-
Μία ερώτηση γιά τους κατόχους Meriva.
Ποιά είναι η διαδικασία στάθμευσης σε ανωφέρεια δεδομένου του ηλεκτρικού χειρόφρενου;
-
Τι εννοείς, λέγοντας 'διαδικασία'; Το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι ένα χειρόφρενο όπως όλα τα άλλα. Μόνο που δεν ενεργοποιείται (και απενεργοποιείται) με μοχλό, αλλά - ηλεκτρικά - με κουμπάκι. Κατά συνέπεια, δεν αλλάζει τίποτα. Παρκάρεις, τραβάς χειρόφρενο και αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου λίγο πιο ήσυχο, βάζεις ταχύτητα. Επιπλέον, μπορείς να γυρίσεις το τιμόνι προς την πλευρά του πεζοδρομίου (δεξιά αν είσαι προς την κατηφόρα ή αριστερά αν είσαι στην ανηφόρα) και βάζεις και καμιά πετρούλα στα λάστιχά σου.
Αν δεν κατάλαβα καλά, πες το διαφορετικά και μετά χαράς να σου απαντήσω.
-
Ο χρήστης MonteCristo έγραψε:
1 Παρκάρεις
2 τραβάς χειρόφρενο
3 βάζεις ταχύτητα
4 να γυρίσεις το τιμόνι προς την πλευρά του πεζοδρομίου
5 βάζεις και καμιά πετρούλα στα λάστιχά σου.ειδες ποσο ευκολο ειναι??? σου λυνει τα χερια το ηλεκτρικο χειροφρενο!!
-
MonteChristo πήρες το flexfix? Ρωτάω γιατί έγραψες για ποδήλατα.
-
Ο χρήστης MonteCristo έγραψε:
Φίλε Govus , ενδεχομένως κατά εσέ, οι σχεδόν 18 πόντοι (17,9 για την ακρίβεια) να μην συνιστούν μεγάλη διαφορά. Για εμένα όμως, είναι μεγάλη. Για να μην πω... πολύ μεγάλη! Νομίζω, άλλωστε, ότι στο ίδιο μήκος περίπου, μπορεί κάποιος να βρει ακόμα και sw...Συμφωνώ απολύτως φίλε nikbib στις επισημάνσεις που κάνεις και επέτρεψέ μου να προσθέσω και κάτι ακόμα. Πέρα από ιπποδυνάμεις, κυβικά, ευρωπαϊκά στάνταρ (euro4, euro5, κλπ), μεγάλη σημασία στην κατανάλωση παίζουν και τα κιλά του αυτοκινήτου. Επειδή το έψαχνα πολύ καιρό, το 'θέμα αυτοκίνητο' δες και τα κιλά σε σχέση με τις ιπποδυνάμεις και τα κυβικά, τριών αυτοκινήτων: Του δικού σου (c max), του δικού μου (meriva) και του peugeot 3008 (με τα 120 άλογα). Το τελευταίο, με ατμοσφαιρικό κινητήρα 120 αλόγων είναι το πιο βαρύ από τα τρία. Και αυτό σημαίνει... 'πετροδόλαρα'! (Σημείωση: Το 3008 ήταν επίσης από τα αυτοκίνητα που γλυκοκοίταζα και το θεωρώ εξαιρετικό αυτοκίνητο).
φιλε μοντεχρηστο μπορεις να μου πεις τι καταναλωση εχεις σε αστικο κυκλο?
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
1 Παρκάρεις
2 τραβάς χειρόφρενο
3 βάζεις ταχύτητα
4 να γυρίσεις το τιμόνι προς την πλευρά του πεζοδρομίου
5 βάζεις και καμιά πετρούλα στα λάστιχά σου.ειδες ποσο ευκολο ειναι??? σου λυνει τα χερια το ηλεκτρικο χειροφρενο!!
Ευχαριστώ αλλά δεν εννοούσα αυτό.
