Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρομεσαίο sedan ή μεσαίο;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρομεσαίο sedan ή μεσαίο;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    21
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioannis00 last edited by

      Είμαι 45 χρονών και έχω οικογένεια με ένα παιδάκι (δεν σκοπεύουμε να κάνουμε άλλο). Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω το οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα Opel Astra 1.4 hatchback (έχουμε και ένα μικρό για την πόλη). Από την εμπειρία που είχα από το προηγούμενο αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι χρειαζόμουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, για ασφάλεια σε κάποια ταξίδια που κάνουμε κατά καιρούς (στην Ελλάδα και σπανιότερα στην Ευρώπη). Αυτά, σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος της οικογένειας και το σχετικά περιορισμένο budget, με οδήγησαν στη λύση ενός μικρομεσαίου sedan και συγκεκριμένα του VW Jetta 122 ίππων, το οποίο μαζί με τον προαιρετικό εξοπλισμό που επέλεξα στοιχίζει 22000 Ε. Εκείνο που μ' έβαλε σε αμφιβολίες είναι όταν είδα ότι το αντίστοιχο Passat (122 ίππων) στοιχίζει μόλις 2000 Ε, το πολύ, παραπάνω. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά μ' αυτό το δίλημμα. Αξίζουν τον κόπο τα παραπάνω χρήματα;
      Τα έξοδα συντήρησης του Passat θα είναι ασφαλώς αρκετά περισσότερα απ' του Jetta, έτσι δεν είναι; Κάθε βοήθεια ευπρόσδκετη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ioannis00 last edited by

        Είμαι 45 χρονών και έχω οικογένεια με ένα παιδάκι (δεν σκοπεύουμε να κάνουμε άλλο). Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω το οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα Opel Astra 1.4 hatchback (έχουμε και ένα μικρό για την πόλη). Από την εμπειρία που είχα από το προηγούμενο αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι χρειαζόμουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, για ασφάλεια σε κάποια ταξίδια που κάνουμε κατά καιρούς (στην Ελλάδα και σπανιότερα στην Ευρώπη). Αυτά, σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος της οικογένειας και το σχετικά περιορισμένο budget, με οδήγησαν στη λύση ενός μικρομεσαίου sedan και συγκεκριμένα του VW Jetta 122 ίππων, το οποίο μαζί με τον προαιρετικό εξοπλισμό που επέλεξα στοιχίζει 22000 Ε. Εκείνο που μ' έβαλε σε αμφιβολίες είναι όταν είδα ότι το αντίστοιχο Passat (122 ίππων) στοιχίζει μόλις 2000 Ε, το πολύ, παραπάνω. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά μ' αυτό το δίλημμα. Αξίζουν τον κόπο τα παραπάνω χρήματα;
        Τα έξοδα συντήρησης του Passat θα είναι ασφαλώς αρκετά περισσότερα απ' του Jetta, έτσι δεν είναι; Κάθε βοήθεια ευπρόσδκετη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ioannis00 last edited by

          Είμαι 45 χρονών και έχω οικογένεια με ένα παιδάκι (δεν σκοπεύουμε να κάνουμε άλλο). Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω το οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα Opel Astra 1.4 hatchback (έχουμε και ένα μικρό για την πόλη). Από την εμπειρία που είχα από το προηγούμενο αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι χρειαζόμουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, για ασφάλεια σε κάποια ταξίδια που κάνουμε κατά καιρούς (στην Ελλάδα και σπανιότερα στην Ευρώπη). Αυτά, σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος της οικογένειας και το σχετικά περιορισμένο budget, με οδήγησαν στη λύση ενός μικρομεσαίου sedan και συγκεκριμένα του VW Jetta 122 ίππων, το οποίο μαζί με τον προαιρετικό εξοπλισμό που επέλεξα στοιχίζει 22000 Ε. Εκείνο που μ' έβαλε σε αμφιβολίες είναι όταν είδα ότι το αντίστοιχο Passat (122 ίππων) στοιχίζει μόλις 2000 Ε, το πολύ, παραπάνω. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά μ' αυτό το δίλημμα. Αξίζουν τον κόπο τα παραπάνω χρήματα;
          Τα έξοδα συντήρησης του Passat θα είναι ασφαλώς αρκετά περισσότερα απ' του Jetta, έτσι δεν είναι; Κάθε βοήθεια ευπρόσδκετη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            megane98hp last edited by

