-
μιας και δεν υπαρχει το θεμα, ειπα να το ανοιξω εγω
Τελικά ο φιλος μας ο Μαξ θα παραμεινει προεδρος της ΦΙΑ, αφου πηρε και επισημη ψηφο εμπιστοσυνης απο τα μελη της ομοσπονδιας
Ο Μαξ Μόσλεϊ θα παραμείνει στην ηγεσία της FIA (Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού), καθώς έλαβε με μεγάλη πλειοψηφία την ψήφο εμπιστοσύνης στην έκτακτη συνάντηση των μελών που έγινε στο Παρίσι.
O ισχυρός άνδρας του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει βρεθεί στο επίκεντρο της κριτικής μετά την αποκάλυψη βίντεο που τον παρουσίαζε να συμμετέχει σε σαδομαζοχιστικά όργια με αναφορές στο ναζισμό. Ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη, ωστόσο επικαλέστηκε το δικαίωμά του για… ελεύθερο σεξουαλικό βίο και απέκρουσε τις κατηγορίες πως οι δραστηριότητές του είχαν ρατσιστικές ή ναζιστικές αναφορές. Αξίζει να σημειωθεί πως ο πατέρας του 67χρονου Μόσλεϊ, ο Σερ Όσβαλντ Μόσλεϊ, ήταν πρώην μέλος της βουλής των κοινοτήτων, ενώ υπήρξε επικεφαλής της βρετανικής φασιστικής ένωσης και προσωπικός φίλος του Αδόλφου Χίτλερ.
Υπέρ του 68χρονου άνδρα ψήφισαν 103 μέλη, 55 κατά, ενώ υπήρχαν επίσης επτά απουσίες και τέσσερα λευκά ψηφοδέλτια. Έτσι όλα δείχνουν πως ο Μόσλεϊ, που είναι στην προεδρία της FIA από το 1991, θα ολοκληρώσει χωρίς προβλήματα την τέταρτη θητεία του, που λήγει τον Οκτώβριο του 2009.
-
μιας και δεν υπαρχει το θεμα, ειπα να το ανοιξω εγω
Τελικά ο φιλος μας ο Μαξ θα παραμεινει προεδρος της ΦΙΑ, αφου πηρε και επισημη ψηφο εμπιστοσυνης απο τα μελη της ομοσπονδιας
Ο Μαξ Μόσλεϊ θα παραμείνει στην ηγεσία της FIA (Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού), καθώς έλαβε με μεγάλη πλειοψηφία την ψήφο εμπιστοσύνης στην έκτακτη συνάντηση των μελών που έγινε στο Παρίσι.
O ισχυρός άνδρας του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει βρεθεί στο επίκεντρο της κριτικής μετά την αποκάλυψη βίντεο που τον παρουσίαζε να συμμετέχει σε σαδομαζοχιστικά όργια με αναφορές στο ναζισμό. Ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη, ωστόσο επικαλέστηκε το δικαίωμά του για… ελεύθερο σεξουαλικό βίο και απέκρουσε τις κατηγορίες πως οι δραστηριότητές του είχαν ρατσιστικές ή ναζιστικές αναφορές. Αξίζει να σημειωθεί πως ο πατέρας του 67χρονου Μόσλεϊ, ο Σερ Όσβαλντ Μόσλεϊ, ήταν πρώην μέλος της βουλής των κοινοτήτων, ενώ υπήρξε επικεφαλής της βρετανικής φασιστικής ένωσης και προσωπικός φίλος του Αδόλφου Χίτλερ.
Υπέρ του 68χρονου άνδρα ψήφισαν 103 μέλη, 55 κατά, ενώ υπήρχαν επίσης επτά απουσίες και τέσσερα λευκά ψηφοδέλτια. Έτσι όλα δείχνουν πως ο Μόσλεϊ, που είναι στην προεδρία της FIA από το 1991, θα ολοκληρώσει χωρίς προβλήματα την τέταρτη θητεία του, που λήγει τον Οκτώβριο του 2009.
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
... δεν μποροω να καταλάβω πως συνδεεται ενας αργος γυρος με τα ευτραπελα του κλεισιματος του pit lane ... βασικα ...δεν καταλαβαινω γιατι εκλεινε το pitlane ( τι αποσκοπουσε αυτη η κινηση ...απο τι προστατευε )
ολα εγιναν για να μην πηγαινουν με τερμα γκαζι(για να μπουν γρηγορα να ανεφοδιαστουν) αφου βγει το safety car
-
ΟΙ απλές λύσεις είναι και οι καλύτερες. Με δεδομένες τις αλλαγές των κανονισμών που έρχονται, καταργήστε τους ανεφοδιασμός και λήξις!
