-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Μα και βέβαια με τα TSi το Scirocco θα πάει καλύτερα τον επόμενο μήνα...αλλά αφήστε μου το δικαίωμα της άποψης ότι πρωτοπόρος στην αναβίωση αυτής της κατηγορίας είναι η Volvo με το C30...τώρα το C30 είναι λίγο extreme και αμφιλεγόμενο σχεδιαστικά αλλά το στόχο του τον πετυχαίνει...φέρνει νέους αγοραστές στα showroom της Volvo...αυτοί αγοράσουν-δεν αγοράσουν το C30,θα έχουν υπ'όψιν τους τη Volvo για όποια μελλοντική αγορά...
είσαι λιιιγο προκατειλημμένος με την Volvo !!!
φιλικά . . .
Φίλε οι πωλήσεις της Volvo στη Γαλλία εκτοξεύθηκαν λόγω C30 το 2006-7...ενώ και στην Αγγλία που είναι κολλημένοι με τα σπορ αυτοκίνητα πήγαν πολύ καλά...τώρα αν θέλεις τη γνώμη μου η Volvo πρέπει να βγάλει στην αγορά 5θυρο οικογενειακό που θα σπάσει ταμεία...όλα αυτά βέβαια μετά το πέρας της κρίσης...
μου την σπάει η Volvo που δεν βάζει τον 2.0Τ στο V50 ....:-(
αν είχε αυτό το μοτεράκι θα στεκόταν καλύτερα ... γιατί κατ τα άλλα είναι πολύ
αξιόλογο .... -
Ο κινητήρας αυτός(2.0Τ) θα καταργηθεί ως έχει αφού δεν πληροί τα περιβαλλοντικά κριτήρια Euro V...
Σε δύο χρόνια θα δούμε τα πρώτα υβριδικά αυτοκίνητα από τη Volvo ενώ σε λίγους μήνες θα δούμε κάποιους από τους 5κύλινδρους να αντικαθίστανται από υπερτροφοδοτούμενους 4κύλινδρους(π.χ. οι 2.4)...άρα μάλλον ο 2.0T θα γίνει 4κύλινδρος με μικρότερο κυβισμό και χαμηλότερη κατανάλωση ΄και καλύτερες επιδόσεις...δε νομίζω όμως να καταργήσουν τον 2.5 Τ5 που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Volvo...
Επίσης στις αρχές του έτους θα παρουσιαστεί ο ανανεωμένος 5κύλινδρος Diesel 2.5 D5 που πλέον θα αποδίδει 205 αντί 185 σήμερα.Αυτός είναι άλλωστε και ο πιο δημοφιλής κινητήρας για Volvo στην Ευρώπη... -
Για τα υβριδικά της Volvo, μάλλον θα ισχύσει η παλιά συμφωνία μεταξύ Ford και Toyota, δείτε το σχετικό :
http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9C02E6DE153EF933A25750C0A9629C8B63
Δεδομένης τώρα της συμφωνίας μεταξύ Ford και Honeywell (Garret turbo) για την ανάπτυξη και 4κύλινδρων τούρμπο (εκτός από 6κύλινδρα), αρχής γενόμενης από 1.600 και 2.000 κυβικά ήδη το 2009, δεν νομίζω να επιζήσει για πολύ καιρό ακόμη ο 2.5 Τ5.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για τα υβριδικά της Volvo, μάλλον θα ισχύσει η παλιά συμφωνία μεταξύ Ford και Toyota, δείτε το σχετικό :http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9C02E6DE153EF933A25750C0A9629C8B63
Δεδομένης τώρα της συμφωνίας μεταξύ Ford και Honeywell (Garret turbo) για την ανάπτυξη και 4κύλινδρων τούρμπο (εκτός από 6κύλινδρα), αρχής γενόμενης από 1.600 και 2.000 κυβικά ήδη το 2009, δεν νομίζω να επιζήσει για πολύ καιρό ακόμη ο 2.5 Τ5.
Τα νέα αυτά είναι παλιά...πολύ παλιά...αντίθετα η ανάπτυξη υβριδικών μοντέλων για τη Ford Ευρώπης αλλά και για τη Volvo θα γίνει από την ίδια τη Volvo στο Γκέτεμποργκ...θα επενδυθούν 10δις σουηδικές κορόνες για αυτόν το λόγο...
Βλέπε εδώ:
http://www.thelocal.se/4214/20060630/
και εδώ
http://www.monstersandcritics.com/lifestyle/autos/news/article_1176885.php/Ford_and_Volvo_announce_billion-dollar_investment_in_hybrid_systems
Η συνεργασία με την Toyota μάλλον αφορά κάποια υβριδικά που έχουν στην Αμερική...
Μετά όλοι βέβαια θα λένε 'πόπο τι διαμάντι αυτός ο κινητήρας της Ford...'όπως γίνεται τώρα με το ST ή θα λένε γιατί να πάρεις το Volvo,Ford είναι...αλλά όλη η δουλειά θα έχει γίνει στη Σουηδία από τη Volvo...καλά θα κάνουν να αφήσουν πρώτη τη Volvo να βγάλει τα υβριδικά και μετά να περάσουν σε οποιοδήποτε Ford... -
Μόλις είδα διαφήμιση της Volvo όπου το S60 2.0Τ ξεκινά από 26950...ουσιαστικά μία έκπτωση 4000ευρώ από την τιμή της έκδοσης Optimum....πρόκειται δηλαδή για μία έκπτωση της τάξης του 13%...είναι ευκαιρία αν σκεφτεί κανείς ότι είναι ένα 2λιτρο αυτοκίνητο και δη Volvo με 180 άλογα (είναι και 100% Volvo για τους δύσπιστους αφού η πλατφόρμα του σχεδιάστηκε από τη Volvo πριν από την αγορά της από τη Ford το 1999 ενώ και ο κινητήρας είναι αποκλειστικά δικός της,δεν το μοιράζεται άλλο μοντέλο).