            Θελει και ρωτημα; Laguna εεε συγνωμη Passat ηθελα να πω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dpolal last edited by

              Γιατί να έχει παραπάνω έξοδα συντήρησης αφού φοράει τον ίδιο κινητήρα ;;;;
              To ποιό πιθανό να καίει λίγο περισσότερο βενζίνη λόγο επιπλέον βάρους και να πηγαίνει και λίγο χειρότερα από το Jetta.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnaudi last edited by

                τα εξοδα συντηρησης θα ειναι τα ιδια.απο κει και περα ειναι θεμα διαστασεων.αν δεν σε πειραζει το τεραστιο μηκος του passat επελεξε το αφου εχει τεραστιους χωρους.το jetta χωρις να ειναι μικρο εχει πιο μικρες διαστασεις και πολυ καλους χωρους.πιστευω οτι και το jetta καλυπτει μια χαρα τις απαιτησεις σου σε χωρους.σκεψου να ψαχνεις για θεση parking με το passat...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  saxon_747 last edited by

                  To Jetta Tsi DSG με τα 140 δεν το σκεφτεσαι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    arrowsfa1 last edited by

                    Ως προς το χώρο αποσκευών, το Jetta έχει πραγματικά τεράστιο, νομίζω ελάχιστα υπολείπεται αυτού του Passat σε ολική χωρητικότητα, αν θυμάμαι καλά έχουν και τα δύο 500+ λίτρα. Απλώς ίσως του Passat να έχει πιο βολικό σχήμα (πιο βαθύ/ψηλό κλπ).

                    Συνεπώς αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί, είναι καθαρά θέμα σχεδιαστικής προτίμησης και χρημάτων (μιας και το Jetta έχει και περίπου τις ίδιες διαστάσεις με το Passat..). Ως προς τα οδηγικά χαρακτηριστικά φαντάζομαι ότι θα είναι παρόμοια κατά έκδοση και κινητήρα, αλλά σίγουρα το Passat θα δίνει λίγο περισσότερο την αίσθηση τής 'μαούνας'...είναι και βαρύ το άτιμο.

                    Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο, τα παραπάνω τα λέω βάσει όσων έχω παρατηρήσει/καταλάβει για τα δύο μοντέλα. Με τον κινητήρα TSI έχω εμπειρία και η γνώμη μου γι' αυτόν είναι εξαιρετικά θετική.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jbk last edited by

                      Σε παρομοιο διλλημα ηταν φιλος και τελικα κατεληξε σε μαζντα 6 σενταν. Ηθελε να αποφυγει το τουρμπακι και ειλικρινα πιστευω οτι απο θεμα αξιοπιστιας η μαζντα ειναι ενα κλικ πανω. Πιστευω οτι εχεις πολλες επιλογες στα 22-24Κ. Μοντεο???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Passat vs Jetta 1-0
                        Ρίξε & μια ματιά στα Octavia 1,8 TSi & Astra Sedan 1,6 T, εάν το budget σου το επιτρέπει. Και - γιατί όχι; - στις station wagon εκδοχές τους, είναι πολλαπλά τα οφέλη για τη χρήση που το θέλεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης jbk έγραψε:
                          Σε παρομοιο διλλημα ηταν φιλος και τελικα κατεληξε σε μαζντα 6 σενταν. Ηθελε να αποφυγει το τουρμπακι και ειλικρινα πιστευω οτι απο θεμα αξιοπιστιας η μαζντα ειναι ενα κλικ πανω. Πιστευω οτι εχεις πολλες επιλογες στα 22-24Κ. Μοντεο???