-
Στα… χαρακώματα
Τελικά η κρίση της παγκόσμιας οικονομίας έπληξε ακόμα και τους… μεροκαματιάρηδες πιλότους της F1[......]Συγκεκριμένα, η βασική τιμή της Superlicence έχει φτάσει στις 10.000 ευρώ, τη στιγμή που η τιμή τα προηγούμενα χρονιά είχε κυμανθεί στα 1.500 ευρώ. Επίσης, το εξτρα ποσό που ζητείται να πληρώσουν οι πιλότοι για κάθε κερδισμένο βαθμό στο πρωτάθλημα αντιστοιχεί σε 2000 ευρώ, από τα 250 που ήταν τις προηγούμενες χρονιές. Έτσι, πιλότοι όπως ο Raikonnen και ο Hamilton, με γεμάτη χρονιά πέρυσι, έφτασαν να πληρώνουν πάνω από 200.000 ευρώ στη FIA!
Και όχι μόνο... Πιλότοι με αρκετά χαμηλό μισθό αλλά μεγάλη συνεισφορά και πολύ καλά αποτελέσματα (βλέπε Kubica) έφτασαν να πληρώνουν περίπου το 1/10 του μισθού τους μόνο στη FIA. Το πρόβλημα σίγουρα δεν είναι αμελητέο και όπως αφήνεται να εννοηθεί από το GPDA ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι.
Από την πλευρά της, η FIA ισχυρίζεται τα λεφτά αυτά, επενδύονται κατευθείαν σε έρευνα και ενίσχυση των υπάρχων μέτρων ασφαλείας για τη ζωή των οδηγών, με λίγα λόγια επιστρέφονται στους ίδιους τους πιλότους. Κάτι όμως που έτσι και αλλιώς είναι υποχρεωμένη να προσφέρει στους οδηγούς της. Το σίγουρο είναι ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα, και ο Mosley έχει ακόμα ένα πρόβλημα που πρέπει να διαχειριστεί γρήγορα και αποτελεσματικά.. Οι πιλότοι επιμένουν ότι αν δεν εισακουστούν τα αιτήματά τους, τότε θα το σκεφτούν σοβαρά να κατέβουν σε απεργία.[.........]
περισσότερα εδώ
-
Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο Lewis Hamilton οικονομικά προβλήματα δεν έχει… Έτσι, σύμφωνα με την αγγλική εφημερίδα ‘Telegraph’, ο συμπαθής Βρετανός αγόρασε την πινακίδα αυτοκινήτου με νούμερο «LEW1S» από τον κύριο Lewis στο ευτελές ποσό των… 250.000 Ευρώ. Ο κύριος Lewis, φανερά ευχαριστημένος από αυτήν τη συναλλαγή, κέρδισε γύρω στα 200,000 ευρώ, μια και η τιμή για μια πινακίδα κατόπιν παραγγελίας κυμαίνεται στα 60,000 ευρώ..
Πάντως είμαστε σίγουροι ότι αυτά τα χρήματα σίγουρα δεν θα «πονέσουν» την τσέπη του κ. Hamilton, μια και το συμβόλαιο των 19.000.000 ευρώ του επιτρέπει να αγοράσει όσες πινακίδες θέλει… -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:slap:Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο Lewis Hamilton οικονομικά προβλήματα δεν έχει… Έτσι, σύμφωνα με την αγγλική εφημερίδα ‘Telegraph’, ο συμπαθής Βρετανός αγόρασε την πινακίδα αυτοκινήτου με νούμερο «LEW1S» από τον κύριο Lewis στο ευτελές ποσό των… 250.000 Ευρώ. Ο κύριος Lewis, φανερά ευχαριστημένος από αυτήν τη συναλλαγή, κέρδισε γύρω στα 200,000 ευρώ, μια και η τιμή για μια πινακίδα κατόπιν παραγγελίας κυμαίνεται στα 60,000 ευρώ..
Πάντως είμαστε σίγουροι ότι αυτά τα χρήματα σίγουρα δεν θα «πονέσουν» την τσέπη του κ. Hamilton, μια και το συμβόλαιο των 19.000.000 ευρώ του επιτρέπει να αγοράσει όσες πινακίδες θέλει…τελικα αμα το χεις στο dna σου,στο τελος γινεσαι rapper.... αντε και με hummer με 25αρες ζαντες και πολλα μπιχλιμπιδια κρεμασμενα στο λαιμο του ευχομαι....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:slap:
Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο Lewis Hamilton οικονομικά προβλήματα δεν έχει… Έτσι, σύμφωνα με την αγγλική εφημερίδα ‘Telegraph’, ο συμπαθής Βρετανός αγόρασε την πινακίδα αυτοκινήτου με νούμερο «LEW1S» από τον κύριο Lewis στο ευτελές ποσό των… 250.000 Ευρώ. Ο κύριος Lewis, φανερά ευχαριστημένος από αυτήν τη συναλλαγή, κέρδισε γύρω στα 200,000 ευρώ, μια και η τιμή για μια πινακίδα κατόπιν παραγγελίας κυμαίνεται στα 60,000 ευρώ..
