-
**29o Ράλλυ Κένταυρος (14-15 Ιουνίου) **
Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου για ένα ακόμη χρόνο αρχίζει τις προετοιμασίες για τη διοργάνωση του 29ου ΡΑΛΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ. Και ο φετινός αγώνας έχει πανέμορφες και τεχνικές ειδικές διαδρομές, γρήγορος και θεαματικός Ο αγώνας μετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Οδηγών- Συνοδηγών Ράλι Ασφάλτου Η Λέσχη πιστεύει ότι και το φετινό αγώνα θα τον τιμήσουν με την συμμετοχή τους στην διοργάνωση μας γνωστά ονόματα αγωνιζομένων από όλη την Ελλάδα. Και φυσικά και από το Βόλο
Το 29ο ΡΑΛΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ θα διεξαχθεί στις 14 – 15 Ιουνίου 2008
Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί το Σάββατο 14 Ιουνίου και ώρα 17:30 από την παραλία του Βόλου και εν συνεχεία τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν για την 1η ειδική διαδρομή του αγώνα μήκους 13,84 χλμ κοντά στο Βόλο στις 18:30
Το βράδυ στις 20:30 στην παραλία του Βόλου, μπροστά στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας θα γίνει η Τελετή παρουσίασης των πληρωμάτων, και εν συνεχεία τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν μπροστά στο Πανεπιστήμιο έως την Κυριακή 15 Ιουνίου στις 09:00 το πρωί, για την επανεκκίνηση του αγώνα.
Ο Τερματισμός θα γίνει στον ίδιο χώρο το απόγευμα της ίδιας ημέρας, περίπου στις 17:00.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί σε δύο σκέλη με πέντε (5) ειδικές διαδρομές – 2 επαναλαμβανόμενες στην περιοχή του Πηλίου (66,30 χλμ ειδικών διαδρομών – 259,74 χλμ σύνολο αγώνα) και οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όμορφες και θεαματικές ειδικές διαδρομές.
Το Service Park θα γίνει ξανά στην ΑΓΡΙΑ (παλιός σταθμός ΟΣΕ) μόλις 6 χλμ έξω από το Βόλο, σε ένα χώρο όμορφο και άνετο προς τους συμμετέχοντες, με εύκολη πρόσβαση για τους θεατές και με μεγάλο χώρο πάρκινγκ.
Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκίνησαν την Τετάρτη 14 Μαΐου και λήγουν την Τετάρτη 4 Ιουνίου και ώρα 10:00 το βράδυ.
Ο έλεγχος εξακρίβωσης θα γίνει στην παραλία του Βόλου, στο χώρο της Εκκίνησης του αγώνα το Σάββατο 14 Ιουνίου από τις 10:00 έως τις 14:00.
Η πείρα και ο ενθουσιασμός όλων των εμπλεκομένων, με τη βοήθεια της Ελληνικής Αστυνομίας και των τοπικών Αρχών, εγγυώνται έναν απολαυστικό και πάνω από όλα ασφαλή αγώνα για θεατές και αγωνιζόμενους.