                          Πάντως, εάν όντως νομίζεις ότι σε καλύπτουν οι επιδόσεις ενός ατμοσφαιρικού 1,8 σε σχέση με τα σύγχρονα τούρμπο χαμηλού κυβισμού, δες & το νέο Mazda 6. Αυτό θα επέλεγα εάν ήθελα αποκλειστικά ατμοσφαιρικό. Ολοκαίνουριο μοντέλο, ποιοτικό, ιαπωνική αξιοπιστία, ευρύχωρο, καλός εξοπλισμός, ασφαλέστατο & κορυφαίο οδηγικά. Έχει & συμπαθητική τιμή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Απο τα δυο VW καλύτερα πήγαινε στο Passat έχοντας υπόψη και την μεταπώληση (και καλύτερη τιμή και ευκολία μεταπώλησης).
                            Απο την άλλη όμως αν σε ενδιαφέρουν οι παραπάνω λόγοι δες και το 6.
                            Εμένα σε test drive το 6 με ενθουσίασε απο πολλές πλευρές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              ioannis00 last edited by

                              Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
                              Passat vs Jetta 1-0
                              Ρίξε & μια ματιά στα Octavia 1,8 TSi & Astra Sedan 1,6 T, εάν το budget σου το επιτρέπει. Και - γιατί όχι; - στις station wagon εκδοχές τους, είναι πολλαπλά τα οφέλη για τη χρήση που το θέλεις.

                              To Octavia έχει πολλά άλογα και υψηλή κατανάλωση. Το Astra Sedan δεν βγαίνει σε turbo, μόνο 1.6- 1.8 ατμοσφαιρικό. Το station wagon ήταν τα πρώτο που σκέφτηκα, αλλά με αποθάρρυνε ο κουμπάρος μου που δουλεύει σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων: μου είπε ότι αν θελήσω να το πουλήσω, ούτε η αντιπροσωπεία θα το αγοράσει εύκολα (γνωστό ότι τα λεγόμενα κάραβαν δεν έχουν καθόλου πέραση στην Ελλάδα).

                              Απ' όσα έγραψαν οι υπόλοιποι φίλοι, το Mazda 6 θα το δω δεν το είχα προσέξει, αν και κινείται πολύ κοντά στο όριο χρημάτων που έχω θέσει για αγορά. Το DSG 140 δεν θα μου επιτρέψει να βάλω τον προαιρετικό εξοπλισμό που θεωρώ απαραίτητο, λόγω κόστους. Το Mondeo μου αρέσει σαφώς λιγότερο απ' το Passat και λόγω κινητήρα. Επίσης με βοήθησε πολύ η υπενθύμιση του φίλου johnaudi για το θέμα του πάρκινγκ, επειδή το αυτοκίνητο θα κινείται και μέσα στην πόλη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Άλλες 2 εναλλακτικές: VW Touran 1,4 TSi ή VW Golf Plus 1,4 TSi (& κάποιο από αυτά με DSG, ακόμη καλύτερα!).
                                Γιατί όχι & σε Seat Altea TSi;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Μεταξύ των δύο δεν βλέπω τον λόγο να δώσεις παραπάνω λεφτά στην αρχή, να πληρώνεις περισσότερη βενζίνη, να έχεις λίγο χειρότερες επιδόσεις μόνο και μόνο για να μπορεί το παιδάκι σου να παίζει πιο άνετα στο πίσω κάθισμα (αν δεν το έχεις δεμένο όπως προβλέπεται).
                                  Για την πόλη υπάρχει άλλο οπότε αν αυτό δεν κυκλοφορεί στην πόλη και κάνεις πάρα πολλά χλμ σε αυτοκινητόδρομους (όχι σε επαρχιακούς με φουρκέτες) ή αν συχνά κουβαλάς ενήλικες τότε και μόνο τότε ίσως το μεγαλύτερο μεταξόνιο να σου προσφέρει το κάτι παραπάνω σε κύλιση και αίσθηση ασφάλειας σε μεγάλες σταθερές ταχύτητες. Αξίζει? Εσύ αποφασίζεις.
                                  Εγώ λέω καλύτερα να δώσεις τα λεφτά για το καλό κιβώτιο ή για κάτι εντελώς διαφορετικό, πχ ταξίδι στην Αίγυπτο!
                                  Σχετικά με τα στέισον είμαι υπέρ και επειδή μου αρέσουν αισθητικά! Αλλά αν αρχίσουμε να προτείνουμε κι άλλα δεν θα βγάλουμε άκρη..... τα πάντα μπορούν να βολέψουν τριμελή οικογένεια... Νομίζω όμως ότι καλό είναι να μην πάει στην κατηγορία του 460-480 μήκους αλλά να μείνει στα 430-450.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pro last edited by

