-
o γιαρι καλα κρατει!θεος!
ο Jan KOPECKY με νεο συνοδηγο τον Petr Stary ειναι 3 θεσεις πριν απο το τελος και μαλον εχει καποιο προβλημα.εντωμεταξυ στον αγωνα τρεχει και κυπριος Σπυρος Παυλιδης ο οποιος εγκατελειψε με το subaru οπου αγωνιζοταν.
-
γιατί γράφει στο ραλι τζι αρ οτι οι boxer πάνε καλύτερα στο μεξικό???
πώς εξηγείται? -
οτι στο μεξικο ειναι μεγαλο το υψομετρο και εχει λιγο οξυγονο οποτε πεφτει η αποδοση του κινητηρα.για καποιο λογο ομως ο boxer μαλον λογω σχεδιασης καποιου τμηματος και οχι πιστευω διαταξης των κυλινδρων εχει λιγοτερη απωλεια απο οτι οι αλλοι κινητηρες.
ο γιαρι πηρε την 5 ειδικη!απιστευτος ο μικρος.δεν ειναι λιγο πραμα να εχεις πισω σου τον loeb και να του ριχνεις 2-3 δευτερολεπτα.προσωπικα εγω δεν θα αντεχα την πιεση!
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
εντωμεταξυ στον αγωνα τρεχει και κυπριος Σπυρος Παυλιδης ο οποιος εγκατελειψε με το subaru οπου αγωνιζοταν.Τον ξέρουμε τον Σπύρο από το Ακρόπολις. Πέρσυ έτρεξε PWRC με την ομάδα της SYMS.
-
ο γιαρι πηρε την 5 ειδικη!απιστευτος ο μικρος.δεν ειναι λιγο πραμα να εχεις πισω σου τον loeb και να του ριχνεις 2-3 δευτερολεπτα.προσωπικα εγω δεν θα αντεχα την πιεση![/quote]
Μια σοφή λαϊκή παροιμία λέει στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό!!!
Αύριο θα είναι καταλυτική η μέρα οπότε μην βγάζουμε από νωρίς συμπεράσματα!!! -
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
εντωμεταξυ στον αγωνα τρεχει και κυπριος Σπυρος Παυλιδης ο οποιος εγκατελειψε με το subaru οπου αγωνιζοταν.
Τον ξέρουμε τον Σπύρο από το Ακρόπολις. Πέρσυ έτρεξε PWRC με την ομάδα της SYMS.
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΦΟΒΕΡΟ GIRAUDET!
-
Ωραία μάχη στον αγώνα! Ο Latvala καθαρίζει αύριο το δρόμο οπότε το έργο του απέναντι στον Loeb θα είναι αρκετά δύσκολο. Ούτε στις επαναλαμβανόμενες ειδικές δεν ήταν ανταγωνιστικός ο Hirvonen
Είχε βέβαια και το κλατάρισμα που του κόστισε περισσότερο από μισό λεπτό αλλά έτσι κι αλλιώς προβλημάτισε. Η θέση εκκίνησης του είναι ιδανική για αύριο οπότε περιμένουμε αντεπίθεση!
Ωραία τα Subaru, ωραίος ο Ogier αλλά από κει και πέρα απογοήτευση... Sordo έξω, Galli έξω, τα Suzukiα έξω οριστικά με κατεστραμένους κινητήρες, ο Villagra στους πόντους 5μισι λεπτά πίσω. -
Δεν ξέρω βρε Xάρη αλλά φέτος μου μοιάζει το wrc λίγο φτοχω….2-3 μακράν μπροστά και οι λοιποί μακριά…Αν βλέπεις τον Wilson 6 kκαταλαβαίνεις νομίζω …φτωχιά με καμία εγκατάλειψη καi 8ο θα είναι S-1600…ρε κατάντια
-
ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΕΡΑΣ Ο LATVALA ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ.ΑΜΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ ΤΟ LOEB ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ? -
Ο χρήστης nikoswrc έγραψε:
ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΕΡΑΣ Ο LATVALA ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ.ΑΜΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ ΤΟ LOEB ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ?ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,
ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ 'ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ' ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ?
ΕΧΘΕΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ (ΟΧΙ ΕΒΔΟΜΟΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ) ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΠΡΩΤΟΣ !!!
ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ,ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ 7 - 11.ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
ο γιαρι πηρε την 5 ειδικη!απιστευτος ο μικρος.δεν ειναι λιγο πραμα να εχεις πισω σου τον loeb και να του ριχνεις 2-3 δευτερολεπτα.προσωπικα εγω δεν θα αντεχα την πιεση!
ΑΓΑΠΗΤΕ fabiawrc,
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΩ,ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΑΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ.
ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Βρε παιδια βλεπω τους χρονους απο το μεξικο και εχω μια ερωτηση να κανω! Περυσι ο latvala ηταν γρηγορος!Πολυ γρηγορος!
Και ειχε 99% εργοστασιακη υποστηριξη!Ποτε ομως δεν μπορεσε να χτυπησει τους μεγαλους!Φετος που ειναι δευτερος στη ford τους χτυπαει και τους κερδιζει κιολας!?Τοσο μεγαλη ειναι η διαφορα σε αυτο το 1%??
Δηλαδη αν Κυριε Λωρη πριν 2-3 χρονια τρεχατε με τον Αρη,ομοσταυλος του Solberg για ενα Ακροπολις και οχι με ιδιωτικη συμμετοχη θα μπορουσατε και να χτυπησετε βαθρο?
Εγω παντως λεω ναι!
-
Ο χρήστης ΜΠΑΜΠΑΝΙΩΤΗΣ ΤΑΣΟΣ έγραψε:
Βρε παιδια βλεπω τους χρονους απο το μεξικο και εχω μια ερωτηση να κανω! Περυσι ο latvala ηταν γρηγορος!Πολυ γρηγορος!
Και ειχε 99% εργοστασιακη υποστηριξη!Ποτε ομως δεν μπορεσε να χτυπησει τους μεγαλους!Φετος που ειναι δευτερος στη ford τους χτυπαει και τους κερδιζει κιολας!?Τοσο μεγαλη ειναι η διαφορα σε αυτο το 1%??
Δηλαδη αν Κυριε Λωρη πριν 2-3 χρονια τρεχατε με τον Αρη,ομοσταυλος του Solberg για ενα Ακροπολις και οχι με ιδιωτικη συμμετοχη θα μπορουσατε και να χτυπησετε βαθρο?
Εγω παντως λεω ναι!
H διαφορά δεν είναι στην εργοστασιακή υποστήριξη, αλλά στην πρόοδο του Latvala με την εμπειρία που αποκτά με τους αγώνες...Μην ξεχνάμε πως ο Jari-Matti είναι σε ηλικία που ακόμα εξελίσσεται σαν οδηγός και βελτιώνει τις επιδόσεις του. Σε συνδυασμό με την εμπειρία που αποκτά στις ειδικές του wrc, βλέπουμε τα αποτελέσματα...
Είναι γεγονός πάντως πως αυτό το 0,7 s/km που έχει βελτιωθεί σε σχέση με πέρυσι, είναι εντυπωσιακό!!!Όσο για το δεύτερο σκέλος της τοποθέτησης, που αφορά τον Άρη και τον Λώρη, η απάντηση είναι οχι, κατηγορηματικά...
-
H βελτιωση του Λάτβαλα, συμφωνα με τον πλεον αρμόδιο (οχι τον Βωβο ) να απαντησει Malcolm Wilson, οφειλετε κατα ένα πολυ μεγάλο λόγο στο προγραμμα των δοκιμών του για φετος! Ο JML περσι λόγω περιορισμένου μπατζετ στην Stobard δεν έκανε σχεδον ποτε δοκιμές παρα μόνο shakedown. Φετος έχει καλύψει ήδη περισσότερα χλμ δοκιμων απο όσα έχει κάνει σε όλη του την ζωή μαζι!
