα καλύπτουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα 2/3 του προσώπου του σε μαύρο κατράμι χρώμα!
Παραδόξως, όσοι άντρες έχω δει να οδηγούν τέτοια έχουν το αυτό στυλ!
Ευχαριστώ για τις συμβουλές, θα μας φανούν χρήσιμες
Cabrio δεν παίρνει, εδώ πάει να γλιτώσει οτιδήποτε δεν χρειάζεται να πληρώσει, δεν νομίζω πως σκοπεύει να χρεωθεί παραπάνω για ένα πανί αντί για λαμαρίνα
Αν και ακόμα προσπαθώ να τον πείσω να πάρει κάτι άλλο αντί για τον κουβά... ειδικά αφού βρήκε και σπίτι με πάρκινκ.
Αμάξι με budget 12.500 ευρώ