Ελπίζουμε να σας δούμε όλους στον αγώνα μας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλέφωνο,fax της Λέσχης 2421055339,καθώς και στα κινητά του Προέδρου κ. Δημ Γαρουφαλιά 6947156759 και του Γραμματέα κ. Γεώρ Μπέτα 6944590640 , http://www.lavolos.gr -email: lavolos@otenet.gr
και info@lavolos.gr(Δελτίο Τύπου)
-
**29o Ράλλυ Κένταυρος (14-15 Ιουνίου) **
Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου για ένα ακόμη χρόνο αρχίζει τις προετοιμασίες για τη διοργάνωση του 29ου ΡΑΛΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ. Και ο φετινός αγώνας έχει πανέμορφες και τεχνικές ειδικές διαδρομές, γρήγορος και θεαματικός Ο αγώνας μετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Οδηγών- Συνοδηγών Ράλι Ασφάλτου Η Λέσχη πιστεύει ότι και το φετινό αγώνα θα τον τιμήσουν με την συμμετοχή τους στην διοργάνωση μας γνωστά ονόματα αγωνιζομένων από όλη την Ελλάδα. Και φυσικά και από το Βόλο
Το 29ο ΡΑΛΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ θα διεξαχθεί στις 14 – 15 Ιουνίου 2008
Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί το Σάββατο 14 Ιουνίου και ώρα 17:30 από την παραλία του Βόλου και εν συνεχεία τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν για την 1η ειδική διαδρομή του αγώνα μήκους 13,84 χλμ κοντά στο Βόλο στις 18:30
Το βράδυ στις 20:30 στην παραλία του Βόλου, μπροστά στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας θα γίνει η Τελετή παρουσίασης των πληρωμάτων, και εν συνεχεία τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν μπροστά στο Πανεπιστήμιο έως την Κυριακή 15 Ιουνίου στις 09:00 το πρωί, για την επανεκκίνηση του αγώνα.
Ο Τερματισμός θα γίνει στον ίδιο χώρο το απόγευμα της ίδιας ημέρας, περίπου στις 17:00.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί σε δύο σκέλη με πέντε (5) ειδικές διαδρομές – 2 επαναλαμβανόμενες στην περιοχή του Πηλίου (66,30 χλμ ειδικών διαδρομών – 259,74 χλμ σύνολο αγώνα) και οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όμορφες και θεαματικές ειδικές διαδρομές.
Το Service Park θα γίνει ξανά στην ΑΓΡΙΑ (παλιός σταθμός ΟΣΕ) μόλις 6 χλμ έξω από το Βόλο, σε ένα χώρο όμορφο και άνετο προς τους συμμετέχοντες, με εύκολη πρόσβαση για τους θεατές και με μεγάλο χώρο πάρκινγκ.
Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκίνησαν την Τετάρτη 14 Μαΐου και λήγουν την Τετάρτη 4 Ιουνίου και ώρα 10:00 το βράδυ.
Ο έλεγχος εξακρίβωσης θα γίνει στην παραλία του Βόλου, στο χώρο της Εκκίνησης του αγώνα το Σάββατο 14 Ιουνίου από τις 10:00 έως τις 14:00.
Η πείρα και ο ενθουσιασμός όλων των εμπλεκομένων, με τη βοήθεια της Ελληνικής Αστυνομίας και των τοπικών Αρχών, εγγυώνται έναν απολαυστικό και πάνω από όλα ασφαλή αγώνα για θεατές και αγωνιζόμενους.
Ελπίζουμε να σας δούμε όλους στον αγώνα μας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλέφωνο,fax της Λέσχης 2421055339,καθώς και στα κινητά του Προέδρου κ. Δημ Γαρουφαλιά 6947156759 και του Γραμματέα κ. Γεώρ Μπέτα 6944590640 , http://www.lavolos.gr -email: lavolos@otenet.gr
και info@lavolos.gr(Δελτίο Τύπου)
-
Eρωτηση .........προς τον ΣΟAΑΒΕ .
Εαν υπαρχει προγραμμα να συνεχισει η του ΣΟΑAΒΕ , οπως στο Κενταυρος και στους νοτιοτερους αγωνες του κυπελου ασφαλτου ....... πητε μας , και αν μπορουμε (οι ..της νοτιου Ελλαδος ) να γραφτουμε μελη σας ..........
-
Ο Αμαξοπουλος απο τι εμεινε ?
γιατι στους χρονους βλεπω πως εχει ολοκληρωσει και τις 5 ειδηκες.