Αυτο έχει μεγάλη επίδραση τόσο στην ταχυτητα του όσο και στην αυτοπεποιθηση του!Οσο για το αν ο Αρης θα μπορούσε με εργοστασιακό αυτοκίνητο να διεκδικήσει ποντουμ στο Ακροπολις επιτρεψτε μου να συμφωνήσω (με τα σημερινα δεδομενα) με τον Χαρη!
Κατω απο άλλες συνθήκες με διαφορετική εμπλοκή και κάποιες βολικες εγκαταλείψεις ίσως... -
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Δεν ξέρω βρε Xάρη αλλά φέτος μου μοιάζει το wrc λίγο φτοχω….2-3 μακράν μπροστά και οι λοιποί μακριά…Αν βλέπεις τον Wilson 6 kκαταλαβαίνεις νομίζω …φτωχιά με καμία εγκατάλειψη καi 8ο θα είναι S-1600…ρε κατάντιαΑν και είναι ακόμα νωρίς για τέτοιες κρίσεις, φαίνεται πως η κατάσταση στην κορυφή είναι καλύτερη σε σχέση με πέρυσι και πρόπερσι, με τρεις πλέον διεκδικητές αντί για δύο!
Όσο για το βάθος στις συμμετοχές με wrc, πάντα έτσι ήταν σε υπερατλαντικούς αγώνες, αγώνες υπερβολικά ακριβούς για ιδιώτες. Φέτος στο Μεξικό λείπει και το PWRC, δεν υπάρχουν αξιόλογοι τοπικοί οδηγοί στο Ν, οπότε μακάρι να ανέβει ο Ogier στους πόντους! -
Στον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς πάντως μόνο ένα πράγμα βλέπω να έχει αλλάξει:
- Η εκπληκτική άνοδος του Latvala (που δεν έχει πείσει ότι δεν θα εγκαταλείψει)
Όλα τα άλλα είναι λίγο έως πολύ αναμενόμενα...
_
-
Εντυπωσιακος ο Latvala!
Απο τον Hirvonen περιμεναμε την ανοδο φετος, αλλα απο αλλου βλεπει να του 'ρχεται του Γαλλου.
Πολυ καλα τα Subaru, κριμα για τις πολλες εγκαταλειψεις.
Χαρη ο Villagra εχει και 2 λεπτα ποινη, αλλιως για Villagra μια χαρα παει!Παντως θα συμφωνησω οτι φετος ειναι καλυτερα απο περυσι, καθως πολλοι οδηγοι εχουν πλησιασει και απειλουν τον Loeb.
-
Ο χρήστης ΜΠΑΜΠΑΝΙΩΤΗΣ ΤΑΣΟΣ έγραψε:
Δηλαδη αν Κυριε Λωρη πριν 2-3 χρονια τρεχατε με τον Αρη,ομοσταυλος του Solberg για ενα Ακροπολις και οχι με ιδιωτικη συμμετοχη θα μπορουσατε και να χτυπησετε βαθρο?
Εγω παντως λεω ναι!
EΓΩ ΛΕΩ Ο Χ Ι !!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ (ΜΕΤΑΛΛΟ) ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΕΜΠΛΟΚΗ.ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ.
1.ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ?
- ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΜΥΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΩΡΕΥΤΕΙ,ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Η ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ TESTING?
- ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΒΟΛΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ?
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ !!!
ΑΣ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΟΝ LOEB H ΣΤΟΝ LATVALA ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Μερικά videos απο χθες
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=31 ... 0Afternoon
-
Στο ΠΠΡ οπως γινεται και σε ολα τα σπορ,οι ομαδες επιλεγουν τους κορυφαιους των κορυφαιων και μονο!
WRC 2008 - 3oς Γύρος Ράλλυ Μεξικό