Εν κινήσει και κατά την διαδικασία της στάθμευσης σε μεγάλη κλίση συνηθίζω να:
Τραβάω χειρόφρενο
Βάζω ταχύτητα
Αφήνω σιγά σιγά συμπλέκτη
Και παράλληλα κατεβάζω σταδιακά το χειρόφρενο να μην «φύγει» το αυτοκίνητοΑυτό νομίζω που λείπει με το ηλεκτρονικό είναι η σταδιακή απεμπλοκή του χειρόφρενου…
Γνωρίζω πως γίνεται κει χωρίς χειρόφρενο με αρκετό πατινάρισμα αλλά αυτό ταλαιπωρεί τον δίσκο.
-
Στο passat που έχει επίσης ηλεκτρικό χειρόφρενο, έχει λειτουργία auto hold όπου όταν είσαι σε ανωφέρεια και με ενεργοποιημένη τη λειτουργία αυτή, δε χρειάζεται να τραβήξεις χειρόφρενο αλλά πατάς απλά φρένο, ακινητοποιείται το αυτοκίνητο, και βάζωντας ταχύτητα προσπαθεις να ξεκινήσεις κανονικά και το κάνεις χωρίς να σε πάρει πίσω.
Επίσης όταν έχεις δεμένο το χειροφρενο και φοράς ζώνη ασφαλείας, εάν βάλεις 1η πχ και δοκιμάσεις να ξεκινήσεις κανονικά, πάλι λυνεται αυτόματα το χειρόφρενο χωρίς να σε πάρει πίσω. Φαντάζομαι κάτι ανάλογο θα γίνεται και στο Meriva αλλά θα μας πουν οι κάτοχοι καλύτερα. -
Παρόμοια λειτουργεί και το ηλεκτρικό χειρόφρενο στο Scenic II του αδελφού μου: απλά βάζεις πρώτη, αφήνεις συμπλέκτη και ξεκινάς. Οπότε στις ανηφόρες μάλλον είναι περισσότερο πρακτικό αυτό, από την χειροκίνητη απεμπλοκή του 'κλασικού' χειροφρένου .
Εγώ θα φοβόμουν περισσότερο τις τυχόν βλάβες αυτού του συστήματος, σε συνδυασμό με το 'ελληνικό' after-sales ... -
Ο χρήστης inimic έγραψε:
1 Παρκάρεις
2 τραβάς χειρόφρενο
3 βάζεις ταχύτητα
4 να γυρίσεις το τιμόνι προς την πλευρά του πεζοδρομίου
5 βάζεις και καμιά πετρούλα στα λάστιχά σου.ειδες ποσο ευκολο ειναι??? σου λυνει τα χερια το ηλεκτρικο χειροφρενο!!
Ευχαριστώ αλλά δεν εννοούσα αυτό.
Εν κινήσει και κατά την διαδικασία της στάθμευσης σε μεγάλη κλίση συνηθίζω να:
Τραβάω χειρόφρενο
Βάζω ταχύτητα
Αφήνω σιγά σιγά συμπλέκτη
Και παράλληλα κατεβάζω σταδιακά το χειρόφρενο να μην «φύγει» το αυτοκίνητοΑυτό νομίζω που λείπει με το ηλεκτρονικό είναι η σταδιακή απεμπλοκή του χειρόφρενου…
Γνωρίζω πως γίνεται κει χωρίς χειρόφρενο με αρκετό πατινάρισμα αλλά αυτό ταλαιπωρεί τον δίσκο.
- Εξασκήσου κι αλλο στο παρκαρίσμα χωρίς χειρόφρενο και χωρίς να τρως τον δίσκο.
- Πλέον τα αμάξια έχουν hill start οπότε δεν θα χρειαστεί να μάθεις, αλλα να ξεμάθεις.
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
- Εξασκήσου κι αλλο στο παρκαρίσμα χωρίς χειρόφρενο και χωρίς να τρως τον δίσκο.
- Πλέον τα αμάξια έχουν hill start οπότε δεν θα χρειαστεί να μάθεις, αλλα να ξεμάθεις.
1)Γιά τη γυναίκα μου ρωτάω... το δικό μου έχει και Hill Hold και είναι και αυτόματο.
2)Δεν νομίζω να έχει Hill Hold το Meriva.... έιδα πως είναι έξτρα. -
Ο χρήστης inimic έγραψε:
- Εξασκήσου κι αλλο στο παρκαρίσμα χωρίς χειρόφρενο και χωρίς να τρως τον δίσκο.