στην απλη εμεινε ,η δεν πηγε καθολου στο ΣΕΧ? -
Ο χρήστης glf έγραψε:
εγώ προβλέπω έξοδο στην τελευταία στροφή αυτής της ειδικής...Οι πρόβλεψη δεν επιβεβαιώθηκε ... ευτυχώς, γιατί εκεί καθόντουσαν μερικοί ανεγκέφαλοι θεατές
-
συγχαρητηρια σε ολους και ιδιαιτερα στον Αμαξοπουλο ο οποιος πηγαινε πραγματικα 'ταπα'
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
Ο Αμαξοπουλος απο τι εμεινε ?
γιατι στους χρονους βλεπω πως εχει ολοκληρωσει και τις 5 ειδηκες.
στην απλη εμεινε ,η δεν πηγε καθολου στο ΣΕΧ?Eπειδη η ανησυχια ολων ειναι γυρω απ'την συμμετοχη του Δημητρη Αμαξοπουλου και αυτο ωφειλεται στις εξαιρετικες επιδοσεις του σ'αυτον τον αγωνα , μετα απο δυο χρονια που ειχαμε να τον δουμε σε ελληνικες , και ηταν για τους προγραμματισμενους αγωνες που θα κανει στην Ιταλια στο τροφεο R1 competizioni , μαλλον θα πρεπει να περιμενετε λιγο να ερθει ,να σας τα πει ο ιδιος ....
y.g. θυμαστε που σας ελεγα .. βρητε κοπελιτσες και καντε τες συνοδηγους .... να δητε το φως το αληθινο ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ο Αμαξοπουλος απο τι εμεινε ?
γιατι στους χρονους βλεπω πως εχει ολοκληρωσει και τις 5 ειδηκες.
στην απλη εμεινε ,η δεν πηγε καθολου στο ΣΕΧ?Eπειδη η ανησυχια ολων ειναι γυρω απ'την συμμετοχη του Δημητρη Αμαξοπουλου και αυτο ωφειλεται στις εξαιρετικες επιδοσεις του σ'αυτον τον αγωνα , μετα απο δυο χρονια που ειχαμε να τον δουμε σε ελληνικες , και ηταν για τους προγραμματισμενους αγωνες που θα κανει στην Ιταλια στο τροφεο R1 competizioni , μαλλον θα πρεπει να περιμενετε λιγο να ερθει ,να σας τα πει ο ιδιος ....
ανησυχια? δε θα το λεγα, αντιθετος ειναι πολυ κριμα μετα απο μια τετοια επιδοση να εγκαταληπεις στο τελος . μπραβο του και μακρι να τον ξαναδουμε και σε αλλους αγωνες
-
Ο χρήστης tasmania έγραψε:
εγώ προβλέπω έξοδο στην τελευταία στροφή αυτής της ειδικής...
Οι πρόβλεψη δεν επιβεβαιώθηκε ... ευτυχώς, γιατί εκεί καθόντουσαν μερικοί ανεγκέφαλοι θεατές
ΑΓΑΠΗΤΕ tasmania,
ΠΡΟΣΕΧΕ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ,ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ,ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΕΠΕΤΡΕΨΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΗΜΕΙΟ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
εγώ προβλέπω έξοδο στην τελευταία στροφή αυτής της ειδικής...
Οι πρόβλεψη δεν επιβεβαιώθηκε ... ευτυχώς, γιατί εκεί καθόντουσαν μερικοί ανεγκέφαλοι θεατές
ΑΓΑΠΗΤΕ tasmania,
ΠΡΟΣΕΧΕ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ,ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ,ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΕΠΕΤΡΕΨΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΗΜΕΙΟ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Μιας και αναφερομαστε για το σαββατο ,ακουσα απο πληρωματα οτι εγινε ενα μποτιλιαρισμα στο flying?εγω παντως δεν προσεξα,οσο μπορεσα να δω, καποιο θεατη σε περιεργο σημειο στην τελευταια στροφη .
