-
οπως λεει και ο τιτλος ψαχνω ενα μικρο αυτοκινητο πολης με κυριοτερα χαρακτηριστικα
α. τη μικροτερη δυνατη καταναλλωση (80-100χλμ μεσα στην αθηνα καθημερινως)
β. μικρες διαστασεις
γ. λογικο σερβις (αρα εξω σμαρτ)η αγορα θα ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε με λιζινγκ αν βγαινει αξιοπρεπης δοση
γνωμες?
υ.γ. ξερω η λυση ειναι μηχανη αλλα στα 29 να αρχισω να καβαλαω μηχανες μου φαινεται καπως ασε που εχω μια αλλεργια προς αυτες
-
οπως λεει και ο τιτλος ψαχνω ενα μικρο αυτοκινητο πολης με κυριοτερα χαρακτηριστικα
α. τη μικροτερη δυνατη καταναλλωση (80-100χλμ μεσα στην αθηνα καθημερινως)
β. μικρες διαστασεις
γ. λογικο σερβις (αρα εξω σμαρτ)η αγορα θα ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε με λιζινγκ αν βγαινει αξιοπρεπης δοση
γνωμες?
υ.γ. ξερω η λυση ειναι μηχανη αλλα στα 29 να αρχισω να καβαλαω μηχανες μου φαινεται καπως ασε που εχω μια αλλεργια προς αυτες
-
οπως λεει και ο τιτλος ψαχνω ενα μικρο αυτοκινητο πολης με κυριοτερα χαρακτηριστικα
α. τη μικροτερη δυνατη καταναλλωση (80-100χλμ μεσα στην αθηνα καθημερινως)
β. μικρες διαστασεις
γ. λογικο σερβις (αρα εξω σμαρτ)η αγορα θα ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε με λιζινγκ αν βγαινει αξιοπρεπης δοση
γνωμες?
υ.γ. ξερω η λυση ειναι μηχανη αλλα στα 29 να αρχισω να καβαλαω μηχανες μου φαινεται καπως ασε που εχω μια αλλεργια προς αυτες
-
Θα σου πρότεινα diesel αν η πόλη δεν είναι η Αθήνα ή η Θεσ/κη. Όποιο μικρό πετρέλαιο θα είναι οικονομικότερο από το αντίστοιχο βενζίνης.
Το smart μπορεί να είναι ακριβό σε αγορά και ίσως σε συντήρηση (αν και πρέπει να είναι πιο αξιόπιστο το νέο από το παλιό) αλλά έχει εσωτερικό και χώρους (για 2) άλλης κατηγορίας και ποιότητας, έχει και αξία μεταπώλησης και είναι μακράν το μικρότερο κάτι που δεν αντικαθίσταται με τίποτα αν έχεις θέμα πάρκινγκ. Ίσως αν το δοκίμαζες να βοηθούσε.
Αλλιώς τα κλασικά δοκιμασμένα Matiz, Picanto, i10, Cuore, Panda, Alto, τρίδυμα(C1, 107, Aygo) κλπ. Από αυτά όποιο σου αρέσει. Ακόμα πιο καλά σε αυτόματο κι ας καίει κάτι παραπάνω.
Δεν προτείνω κάτι πιο μεγάλο γιατί ζητάς πόλης, τα πιο μεγάλα είναι πιο αυτοκίνητα και σε πάνε και ταξίδι αλλά γιατί να πληρώσεις έστω και λίγο παραπάνω αν δεν σου χρειάζεται. Αν και σίγουρα θα είναι καλύτερα στο θέμα της παθητικής ασφάλειας... -
Γιατι οχι και Aygo / 107 / C1 ?
-
Το 107 (και τα άλλα 2) έχουν πολύ χαμηλή κατανάλωση. Δεν περίμενα είναι η αλήθεια τέτοια νούμερα... Από την άλλη, είναι τσιμπημένα τιμολογιακά.
-
Το daihatsu cuore νομίζω έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση με 4,6lt/100km.
-
100χλμ μέσα στην Αθήνα καθημερινά... θα απέκλεια οτιδήποτε δεν είναι αυτόματο.
Θα προτιμούσα Honda Jazz CVT. Πιο ακριβό από άλλα μικρά (αφού είναι και 1.4) αλλά αφού σε ενδιαφέρει μεταχειρισμένο, οι διαφορές θα είναι πολύ μικρότερες.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το daihatsu cuore νομίζω έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση με 4,6lt/100km.Και είναι και ιαπωνικό, κάτι που θεωρώ πλεονέκτημα από πλευράς αξιοπιστίας και που συνδυάζεται θετικά με έκφρασεις που περιέχουν ευγενή τετράποδα.....(σκυλί !)
Το Jazz εκτός από αρκετά ακριβότερο ανήκει σε άλλη μεγαλύτερη κατηγορία. Είναι όμως οικονομικότατο, αξιόπιστο και άριστο αυτοκίνητο (κι εγώ μάλλον αυτό θα πρότεινα αν έπαιζε σαν μέγεθος, δεν του χρειάζεται όμως)
-
eμαθα για προσφορα σιξτ λιζινγκ το 107
με 219 ευρω... (+φπα ) το τρεντι
και 250 +φπα το αυτοματοαυτο που δε ξερω ποσο παραπανω καιει το αυτοματο το 107 απο το χειροκινητο...
λεφτα για μεταχειρισμενο δεν υπαρχουν πανω απο 4κ
οποτε εχουμε ενα θεμα για τζαζ αν και το ξερω οτι καιει απο φιλη σχεδον τιποτα...κουορε ρε γαμωτο τα ζητανε απιστευτα πολλα λεφτα.
κοιταγα και για σαξο 1.1 με περιπου 3κ
στο μεταξυ υπολογισα
3χρονια ασφαλεια το 107 με μεικτη ειναι
780/ετος χ3=2600
τεληχ3 = 2403ετησια σερβις περιπου 400
συνολο μονο αυτα 3000ευρω.....η δοση σε λιζινγκ στη περιπτωση μου για να καλυπτεται εφορια πρεπει να ειναι ζωρις δικαιωμα εξαγορας μου εχουν πει ωστε να θεωρειται ενοικιαση...
Μικρο αυτοκινητο πολης με τη χαμηλοτερη καταναλλωση