-
Λοιπόν σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και με πολύ καλές εμπειρίες από το τωρινό (Κλιό 1.4 16V) είμαι μεταξύ:
α) Focus Sport 1.6 115 αλογάκια(σπορ ανάρτηση, αυτ. κλιματισμός, ESP, ωραίο εσωτερικό, στα μείον τα 1280κ βάρος κενού του αυτοκινήτου, μη αυτόματα ηλ. παράθυρα, έλειψη ρεζέρβας(ήσσονο ς σημασίας)
β)Astra elegance(δεν έχει σπορ ανάρτηση, ίδιο βάρος, ιπποδύναμη με Φόκους, αλλά έχει όλ τα άλλα και συμφέρει οικονομικά)
γ)Bravo 120 t-jet( ωράιο μέσα/έξω, η ποιότητα του όμως ένα κλικ πιο κάτω από τους 2 γερμανούς, είναι και πιο φθηνό από το φόκους)
δ)Λεόν 1.4 Tsi STylance( όαλ τα λεφτά η μηχανή και το εξωτερικό-υποκειμενικό αυτό- άθλιο εσωτερικό-δεν είναι τυχαίο που όλοι στο seat club βάζουν νίκελ περιγράματα στα όργανα, είναι το πλέον ακριβό.Όαλ τα παραπάνω σε 5θυρο, παρακαλώ πέιτε τη γνώμη σας
-
Λοιπόν σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και με πολύ καλές εμπειρίες από το τωρινό (Κλιό 1.4 16V) είμαι μεταξύ:
α) Focus Sport 1.6 115 αλογάκια(σπορ ανάρτηση, αυτ. κλιματισμός, ESP, ωραίο εσωτερικό, στα μείον τα 1280κ βάρος κενού του αυτοκινήτου, μη αυτόματα ηλ. παράθυρα, έλειψη ρεζέρβας(ήσσονο ς σημασίας)
β)Astra elegance(δεν έχει σπορ ανάρτηση, ίδιο βάρος, ιπποδύναμη με Φόκους, αλλά έχει όλ τα άλλα και συμφέρει οικονομικά)
γ)Bravo 120 t-jet( ωράιο μέσα/έξω, η ποιότητα του όμως ένα κλικ πιο κάτω από τους 2 γερμανούς, είναι και πιο φθηνό από το φόκους)
δ)Λεόν 1.4 Tsi STylance( όαλ τα λεφτά η μηχανή και το εξωτερικό-υποκειμενικό αυτό- άθλιο εσωτερικό-δεν είναι τυχαίο που όλοι στο seat club βάζουν νίκελ περιγράματα στα όργανα, είναι το πλέον ακριβό.Όαλ τα παραπάνω σε 5θυρο, παρακαλώ πέιτε τη γνώμη σας
-
Λοιπόν σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και με πολύ καλές εμπειρίες από το τωρινό (Κλιό 1.4 16V) είμαι μεταξύ:
α) Focus Sport 1.6 115 αλογάκια(σπορ ανάρτηση, αυτ. κλιματισμός, ESP, ωραίο εσωτερικό, στα μείον τα 1280κ βάρος κενού του αυτοκινήτου, μη αυτόματα ηλ. παράθυρα, έλειψη ρεζέρβας(ήσσονο ς σημασίας)
β)Astra elegance(δεν έχει σπορ ανάρτηση, ίδιο βάρος, ιπποδύναμη με Φόκους, αλλά έχει όλ τα άλλα και συμφέρει οικονομικά)
γ)Bravo 120 t-jet( ωράιο μέσα/έξω, η ποιότητα του όμως ένα κλικ πιο κάτω από τους 2 γερμανούς, είναι και πιο φθηνό από το φόκους)
δ)Λεόν 1.4 Tsi STylance( όαλ τα λεφτά η μηχανή και το εξωτερικό-υποκειμενικό αυτό- άθλιο εσωτερικό-δεν είναι τυχαίο που όλοι στο seat club βάζουν νίκελ περιγράματα στα όργανα, είναι το πλέον ακριβό.Όαλ τα παραπάνω σε 5θυρο, παρακαλώ πέιτε τη γνώμη σας
-
Κι εγώ χωρίς πλάκα, δεν περίμενα από εσένα άλλη απάντηση
Έχεις δίκιο, απλά όταν πήγα και το είδα μου άρεσε πολύ, μέσα ειδικά, αλλά, τι να σου πω, τα χειριστήρια είχαν τζόγο αριστερά-δεξιά μέσα έξω. Το πλαστικό του καντράν ήταν στην αφή τόσο ψεύτικο που πιστεύω ότι με το πρώτο σκούπισμα θα γεμίσει γρατσουνιές. Ο χώρος του κινητήρα 'ατάκτως ερειμένα'. Αλλιώς, θα ήταν η Νο1 επιλογή μου -
Bravo από μένα...