Να αναφερω οτι στο ατυχιμα του κ.αγγλοπουλου παλι καλα που βοηθησαμε την κατασταση γιατι θα ειχε γινει πολυνεκρο .ειμασταν το τριτο αμαξι που σταματησε(μας σταματησε αγωνιζομενος) και ο πισω μας ερχοταν τεζα.Μαλλον καποιος κριτης ξεχασε να τον κοψει η ο οδηγος αγνοησε τον κριτη ???εεεε????σε αυτη την περιπτωση ομως κατα την ταπεινη μου γνωμη οι αγωνιζομενοι ενεργησαμε σωστα . -
Ένα κουφό που συνέβη στη 1η ειδική!!! Πάντα μα πάντα ο συνοδηγός μου κρατάει χρόνο από το go στο flying και συνήθως η απόκλειση που έχουμε είναι +- 0,8 του δευτερολέπτου. Φτάνοντας λοιπόν στο flying μου λέει ότι κάναμε 6:17 .Σταματάμε λοιπόν στο γραφειάκι και μασ λένε ότι κάναμε 6:22 !!!! Κάτι περίεργο συμβαίνει λέμε και κατευθυνόμαστε στο Βόλο όπου και ζητάμε μαζί με άλλο ένα πλήρωμα την κορδέλα του manual όπου με έκπληξή μας διαπιστώνουμε ότι συμπίπτει με το χρόνο του αυτόματου!!! Μην μπορώντας να πιστέψουμε ζητούμε από φίλο συναθλητή να χρονομετρήσει το incar του ο οποίος με έκπληξη διαπιστώνει ότι ο πραγματικός του χρόνοσ είναι κατά 5' μικρότερος. Για να μην τα πολυλογούμε έχουμε την εντύπωση ότι όλοι οι χρόνοι της 1ης ειδικής είναι αυξημένοι κατά 5' περίπου σε όλα τα πληρώματα αλλά δεν μπορούμε να εντοπίσουμε την αιτία. Όσοι λοιπόν από εσάς που συμμετείχατε στον αγώνα΄, έχετε incar πλάνα ,χρονομετρήστε τον χρόνο της πρώτης ειδικής και συγκρίνετε με τον χρόνο που σας δώθηκε. Ευχαριστώ.
Από κει και πέρα , το μόνο σημείο που μπορώ να παραπονεθώ από την οργάνωση είναι το γεγονός ότι στην τελευταία ανασυγκρότηση δεν είχαμε χρόνους.
Κατά τ'αλλα μπράβο στην οργάνωση.... -
καλησπερα σας ,
ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια (μερσι Γιωργο ),τελικα δυστυχως μειναμε απο μοτερ(τι ακριβως αγωνστο ακομα)
κριμα(για τους θεατες-τα περασματα) που στο πρωτο λουπ της δευτερης ειχαμε καποια προβληματα ειτε οδηγικων σφαλματων και καποια χασιματα ταχυτητων(βλεπε δρακεια 1) ειτε υποδεεστερη απο οτι επρεπε ,ακουστικα, ενδοεποικινωνια(βλεπε καραβωμα 1)οποτε και δεν ακουγα εγω την αλιτσε και εκεινη εμενα.
συγχαρητηρια σε ολα τα πληρωματα,καλη 'αναρρωση' στα πληγωμενα αυτοκινητα και καλη επανοδο για τα πληρωματα αυτων!ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου τον Χριστο και τον Βασιλη Αναγνωστοπουλο για οσα μου προσφεραν πριν και κατα τη διαρκεια του αγωνα,οπως και τον Μανο Παπαγεωργιου που προετοιμασε κατα 90% (το υπολοιπο το ανελαβε το apr!)το καταπληκτικο αυτο αυτοκινητο(ανεξαρτητου της ατυχιας)
κριμα που η επιστροφη μετα απο 2,5 χρονια στους ελληνικους αγωνες ως οδηγος δεν συνοδευτηκε με αυτο που θελαμε στον τερματισμο.