- Πλέον τα αμάξια έχουν hill start οπότε δεν θα χρειαστεί να μάθεις, αλλα να ξεμάθεις.
1)Γιά τη γυναίκα μου ρωτάω... το δικό μου έχει και Hill Hold και είναι και αυτόματο.
2)Δεν νομίζω να έχει Hill Hold το Meriva.... έιδα πως είναι έξτρα.Μήπως είναι και το ηλεκτρικό χειρόφρενο έξτρα και το παίρνεις πακέτο με το hill holder, αν το επιλέξεις ;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
- Εξασκήσου κι αλλο στο παρκαρίσμα χωρίς χειρόφρενο και χωρίς να τρως τον δίσκο.
- Πλέον τα αμάξια έχουν hill start οπότε δεν θα χρειαστεί να μάθεις, αλλα να ξεμάθεις.
1)Γιά τη γυναίκα μου ρωτάω... το δικό μου έχει και Hill Hold και είναι και αυτόματο.
2)Δεν νομίζω να έχει Hill Hold το Meriva.... έιδα πως είναι έξτρα.Μήπως είναι και το ηλεκτρικό χειρόφρενο έξτρα και το παίρνεις πακέτο με το hill holder, αν το επιλέξεις ;
Τσου. Το χιερόφρενο είναι στον βασικό...
Όπως και να έχει μεθάυριο παραλμαβάνεται το αυτοκίνητο οπότε και θα το ψάξω.
-
Λειτουργεί ως εξής:
Βάζεις χειρόφρενο
Πατας συμπλέκτη
Πατάς γκάζι και αφήνεις συμπλέκτη
Το χειρόφρενο απεμπλέκει μόνο τουΘα γράψω λοιπές εντυπώσεις τη άλλη εβδομάδα.
-
Ακριβώς όπως στο passat δηλάδη. Δε θα δυσκολέψει τη γυναίκα σου πιστεύω. Καλοτάξιδο! Με ποιον κινητήρα το πήρατε;
-
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=552&page_id=4098
Στο άνω μπορεί να δει κανείς ότι το meriva δεν απέχει και πολύ από c-max και 3008. Σε ορισμένα σημεία μάλιστα υπερτερεί σε σχέση με τα άλλα 2. Πχ μήκος μεταξονίου με ότι αυτό συνεπάγεται στην άνεση των επιβατών.
Πόσο βαρετά θα ήταν όλα αν τα αυτοκίνητα κατατάσσονταν με αυστηρά κριτήρια σε απόλυτα συγκεκριμένες κατηγορίες. -
Ο χρήστης nikgl έγραψε:
MonteChristo πήρες το flexfix? Ρωτάω γιατί έγραψες για ποδήλατα.Όχι, δεν πήρα το flexfix γιατί εκτός από το κόστος του, «απαγορεύει» την ρεζέρβα (ο μηχανισμός εισόδου – εξόδου του flex fix τοποθετείται στον χώρο της ρεζέρβας). Και προσωπικά, τουλάχιστον, ούτε που συζητάω την αγορά αυτοκινήτου μόνο με κιτ επισκευής. Ωστόσο, στο πορτ μπαγκάζ βολεύω σχετικά καλά δύο ποδηλατάκια για μετακινήσεις εντός πόλης (να πάω τα πιτσιρίκια μέχρι το πάρκο). Για εκδρομές και ταξίδια, με εξωτερική βάση…
φιλε μοντεχρηστο μπορεις να μου πεις τι καταναλωση εχεις σε αστικο κυκλο?
O μέσος όρος μου αυτή τη στιγμή είναι στο 8,8, με το 99% να αφορά αστική μετακίνηση. Να σου απαντήσω λοιπόν, γύρω στο 9; Κάπου εκεί, νομίζω…
Φίλε inimic, μου ήταν παντελώς αδύνατο να καταλάβω ότι εννοούσες κάτι τέτοιο, καθώς ποτέ μου δεν έχω κάνει αυτό που περιγράφεις. Επί της ουσίας πάντως, έχεις δίκαιο. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν υποκαθιστά πλήρως το «σταδιακό κατέβασμα» που περιγράφεις.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο που έγραψε πάντως ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο σε διευκολύνει στην ανηφόρα, καθώς απεμπλέκει μόνο του όταν ξεκινάς. Πρόσεξε επίσης, ότι το meriva διαθέτει δύο «σκάλες» στο χειρόφρενο. Αν το «σηκώσεις» και δεύτερη φορά, δίνει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ.Και να σου ευχηθώ, καλοτάξιδο και welcome to the club!
