-
Εχω καταλήξει σε αυτά τα δύο αυτόματα.
- Υποκειμενικά το cuore έχει καλύτερο εσωτερικό ενώ το i10 καλύτερη εξωτερική εμφάνιση.
- Αντικειμενικά ο κινητήρας του cuore είναι πιο δυνατός και ροπάτος από του i10.
- Το cuore στοιχίζει 1000€ ακριβότερα.(Οι εξοπλισμοί είναι standar, mp3 με 6 ηχεία για το i10 vs ηλεκτρικοί καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου για το cuore.
- Το Cuore θέλει κάθε 7.500Km λάδια και 15.000Κm service ενώ το i10 κάθε 15.000Km λάδια και 30.000Κm service.
Δεν γνωρίζω από θέμα τιμών service και ανταλλακτικών όπως επίσης και επάρκεια ανταλλακτικών (μην περιμένουμε π.χ. κανέναν καθρέπτη για 1-2 μήνες..)
Αναμένω τις γνώμες σας.
-
Εχω καταλήξει σε αυτά τα δύο αυτόματα.
- Υποκειμενικά το cuore έχει καλύτερο εσωτερικό ενώ το i10 καλύτερη εξωτερική εμφάνιση.
- Αντικειμενικά ο κινητήρας του cuore είναι πιο δυνατός και ροπάτος από του i10.
- Το cuore στοιχίζει 1000€ ακριβότερα.(Οι εξοπλισμοί είναι standar, mp3 με 6 ηχεία για το i10 vs ηλεκτρικοί καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου για το cuore.
- Το Cuore θέλει κάθε 7.500Km λάδια και 15.000Κm service ενώ το i10 κάθε 15.000Km λάδια και 30.000Κm service.
Δεν γνωρίζω από θέμα τιμών service και ανταλλακτικών όπως επίσης και επάρκεια ανταλλακτικών (μην περιμένουμε π.χ. κανέναν καθρέπτη για 1-2 μήνες..)
Αναμένω τις γνώμες σας.
-
Εχω καταλήξει σε αυτά τα δύο αυτόματα.
- Υποκειμενικά το cuore έχει καλύτερο εσωτερικό ενώ το i10 καλύτερη εξωτερική εμφάνιση.
- Αντικειμενικά ο κινητήρας του cuore είναι πιο δυνατός και ροπάτος από του i10.
- Το cuore στοιχίζει 1000€ ακριβότερα.(Οι εξοπλισμοί είναι standar, mp3 με 6 ηχεία για το i10 vs ηλεκτρικοί καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου για το cuore.
- Το Cuore θέλει κάθε 7.500Km λάδια και 15.000Κm service ενώ το i10 κάθε 15.000Km λάδια και 30.000Κm service.
Δεν γνωρίζω από θέμα τιμών service και ανταλλακτικών όπως επίσης και επάρκεια ανταλλακτικών (μην περιμένουμε π.χ. κανέναν καθρέπτη για 1-2 μήνες..)
Αναμένω τις γνώμες σας.
-
-
Μια επιφύλαξή μου έχει να κάνει με τη χώρα κατασκευής. Iαπωνια (Cuore) εναντίον Iνδίας (i10) Εκεί άλλωστε κατασκευαζόταν και το προηγούμενο Αtos...
Τώρα για αξιοπιστία έχω μερικές επιφυλάξεις για τους Ινδους αν και έχουν αρκετή αυτοκινητοβιομηχανία (Tata, Maruti κλπ.) -
Έχοντας προσωπική πείρα από Daihatsu, σου την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Όσο για τα ανταλλακτικά, ο προφυλακτήρας μου ήρθε σε 3 εργάσιμες!
-
Έχοντας προσωπική πείρα από Daihatsu, σου την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Όσο για τα ανταλλακτικά, ο προφυλακτήρας μου ήρθε σε 3 εργάσιμες!
Μιας και όπως φαίνεται έχεις Sirion από θέμα τιμής ανταλλακτικών και service ?
-
και μονο τα 10 εκατοστα μεγαλυτερου πλατους του i10 με προβληματιζουν στη συγκριση αυτη, δεδομενου οτι θα μεταφραζονται σε εσωτερικη ευρυχωρια.
Με αλλα λογια, κατα την γνωμη μου παντα, οταν μπεις με καποιον ευσωμο θα μπορεις να βαζεις και τεταρτη και πεμπτη. -
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
και μονο τα 10 εκατοστα μεγαλυτερου πλατους του i10 με προβληματιζουν στη συγκριση αυτη, δεδομενου οτι θα μεταφραζονται σε εσωτερικη ευρυχωρια.