Παρολα αυτα ο κυριως στοχος αυτου του αγωνα επετευχθη ,αφου θελαμε να δεσουμε-κανουμε καποια πρωτα αγωνιστικα χλμ με την αλιτσε,με την οποια ,οπως ειπε και ο κυριος Χριστος,θα ακολουθησουμε ,πρωτα ο Θεος, το τροφεο R1trophy της ζωνης Nord-est.
Το αποτελεσμα περα απο τους χρονους των ειδικων ηταν ικανοποιητικο και
....παμε για αλλα!!!!υγ. ωραιος αγωνας ηταν ,κριμα που ειχε τα δρακεια αντι για τις μηλιες,αλλα ελεω τριημερου(απο ο,τι μας ειπαν) δεν γινοταν αλλιως.
-
Ο χρήστης mouri έγραψε:
ΩΡΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ!Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΓΩΝΑ.
ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΡΙΞΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 30-35 ΔΕΥΤ/ΤΑ.
ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΩ.Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ.
ΤΕΛΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ.Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Φοβερός....
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Ένα κουφό που συνέβη στη 1η ειδική!!! Πάντα μα πάντα ο συνοδηγός μου κρατάει χρόνο από το go στο flying και συνήθως η απόκλειση που έχουμε είναι +- 0,8 του δευτερολέπτου. Φτάνοντας λοιπόν στο flying μου λέει ότι κάναμε 6:17 .Σταματάμε λοιπόν στο γραφειάκι και μασ λένε ότι κάναμε 6:22 !!!! Κάτι περίεργο συμβαίνει λέμε και κατευθυνόμαστε στο Βόλο όπου και ζητάμε μαζί με άλλο ένα πλήρωμα την κορδέλα του manual όπου με έκπληξή μας διαπιστώνουμε ότι συμπίπτει με το χρόνο του αυτόματου!!! Μην μπορώντας να πιστέψουμε ζητούμε από φίλο συναθλητή να χρονομετρήσει το incar του ο οποίος με έκπληξη διαπιστώνει ότι ο πραγματικός του χρόνοσ είναι κατά 5' μικρότερος. Για να μην τα πολυλογούμε έχουμε την εντύπωση ότι όλοι οι χρόνοι της 1ης ειδικής είναι αυξημένοι κατά 5' περίπου σε όλα τα πληρώματα αλλά δεν μπορούμε να εντοπίσουμε την αιτία. Όσοι λοιπόν από εσάς που συμμετείχατε στον αγώνα΄, έχετε incar πλάνα ,χρονομετρήστε τον χρόνο της πρώτης ειδικής και συγκρίνετε με τον χρόνο που σας δώθηκε. Ευχαριστώ.
Από κει και πέρα , το μόνο σημείο που μπορώ να παραπονεθώ από την οργάνωση είναι το γεγονός ότι στην τελευταία ανασυγκρότηση δεν είχαμε χρόνους.
Κατά τ'αλλα μπράβο στην οργάνωση....ΒΡΕ ΣΩΤΗΡΗ,
ΕΦ' ΟΣΟΝ ΤΑ ΦΩΤΟΚΥΤΑΡΟ ΣΥΝΕΠΙΠΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ MANUAL,ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ.
ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 5 ' ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Προς Θεού Λώρη , δεν είπα ότι αλλάζει κάτι,αυτό που λέω είναι ότι είναι λίγο περίεργο....δεν νομίζεις;;;; Με λίγα λόγια μου λες ότι η ίδια η οργάνωση δεν είχε ρυθμίσει σωστά τα ρολόγια της???? και ξεκινούσαμε ουσιαστικά +5 από το 0 όλοι....
-
αυτό είναι ένα συχνό πρόβλημα, αφού το έχω ανακαλύψει αρκετές φορές.
η πλάκα είναι ότι η λύση του είναι πανεύκολη αν το πρώτο πλοηγό αυτοκίνητο έχει μαζί του ρολόι συγχρονισμένο και τσεκάρει τα ρολόγια από όποιο ΣΕΧ περνάει στον αγώνα. δεν θέλει και πτυχίο να το σκεφτεί κάποιος.......