                                    Ο χρήστης ioannis00 έγραψε:
                                    Είμαι 45 χρονών και έχω οικογένεια με ένα παιδάκι (δεν σκοπεύουμε να κάνουμε άλλο). Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω το οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα Opel Astra 1.4 hatchback (έχουμε και ένα μικρό για την πόλη). Από την εμπειρία που είχα από το προηγούμενο αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι χρειαζόμουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, για ασφάλεια σε κάποια ταξίδια που κάνουμε κατά καιρούς (στην Ελλάδα και σπανιότερα στην Ευρώπη). Αυτά, σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος της οικογένειας και το σχετικά περιορισμένο budget, με οδήγησαν στη λύση ενός μικρομεσαίου sedan και συγκεκριμένα του VW Jetta 122 ίππων, το οποίο μαζί με τον προαιρετικό εξοπλισμό που επέλεξα στοιχίζει 22000 Ε. Εκείνο που μ' έβαλε σε αμφιβολίες είναι όταν είδα ότι το αντίστοιχο Passat (122 ίππων) στοιχίζει μόλις 2000 Ε, το πολύ, παραπάνω.

                                    Οι παραπανω χωροι των σενταν ειναι μαλλον μυθος. Στο εσωτερικο γκολφ και τζετα ειναι ιδια. Στο πορτμπαγκαζ, εχουν 350 και 510 αντιστοιχα. Ομως: το γκολφ μετριεται μεχρι την εταζιερα. Αν το φορτωσεις και πανω απο κει ειναι παραπλησια τα νουμερα. Επιπλεον, εχει το τεραστιο πλεονεκτημα της 5ης πορτας και της φορτωσης μεγαλων αντικειμενων. Και απ'οτι διαβαζω το γκολφ ειναι και καλυτερα στημενο. Υποψην οτι το ανοιγμα του τζετα ειναι μεγαλυτερο απο του πασατ που προσωπικα το βρηκα πολυ μικρο.
                                    Αν θελεις σωνει και καλα VW, δες και το γκολφ πλας (στα 122 η' και στα 140). Αν δεν κολλας στην αισθητικη ειναι πολυ κοντα σ αυτα που ζητας. Αν θελεις 3 ογκους, δες και το οκταβια 5 tsi (εχει 5 πορτες). Αν το παρεις με δοσεις ειναι ατοκα, οποτε και να ξεφευγει λιγακι σε τιμη γλυτωνεις τους τοκους. Το μαζντα 6 σε 5πορτο επισης πολυ καλη επιλογη. Σε κατι πιο εναλλακτικο και σουβατο, δες και το κασκαι 😛
                                    Μεταξυ των δυο παντως, πασατ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • 8
                                      888888 last edited by

                                      Οσοι προτεινετε 1.8 να σας δω του χρονου που τα ασφαλιστρα θα πανε 40% πανω.

                                      Καλο ειναι το Jetta αφου οπως λες δε χρειαζεσαι τους μεγαλυτeρους χωρους του Passat.