Με αλλα λογια, κατα την γνωμη μου παντα, οταν μπεις με καποιον ευσωμο θα μπορεις να βαζεις και τεταρτη και πεμπτη.Σωστός, αλλά στην περίπτωση μας δε χρειάζεται να βάζει 4η και 5η γιατί το θέλει αυτόματο...
-
ωχ! το ξεχασα εντελως...
Δεν έχω γνώμη περί αυτόματου γιατί δεν έχω διαβάσει και κάνα τεστ. Το cuore πρέπει να είναι καλύτερο αυτοκίνητο και με με καλύτερη εκμετάλλευση χώρων αλλά ίσως το i10 να είναι η πιο σοφή επιλογή κι αυτό γιατί η Daihatsu έχει πανάκριβα ανταλλακτικά, σε ότι thread με Daihatsu πάντα τίθεται αυτό το θέμα..Στη θέση σου θα περίμενα πρώτα να δοκιμαστεί και το i10 επί Ελληνικού εδάφους.
Έχοντας προσωπική πείρα από Daihatsu, σου την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Όσο για τα ανταλλακτικά, ο προφυλακτήρας μου ήρθε σε 3 εργάσιμες!
χωρις να θελω να αποδειξω κατι, οταν ενστικτοδως δεν απαντας σε κατι το οποιο ξερεις, οπως ισχυριζεσαι, αλλα απαντας σε κατι το οποιο δεν ρωτηθηκες συνηθως θελεις να αποκρυψεις κατι. (χωρις να προσαπτω σε κανεναν σκοπιμοτητα)
-
Σκέφτομαι και εγώ για την γυναίκα μου το Cuore αυτόματο. Πόσο σου έρχεται τελική τιμή τελικά?
-
εντόπισαν τα bots μου Cuore και με ειδοποίησαν
έχω το χειροκίνητο και είναι μια χαρά και δε τ'αλλάζω με τίποτα λιγότερο.
Χώρους έχει, ηλεκτρικά καλούδια έχει, μόνο mp3 με 6 ηχεία δεν έχει αλλά θα βάλω στην πορεία
Για την πόλη ό,τι πρέπει
(και ταξίδι κάνει, εννοείται) -
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Σκέφτομαι και εγώ για την γυναίκα μου το Cuore αυτόματο. Πόσο σου έρχεται τελική τιμή τελικά?11.770€ αλλά είσαι στο περίμενε μέχρι να έρθει...(είναι και μακρυά η JAPAN)
-
[quote='karamteo']Εχω καταλήξει σε αυτά τα δύο αυτόματα.
- Υποκειμενικά το cuore έχει καλύτερο εσωτερικό ενώ το i10 καλύτερη εξωτερική εμφάνιση.
- Αντικειμενικά ο κινητήρας του cuore είναι πιο δυνατός και ροπάτος από του i10.
- Το cuore στοιχίζει 1000
-
To aygo 1.0MMT το εχεις τσεκαρει?
Για εκεί πήγαινα αλλά δεν το τσέκαρα απλώς, τo καρατσέκαρα, μακρυά..... από αυτό το κιβώτιο(ΜΜΤ)
-
μαλλον επρεπε να γινω πιο σαφης. την ερωτηση την διατυπωσες εσυ σε σχεση με το αν ειναι ή οχι ακριβα τα ανταλλακτικα του cuore. η απαντηση στην ερωτηση σιγουρα δεν εχει να κανει με το ποσο γρηγορα ηρθαν.
παρεπιπτοντως διαβασα στους 4Τ οτι οι εκδοσεις που θα ερθουν Ελλαδα θα εχουν πισω δισκοφρενα σαν τις πλουσιες εκδοσεις του Picanto!
-
πανάλαφρο είναι το cuore τι να τους κάνεις τους δίσκους πίσω? άσε που έχει απ'τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας του
-
-
Ο χρήστης karamteo έγραψε:
Έχοντας προσωπική πείρα από Daihatsu, σου την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Όσο για τα ανταλλακτικά, ο προφυλακτήρας μου ήρθε σε 3 εργάσιμες!
Μιας και όπως φαίνεται έχεις Sirion από θέμα τιμής ανταλλακτικών και service ?
Στα 7500 η αλλαγή λαδιών κόστισε 40
cuore auto vs i10 auto