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Προς Θεού Λώρη , δεν είπα ότι αλλάζει κάτι,αυτό που λέω είναι ότι είναι λίγο περίεργο....δεν νομίζεις;;;; Με λίγα λόγια μου λες ότι η ίδια η οργάνωση δεν είχε ρυθμίσει σωστά τα ρολόγια της???? και ξεκινούσαμε ουσιαστικά +5 από το 0 όλοι....ΓΙΑΤΙ ?
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΥΝΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ?ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Kαλα .... μια και λετε εσεις που τρεξατε οτι ολα ηταν μια χαρα απο αποψεως ..οργανωσης , να μην σας το χαλασω ........
Αν ξανακουσω ομως να λεει καποιος ...... < μα τι γυφτοι ειναι αυτοι εδω ρε , ουτε ενα νερακι με 35 βαθμους σε μια εξοδο ειδικης > θα τον κανω .... μουσκεμαΕπισης , θα πρεπει ηδη , οι εκπροσωποι των οδηγων να φερουν το θεμα στην εθεα , για την μεταφορα των αυτοκινητων που μενουν στις ειδικες ..... να αλλαξει επι τελους , και να μεταφερουν τα αυτοκινητα που μενουν , τουλαχιστον στο σερβις παρκ
Ειναι τραγικο να εχεις πληρωσει 250 ευρω να σου μεταφερει η ελπα το αγωνιστικο στον Βολο με την αυτοκινηταμαξα της ..... και να σου λενε ... ξερετε θα πρεπει να δωσετε αλλα τοσα για να σας παμε μεχρι εκει που ειναι η προηγουμενη .. κι αυτο γιατι λεει ... τα φορτηγακια που ειναι στις ειδικες , ερχοντε τσαμπα επειδη ειναι συνεργατες της ελπα , αρα επειδη δεν τα πληρωνει η λεσχη (και γαμω τους τσαμπατζιδες) θα πρεπει να τα πληρωσουν οι οδηγοι ..........
Να θυμαστε ..... μην τυχη και πατε πολυ εξω απ'τον δρομο ..... κανονιστε τις τσεπες σας πρωταφιλακια ελληνες αγωνιζομενοι , με μνημη χρυσοψαρου .
υ.γ. να μην δωσουμε συγχαρητηρια , για το φοβερο σερβις παρκ , που δεν υπηρχε ουτε ενας ανθρωπος της λεσχης τις δυο τελευταιες μερες τουλαχιστον , σαν φυλακας ρε αδελφε , να μπορεσουν τα σερβις να φτιαξουν τον χωρο τους , εστω και σ'αυτην την αλλανα που γιναμε σαν αλευρωμενα κεφτεδακια απ'το χωμα ........
υ.γ. να μην αρχισω να γραφω για τους (γενικα) αστειους τεχνικους εφορους που σας ζητανε να λυσετε το αυτοκινητο για αυτεπαγγελτο ελεγχο , και απαιτουν να εχετε εργαλεια και τον μηχανικο σας .... χωρις εκεινοι να εχουν καν φροντισει για τον χωρο , που θα ερθει το συνεργειο σας με τα εργαλεια .... ζιμπαμπουε οι ανθρωποι , και μονον απαιτησεις .... με το γνωστο στυλακι των χιλιων καρδιναλιων
υ.γ. Απ'οτι ακουσα ...αυτη η απεριγραπτη λεσχη , με τα παντα μελετημενα στην τυχη , εχει το μεγαλυτερο ταμειο λεσχης στην Ελλαδα ..... καλο θα ειναι λοιπον , η εθεα να της επιβαλει , να παει μια εκδρομη στην διπλανη χωρα , με ολα τα μελη της , να μαθουν επι τελους πως γινοντε οι αγωνες το 2008 !