*Έλα κι εσύ, να μαζευτούμε για να λέμε εντυπώσεις, «συν» και «πλην»…
* -
οχι τιποτα αλλο γιατι μερικοι που εχουν πεζο 3008 επιμενουν οτι ειναι φυσιολογικο να καιει 12 λιτρα αστικο κυκλο!!! κι ειναι μολις 100 κιλα βαρυτερο!!!! οταν λεω εγω οτι οι κινητηρες τους ειναι ''ντεμεκ'' euro 5 !!!!
υπολογιζω και το δικο μου να καιει εκει γυρω 9-10 λιτρα σε αστικο κυκλο , τεσπα ειδωμεν!!! χρηστο να σου πω αλλη μια φορα οτι εκανες πολυ καλη επιλογη , εβλεπα ενα σαν το δικο σου προχθες , εντυπωσιακο αυτοκινητο και συγχρονο!!!Ο χρήστης nikbib έγραψε:
φιλε μοντεχρηστο μπορεις να μου πεις τι καταναλωση εχεις σε αστικο κυκλο?O μέσος όρος μου αυτή τη στιγμή είναι στο 8,8, με το 99% να αφορά αστική μετακίνηση. Να σου απαντήσω λοιπόν, γύρω στο 9; Κάπου εκεί, νομίζω…
Φίλε inimic, μου ήταν παντελώς αδύνατο να καταλάβω ότι εννοούσες κάτι τέτοιο, καθώς ποτέ μου δεν έχω κάνει αυτό που περιγράφεις. Επί της ουσίας πάντως, έχεις δίκαιο. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν υποκαθιστά πλήρως το «σταδιακό κατέβασμα» που περιγράφεις.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο που έγραψε πάντως ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο σε διευκολύνει στην ανηφόρα, καθώς απεμπλέκει μόνο του όταν ξεκινάς. Πρόσεξε επίσης, ότι το meriva διαθέτει δύο «σκάλες» στο χειρόφρενο. Αν το «σηκώσεις» και δεύτερη φορά, δίνει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ.Και να σου ευχηθώ, καλοτάξιδο και welcome to the club!
*Έλα κι εσύ, να μαζευτούμε για να λέμε εντυπώσεις, «συν» και «πλην»…
*[/quote] -
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
οχι τιποτα αλλο γιατι μερικοι που εχουν πεζο 3008 επιμενουν οτι ειναι φυσιολογικο να καιει 12 λιτρα αστικο κυκλο!!! κι ειναι μολις 100 κιλα βαρυτερο!!!! οταν λεω εγω οτι οι κινητηρες τους ειναι ''ντεμεκ'' euro 5 !!!!Όταν μιλάω εγώ...
Βρήκες έναν (1) που έχει αυτήν την κατανάλωση που σε συμφέρει και κάνεις σύγκριση χωρίς να ψάχνεις συνθήκες, μέση ταχύτητα, φορτίο κλπ. Εύγε.
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
οχι τιποτα αλλο γιατι μερικοι που εχουν πεζο 3008 επιμενουν οτι ειναι φυσιολογικο να καιει 12 λιτρα αστικο κυκλο!!! κι ειναι μολις 100 κιλα βαρυτερο!!!! οταν λεω εγω οτι οι κινητηρες τους ειναι ''ντεμεκ'' euro 5 !!!!
υπολογιζω και το δικο μου να καιει εκει γυρω 9-10 λιτρα σε αστικο κυκλο , τεσπα ειδωμεν!!!Γιατί καίει τόσο πολύ;
Το δικό μου καίει γύρω στα 8-9 και είναι 2000+ κιλά.
Μάλλον η Opel βάζει ντεμέκ euro 5. -
angel να μας πεις τι εχεις να παρουμε κι εμεις ενα!!!!
Opel Meriva 2010