Πάντως είμαστε σίγουροι ότι αυτά τα χρήματα σίγουρα δεν θα «πονέσουν» την τσέπη του κ. Hamilton, μια και το συμβόλαιο των 19.000.000 ευρώ του επιτρέπει να αγοράσει όσες πινακίδες θέλει…τελικα αμα το χεις στο dna σου,στο τελος γινεσαι rapper.... αντε και με hummer με 25αρες ζαντες και πολλα μπιχλιμπιδια κρεμασμενα στο λαιμο του ευχομαι....
Αυτό είναι το αποτέλεσμα του να είσαι φτωχός και έγχρωμος. Όταν πιάσεις την καλή πρέπει να διαλαλείς σε όλο το κόσμο πόσο @@@@κουλάς είσαι..... Πάντως για το φτωχός δεν γνωρίζω αν θα δικαιολογούσε μία τέτοια συμπεριφορά καθώς δεν έτρεχαν από τα μπατζάκια τα λεφτά στους Σουμάχερ. Το ότι είναι έγχρωμος μάλλον έχει καταλυτική επίδραση στο τι του αρέσει!!!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
:slap:
Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο Lewis Hamilton οικονομικά προβλήματα δεν έχει… Έτσι, σύμφωνα με την αγγλική εφημερίδα ‘Telegraph’, ο συμπαθής Βρετανός αγόρασε την πινακίδα αυτοκινήτου με νούμερο «LEW1S» από τον κύριο Lewis στο ευτελές ποσό των… 250.000 Ευρώ. Ο κύριος Lewis, φανερά ευχαριστημένος από αυτήν τη συναλλαγή, κέρδισε γύρω στα 200,000 ευρώ, μια και η τιμή για μια πινακίδα κατόπιν παραγγελίας κυμαίνεται στα 60,000 ευρώ..
Πάντως είμαστε σίγουροι ότι αυτά τα χρήματα σίγουρα δεν θα «πονέσουν» την τσέπη του κ. Hamilton, μια και το συμβόλαιο των 19.000.000 ευρώ του επιτρέπει να αγοράσει όσες πινακίδες θέλει…τελικα αμα το χεις στο dna σου,στο τελος γινεσαι rapper.... αντε και με hummer με 25αρες ζαντες και πολλα μπιχλιμπιδια κρεμασμενα στο λαιμο του ευχομαι....
Αυτό είναι το αποτέλεσμα του να είσαι φτωχός και έγχρωμος. Όταν πιάσεις την καλή πρέπει να διαλαλείς σε όλο το κόσμο πόσο @@@@κουλάς είσαι..... Πάντως για το φτωχός δεν γνωρίζω αν θα δικαιολογούσε μία τέτοια συμπεριφορά καθώς δεν έτρεχαν από τα μπατζάκια τα λεφτά στους Σουμάχερ. Το ότι είναι έγχρωμος μάλλον έχει καταλυτική επίδραση στο τι του αρέσει!!!
Κλασσικές new-rich αντιδράσεις. Βοηθάνε βεβαίως και τα Βρετανικά media. Τώρα ζούνε...και για λίγο καιρό ακόμα...και ποιος ξέρει πόσο καιρό θα κάνουν να δούνε έναν καλό Άγγλο (και δει 'έγχρωμο' στα πλαίσια του equal opportunity, βλέπε Obama κλπ) οδηγό.
Ας χαρούν όσο τους παίρνει και όσο μπορούνε...οι καιροί είναι δύσκολοι
-
η 'ειδηση' εχει διαψευστει εδω και μερικες μερες.
