-
Ζωο ο καθυστερημένος που έριχνε το Σαββατο βράδυ με πιστόλι (άσφαιρα μεν) όταν άλλαξε η ώρα. Έβγαλε τη κουμπούρα του και άρχισε τα μπαμ μπουμ, μέσα στην αυλή της εκκλησίας.
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Ζωο ο καθυστερημένος που έριχνε το Σαββατο βράδυ με πιστόλι (άσφαιρα μεν) όταν άλλαξε η ώρα. Έβγαλε τη κουμπούρα του και άρχισε τα μπαμ μπουμ, μέσα στην αυλή της εκκλησίας.Αυτος ειναι πιο ακινδυνος απο αυτους που πετανε δυναμιτακια-δυναμιτες-γουρουνες (ή ακομα χειροτερα τιποτα χειροποιητα) μεσα στον κοσμο...
ΥΓ Κ τα δυο βεβαια ειναι ασχετα με την περισταση.
-
απειρα ΖΩΑ αυτες τις μερες στους δρομους...
- αυτοι που πηγαιναν καμαρωτοι στην αριστερη με 100
- αυτοι που ειχαν φορτωσει τεζα το αυτοκινητο και δεν ρυθμιζαν τα φωτα τους
- αυτοι που στον εγκληματικο δρομο Αντιρριο - Γιαννενα προσπερνουσαν χωρις αυριο, οπου να'ναι. Ολα αυτα ενω τα αυτοκινητα κινουνταν ουσιαστικα σε ουρα. Οποτε και 20 να προσπερνουσες, απλα κερδιζες 100μετρα...
- αυτοι που γενικως και μονιμως ειναι σε αφασια, μη εχοντας καμια επαφη με το περιβαλλον, ουτε ξερουν που βρισκονται ουτε τι κανουν...
- αυτοι που κολανε στο μισο μετρο πισω απο νταλικες και ...παραμενουν εκει!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
...- αυτοι που κολανε στο μισο μετρο πισω απο νταλικες και ...παραμενουν εκει!!!
Από τα πιο σπαστικά και επικίνδυνα πράγματα.
-
Επιπλέον πληθαίνουν και τα ΖΩΑ με after market xenon και στα ομίχλης. Αυτοδικία.... είναι λύση?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
- αυτοι που στον εγκληματικο δρομο Αντιρριο - Γιαννενα προσπερνουσαν χωρις αυριο, οπου να'ναι. Ολα αυτα ενω τα αυτοκινητα κινουνταν ουσιαστικα σε ουρα. Οποτε και 20 να προσπερνουσες, απλα κερδιζες 100μετρα...
Σε αυτό τον κωλόδρομο έχασα πέρυσι τέτοια εποχή δύο πολύ αγαπητά μου πρόσωπα, στο ύψος της Παναγίας Ελεούσας. Πλαγιομετωπική, χαντάκι, φωτιά...
-
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!). Όταν βλέπω κάτι τέτοιο, προσπαθώ όσο μπορώ να το πώ στον οδηγό (φτάνω δίπλα και του κάνω νόημα να ανοίξει το παράθυρο να του το πώ). Οι περισσότεροι το ακούν έκπληκτοι καθώς δεν το ήξεραν! Καλά...δεν κάνουν έναν έλεγχο ρε γαμώτο; Κάθε πρωί που ξεκινάω, μέσα στο πάρκινγκ μου πατάω φρένω και κοιτάω τις αντανακλάσεις στον τοίχο για να σιγουρευτώ ότι είναι όλα οκ...
Ηθελα να ήξερα... τί σκατά θα συμβεί, έτσι και κολλήσει πίσω σε έναν από αυτούς, κάποιος κάγκουρας από αυτούς που κολλάνε στον προφυλακτήρα σου στα 10 εκατοστά! -
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Επιπλέον πληθαίνουν και τα ΖΩΑ με after market xenon και στα ομίχλης. Αυτοδικία.... είναι λύση?...και καλα οταν ειναι απο πισω...κατι ο αντιθαμβωτικος καθρεπτης κατι τα φιμε σωζετε....οταν ειναι απεναντι τι κανεις?
-
Άστα να πάνε Και άντε εμείς είμαστε νέοι κουτσά στραβά κάτι θα δούμε. Όταν οδηγάει ηλικιωμένος και του έρθει μπροστά το χανεμπού θα τυφλωθεί
-
[quote='stanfromgreece']Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!). quote]
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπες -
Τα περισσότερα αυτοκίνητα θα έλεγα ότι είναι παλιά, άρα δεν έχουν ένδειξη...αλλα και πάλι έναν έλεγχο θα μπορούσαν να τον κάνουν πιστεύω!