Βέβαια το μοντέλο πριν λίγο καιρό έκλεισε τα 8 χρόνια του στην αγορά με ό,τι αυτό συνεπάγεται...αλλά αν κάποιος θέλει ένα αμάξι που θα το κρατήσει και αισθητικά δεν έχει πρόβλημα με το S60 νομίζω ότι είναι μία τίμια πρόταση... -
Σχεδόν κελεπούρι κι ας είναι 8ετίας...Μειονέκτημα ο μικρός χώρος αποσκευών αλλά με αυτή την τιμή...
-
no offence, αλλά πλέον δεν είναι.
με insignia σε 1,6T φρεσκότατο, Passat, και C5,Mondeo για τους επιμένοντες ατμοσφαιρικά κανείς δεν επιθυμεί να φορτωθεί ένα γέρικο αυτοκίνητο. -
το αμάξι ειναι καλό. Αλλά τελικά 28000 με 30000 θα το παρεις
-
μετά από 1 χρόνο φαγούρας και ψαξίματος ....... έφτασε η ώρα ....
το 106 μου πωλήθηκε πολύ γρήγορα και σε καλή τιμή .... όποτε έχω μείνει χωρίς αυτοκίνητοοι απαιτήσεις του νέου ... (οικογενειακό και με χώρους για το μώρο) ........ έκανα λοιπόν μια λίστα με τα πιθανά νέα μου αυτοκίνητα. Που μου κάνουν click, και για τα δικά μου τελείως υποκειμενικά κριτήριά αξίζουν τα λ7 τους, πολλά ή λίγα και θα μπορούσα να τα αγοράσω.
Audi A4 1,8Tsi --> 36K+
Bmw 320 ---------> 38K+
Bmw 325 ---------> 46K+
Focus 1,6 --------> 21K+
Modeo 2.0 -------> 26K+
Civic 4d 1.8 -----> 25K
Αccord 2.0 -------> 29,5K
Jazz 1,4 ----------> 16,5Κ
mazda 6 1,8 -----> 23K
mazda 6 2,0 -----> 27K
C180K blue -------> 33,5K+
ClioRS 2.0 --------> 26K (τι θέλει τώρα αυτό εδώ)
Οctavia 1,8T -----> 22K+
legacy 2.0 --------> 30K
prius --------------> 27K
Passat 1,8T ------> 28K
Volvo V50 1,8 ----> 30K
Volvo V50 2.0 ----> 32Kοδηγώντας τα περισσότερα από τα παραπάνω και με κριτήριο ποιο από όλα μου προσφέρει το ιδανικότερο (για μένα) συνδυασμό οδηγικής εμπειρίας +1000 άλλους υποκειμενικούς παράγοντες επιλογής κατέληξα στο
Volvo V50 1,8 Sum
μετά από τις εκπτώσεις που παίζουν στο τέλος του χρόνου, μεταλλικό χρώμα, πινακίδες τέλη 2009, 10 χρόνια δωρεάν service με ανταλλακτικά, δώρο συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος.
27,365€
-
Πολύ ενδιαφέρουσα και η λίστα σου και η επιλογή σου.
Είναι οριστική? (Το 'κλεισες)? -
πάρτο ρε να βάλεις μέσα την οικογένεια. Από τα πιο όμορφα σταστιον
-
ναι το έκλεισα .....
χρώμα― barents blue
δέρμα― ανοιχτόχρωμο κρεμ.Αν μου την βαρέσει θα πάρω κι ένα Καρτ !!!!! το παίρνει από πάνω στην οροφή !!!!!
-
Καλοτάξιδο!! ΠΑΡΑ πολύ καλό αυτοκίνητο, μπράβο σου που επωφελήθηκες και δεν αγόρασες νωρίτερα και παρορμητικά.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Volvo V50 1,8 Sum....10 χρόνια δωρεάν service με ανταλλακτικά...
27,365€
Καλοτάξιδο! Να είσαι γερός να το χαίρεσαι. Πολύ ωραίο!
Δλδ 10 χρόνια μπαινοβγαίνεις στην αντιπροσωπεία για service και δεν δίνεις ούτε δεκάρα τσακιστή?
-
Καλόστριφτο...
-
10 χρόνια για όλες τις προγραμματισμένες από τον κατασκευαστή εργασίες.
λάδια
φίλτρα
φιλτρα καμπίνας
φιλτρο αέρα
μπουζί
ιμαντας χρονισμού
τεντωτήρας
φλάτζα καλ. βαλβίδωνδεν συμπεριλαμβάνονται (τακάκια-δίσκοι-αμοτρισερ-μακτρα)
-
Δεν το λες και ευκαιρία πάντως...
Πότε παραλαμβάνεις με το καλό;
-
το αμάξι είναι τελωνείο , 1η εβδομάδα του 2009.
ευκαιρία δεν ξέρω αν είναι .... αλλά αν αποφάσιζα να μην δώσω πάνω από 17Κ
πράγμα που τελικά δεν έκανα θα έπαιρνα το honda jazz 1,4 Ex, κι αν αποφάσιζα
να βάλω πιο Βαθιά το χέρι στην τσέπη θα έπαιρνα μια 325-330τα 10χρονια service κοστίζουν κάπου .... 3000€ ο ιμάντας είναι μόνο 700-800€
-
ρε συ johnkyr καλοταξιδο μεν...εισαι σιγουρος δε?
-
για ποιο πράγμα να είμαι σίγουρος ?
VOLVO FORUM