-
Post κόλαφος
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
- Τώρα, μέσα στο ελάχιστο χρόνο, που αποφάσισαν να μετατρέψουν τους αναπνευστικούς σε τουρμπο, δεν τους έχουν δοκιμάσει από πλευράς αντοχής. Σίγουρα οι δοκιμαστές είστε εσείς, με δική σας δαπάνη!!. Επειδή έχουν αρχίσει να μου έρχονται με προβλήματα, και μελετώντας της αιτίες διαπίστωσα, ότι οι κωδικοί των κορμών είναι οι παλιοί αναπνευστικοί, εξαιρέσει ελάχιστων. Τα καπάκια, απλά έχουν καλύτερες ‘πιάστρες’ στην εισαγωγή, και οπωσδήποτε ρίχνουν το βάρος στην ψήξει, η όπια με την σειρά της καταναλίσκει ενέργεια. Οι κινητήρες τουρμπο δεν καλύπτονται στον δρόμο, από πλευράς ψύξης όπως ένα αγωνιστικό σε μια ανάβαση, δηλαδή με μια πλάκα ‘ξηρό πάγο’ στο ψυγείο!. Άρα το έξτρα έργο είναι κατά ένα μέρος ‘μπούμερανκ’ στην κατανάλωση.
antonis-team.
Προτιμώ να είμαι δοκιμαστής σε τουρμπάτο TSI παρά σε ατμοσφαιρικό FSI. Toυλάχιστον τον ευχαριστιέμαι και δεν συχτηρίζω τα 81,26 άλογα του Jimny στην ανηφόρα.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
άλλωστε άλλο οι βούρτσες και άλλο οι π…….
ΑΝΤΩΝΗΣκαι τα δυο δόντια βουρτσίζουν.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Post κόλαφος
Moderator μου, με το πάρα πάνω κείμενο, μου δεν ράπισα κανέναν στο πρόσωπο!. Αν έκανα κάτι τέτοιο θα το έκανα και για τον εαυτό μου άλλωστε!!.
Άλλωστε εγώ δεν συγχωρούμε να κάνω λάθος. Έπρεπε να ξέρω!. Για αυτό ενημερώνω εκτενώς τους υπόλοιπους φίλους.
Σίγουρα δεν ταπεινώνω καμία, προσπάθεια κανενός. Ούτε του κατασκευαστή, ούτε του αγοραστή. Απλός παραθέτω την όπια πήρα έχω, τεκμηριώνοντας την, στα επίπεδα των γνώσεων μου, και της πήρας μου, που είναι μεγάλη. Άλλωστε τα 128 φιατ το 1985, που μετέτρεπα σε τουρμπο κέρδιζαν τους αγώνες. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν είμαι περαστικός από το αντικείμενο.
Κόλαφος= ράπισμα στο πρόσωπο / ταπείνωση.
Antonis-team.Mάστορα το κείμενο σου αυτό ήτανε, οι λέξεις χρησιμοποιούνται και μεταφορικά ξέρεις.
-
Τα έχεις μπερδέψει λίγο.
Το 'παϊ-πας' (sic) ελληνηστί wastegate δεν υπάρχει για να κρυώσει η τουρμπίνα αλλά για να μην ανέβάσει υπερβολική πίεση. Η σκάστρα δεν υπάρχει για να μην σκάσει ο κινητήρας, αλλά για να μην φρενάρει απότομα η φτερωτή της τουρμπίνας στο κλείσιμο της πεταλούδας.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Πάντως αν η σκαστρα δούλευε με αφημένο το γκάζι, κατά την γρήγορη αλλαγή μιας ταχύτητας προς τα επάνω, θα απέδιδε όχι τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.παρολα αυτα αν δεν αλλαξουμε ταχυτητα και απλα αφησουμε το γκαζι , αυτη δουλευει..την ακουμε δηλαδη
-
Το waste gate απελευθερώνει την τουρμπίνα να γυρίζει ελευθέρα, με αποτέλεσμα να μην ζορίζετε, (παράγει έργο), και κατά συνέπεια δεν ζεσταίνεται έξτρα.
Η σκαστρα απελευθερώνει έργο της τουρμπίνας, όταν οι στροφές είναι πάνω από αυτές που ορίζουμε οι βελτιωτές και τα εργοστάσια.Μας τα λές ακριβώς ανάποδα, γιατί άραγε ? Μήπως πρέπει να γυρίσει κάποιος στα θρανία ? Όχι εγώ πάντως γιατί ακόμα δεν έχω αποφοιτήσει, είμαι οπαδός της δια βίου μάθησης.