makes you wonder
-
ναι ακουσα οτι το αρνηθηκε,αλλα επειδη τον σιχαινομαι βρηκα την ευκαιρια
παντως εγινε πολυ θεμα,ειπαν και το ονομα του επιχειρηματια που του την πουλησε...ισως επειδη τον εκραξε ολος ο αγγλικος τυπος εκανε πισω και τα αρνειται ολα πλεον....παντως εγω δε νομιζω οτι ειναι ειναι θεμα φτωχου-πλουσιου...εχω δει εξισου φτωχους και πλουσιους να κανουν τα αυτοκινητα τους καραγκιοζιλικια...χθες πχ ειδα ενα s3σαν το δικο μου με φιμε αεροτομες και ζαντα ο,τι να ναι και πραγματικα πηγαν να με παρουν τα κλαματα.. ή θυμηθειτε (οσοι εχετε δει) πως κανει τα R8 ο Τσαουσης
αντιστοιχα και ο πιο 'οικονομικα ασθενεστερος' θα βαλει στο χιουνται τεραστια αεροτομη,ζαντες,φιμε και τα απαραιτητα μπλε φωτακια... η καγκουρια ειναι υπερανω χρηματοςοι μαυροι απο την αλλη,ειναι αλλη υποθεση..δεν ειναι θεμα μονο φτωχου και πλουσιου,αλλα το οτι γενικα αισθανονται κατωτεροτητα και προσπαθουν να δειχτουν καινα επιτυχουν και μολις κανουν κατι που δεκαετιες ή αιωνες κανουν οι λευκοι τοτε μιλαμε για 'θαυμα' ξεχνανε βεβαια οτι εχουν την ελευθερια τους εδω και 150 χρονια(στην αμερικη τουλαχιστον) και δεν τους φταει κανεις που μενουν πισω στην εξελιξη....
και καποιοι εξυπνοι σαν τον ομπαμα προσπαθουν να μετριασουν τον ενθουσιασμο τους για την επιτυχια(η γυναικα του βεβαια εχει λυσαξει),ενω καποιοι αλλοι προσπαθουν να δειξουν οτι εγιναν σπουδαιοι και γαματοι... κριμα που δε θα παρει πρωταθλημα ποτε γιατι ουτε το περισσοτερο ταλεντο εχει(οπως και αν θελουν να μας τον πλασαρουν),και η ομαδα του δε θα ειναι καθε χρονο τοσο τυχερη να πεφτουν στα χερια της τα σχεδια τοων αλλων ομαδων για να φτιαχνει το καλυτερο μονοθεσιο...φετος για παραδειγμα που ειναι τριτη δυναμη τι κανει ο χαμιλτον???
-
ο θάνατος του Ove Andersson. όποιος γνωρίζει ήταν ο Τεχνικός διευθυντής της Toyota Team Europe για το WRC (όταν η Toyota έτερεχε με τις Celica and Corolla) και ο δημιουργός της ομάδας της Toyota's F1 program. Με παρατσούκλι 'Påven' ('the Pope').
γιαυτό και το μαύρο περιβραχιόνιο στο μπράτσο του Τρούλι σήμερα στο GP.......
-
Είχε τρέξει και στο περσινό ιστορικό Ακρόπολις στη Regularity...
R.I.P.
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/68627
Έχει πολύ ενδιαφέρον αυτός ο ακύρηχτος πόλεμος μεταξύ Max και Bernie.
Τώρα έχουμε και F2 vs GP2. -
Αυτη η F2 ειναι κλασικο εργο - μακετο
-
Πάντως ρε συ δεν είναι τελείως χαζό να θέλεις να αλλάξεις ένα άκρως επιτυχυμένο πρωτάθλημα (GP2);
-
Προφανως αλλα το GP2 ειναι ιδιοκτησιας Bernie πλεον οποτε... Το πιο μουσατο στην ολη εξαγγελια ειναι το μπατζετ ανα αυτοκινητο, με 200κ Ευρω Ευρωπαϊκο πρωταθλημα μονοθεσιων δεν κανεις ουτε με F. BMW
-
Provisional 2009 calendar:
29 March - Australia (Melbourne)
5 April - Malaysia (Sepang)
19 April - Bahrain (Manama)
10 May - Spain (Barcelona)
24 May - Monaco
7 June - Canada (Montreal)
21 June - Britain (Silverstone)
28 June - France (Magny-Cours)
12 July - Germany (Nuerburgring)
26 July - Hungary (Budapest)
9 August - Turkey (Istanbul)
23 August - Europe (Valencia)
6 September - Italy (Monza)
13 September - Belgium (Spa-Francorchamps)
27 September - Singapore
11 October - Japan (Suzuka)
18 October - China (Shanghai)
1 November - Brazil (Interlagos)
15 November - Abu Dhabihttp://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp ... 473748.stm
Τελευταιος αγωνας θα γινει εκει κοντα στα παλατια των πετρελαιαδων.Ενδεχεται επισης η επιστροφη της Ινδιαναπολης και ισως να μπει και η Ρωσσια (street race λογικα)
-
Ινδιαναπολις οχι για το 2009.
-
20 αγωνες θα επρεπε να ειναι το minimun στο πρωταθλημα. Λιγοτερες δοκιμες, περισσοτεροι αγωνες
F1 Διάφορα Νέα - Ιούνιος 2008