-
Απο θέμα εμφάνισης το Bravo (χθες είδα στο πάρκινγκ της υπηρεσίας μου ένα κατασπρο με πανέμορφες σκούρες ζάντες και ήταν , αλλά για όλα τα υπόλοιπα που θέλω απο ένα αυτοκίνητο το Astra (έχει και 1500 ευρώ έκπτωση) αν και θα κοιτούσα και τα Auris και Quashqai 1,6 ... Αν και τα ιαπωνικά μάλλον τα απέκλεισες ...
-
Δνε απέκλεισα Ιαπωνικά, απλά με αυτά τα λεφτά πέρνω Άουρις με τάσια και κλιματισμό. Το Άστρα δίνει 1500 ευρώ έκπτωση ή αλλιώς ηλιοροφή, συναγερμό και cruise control, αλλά το φόκους έχει και την σπορ ανάρτηση
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Δνε απέκλεισα Ιαπωνικά, απλά με αυτά τα λεφτά πέρνω Άουρις με τάσια και κλιματισμό. Το Άστρα δίνει 1500 ευρώ έκπτωση ή αλλιώς ηλιοροφή, συναγερμό και cruise control, αλλά το φόκους έχει και την σπορ ανάρτησηΤο φαντάστηκα ότι είναι θέμα οικονομικών ... ξεφευγουν αρκετά ...
Το Astra με τον έξτρα εξοπλισμό δείχνει πιο ταξιδιάρικο με οικογένεια.
Αν η ηλιοροφή στο 5θυρο είναι όπως η μεγάλη σταθερή του GTC ... που μάλλον δεν έχει αυτή, θα έδειχνε και πιο εμφανήσιμο και πολύ ευρύχωρο και φωτεινό ...
Το Astra 1,6 το 5θυρο το έχω οδηγήσει σε εθνική οδο και ήταν ταχύτερο, παραπάνω νευρικό απο το δικό μου Megane 1,4 και πιο αθόρυβο ... ένα κουσούρι - παραξενιά μου ... δεν είχε ποτηροθηκες ... -
Ναι ρε cosneo, όπως τα λες, δεν είναι η μεγάλη ηλιοροφή....Ε, καλά τώρα να είναι πιο γρήγορο το 1600 άστρα στην εθνική από το Μεγκάν, φυσιολογικό μου φαίνεται...Ας όψονται τα χάλια της ρενώ, ειδάλως δεν θα είχα δίλλημα. Για τις ποτηροθήκες εχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, τις θέλω να είναι μπροστά μου και να είναι σταθερές, αυτές πυο βγάινουν, πτυσσόμενα, από το ταμπλό είναι καλή υπόθεση.
-
Leon από μένα...
-
To bravo ειναι καινουριο,ομορφο,με καλο και δυνατο κινητηρα,καλους χωρους και σε πολυ καλη τιμη...Οποτε επιλεγω αυτο. Οχι οτι τα αλλα ειναι ασχημα.
-
To Bravo χωρίς πολλή σκέψη
-
To fiat μάλλον..
-
Bravo και από μένα...
-
To Focus σαν 1η επιλογή με το Auris να ακολουθεί.Ότι και να διαλέξεις,καλορίζικο.
-
focus και απο εμενα...
-
Δ-Γ-Α-Β , με αυτήν τη σειρά προτίμησης.
-
Bravo...μεσα ειναι πολυ ποιοτικο και μοντερνο..ειναι σε καλυτερη τιμη απο το Leon..και ειναι και πιο ομορφο!
-
Για το αν είναι πιο ποιοτικό από το Λεόν το Μπράβο διατηρώ αμφιβολίες. Έτσι πίστευα κι εγώ, αλλα΄όταν το είδα από κοντά άλλαξα γνώμη.
-
FORD FOCUS an thes na exeis to kefali sou isixo.
Den tha to metaniwseis
Εγγύς αγορά