υ.γ. Αγαπητε Σαββα , τελικα δεν πιστευω να λες ακομα οτι ειμαι ο γκρινιαρης του φορουμ , ισως καταλαβες τωρα κι εσυ , ποσο ευκολα ξεχνουν οι αγωνιζομενοι , οταν κατακαθεται η αδρεναλινη και σβηνει την μνημη τους μετα απο ενα μεγαλουτσικο (ευγε ευγε )κυπελο που παιρνουν στα χερια ........
-
Καλησπερα και απο μενα,
Τι να πει κανεις για τον αγωνα? Ας οψεται η ειδικη καραβωμα μιας και κατα τη γνωμη μου ηταν το μονο θετικο του αγωνα...
Απο κει και περα τι να πρωτο σχολιασει κανεις?
-Τα τεχνητα εσακια που πιο ακυρη θεση δεν θα μπορουσαν να εχουν?
-Το οτι δεν ειχε προβλευθει τιποτα για την στοιχιση των αυτοκινητων στους κεντρικους δρομους? Περιμενοντας να μπουμε στο χωρο της εκκινησης πρεπει να φαγαμε βρισιμο απο τους μισους βολιοτες. δεν θα μπορουσε η εισοδος για τη ραμπα και το παρκ φερμε να ειναι απο την πλευρα της παραλιας???- Το service park ηταν απεριγραπτο...Οκ καθε φορα εκει ειναι, αλλα ημαρτον, νησαφι πια!
- Η απλη απο το καραβωμα στο σερβις περιπου 1.50'...και μετα κανα μισαωρο στον ηλιο μεχρι να μπουμε για σερβις...
- για νερα δεν το συζηταμε...Η απαντηση ηταν πως το πηλιο εχει πολλες πηγες...Συμφωνοι, οταν πας εκδρομουλα με το ζετ-εμ να σταματησεις και να το παιξεις ρομαντσαδα...αλλα 3 η ωρα, νταλα μεσημερι, ενα νερακι μετα την τελευταια ειδικη δεν θα κοστιζε πολυ. Αντιθετως αναγκαζομαστε να ζηταμε το αυτονοητο.
- Κριμα που καναμε τις Μηλιες απλη...
- κριμα που ο αγωνας εγινε αυτη την ημερομηνια, κανεναν δεν ωφελησε, και εμεις μαλλον προβλημα ειμασταν για την τοπικη κοινωνια.
Στα θετικα, η ειδικη του σαββατου και αν εξαιρεσει κανεις το χωρο τελεσης, η απονομη και τα κυπελλα.
P.S Δασκαλε το γλυτωνω το μπουγελο???
-
Ο χρήστης SteliosC έγραψε:
Καλησπερα και απο μενα,Τι να πει κανεις για τον αγωνα? Ας οψεται η ειδικη καραβωμα μιας και κατα τη γνωμη μου ηταν το μονο θετικο του αγωνα...
P.S Δασκαλε το γλυτωνω το μπουγελο???Το θετικο απ'αυτον τον αγωνα τελικα .... θα ειναι τα περασματα ορισμενων πληρωματων ... που μεσα απ'την φανταστικωτερο dvd του Κωστουρου που εχει γινει στην Ελλαδα , φιλε Στελιο μπορω να πω οτι σβηνει ολα τα ασχημα του αγωνα
Πραγματικα , δεν εχω δει ωραιοτερη δουλεια μετα απο χιλιαδες που εχω δει ως τωρα ....εργο τεχνης , αξιζει για συλλεκτικο dvd
Πετας , με το yiaris μπαγασακο οταν εχεις ορεξη μπραβο .... μην το πουλησεις ειναι κριμα ...
-
πραγματικά δεν περίμενα τόσο καλή δουλειά.
λες και βλέπεις εκπομπή wrc! αφού μέχρι και εγώ μου φάνηκε ότι έκανα καλό πέρασμα με την ευκρίνεια της λήψης καλά και οι σταθερές κάμερες όλα τα €. Άριστα!ΥΓ τί έκανε αυτός ο Σωτήρχος ρε συ..
29o RALLY ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