(Για να προσθέσω...θα πώ ότι όταν είχα το Hyundai Coupe, κάποια μέρα έτυχε να έχω ένα ηλεκτρικό πρόβλημα και σταμάτησαν να ανάβουν ΟΛΑ τα πίσω φώτα για τα φρένα... Για να πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο με ασφάλεια έκανα το εξής... άναψα την μικρή σκάλα, ώστε να μπορούν να ενεργοποιηθούν και τα φώτα ομίχλης, και όποτε πάταγα φρένο, πάταγα με το χέρι μου και τον διακόπτη από τα πίσω φώτα ομίχλης, σαν ένδειξη ότι φρενάρω... )
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!). quote]
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπεςΤο ίμπιζα μου του 2001 δεν έχει..
Αλλά βλέπω και κάτι καινούργια, πχ το νέο corsa, με καμμένα φώτα και να έχουν μείνει μόνο τα καταραμένα τα μεσαία led για φρένο.. -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!). quote]
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπεςΤο ίμπιζα μου του 2001 δεν έχει..
Αλλά βλέπω και κάτι καινούργια, πχ το νέο corsa, με καμμένα φώτα και να έχουν μείνει μόνο τα καταραμένα τα μεσαία led για φρένο..Πάλι καλά που υπάρχουν και αυτά τα Led... αλλά δυστυχώς, συνήθως όταν κάποιο αυτοκίνητο έχει ηλεκτρικό πρόβλημα δεν ανάβουν ούτε αυτά! Όπως όταν έγινε και στην δική μου περίπτωση που περιγράφω πιο πάνω!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!).
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπες
Μπα, δεν ισχύει αυτό ως κανόνας...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!).
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπες
Μπα, δεν ισχύει αυτό ως κανόνας...
Πράγματι...κανένα από τα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα (δείτε υπογραφή μου) ή έχω οδηγήσει γενικά (εταιρικό Corsa, Nissan Almera κτλ) είχαν τέτοιο σύστημα ειδοποίησης... (το insignia δεν το έχω παραλάβει ακόμα για να ξέρω)...εδώ δεν το είχε το Megane CC του 2005 που είχα...
-
χμμ Εκπλησσομαι να πω την αληθεια....Το 460 του 1987 ειχε για τα φωτα φρενων...οταν αναβες την μηχανη αναβε και ενα λαμπακι στο ταμπλω το οποιο εσβηνε με το πατημα των φρενων αν δεν ειχε καποια καμενη λαμπα αλλιως εμενε αναμενο...θα περιμενα κατι αναλογο να ηταν διαθεσιμο σε πιο συγχρονα αυτοκινητα αν οχι το πιο 'ακριβο' (?) που αναφερει ακριβως και ποια λαμπα εχει καει....
-
Εγώ παρατηρώ μερικούς που αντί να αλλάξουν μία λάμπα μεσαίας θέσης ανάβουν τα ομίχλης...
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Εγώ παρατηρώ μερικούς που αντί να αλλάξουν μία λάμπα μεσαίας θέσης ανάβουν τα ομίχλης...Νομίζω πως σε μερικά καινουρια αυτοκίνητα, αν έχει καεί κάποια λάμπα 'πορείας' ανάβουν αυτόματα τα ομίχλης, για να καταλαβαίνεις οτι απέναντί σου είναι αυτοκίνητο και όχι μηχανή... τώρα αν κάποιοι είναι βολεμένοι με αυτό και το κάνουν επίτηδες... ε... ζωάκια είναι και αυτοί!
-
Και παλιά αμάξια. Τα φώτα θέσεως τότε για ποιο λόγο υπάρχουν;
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
χμμ Εκπλησσομαι να πω την αληθεια....Το 460 του 1987 ειχε για τα φωτα φρενων...οταν αναβες την μηχανη αναβε και ενα λαμπακι στο ταμπλω το οποιο εσβηνε με το πατημα των φρενων αν δεν ειχε καποια καμενη λαμπα αλλιως εμενε αναμενο...θα περιμενα κατι αναλογο να ηταν διαθεσιμο σε πιο συγχρονα αυτοκινητα αν οχι το πιο 'ακριβο' (?) που αναφερει ακριβως και ποια λαμπα εχει καει....ΣΤΟ 460 Υπηρχε και σύστημα για την ειδοποίηση , όσων δεν φορούσαν τις ζωνες ασφαλείας ,ήδη απο το 1985!
στα περισσότερα, ακόμη και σήμερα , δεν έχει λαμπακι κλπ ούτε για ζώνες , ούτε για τα φωτα STOP.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΥς ..ΟΔΗΓΑΡΕΣ ΜΑΣ !
ΥΓ.εδω, το ίδιο γίνεται με τα περισσότερα παπακια, και μάλλον επίτηδες -κατα την εμπειρία μου.
Ζώα,Ζώα,Ζώα.............