Πάντως αν η σκαστρα δούλευε με αφημένο το γκάζι, κατά την γρήγορη αλλαγή μιας ταχύτητας προς τα επάνω, θα απέδιδε όχι τα προσδοκώμενα αποτελέσματα
Η σκάστρα ενεργοποιείται κάθε φορά που αφήνουμε το γκάζι, είτε αλλάζουμε ταχύτητα είτε όχι.
-
Και συνεχίζεις...
Η wastegate δεν 'απελευθερώνει την τουρμπίνα να γυρίζει ελεύθερα' αλλά βγάζει τα καυσαέρια κατευθείαν στην εξάτμιση (ή στο περιβάλλον, άλλο ζήτημα αυτό ) παρακάμπτοντας δηλαδή τον στρόβιλο της τουρμπίνας ώστε να μην ανέβει άλλο η πίεση. Όταν πχ εμείς θέλουμε 1,2 bar, έτσι και ξεπεραστεί το νούμερο αυτό η wastegate ανοίγει και δεν ανεβαίνει άλλο η πίεση. Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξής της. Τώρα, αν στο πρόγραμμα υπάρχουν ρουτίνες που χρησιμοποιούν την βαλβίδα αυτή αν διαγνώσουν αυξημένη θερμοκρασία στο σαλίγκαρο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, αυτό είναι άλλο, δευτερεύον ζήτημα.
Η σκάστρα ανοίγει όταν κλείσει η πεταλούδα. Αλλιώς, ο αέρας που βρίσκεται συμπιεσμένος μετά την φτερωτή και πριν την πεταλούδα δεν θα είχε που να πάει και αναγκαστικά θα γυρνούσε πίσω στον συμπιεστή. Γεια χαρα νταν μετά, compressor surges κλπ.
Tώρα αν κάποιοι βελτιωτές στην προσπάθεια τους να κρατήσουν την πίεση σε λογικά επίπεδα στον κόφτη ζητάνε να κλείσει η πεταλούδα παράλληλα με το άνοιγμα της waste (ανοίγει και εδώ η σκάστρα), πάλι αυτό είναι άλλο ζήτημα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και συνεχίζεις...Εσύ τι συνεχίζεις? Θα βγάλεις άκρη? Πως τη λένε εκείνη ταν παροιμία οι άγγλοι για τον σκύλο?
-
Το συνεχίζω γιατί σε ένα θέμα με απορίες δεν γίνεται να υπάρχουν λάθος επισημάνσεις.
Τώρα αν ενοχλεί η προσπάθειά μου, δεκτό, τι να πω...you can't teach an old dog new tricks
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το συνεχίζω γιατί σε ένα θέμα με απορίες δεν γίνεται να υπάρχουν λάθος επισημάνσεις.
Τώρα αν ενοχλεί η προσπάθειά μου, δεκτό, τι να πω...you can't teach an old dog new tricks
Dr
http://www.youtube.com/watch?v=ovMbBEZNXuE
Χαράς στην υπομονή σου -
καλα ρε φουστη μου,κανετε μαθηματα περι μηχανολογιας στον ΑΝΤΩΝΗ
αφου σαυτον θα πατε αυριο να φτιαξετε τα αμαξακια σας. -
Μην φας ...έχουμε γλάρο στα κάρβουνα.
-
ασε μας ρε ελτεο στην υσηχια μας
-
Δυσαρεστημένος πελάτης του antonis-team ;
-
καμια σχεση
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το συνεχίζω γιατί σε ένα θέμα με απορίες δεν γίνεται να υπάρχουν λάθος επισημάνσεις.
Τώρα αν ενοχλεί η προσπάθειά μου, δεκτό, τι να πω...σιγά που ενοχλεί
Ίσα ίσα που προσωπικά μου αρέσει που υπάρχει αυτή η διόρθωση.Η ημιμάθεια είναι χειρότερη κι από την αμάθεια.keep on my friend
-
Καλό διάβασμα - το διάγραμμα να το μάθετε ΚΑΛΑ
http://www.automotivearticles.com/Turbo_Selection.shtmlΑπορίες
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_center/faqs.html -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Καλό διάβασμα - το διάγραμμα να το μάθετε ΚΑΛΑ
στη μανα σου το 'πες?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το συνεχίζω γιατί σε ένα θέμα με απορίες δεν γίνεται να υπάρχουν λάθος επισημάνσεις.
Τώρα αν ενοχλεί η προσπάθειά μου, δεκτό, τι να πω...Δεν είναι ότι με ενοχλείς αλλά γίνεται ένας διάλογος που θα μπερδέψει περισσότερο κόσμο με τις θεωρίες και τις μλκ.....γκουχου 'θεωρίες'.
you can't teach an old dog new tricks
Είσαι εκπαιδευτής?
Turbo απορίες/διευκρινήσεις