                                      Μη ξεχνας οτι τα δυο χιλιαρικα της διαφορας σημαινουν περιπου τρια χρονια 'δωρεαν' ασφαλιστρα και τελη, η περιπου 2000 λιτρα 'δωρεαν' βενζινης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ginogsm last edited by

                                        Ο χρήστης ioannis00 έγραψε:

                                        Passat vs Jetta 1-0
                                        Ρίξε & μια ματιά στα Octavia 1,8 TSi & Astra Sedan 1,6 T, εάν το budget σου το επιτρέπει. Και - γιατί όχι; - στις station wagon εκδοχές τους, είναι πολλαπλά τα οφέλη για τη χρήση που το θέλεις.

                                        To Octavia έχει πολλά άλογα και υψηλή κατανάλωση. Το Astra Sedan δεν βγαίνει σε turbo, μόνο 1.6- 1.8 ατμοσφαιρικό. Το station wagon ήταν τα πρώτο που σκέφτηκα, αλλά με αποθάρρυνε ο κουμπάρος μου που δουλεύει σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων: μου είπε ότι αν θελήσω να το πουλήσω, ούτε η αντιπροσωπεία θα το αγοράσει εύκολα (γνωστό ότι τα λεγόμενα κάραβαν δεν έχουν καθόλου πέραση στην Ελλάδα).

                                        Απ' όσα έγραψαν οι υπόλοιποι φίλοι, το Mazda 6 θα το δω δεν το είχα προσέξει, αν και κινείται πολύ κοντά στο όριο χρημάτων που έχω θέσει για αγορά. Το DSG 140 δεν θα μου επιτρέψει να βάλω τον προαιρετικό εξοπλισμό που θεωρώ απαραίτητο, λόγω κόστους. Το Mondeo μου αρέσει σαφώς λιγότερο απ' το Passat και λόγω κινητήρα. Επίσης με βοήθησε πολύ η υπενθύμιση του φίλου johnaudi για το θέμα του πάρκινγκ, επειδή το αυτοκίνητο θα κινείται και μέσα στην πόλη.

                                        Σε άνα ή δύο μήνες θα βγει , αν δεν βγαίνει ήδη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Ο χρήστης 888888 έγραψε:
                                          Οσοι προτεινετε 1.8 να σας δω του χρονου που τα ασφαλιστρα θα πανε 40% πανω.

                                          Τα ασφάλιστρα θα ανέβουν βάσει κυβικών ή βάσει ιπποδύναμης ή/και αγοραστικής αξίας;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dali last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                            Οσοι προτεινετε 1.8 να σας δω του χρονου που τα ασφαλιστρα θα πανε 40% πανω.

                                            Τα ασφάλιστρα θα ανέβουν βάσει κυβικών ή βάσει ιπποδύναμης ή/και αγοραστικής αξίας;

                                            Απ'ότι έμαθα και εγώ ... θα ανέβουν βάσει κυβικών - φυσικά όπως καθε τι στην Ελλάδα - και μάλιστα μέχρι και διπλασιασμό στις παγιες χρεώσεις ...

                                            Αυτή την πληροφόρηση από πού την έχεις αν επιτρέπεται? Μόλις μίλησα με τον ασφαλιστή μου (ο οποίος για ένα φεγγάρι ήταν και συνάδελφος μου ώσπου το παράτησα το 'άθλημα', με λίγα λόγια δηλαδή τον εμπιστεύομαι απόλυτα) και μου είπε ότι έως τώρα δεν υπάρχει καμμία απολύτως πληροφόρηση ή ένδειξη για κάτι τέτοιο, αντιθέτως, οι εταιρείες πλέον έχουν πολύ περισσότερο στο μάτι τα αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού ως πιό ζημιάρικα. Βέβαια, (όπως μου είπε), μπορεί στο μέλλον να υπάρξει ερώτηση για το τί είδους αμάξι είναι το καθένα (πχ αν είναι turbo όπως οι TSI) αλλά και γι' αυτό ακόμη δεν υπάρχει κάτι προς το παρόν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr