Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Polo GTI (2010)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Polo GTI (2010)
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 43
    • 44
    • 23 / 44
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    869
    1334
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster Banned last edited by

      Ο χρήστης Govus έγραψε:

      Βασικά στην πραγματικότητα ο αγοραστής αυτοκινήτων της κατηγορίας με το που ακούει το χρχχχχ από τα λάστιχα σε στροφή, καταφεύγει άμεσα στο μεσαίο πεντάλ καθώς κλ@νει μπάμιες, οπότε οι συζητήσεις σας είναι πιθανώς σουρεαλιστικές

      • ΑΠΕΙΡΟ !
        ...και επιπλέον, σιγά μην πιέζεις κάθε μέρα στις στροφές μπροστοκίνητο τούρμπο με τέτοια ιπποδύναμη...

      Κάθε σκ Μέχρι να σου μείνει ο συμπιεστης στο χέρι...
      Το πόλο έχει και κομπρεσορ οπότε ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dynamite last edited by

        καλησπερα και καλως σας βρηκα.
        δεν μπορω να καταλαβω με τπτ γιατι τοσο κομπλεξ με τον twincharged αρκετοι απο εσας?
        κακιες και σχολια για συνεργεια και τα λοιπα
        τελος παντων στο θεμα μας. ειμουν στο τσακ να το παρω το πολακι ειναι φοβερο και value for money.
        πολυ ποιο ωραιο μεσα απο το cupraki το οποιο για καποιον που δεν θελεια σαλονια και τα σχετικα ειναι πολυ καλο και 'σπαρτιατικο'
        για καπιους λογους δεν θα το παρω προς το παρον. καθως εχω και στο μυαλο μου και αλλο ενα αλλα φοβαμαι το μοτερακι του και δεν θελω να τα σκασω 2500Ε με το καλημερα για μπιελοπιστονα να κοιμαμαι ανετα μη μου παρει φωτια ο 4ος κυλινδρος
        το δευτερο θα το παρω αν το παρω αποφαση να παω για 'πολλα' αφου το Dsg7 δεν ειναι για μεγαλα πραγματα. (τα και καλα 'ορια' του tsi εχουν χαθει εδω και καιρο παιζουν 2-3 τερατα tsi με 300+)
        τεσπα πηγα το ειδα απο κοντα και ειναι πολυ ωραιο αμαξακι. περιμενω το test drive αν και εχω κανει το cupra πριν καιρο το οποιο τελικα δεν μου κανει λογο εσωτερικου μιας και εμενα αυτο με νοιαζει.

        ps: τωρα εχω ενα vag 150hp περιπου και ειμαι κοντα στα 23 σε λιγους μηνες... δεν εχω οικογενεια δεν θελω χορους δεν μου αρεσει κανενα αλλο σε αυτη την κατηγορια.
        αυταααααααααααα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης dynamite έγραψε:

          για καπιους λογους δεν θα το παρω προς το παρον. καθως εχω και στο μυαλο μου και αλλο ενα αλλα φοβαμαι το μοτερακι του και δεν θελω να τα σκασω 2500Ε με το καλημερα για μπιελοπιστονα να κοιμαμαι ανετα μη μου παρει φωτια ο 4ος κυλινδρος

          αυτα ειναι υπερβολες.. ειδικα αυτο με τον 4ο κυλινδρο λες να ειναι τοσο βλακες ή να εβγαλαν για πρωτη φορα μοτερ, ωστε να μη ξερουν πώς να το λιπανουν σωστα..

          φιλε μου μην ακους τις διαφορες παπαριες.. εχουμε φτασει σε σημειο να λεμε οτι τα ιταλικα ειναι οτι πιο αξιοπιστο και τα γερμανικα ετοιμα να διαλυθουν

          ειναι θεμα τυχης αν θα σου κατσει η στραβη και αυτο μπορεις να το παθεις με οποιοδηποτε αυτοκινητο

          εγω παντως απο τις 'στανταρ' ζημιες του αυτοκινητου μου δεν επαθα ουτε μια..
          ισα ισα επαθα ζημια που δεν την εχει βγαλει κανενα αλλο.. (οχι vw, αλλα s3 , ευτυχως ηταν ασημαντη και καλυφθηκα με εγγυηση)

          δεν αντιλεγω οτι καποια πραγματα οντως συμβαινουν σε πολλα αυτοκινητα και ειναι προβλημα κτλ κτλ. αλλα ειδικα για τα vw το θεμα εχει φτασει σε σημειο υστεριας και φταινε και οι χρηστες τους για αυτο που δε γραφουν τις μαλακιες που διαβαζουν στο internet εκει που πρεπει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            το Cupra, σου άρεσε στο Test drive ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dynamite last edited by

              ναι ωραιο ηταν.
              δεν ξερω ρε παιδια γιατι τοσο κακια για τα vw? και εγω vw εχω tsi (only turbo) stage1 155ps περιπου
              και εχω αρκετους φιλους και γνωστους απο clubs και ολα αυτα τα tsi που ειναι στα συνεργεια που τα βλεπετε?
              ενταξει εχουν θεμα με τις Ν75 και τις σκαστρες. (βγηκε ανακλιση και αλαζονται σε ολα τα 'παλιας' γενιας tsi) ενταξει μπορει να σου καει μια λαμπα στο πισω φαναρι και διαφορα μικρα ηλιθα προβληματα αλλα αυτα που λενε μερικοι ειναι τρομακτικα! δεν ειναι toyota (χωρις να θελω να πω κατι για αυτα, ισα ισα αναφερομαι στην αξιοπιστια τους) ασχετα αν δεν επερνα ποτε για τους δικους μου λογους
              εκρηξεις λενε, συνεργεια λενε ποπο τοσο λυσα που σας περνανε 1.4? γιατι βρε παιδια?
              τελος παντων.
              οσο για τα opcakia ειναι κοινο μυστικο πλεον πως τα πρωτα σταδια δεν ειναι και τοσο ανετα..
              υπαρχει θεμα με την κατασκευη της πολλαπλης και την κατανομη του μειγματως. δεν τα κραζω απλα θα μπορουσαν να εχουν κανει καλυτερη δουλεια το opel performance center πανω σε αυτο το μοτερ.
              ακωμη και οι οδηγοι opc το λενε
              ειναι ενα πολυ ωραιο 'πολεμικο' αμαξι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                γιατι ειναι πολλα και οταν ειναι πολλα, λογικο ειναι να ακους πολλες ζημιες..

                αλλα σου λεω παιζει και η υστερια στη μεση..

                θυμηθηκα τωρα και καλα 'προβλημα' με ηχους απο dsg που δεν ηταν απολυτως τιποτα..

                καποια προβληματα οντως συμβαινουν και οντως παιζει να σου χτυπησουν τη πορτα, αλλα τα πραγματα δεν ειναι στο βαθμο που παρουσιαζονται

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aris last edited by

                  Ο χρήστης dynamite έγραψε:
                  τοσο λυσα που σας περνανε 1.4? γιατι βρε παιδια?
                  τελος παντων.

                  δε νομίζω ότι είναι αυτός ο λόγος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    οι λογοι ειναι πολλοι.. αστο αυτο θελει μεγαλη κουβεντα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dynamite last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      γιατι ειναι πολλα και οταν ειναι πολλα, λογικο ειναι να ακους πολλες ζημιες..

                      αλλα σου λεω παιζει και η υστερια στη μεση..

                      θυμηθηκα τωρα και καλα 'προβλημα' με ηχους απο dsg που δεν ηταν απολυτως τιποτα..

                      καποια προβληματα οντως συμβαινουν και οντως παιζει να σου χτυπησουν τη πορτα,** αλλα τα πραγματα δεν ειναι στο βαθμο που παρουσιαζονται**

                      ακριβως!!!

                      τοσο λυσα που σας περνανε 1.4? γιατι βρε παιδια?
                      τελος παντων.

                      δε νομίζω ότι είναι αυτός ο λόγος.

                      τοτε? ποιο το προβλημα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster Banned last edited by

                        Ο χρήστης dynamite έγραψε:

                        οσο για τα opcakia ειναι κοινο μυστικο πλεον πως τα πρωτα σταδια δεν ειναι και τοσο ανετα..
                        υπαρχει θεμα με την κατασκευη της πολλαπλης και την κατανομη του μειγματως. δεν τα κραζω απλα θα μπορουσαν να εχουν κανει καλυτερη δουλεια το opel performance center πανω σε αυτο το μοτερ.
                        ακωμη και οι οδηγοι opc το λενε
                        ειναι ενα πολυ ωραιο 'πολεμικο' αμαξι

                        Έπρεπε να είχε προβλέψει το εργοστάσιο του καφρικα καραγκιοζακια που πανε να το παίξουν μηχανικοί;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rxbkrs last edited by

                          Ο χρήστης rxbkrs έγραψε:
                          Παίδες, τι φρένα φοράει αυτό; Πιο συγκεκριμένα τι διαστάσεις δισκόπλακων μπρος και πίσω έχει;

                          Γνωρίζει κανείς;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dynamite last edited by

                            καφρικα καραγκιοζακια ? ποιος ειπε για μονο βελτιωμενα opc?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster Banned last edited by

                              Ο χρήστης dynamite έγραψε:
                              καφρικα καραγκιοζακια ? ποιος ειπε για μονο βελτιωμενα opc?

                              Εργοστασιακα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Όπως κανένα σοβαρό πρόβλημα δεν έχει και ο ανταγωνισμός αν τον αφήσεις στην ησυχία του και δεν τον σκαλιζεις χωρίς Λόγο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης rxbkrs έγραψε:

                                Παίδες, τι φρένα φοράει αυτό; Πιο συγκεκριμένα τι διαστάσεις δισκόπλακων μπρος και πίσω έχει;

                                Γνωρίζει κανείς;

                                αν φοραει οτι το ibiza cupra 288 mm μπρος , 232 mm πισω

                                http://www.google.com/url?sa=t&source=w ... 3A&cad=rja

                                μονοπιστονες , αλλα αυτο δεν εχει να λεει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  karnezis last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  καφρικα καραγκιοζακια ? ποιος ειπε για μονο βελτιωμενα opc?

                                  Εργοστασιακα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Όπως κανένα σοβαρό πρόβλημα δεν έχει και ο ανταγωνισμός αν τον αφήσεις στην ησυχία του και δεν τον σκαλιζεις χωρίς Λόγο...

                                  Kανενα προβλημα????

                                  εδω σπανε μαμα......μπες στο opel club να δεις!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dynamite last edited by

                                    δεν 'σκαλιζω' τπτ. λεω πραγματα που εχω δει μπροστα μου και live και σε φορουμ φιλων opel.
                                    τελος δεν τα 'σκαλιζω' χωρις λογο καθως αναφερθηκα στο οπισι γιατι ειπα πως ειμαι, ειμουν αναμεσα στα δυο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      papatzas last edited by

                                      Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                                      Το καθε αμαξι εχει διαφορετικο προσανατολισμο...........

                                      μην μπερδευεστε..........

                                      το polo gti απλα τα κανει ολα κ συμφερει.........δεν σου δινει την σπορ αισθηση που σου δινουν τα αλλα αμαξια του συγκριτικου αλλα εκει που θα θελησεις να στριψεις θα το κανει χωρις πολλα πολλα.....

                                      το αμαξι αυτο ειναι για να πας ατσαλακωτος στον προορισμο σου.........να βαλεις μουσικουλα κ να χαλαρωσεις.........αν θες σκληροπυρηνικα στροφιλικια κ κλπ ειναι προφανες οτι δεν κανει για σενα!

                                      Απλα το βγαλανε καλυτερο γιατι εχει ολο το πακετο.......dsg που ειναι ολα τα λεφτα κ καλυτερο απ αυτο που εχει το ibiza cupra...πιο βελτιωμενο με πιο γρηγορες αλλαγες ειδικα στα κατεβασματα......βγαζει 190 αλογα δυναμομετρημενα 27 κιλα ροπη.......εχει πολυ δυνατα φρενα ισαξια της μιτο..(αν κ κουραζονται πιο ευκολα!).......κ τιμη 19.400!

                                      Αλλο ενα θυμα του μαρκετινγκ; το πολακι ειναι 180 αλογα και 25 κιλα απο την εταιρια.Μπορει να τα κανει ολα αυτα που λες αλλα η μιτο τα κανει καλυτερα.Αμα φτασαμε να λεμε οτι το πολακι 'εκει που θα θελησεις να στριψεις θα το κανει χωρις πολλα πολλα.....' ενω η μιτο οχι ζητω που καηκαμε...σε λιγο θα μας πουλανε ντοματες για καρπουζια κι ο καρνεζης θα λεει ωραια γευση η ντοματα φετος.. Γενκως φιλε εισαι ο ιδανικος πελατης ενος πωλητη της vw..

                                      το μιτακι ετσι οπως γραφεις πρεπει να ριχνει σε scuderia και στριβει με 10 χιλ παραπανω απο το πολο στις στροφες. απο την εμπειρια σου με τα 2 αυτοκινητα ενημερωσε μας για την ανωτερωτητα της μιτουλας.

                                      εσυ μηπως εισαι σκετο πελατης και πινεις τσαι συνεχεια;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kotetsi last edited by

                                        Εδώ το καλό χοτ-ντογκ! Τσιπς-πατατάκια έχω, κόκα-κόλα, μπύρα-μπύρα-μπύρα, νερό παγωμένοοο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                          Εδώ το καλό χοτ-ντογκ! Τσιπς-πατατάκια έχω, κόκα-κόλα, μπύρα-μπύρα-μπύρα, νερό παγωμένοοο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            konstantinos last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                            Εδώ το καλό χοτ-ντογκ! Τσιπς-πατατάκια έχω, κόκα-κόλα, μπύρα-μπύρα-μπύρα, νερό παγωμένοοο!

                                            Βαρρυστομαχιάζει με τα προαναφερόμενα προιόντα?...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 23 / 44
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr