-
Ηρωική έξοδος πριν τον πετάξουν έξω.
-
με γεια το πράσινο t-shirt
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Πέθανε ο Ρίτσαρτ Ράιτ, ιδρυτικό μέλος των Pink Floyd:http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=253' target='_blank
To kαλυτερο ροκ συγκροτημα ολων των εποχων ,κατα την αποψη μου .
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Πέθανε ο Ρίτσαρτ Ράιτ, ιδρυτικό μέλος των Pink Floyd:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=253' target='_blank' target='_blank
To kαλυτερο ροκ συγκροτημα ολων των εποχων ,κατα την αποψη μου .
viewtopic.php?f=13&t=16206&start=1725
-
Tυχεροί όσοι κατάφεραν και είδαν live τους...
Τουλάχιστον άκουσα ton Roger Waters στη Μαλακάσα -
Ο χρήστης Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έγραψε:
Του Σταυρου Τζιμα
Πολυπράγμων «άγιος», ο Βατοπεδίου Εφραίμ. Μέσα σε όλα: Στην πολιτική, στις εκκλησιαστικές έριδες της πατρίδας του, στην αντιπαράθεση για το Κυπριακό, και πιο πολύ απ’ όλα μέσα στις μπίζνες.
Ο Εφραίμ είχε «πιάσει το νόημα». Για να καταστήσει το μοναστήρι του οποίου ηγείται παντοδύναμο, πρώτο σε όλα στο Αγιον Ορος, χρειαζόταν χρήμα. Και το χρήμα χωρίς δημόσιες σχέσεις και κυρίως χωρίς υψηλές γνωριμίες, προσβάσεις και διασυνδέσεις στην πολιτική και τον επιχειρηματικό κόσμο, δεν θα μπορούσε να το εξασφαλίσει, τουλάχιστον τόσο εύκολα. Εκμεταλλεύτηκε, με μαεστρία είναι η αλήθεια, τις μεταφυσικές ανησυχίες εστεμμένων, αξιωματούχων της πολιτικής, εφοπλιστών και πέτυχε αυτό που επεδίωκε: τη ροή πλούτου στο Βατοπέδι. Ας μην τον αδικήσουμε όμως. Ο Εφραίμ έκανε, με προκλητικό δίχως αμφιβολία τρόπο, ό, τι κάνουν και πολλοί άλλοι ρασοφόροι, εντός και, κυρίως, εκτός Αγίου Ορους: Χρησιμοποίησε την Παναγία για την επίτευξη σκοπών που εκ της ιδιότητάς του αποτάσσεται. Εν προκειμένω τις επικερδείς επιχειρηματικές δραστηριότητες, που προς το παρόν δεν αμφισβητείται από πουθενά ότι άσκησε για τις ανάγκες της μονής.
Το σκάνδαλο του Βατοπεδίου έφερε στο φως μια γκρίζα πλευρά της Εκκλησίας. Το δίχως έλεος κυνήγι του χρήματος και τη διαπλοκή πολλών, δυστυχώς, ταγών της με την πολιτική εξουσία, «εις το όνομα του Κυρίου». Η δύναμη της Εκκλησίας αποδεικνύεται πανίσχυρο όπλο στις επιδιώξεις τους. Δεν αποτελεί μυστικό ότι μητροπολίτες εκλέγουν δημάρχους, ενισχύουν με κατευθυνόμενες ψήφους πιστών βουλευτές ή ότι έχουν τους «δικούς» τους υπουργούς στις εκάστοτε κυβερνήσεις. Ποιος αμφισβητεί ότι η «επιθυμία» του τοπικού «αγίου» είναι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, διαταγή για τον δημοτικό ή κοινοβουλευτικό άντρα που επιθυμεί να (επαν) εκλεγεί; Οταν, χάριν παραδείγματος, ο μητροπολίτης Ανθιμος εγκατέλειψε την Αλεξανδρούπολη και εγκαταστάθηκε στον θρόνο της Θεσσαλονίκης, για να τη σώσει από τους «Σκοπιανούς», ο δήμαρχος της πόλης τον υποδέχθηκε με «ευλογία» της τάξης των εκατό χιλιάδων ευρώ, που βεβαίως βγήκαν από τα ταμείο του υπερχρεωμένου δήμου.
Πόσες τροπολογίες που αφορούσαν σε ρυθμίσεις «χαμηλής έντασης» εκκλησιαστικών ζητημάτων δεν πέρασαν «νύχτα» από τη γραφειοκρατία του Δημοσίου με άνωθεν εντολές που υπαγορεύτηκαν από τη θέληση κάποιων πανίσχυρων εκκλησιαστικών κύκλων; Με ποια λογική παραχωρούνται άδειες για την ανέγερση ναών σε πάρκα και ακάλυπτους χώρους πρασίνου σε πόλεις που στενάζουν κάτω από το μπετόν ή δίδονται οικόπεδα–φιλέτα σε ειδυλλιακές περιοχές με συνοπτικές διαδικασίες για να γίνουν μοναστήρια;
Ολοι μας μάθαμε από τα θρησκευτικά στο σχολείο ότι η Εκκλησία είναι ταυτόσημη με τη διακονία και όταν τη θέση της παίρνει η εξουσία, αναιρεί τον ίδιο της τον εαυτό. Φαίνεται όμως ότι κάποιοι παράγοντές της έχουν ξεχάσει στην προσευχή τους το «μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν».
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Πέθανε ο Ρίτσαρτ Ράιτ, ιδρυτικό μέλος των Pink Floyd:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=253' target='_blank' target='_blank
To kαλυτερο ροκ συγκροτημα ολων των εποχων ,κατα την αποψη μου .
+1 κρίμα για τον Ραιτ
-
..moves at a snail’s pace, lacks expertise in 21st-century financial crime and is influenced by politicians....
-
http://www.iospress.gr/ios2008/ios20080921.htm
ΑΠΟ ΔΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΚΕΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥ
Είναι πολλά τα (42') λεπτά
Ποιος αμφισβητεί τη δημοσιογραφική ικανότητα της Μάρας Ζαχαρέα; Ηταν η πρώτη που με ένα θεόσταλτο scoop και πρωτοφανή διορατικότητα αποκάλυψε ήδη από το 2006 το ρόλο του γέροντα Εφραίμ και της μονής Βατοπεδίου.
Ηταν Κυριακή των Βαΐων του 2006, όταν από την εκπομπή της στο Μεγάλο Κανάλι, μέσα σε κατανυκτική ατμόσφαιρα η κυρία Μάρα Ζαχαρέα ξεδίπλωσε σιγά σιγά το νήμα που έμελλε να υφάνει τη σημερινή καυτή επικαιρότητα. Το ρόλο, δηλαδή, του ηγούμενου Εφραίμ, πρωταγωνιστή εκείνης της εκπομπής και της μονής του στο σημερινό σκάνδαλο.
Κατά διαβολική σύμπτωση, τη μέρα που το Mega μετέδιδε την εκπομπή (16/4/06), ο Θόδωρος Ρουσόπουλος βρισκόταν στη Μονή Βατοπεδίου για τριήμερη περισυλλογή στο πλάι του Εφραίμ, όπως αποκάλυψε τότε ο συνάδελφος Νίκος Ρούμπος στα πολιτικά παρασκήνια της «Ε» (17/4/06).
Η προσπάθεια ανεύρεσης της παλιάς εκπομπής ήταν δύσκολη. Ηταν ανάλογη της δυσκολίας που αντιμετώπισε την περασμένη βδομάδα η Ολγα Τρέμη και οι συνδαιτυμόνες της στο δελτίο του Mega να βρουν πρόθυμους υπουργούς και βουλευτές της κυβέρνησης να μιλήσουν στο δελτίο. Πάνω από 31 υπουργούς και πολύ περισσότερους βουλευτές αναζήτησε η κυρία Τρέμη, μέχρι που κατάφερε να έχει στο δελτίο της τον υπουργό Αμυνας.
Ανάλογα εμπόδια συνάντησε και ο «Ιός» αναζητώντας την κασέτα με την προφητική εκπομπή. Τελικά, η διεύθυνση του Mega αρνήθηκε να μας την παραδώσει. Αναγκαστήκαμε λοιπόν να προσφύγουμε στις υπηρεσίες του Διαδικτύου και ύστερα από ώρες καταφέραμε να «κατεβάσουμε» ολόκληρη τη δημοσιογραφική εκείνη επιτυχία.
Παρουσιάζουμε εδώ πλάνα της εκπομπής αυτής του 2006, δίνοντας το λόγο στους πρωταγωνιστές της. Σε αγκύλες τα δικά μας σχόλια.
[Ο φακός περιπλανιέται πάνω από τη χερσόνησο του Αθω ζουμάροντας στη Μονή Βατοπεδίου. Υποβλητική μουσική και σκοτεινά πλάνα συνοδεύουν τους ομιλητές με μικρές διακοπές από ψαλμωδίες των μοναχών, αλλά και σκηνές από την καθημερινή τους ζωή μέσα στη μονή. Προφανώς τα συμβόλαια υπογράφονται αλλού, διότι δεν υπάρχουν τέτοιες σκηνές στο βίντεο. Η κυρία Ζαχαρέα είναι ντυμένη με σκούρο κοστούμι που το συνοδεύει με λευκό φουλάρι και παπούτσια Καλογήρου.]
Μ.Ζ.: «Χίλια και πλέον χρόνια ιστορίας στέκονται ακοίμητα στη χερσόνησο του Αθω. Χίλια και πλέον χρόνια ζωής και όλα είναι σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα από τότε. Το Αγιο Ορος, το περιβόλι της Παναγιάς, το λίκνο της ορθοδοξίας, ο μυστικός κόσμος συνάντησης του ανθρώπινου αμαρτήματος με τον εξαγνισμό, η αέναος προσπάθεια του ανθρώπου να ενωθεί με το Θείο. Από τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο που έχτισε πάνω στα ερείπια του Ιουλιανού του Παραβάτη ώς τις μέρες μας η ιερά Μονή Βατοπεδίου του Αγίου Ορους παραμένει αιώνιο σύμβολο της μεγάλης ιστορίας του γένους και της ελληνορθόδοξης παράδοσης. Ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου γέροντας Εφραίμ μάς μίλησε για τις εμπειρίες του στη μοναστική ζωή και την καθημερινότητα των μοναχών. Τον συναντήσαμε [σ.σ.: λόγω Αβάτου] σε μία από τις επισκέψεις του στο γυναικείο μοναστήρι των Ταξιαρχών της Επιδαύρου, ένα από τα λίγα μέρη που επισκέπτεται κατά τις σπάνιες φορές που θα βγει από το Αγιο Ορος».
Εφραίμ: «Στην ώρα της προσευχής μου ή στην ώρα που λειτουργώ, στην ώρα που είμαι στην... υπάρχει κάποια ιδιαίτερη επίσκεψη της θείας χάριτος».
Μ.Ζ.: «Το Βατοπέδι χτίστηκε αρχικά από τον Κωνσταντίνο τον Μέγα. Καταστράφηκε αργότερα από τον Ιουλιανό τον Παραβάτη και ξαναχτίστηκε από τον Μεγάλο Θεοδόσιο. Η μονή συνδέθηκε αργότερα με τη δυναστεία των Παλαιολόγων, που χάρισαν πολύτιμα σκεύη στο μοναστήρι, ενώ από τους μεγάλους ευεργέτες ήταν ο Ιωάννης ο Καντακουζηνός».
[Πολύ αργότερα με τη μονή συνδέθηκαν ο κ. Μητσοτάκης, ο κύριος Λούλης, ο κύριος Πελέκης, πολλοί υπουργοί και βουλευτές].
«Στις μέρες μας η μονή έχει στην κατοχή της σπάνια κειμήλια, βυζαντινά χρυσόβουλα, μια βιβλιοθήκη με 300.000 χειρόγραφα και πολύτιμα έγγραφα, ενώ μοναδικής ομορφιάς και αξίας είναι οι εικόνες της. Γιατί οι αυτοκράτορες ανέπτυξαν μοναδική σχέση με αυτό το μοναστήρι;»
Αρσένιος: «Αυτό που τους είχε ελκύσει ήταν οι μεγάλες προσωπικότητες των μοναχών και ιδίως τον 14ο αιώνα που έχουμε τους Παλαιολόγους, ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ήτανε γιος συμβούλου του αυτοκράτορα. Κι έτσι έχουμε και τον Ιωάννη τον Στ' τον Καντακουζηνό, ο οποίος έγινε πνευματικό παιδί του Αγίου Σάββα του διά Χριστόν Σαλού. Αυτός ήταν θεσσαλονικιός αριστοκράτης που έγινε νεαρός μοναχός στο Βατοπέδι, έφτασε σε μεγάλα ύψη αγιότητος, άφησε πάρα πολλά κειμήλια στο Βατοπέδι».
[Το ύψος της αγιότητος καθορίζεται από την προσφορά στο μοναστήρι].
Μ.Ζ.: «Το 1305 ο Ανδρόνικος ο Παλαιολόγος κάλεσε μισθοφόρους Καταλανούς να πολεμήσουν στο πλευρό του τους Τούρκους. Εκείνοι προχώρησαν αργότερα σε καταστροφές σε όλη την περιοχή της Θράκης, της Χαλκιδικής και του Αγίου Ορους. Είναι όμως τέτοια η πνευματική και η ιστορική δύναμη της Μονής Βατοπεδίου που δείτε τι έγινε. Μόλις πέρυσι, το 2005, δηλαδή 700 χρόνια μετά, η κυβέρνηση της Ισπανίας διόρθωσε το σφάλμα των προγόνων της ανακαινίζοντας με δικά της έξοδα το σκευοφυλάκιο της μονής. Μάλιστα, ο υπουργός Εσωτερικών της Καταλονίας παραβρέθηκε στα εγκαίνια ζητώντας συγγνώμη. Λέγοντας χαμογελαστά ότι δεν είναι αργά να μετανοήσει κανείς, έστω και με επτά αιώνες καθυστέρηση. Ηταν σαν η φράση του αυτή να επιβεβαίωνε ότι ο χρόνος στο Αγιο Ορος, ο χρόνος στην Ορθοδοξία είναι μία έννοια τελείως διαφορετική απ' ό,τι για εμάς τους κοσμικούς».
Μ.Ζ.: «Η Μονή Βατοπεδίου είναι κοινόβιο. Αυτό σημαίνει ότι τα πάντα είναι κοινά. Δεν έχει κανείς μοναχός δική του περιουσία κι ο καθένας προσφέρει τις υπηρεσίες του, θεωρώντας ότι η ηθική του ανύψωση και ολοκλήρωση εξαρτάται από τη διάθεσή του για προσφορά στους άλλους».
[Το αμάρτημα της απληστίας παραμένει, ως φαίνεται, επτασφράγιστο στα σεντούκια της μονής].
Εφραίμ: «Βλέπω τα παράπονα των γονιών που έρχονται και μου λένε παράσυρες το παιδί μου, του κάνατε ψυχολογικό πόλεμο. Ολα αυτά τα ακούω και γελάω όχι για να κοροϊδέψω τον πόνο τους, αλλά σκέφτομαι πόσον απέχουν οι άνθρωποι από την πραγματικότητα. Ενας άνθρωπος για να γίνει μοναχός χρειάζεται αυτό το φως που έρχεται από τον Θεό».
Μ.Ζ.: «Είπαμε ότι τα χίλια χρόνια είναι σαν χθες. Ακόμα και την ώρα τη μετρούν εδώ όπως στο Βυζάντιο».
[Σχεδόν σαν να μην πέρασε, δηλαδή, η οθωμανική αυτοκρατορία και η συμμόρφωση των μοναχών με τους νόμους της, προκειμένου να διατηρήσουν τον πλούτο τους και να προωθήσουν τις μεταβιβάσεις με τους φετφάδες του Σουλτάνου].
Μ.Ζ.: «Αλλου το διακόνημα (που ορίζει ο ηγούμενος) είναι τα αμπέλια, άλλου το ψάρεμα, άλλου το μαγείρεμα ή το φούρνισμα του ψωμιού. Αλλου η συντήρηση εικόνων, άλλου η αρχειοθέτηση εγγράφων. Αλλων η πνευματική συζήτηση με κάποιον από τους χιλιάδες επισκέπτες. Οι ξενώνες στο Βατοπέδι φιλοξενούν περίπου 100-150 επισκέπτες την ημέρα. Στις μεγάλες γιορτές όπως αυτή της Αγίας Ζώνης της Παναγίας που φυλάσσεται στο μοναστήρι οι φιλοξενούμενοι υπερβαίνουν τους 400 ημερησίως. Για να κατανοήσει κανείς τα μεγέθη πρέπει να γνωρίζει ότι το Βατοπέδι έχει 35.000 τ.μ. χτισμένους χώρους».
[Τότε δεν υπήρχαν ακόμα τα χιλιάδες στρέμματα που θα αβγάτιζαν τα μεγέθη της μονής].
Μ.Ζ.: «Στο Αγιο Ορος έχουν βρει τη γαλήνη τους μοναχοί από όλα τα μέρη του κόσμου. Και μάλιστα από διαφορετικά θρησκευτικά δόγματα, οι οποίοι τελικώς ασπάστηκαν την Ορθοδοξία».
Δημοσιογράφος: «Τι είναι αυτό που υπάρχει στην Ορθοδοξία και δεν υπάρχει στις άλλες θρησκείες;»
Μοναχός από ΗΠΑ: «Αυτό το βρήκα με μελέτη, με προσευχή, με συνομιλίες με ορθοδόξους στις ΗΠΑ και σιγά σιγά έβαλα την Ορθοδοξία στην καρδιά μου, κι όταν κατάλαβα ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι ουσιαστικά η εκκλησία, τότε δεν ήθελα τίποτε άλλο να κάνω εκτός του να γίνω ορθόδοξος».
Μ.Ζ.: «Ανάλογη είναι και η περίπτωση του πατέρα Μακάριου. Κατάγεται από τη Βρετανία και ήρθε πρώτη φορά σαν επισκέπτης στο Αγιο Ορος το 1963, τότε που το Ορος γιόρτασε μεγαλοπρεπώς τα χίλια χρόνια από την ίδρυσή του. Στη συνέχεια έκανε έντονη κοσμική ζωή στην Αυστραλία και στην Αγγλία σαν επιχειρηματίας και ζωγράφος. Εδώ και 10 χρόνια βρήκε ό,τι ζητούσε στη Μονή Βατοπεδίου. Ο πατέρας Ειρηναίος κατάγεται από τη Γαλλία. Ηρθε σαν επισκέπτης πρώτη φορά το 1984. Παρά τις δυσκολίες που συναντά με τη γλώσσα δεν αλλάζει τη ζωή στο Βατοπέδι με τίποτα. Ο πατέρας Αλέξιος κατάγεται από τη Βραζιλία και πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του στο Μεξικό ασπαζόμενος τον καθολικισμό, όμως μέσα του κάτι του έλεγε ότι δεν έχει βρει την αλήθεια που αναζητούσε. Βρήκε τελικά τη χάρη του Θεού στην Ορθοδοξία».
Μ.Ζ.: «Ρωτήσαμε το γέροντα Εφραίμ αν η καθημερινότητα οδηγεί σε ρουτίνα».
Εφραίμ (γελώντας): «Το μόνο που δεν υπάρχει είναι ρουτίνα. Κάθε μέρα για το μοναχό είναι μια ανακάλυψη και συνάμα μια αποκάλυψη. Οταν ο μοναχός δέχεται αυτή τη χάρη Θεού μέσα στην καρδιά του, εντρυφά σε αυτήν και καθαρίζεται η καρδιά. Υπάρχει μια αγαλλίαση, μια ευφροσύνη, μια πληρότητα. Οπως λέμε ο Θεός πανταχού παρών και τα πάντα πληρών. Αισθανόμαστε αυτό το πλήρωμα κι ούτε βαριόμαστε. Μου λέει κάποιος, δεν πηγαίνετε διακοπές. Εμείς λέμε, μα κάθε μέρα διακοπές κάνουμε. Ο άνθρωπος που βιώνει αυτό που λέγεται χάρις του Αγίου Πνεύματος δεν χρειάζεται να κάνει διακοπές. Σωματικά κουραζόμαστε, αλλά πνευματικά έχουμε τόση ζωντάνια, τόσο κέφι, τόσο νόημα, που δεν μας κουράζει».
[Μόνο τις εισπράξεις και τα στρέμματα να μετράνε γεμίζει η μέρα τους].
Μ.Ζ.: «Τα τροπάρια αναφέρουν σήμερον κρεμάται επί ξύλου, σήμερον συνέχει τάφος, σήμερον αποκαθηλούται και θάπτεται. Εδώ δεν υπάρχουν σύνορα ανάμεσα στον αγγελικό κόσμο και στον κόσμο των ανθρώπων».
[Την ίδια στιγμή ακούγεται από τους μοναχούς το Κύριε Ελέησον].
Μ.Ζ.: «Στη Μονή Βατοπεδίου υπάρχουν επτά θαυματουργές εικόνες αφιερωμένες στην Παναγία. Η Παναγία η Βηματάρισσα για 70 χρόνια βρισκόταν μέσα σε πηγάδι με αναμμένη μπροστά της τη λαμπάδα. Την είχε κρύψει ο Αγιος Σάββας ο διάκονος από τους πειρατές, και το γεγονός γιορτάζεται ως σήμερα. Η Αγία Ζώνη της Παναγίας, το μόνο κειμήλιο που σώζεται από την επίγεια ζωή της Θεοτόκου, μοναδικής αξίας και ομορφιάς, έχει βοηθήσει σύμφωνα με τη μαρτυρία του γέροντα Εφραίμ πολλές γυναίκες».
Εφραίμ: «Ηρθε μια κυρία και μου λέει εγώ για 15 χρόνια δεν έκανα παιδιά, οι γιατροί με απογοήτευσαν, τότε κάποιος γνωστός μου πήγε στο Βατοπέδι και του έδωσαν οι πατέρες μίαν κορδέλαν που ήταν ευλογημένη στην Αγίαν Ζώνην. Την έβαλα, μου λέει, και τώρα γέννησα το πρώτο μου παιδί. Με πλησιάζει κάποια άλλη μετά. Εγώ δεν είχα παιδιά, μου λέει, και πήρα την ευλογημένη κορδέλα της Αγίας Ζώνης κι έκανα παιδί. Με πλησιάζει τρίτη κοπέλα και μου λέει εγώ πονούσα πολύ στη μέση μου και μου φέρανε αυτήν την κορδέλα και την έβαλα επάνω μου και τώρα είμαι μια χαρά». [Ευτυχώς δεν έγινε λάθος στο θαύμα να κάνει κι αυτή παιδί ενώ είχε λουμπάγκο].
Μ.Ζ.: «Η εικόνα της Εσφαγμένης σύμφωνα με τους θρύλους οδήγησε σε μετάνοια το μοναχό που τη χτύπησε στο μάγουλο κι έτρεξε αίμα. Η Ελαιοβρύτισσα σε καιρό φτώχειας γέμισε τα κενά πιθάρια με λάδι. Η Αντιφωνήτρια φαίνεται να μίλησε στην κόρη του Μεγ. Θεοδοσίου και της είπε ότι δεν επιτρέπονται γυναίκες στο Ορος».
Εφραίμ: «Εχουμε την Παναγία την Παραμυθία. Αυτή την Παναγία πολλές φορές ήρθαν άνθρωποι και την ασπάστηκαν και γίνανε καλά. Αλλοι έρχονται και ασπάζονται αυτήν την εικόνα και έχουνε μίαν κατάθλιψιν και αμέσως αυτή η κατάθλιψις φεύγει, δηλαδή η θαυματουργή αυτή εικόνα θαυματουργεί ακαριαίως. Αλλοι έχουνε σωματικούς πόνους, άλλοι έχουνε εγχειρήσεις». [Πολύ τη μνημονεύει ο γέροντας την Παραμυθία].
Εφραίμ: «Εχουμε την Παναγία την Παντάνασσα, η οποία ιδιαίτερα βοηθάει τους καρκινοπαθείς. Είναι αυτή η εικόνα, τι να σας πω! Εχει τόσα θαύματα κάμει. Στέλνουμε λαδάκι από το καντήλι της. Σταυρώνονται, γίνονται καλά. Και ένα παιδί στη Ρωσία που μας είπαν ότι το πήραν στο νεκροτομείο, απέθανε δηλαδή, και πήγεν η μάνα του και το άλειψεν με το λάδι της Παναγιάς της Παντάνασσας και είχε κι ένα καρτ ποστάλ, μια χάρτινη εικόνα και τον σταύρωσε επάνω κι αμέσως το παιδί άνοιξε τα μάτια του. Εχουμε πάρα πολλά τέτοια. Στην Αυστραλία, μας γράφουν, γίνονται θαύματα πολλά με καρκινοπαθείς. Τώρα αυτά τα μαζεύουμε επώνυμα και θα τα εκδώσουμε».
Μ.Ζ.: «Ρωτάμε το γέροντα τι πιστεύει για το Βησσαρίωνα. Πού τελειώνουν τα θαύματα και πού ξεκινά ο σεβασμός για την επιστήμη. Μοιάζει σίγουρος ότι ο Βησσαρίωνας δεν ήταν ένας συνηθισμένος άνθρωπος».
Εφραίμ: «Το λείψανο αυτό δεν είναι όπως είπε κάποιος μια μούμια. Είναι ακριβώς η αφθαρσία αυτή που είναι μια απόδειξη της ιδιαίτερης χάρης σε αυτό το ανθρώπινο σώμα». [Δεν είχε ακόμα αρχίσει να μυρίζει η απάτη με τον καημένο τον Βησσαρίωνα].
Μ.Ζ.: «Ο γέροντας Εφραίμ είναι στο Αγιο Ορος πάνω από 20 χρόνια. Το επισκέφτηκε πρώτη φορά ως φοιτητής. Θυμάται εκείνη την πρώτη φορά που επισκέφτηκε μαζί με συμφοιτητές του τη Μονή Βατοπεδίου».
Εφραίμ: «Πήγα και συνάντησα ένα μεγάλο γέροντα ο οποίος ήταν διορατικός άνθρωπος, τον πατέρα Εφραίμ τον Κατουνακιώτη, ο οποίος ζούσε έξω στην έρημο κι έμενε μόνος τους με δύο υποτακτικούς. Μου άρεσε η ζωή αυτή, αλλά δεν φανταζόμουνα ποτέ τον εαυτό μου να μείνω στο Αγιο Ορος. Πήγα λοιπόν εκεί, με κοίταξε αυτός και μου είπε εσύ θα γίνεις μοναχός. Μάλιστα ήμασταν 5 και μόνο σε εμένα το είπε. Εγώ θυμάμαι ότι άρχισα να στενοχωριέμαι και το πρώτο βράδυ που μείναμε εκεί δεν μπορούσα να κοιμηθώ από το μαράζι μου. Εφυγα τότε από το Αγιο Ορος και ήμουνα λυπημένος. Αυτό εκπληρώθηκε μετά από 7 χρόνια».
Μ.Ζ.: «Ξέρουμε ότι το Αγιο Ορος επισκέπτονται πάρα πολλοί γνωστοί άνθρωποι και μάλιστα προσωπικότητες από όλο τον κόσμο, όχι μόνο δηλαδή στην Ελλάδα, υπουργοί, βουλευτές, μεγάλοι επιχειρηματίες, αλλά ακόμη και ο Κάρολος της Αγγλίας είναι τακτικός επισκέπτης σας. Ολοι αυτοί οι άνθρωποι γιατί έρχονται εκεί; Τι πιστεύετε ότι βρίσκουν;»
Εφραίμ: «Βλέπω ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν κουραστεί από τα τετριμμένα της ζωής κι από τις ματαιότητες κι από τα υλικά πράγματα. Διότι πρέπει να ξέρετε ότι ο άνθρωπος, όσο κι αν εντρυφά στα υλικά πράγματα, όσο κι αν εντρυφά στη φιλοδοξία, όσο κι αν εντρυφά στον πλούτον, η ψυχή του δεν μπορεί να αναπαυθεί με αυτά τα πράγματα». [Χωρίς σχόλιο].
Μ.Ζ.: «Το Αγιο Ορος επισκέπτονται τακτικά οι μαθητές ιδιωτικού σχολείου από τη Θεσσαλονίκη».
[Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια: Και ιδιωτικά και ορθόδοξα!]
Μ.Ζ.: «Η Μονή Βατοπεδίου στον ήρεμο και γραφικό κόλπο της ΒΑ ακτής του Αθω είναι στις μέρες μας ένα επιβλητικό κτιριακό συγκρότημα - κάστρο με πύργους, εκκλησίες και απέραντες πτέρυγες. Από τον 15ο-16ο αιώνα μετά την οθωμανική κατάκτηση η ενίσχυση της μονής από ρώσους ηγεμόνες είναι εμφανής και συχνή».
[Ξανά η ενίσχυση από τους ξένους, ξανά το υπονοούμενο μήπως και φιλοτιμηθεί λίγο και η ελληνική πολιτεία].
Αρσένιος: «Οι Οθωμανοί αποδέχτηκαν τα περισσότερα δικαιώματα των μονών, άφησαν το αυτοδιοίκητο στο Αγιο Ορος και γύρω στο 1470 εμφανίζονται οι Μολδαβοί ηγεμόνες».
Μ.Ζ.: «Το 1749 ιδρύεται απέναντι από το κεντρικό κτίριο της μονής η Αθωνιάδα ακαδημία. Μεγάλες προσωπικότητες του ελληνισμού όπως ο Κοσμάς ο Αιτωλός και ο Ρήγας Φεραίος πέρασαν από εκεί. Η Αθωνιάδα βοηθάει με τη σειρά της να ενισχυθεί η Μεγάλη του Γένους Σχολή και η Θεολογική Σχολή της Χάλκης στην Κων/πολη». [Να και το ξέπλυμα των μοναχών για τις φιλοοθωμανικές τους τάσεις. Μέχρι και ο Ρήγας πέρασε από εκεί. Από κοντά και ο πόνος για τη Μεγάλη του Γένους Σχολή και τη Χάλκη. Ακόμα, τότε, δεν είχε προκύψει το ολυμπιακό ακίνητο στην Αθήνα].
Αρσένιος: «Η αίγλη αυτή σταμάτησε περίπου το 1920 με 1930. Τότε είχαμε τα μεγαλύτερα προβλήματα, διότι από εκεί άρχισαν οι δημεύσεις».
[Δηλαδή η παραχώρηση καλλιεργήσιμων εκτάσεων σε ακτήμονες και πρόσφυγες στις επαρχίες που μόλις είχαν απελευθερωθεί].
Μ.Ζ.: «Η ταξινόμηση των συγγραμμάτων και η συντηρήσεις των εικόνων αποκαλύπτουν το κρυμμένο Βυζάντιο, το λαμπρό πολιτισμό των μεγάλων αυτοκρατόρων. Εικόνες που έφτασαν στο Ορος από την εποχή του Μανουήλ του Γ' της Τραπεζούντας ώς την τσαρίνα Αννα, σύζυγο του Ιβάν του Τρομερού». [Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μας!] «Ο πατέρας Αρσένιος είναι ένας από τους δύο επιτρόπους του ηγούμενου. Το διοικητικό συμβούλιο του μοναστηριού ονομάζεται Ιερά Σύναξη όπου προεδρεύει ο ηγούμενος».
Αρσένιος: «Αρχίζουμε όλοι από τα ταπεινά για να ασκηθούμε στις αρετές. Στη συνέχεια, όταν η Γεροντία που είναι το δ.σ. της μονής, οι μεγάλοι γέροντες κρίνουν ότι κάποιοι από τους μοναχούς μπορούν να βοηθήσουν και στη διοίκηση της μονής, τους επιλέγουν χωρίς να σημαίνει αυτό ότι με την επιλογή κάποιου να μπει στο δ.σ. που λέγεται Ιερά Σύναξις θα σταματήσει να εργάζεται σε ταπεινά διακονήματα». [Εδώ προσέχει ο αναγνώστης ότι ο Αρσένιος δεν διαψεύδει ότι η Ιερά Σύναξη είναι κάτι σαν το δ.σ. μιας επιχείρησης, αλλά κάνει το ανάποδο].
[Εκείνο, βέβαια, που δεν αποκάλυψε ο Αρσένιος είναι το είδος της επιχείρησης του Βατοπεδίου. Υπάρχει, άραγε, δόκιμος όρος που να περιγράφει αυτήν την επιχείρηση που δεν φορολογείται, δεν υπόκειται σε ελέγχους, δεν αντιμετωπίζει γραφειοκρατικά εμπόδια, δεν έχει καθόλου ρίσκο, έχει υπερκέρδη σε γη και χρήμα και εργάζεται αφιλοκερδώς σε αυτήν το μισό υπουργικό συμβούλιο;]
-
Ανάλογα εμπόδια συνάντησε και ο «Ιός» αναζητώντας την κασέτα με την προφητική εκπομπή. Τελικά, η διεύθυνση του Mega αρνήθηκε να μας την παραδώσει. Αναγκαστήκαμε λοιπόν να προσφύγουμε στις υπηρεσίες του Διαδικτύου και ύστερα από ώρες καταφέραμε να «κατεβάσουμε» ολόκληρη τη δημοσιογραφική εκείνη επιτυχία.
....
-
«Η επανάσταση χρειάζεται κάποιον να την εφεύρει ξανά»
The New York TimesΜοιάζει με ξωτικό: Νέος, γοητευτικός με το μαυρο μπλουζάκι του Hugo Boss και το μπλουτζίν του. Σε μερικούς θυμίζει τον Τενττέν, τον αιωνίως νέο ήρωα των κόμικς, που πρωταγωνίστησε σε τόσες και τόσες παιδικές περιπέτειες. Αλλά ο Ολιβιέ Μπεζανσενό, 34 ετών, είναι ο έμπειρος ηγέτης της ριζοσπαστικής γαλλικής Αριστεράς, φάρος για τα δυσαρεστημένα μέλη του Σοσιαλιστικού Κόμματος και τα υπολείμματα των πάλαι ποτέ ισχυρών κομμουνιστών. Εχοντας ήδη διεκδικήσει δύο φορές τη γαλλική προεδρία και ως νέα ευκρινής παρουσία στα τηλεοπτικά παράθυρα, ο Μπεζανσενό απολαμβάνει, σε κάποιες δημοσκοπήσεις, υψηλότερα ποσοστά απ’ ό, τι εδραιωμένοι πολιτικοί όπως η Σεγκολέν Ρουαγιάλ, η υποψήφια του Σοσιαλιστικού Κόμματος για την προεδρία, η οποία έχασε πέρυσι τις εκλογές από τον Νικολά Σαρκοζί.
Στις προεδρικές εκλογές του 2007, ο Μπεζανσενό κέρδισε το 4,1% των ψήφων με το σλόγκαν «Οι ζωές μας αξίζουν περισσότερο από τα κέρδη που αποφέρουν». Αλλά στη διάρκεια του έτους, καθώς οι σοσιαλιστές διαπληκτίζονταν για την ηγεσία τους και ο Σαρκοζί είχε επιλέξει λίγα πρόσωπα του Σοσιαλιστικού Κόμματος για το δικό του υπουργικό συμβούλιο, ο νέος ριζοσπάστης έγινε βασική μορφή της πολιτικής ζωής – με σοβαρές δημοσκοπήσεις να δείχνουν ότι τουλάχιστον το 60% των Γάλλων έχει θετική άποψη γι’ αυτόν. Σε δημοσκόπηση της CSA του περασμένου μήνα, το 49% δήλωσε ότι ο Μπεζανσενό είναι ο βασικός αντίπαλος του Νικολά Σαρκοζί, όχι τόσο δημοφιλής όσο ο σοσιαλιστής δήμαρχος του Παρισιού, Μπερτράν Ντελανοέ (54%), αλλά πολύ περισσότερο από άλλους σοσιαλιστές, όπως η Μαρτίν Ομπρί (36%) και η Ρουαγιάλ (32%).
O Μπεζανσενό είναι ταχυδρόμος, μέλος της εργατικής τάξης, που μεταφέρει επιστολές προς το πλούσιο παρισινό προάστιο Νεϊγί-συρ-Σεν. Αλλά είναι και ο ηγέτης της Κομμουνιστικής Επαναστατικής Ενωσης και στη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξής του περιέγραψε εαυτόν ως επαναστάτη. Αλλά, δεδομένων των παρωδιών του παρελθόντος, από τη γραφειοκρατική βαρβαρότητα του σοβιετικού κομμουνισμού έως το χάος του Μάο, όπως είπε, «η επανάσταση χρειάζεται κάποιον να την εφεύρει ξανά, καθώς κανένα επαναστατικό πείραμα δεν πέτυχε ποτέ» … Οι επαναστάτες προδόθηκαν είτε συντετριμμένοι υπό την ισχύ μιας ένοπλης ελίτ είτε κατεστραμμένοι από τη «γραφειοκρατική αντεπανάσταση». «Προσπαθούμε να επιτύχουμε αυτήν την ισορροπία, να καταλάβουμε την εξουσία χωρίς να καταληφθούμε από αυτήν», δήλωσε ο Ολιβιέ Μπεζανσενό.
Η κρίση του καπιταλισμού
Ο καπιταλισμός διανύει βαθιά κρίση, είπε, «έχοντας χάσει τον δρόμο προς την κοινωνική ειρήνη», όπως αποδείχθηκε με την πιστωτική κρίση. «Αυτή τη φορά δεν πλήττεται μόνο η περιφέρεια», «η κρίση αγγίζει την καρδιά του συστήματος» και οι επιπτώσεις της μοιάζουν με ντόμινο, πιστεύει ο κ. Μπεζανσενό. «Οδεύουμε κατευθείαν προς την καταστροφή από κοινωνική άποψη, από την ανθρώπινη άποψη, μέσα από πολέμους και από ασέβεια προς το περιβάλλον. Για μας σήμερα, το να είσαι οικολόγος σημαίνει να κατανοείς ότι αυτό το μοντέλο της κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης πνέει τα λοίσθια και εάν δεν το αλλάξουμε, θα καταστρέψουμε τον πλανήτη μας». Είναι μάστορας των ΜΜΕ και κατανοεί ότι το όνομα του κόμματός του είναι λάθος στον σημερινό κόσμο, φέροντας το στίγμα μιας νεκρής ιδεολογίας από τον περασμένο αιματηρό αιώνα.
Ο Ολιβιέ Μπεζανσενό γεννήθηκε το 1974 στο Λεβαλουά–Περέ κοντά στο Νεϊγί. Ο πατέρας του ήταν δάσκαλος και η μητέρα του ψυχολόγος σε σχολείο. Είναι όμως πολύ ευαίσθητος με το θέμα της ανατροφής του. Στο περιπαικτικό σχόλιο ότι είναι γιος της ακαδημαϊκής μπουρζουαζίας αντέδρασε ενοχλημένος, καθιστώντας σαφές πως ο πατέρας του δίδασκε σε δημοτικό σχολείο κομμουνιστικής γειτονιάς και ότι οι γονείς του ήταν μισθωτοί υπάλληλοι με «παρελθόν εργατικής τάξης». Υστερα μαλάκωσε. «Δεν θα ήταν πρόβλημα, βέβαια, εάν ανήκαν στην μπουρζουαζία», είπε και πρόσθεσε: «Οι γονείς μου δεν εκμεταλλεύτηκαν κανέναν».
Πολιτικοποιήθηκε από τη νεανική βία και τον ρατσισμό. «Είχαμε έναν φίλο στη γειτονιά, ο οποίος δέχθηκε επίθεση από ένοπλο», είπε. Η γειτονιά κινητοποιήθηκε «κι εμείς οι νέοι σπεύσαμε να γίνουμε μαχητές της SOS - Ρατσισμός», ομάδας που αγωνίζεται κατά των κοινωνικών διακρίσεων. Εγινε μέλος της Επαναστατικής Κομμουνιστικής Νεολαίας σε ηλικία 14 ετών. Σπούδασε ιστορία στο Πανεπιστήμιο της Ναντέρ –όπου το 1968 άρχισε η εξέγερση– και ύστερα πήρε πτυχίο σύγχρονης ιστορίας. Στόχος του, είπε, είναι να προσπαθήσει να ορίσει το νέο κοινωνικό μοντέλο, που με κάποιο τρόπο θα αποφύγει την ύπαρξη μιας μόνιμης ελίτ κυβερνώντων. «Εως τώρα είχαμε δύο τύπους κοινωνιών, είχαμε τις γραφειοκρατικές κοινωνίες της Ανατολής, είχαμε και τις καπιταλιστικές κοινωνίες, σε αμφότερες υπάρχει μια μειοψηφία ατόμων που αποφασίζει για την πλειοψηφία», επέμεινε. «Εμείς υποστηρίζουμε το μοντέλο, στο οποίο η πλειοψηφία αποφασίζει για τον εαυτό της». Οι Γάλλοι είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξοι για το μέλλον και εκείνο που μπορεί να τους ελκύει στον Μπεζανσενό είναι η απόρριψη της βεβαιότητας. «Η γενιά μου είναι γεμάτη αμφιβολίες», είπε. «Για μένα αυτό δεν είναι πρόβλημα, καλύτερα να έχεις αμφιβολίες παρά βεβαιότητες» … -
Ο χρήστης spiros την 31 Μάιος 2008 13 έγραψε:
Σε δίκη για δύο πλημμελήματα παραπέμπεται ο Ι.Κεφαλογιάννης
Ποινική δίωξη με την κατηγορία της απόπειρας υπόθαλψης εγκληματία και της πρόκλησης σε τέλεση αδικήματος άσκησε η Εισαγγελία Ρεθύμνου σε βάρος του πρώην υπουργού και νυν συμβούλου του πρωθυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Ο κ. Κεφαλογιάννης θα βρεθεί στο εδώλιο, καθώς, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, φέρεται να άσκησε πιέσεις σε αστυνομικούς να ψευδομαρτυρήσουν προκειμένου να αθωωθεί κάτοικος του Μυλοποτάμου, ο οποίος είχε συλληφθεί για καλλιέργεια ινδικής κάνναβης.
Αφορμή στάθηκαν οι καταγγελίες αστυνομικών της Ειδικής Αστυνομικής Υπηρεσίας Δίωξης Εγκλήματος (ΕΙΔΑΣΥΔΕ) πως ο επί 50 χρόνια βουλευτής Ρεθύμνου είχε ζητήσει από δύο συναδέλφους τους να «αθωώσουν» έμπορο ναρκωτικών, προσφέροντας ως αντάλλαγμα διορισμό στη γυναίκα του ενός και καλή μεταχείριση στο Σώμα και για τους δύο.
Τις καταγγελίες των αστυνομικών αποκάλυψαν στις 10 Νοεμβρίου 2007 Τα Νέα και τέσσερις ημέρες αργότερα παρενέβη ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ.Σανιδάς, ο οποίος ανέθεσε την υπόθεση σε εισαγγελέα, προκειμένου να διαπιστωθεί η βασιμότητα των καταγγελιών από τους αστυνομικούς.
Συνολικά στον εισαγγελέα κατέθεσαν τρεις αστυνομικοί της ΕΙΔΑΣΥΔΕ, οι δύο που δέχτηκαν, σύμφωνα με τις καταγγελίες τους, τις πιέσεις Κεφαλογιάννη, αλλά και ο επικεφαλής της ομάδας όπου υπηρετούν, οι οποίοι και επιβεβαίωσαν τις καταγγελίες τους. Στη συνέχεια ο εισαγγελέας κάλεσε τον σύμβουλο του Πρωθυπουργού τρεις φορές σε απολογία για την υπόθεση, χωρίς όμως ποτέ εκείνος να εμφανιστεί.
Την Πέμπτη με κλήση που θυροκολλήθηκε στο σπίτι του κ. Κεφαλογιάννη στο Ρέθυμνο -ο σύμβουλος του Πρωθυπουργού βρισκόταν στο σπίτι του στην Αθήνα- ο εισαγγελέας τού άσκησε κατηγορίες για δύο αδικήματα: Για απόπειρα υπόθαλψης εγκληματία και για πρόκληση σε τέλεση αδικήματος, τα οποία θα δικαστούν στις 22 Σεπτεμβρίου 2008 στο Μονομελές Πρωτοδικείο Ρεθύμνου.
Newsroom ΔΟΛ
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=905192&lngDtrID=244
Θύελλα για τη δίκη Κεφαλογιάννη
Πολιτική θύελλα ξέσπασε χθες μετά την αποκάλυψη ότι ο εισαγγελέας Ρεθύμνου έχει ασκήσει δίωξη κατά του κ. Γ. Κεφαλογιάννη σε βαθμό πλημμελήματος έπειτα από καταγγελίες αστυνομικών που ισχυρίστηκαν ότι προ τετραετίας τους είχε ζητήσει να υπάρξει επιείκεια για έμπορο χασίς που είχε τότε συλληφθεί.
Ο ίδιος ο πρώην υπουργός έκανε λόγο για «σκευωρία» και «προσπάθεια σπίλωσής του με αστήρικτες κατηγορίες», η κυβέρνηση του παρείχε απόλυτη στήριξη, το ΠΑΣΟΚ έκανε λόγο για «σοβαρή υπόθεση» και «πρωτοφανή», ο Θ. Πάγκαλος ζήτησε την παραίτησή του, ο ΣΥΝ μίλησε για «μείζον πολιτικό ζήτημα», ενώ το ΚΚΕ ζήτησε «πειστικές εξηγήσεις».
Θύελλα για τη δίκη Κεφαλογιάννη
Αναλυτικά, ο σύμβουλος του πρωθυπουργού και πρώην υπουργός με γραπτή του δήλωση έκανε λόγο για «σκευωρία» και «προσπάθεια σπίλωσής του με αστήρικτες κατηγορίες» και κατήγγειλε ότι πίσω από αυτήν βρίσκονται πολιτικά κίνητρα.
«Στη μακρά μου παρουσία στον δημόσιο βίο» -τόνισε- «υπερασπίστηκα το Σύνταγμα και τους νόμους με τον πολιτικό μου λόγο και το πολιτικό μου έργο. Υπηρέτησα τους πολίτες ενδιαφερόμενος πάντα ν ακούσω τα μεγάλα και μικρά τους προβλήματα, χωρίς να επιτρέψω σε κανέναν να ποινικοποιήσει αυτό το αυτονόητο κοινοβουλευτικό καθήκον κάθε πολιτικού για όλους τους πολίτες».
«Η προσπάθεια σπίλωσής μου, με βάση ουσιαστικά αστήρικτες κατηγορίες, θα καταρρεύσει ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης και οι υπαίτιοι της σκευωρίας αυτής θα κληθούν να λογοδοτήσουν», συμπλήρωσε προαναγγέλλοντας ουσιαστικά ότι θα καταφύγει και ο ίδιος στη Δικαιοσύνη.
«Οσοι από πολιτικά κίνητρα πιστεύουν ότι θα με πλήξουν, απλώς τους υπενθυμίζω την παροιμία: καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται», κατέληξε ο κ. Κεφαλογιάννης.
Την ίδια ώρα, ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Β. Αντώναρος παρείχε απόλυτη στήριξη στον πρώην υπουργό. Αφού ανέφερε ότι είναι άτυπος σύμβουλος του κ. Καραμανλή και η θέση που κατέχει είναι άμισθη, επεσήμανε ότι «κανείς δεν πρέπει να σπεύδει να βγάζει συμπεράσματα» και ότι είναι γνωστό πως ο κ. Κεφαλογιάννης «σε όλη του την πολιτική σταδιοδρομία σεβάστηκε το Σύνταγμα και τους νόμους».
Γ. Παπακωνσταντίνου
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπακωνσταντίνου τόνισε ότι:«Η δίωξη για απόπειρα υπόθαλψης εγκληματία είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση και είναι πρωτοφανές ότι ασκείται σε έναν τέως υπουργό και εν ενεργεία σύμβουλο του πρωθυπουργού. Εμείς περιμέναμε από χθες ο κ. Κεφαλογιάννης να μιλήσει επ αυτού και να εξηγήσει. Τον περιμένουμε και σήμερα και βεβαίως περιμένουμε εξηγήσεις από τον πρωθυπουργό, του οποίου εξακολουθεί να είναι σύμβουλος».
Ο Θ. Πάγκαλος σε δήλωσή του ανέφερε ότι «θα ήταν στοιχειώδες να παραιτηθεί ο κ. Κεφαλογιάννης από τη δημόσια θέση που κατέχει».
Το Γρ. Τύπου του ΣΥΝ αναφέρει ότι: «Η δίωξη του κ. Γ. Κεφαλογιάννη δημιουργεί μείζον πολιτικό ζήτημα. Για μια ακόμη φορά σύμβουλος του πρωθυπουργού σχετίζεται με πράξεις ευθείας παρέμβασης με σκοπό τη συγκάλυψη ευθυνών και τον επηρεασμό του έργου της Δικαιοσύνης».
«Οσα υποστήριξε ο κ. Κεφαλογιάννης δεν είναι πειστικά. Η κυβέρνηση οφείλει να δώσει εξηγήσεις», τόνισε το ΚΚΕ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δίκη, μετά τη δίωξη που έχει ασκηθεί, προσδιορίστηκε για τις 22 Σεπτεμβρίου και αφορά εκτός του κ. Κεφαλογιάννη και κομματικό στέλεχος της ΝΔ στο Ρέθυμνο.
Η υπόθεση αυτή, αν και αποκαλύφθηκε και καταγγέλθηκε με σημαντική καθυστέρηση, συνδέθηκε από τις δικαστικές αρχές Ρεθύμνου με την υπόθεση των Ζωνιανών και γι αυτό ασκήθηκε η δίωξη για υπόθαλψη εγκληματία, αν και ο συγκεκριμένος έμπορος ναρκωτικών είχε δικαστεί και καταδικαστεί τότε για την παράνομη δράση που είχε αναπτύξει.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ
saradakos@pegasus.gr' target='_blank' target='_blank' target='_blankhttp://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=4750&pubid=1056408
Καταδίκη Γ. Κεφαλογιάννη για απόπειρα υπόθαλψης εγκληματία
Σε 12 μήνες με αναστολή καταδικάστηκε ο πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ και άτυπος σύμβουλος του Πρωθυπουργού, Γιάννης Κεφαλογιάννης, από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ρεθύμνου.
Εκτός του κ. Κεφαλογιάννη, σε έξι μήνες φυλάκιση καταδικάστηκε ο Αρκάδιος Σπανουδάκης, περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κρήτης και πρόεδρος της ΝΟΔΕ Ρεθύμνου. Και οι δύο άσκησαν έφεση κατά της απόφασης.
Ο κ. Κεφαλογιάννης βρέθηκε στο εδώλιο, καθώς, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, άσκησε πιέσεις σε αστυνομικούς να ψευδομαρτυρήσουν προκειμένου να αθωωθεί κάτοικος του Μυλοποτάμου, ο οποίος είχε συλληφθεί για καλλιέργεια ινδικής κάνναβης.
Αφορμή στάθηκαν οι καταγγελίες αστυνομικών της Ειδικής Αστυνομικής Υπηρεσίας Δίωξης Εγκλήματος (ΕΙΔΑΣΥΔΕ) πως ο επί 50 χρόνια βουλευτής Ρεθύμνου είχε ζητήσει από δύο συναδέλφους τους να «αθωώσουν» έμπορο ναρκωτικών, προσφέροντας ως αντάλλαγμα διορισμό στη γυναίκα του ενός και καλή μεταχείριση στο Σώμα και για τους δύο.
-
Καταγγελίες στο Ευρωκοινοβούλιο για χρηματοδότηση του ιρλανδικού «Όχι» από τη CIA
Έρευνα σχετικά με πληροφορίες του ιρλανδικού Τύπου που θέλουν την εκστρατεία του ιρλανδικού «Όχι» στη Μεταρρυθμιστική Συνθήκη να έχει χρηματοδοτηθεί από τη CIA και το Αμερικανικό Πεντάγωνο ζήτησε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Χανς-Γκερτ Πέτερινγκ.
Το θέμα έφτασε στο Ευρωκοινοβούλιο με αφορμή παρέμβαση του συμπροέδρου των Πρασίνων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Ντανιέλ Κον Μπεντίτ.
Συγκεκριμένα ο ευρωβουλευτής αναφέρθηκε σε δημοσιεύματα του ιρλανδικού τύπου, σύμφωνα με τα οποία η εκστρατεία του «Όχι» στη Μεταρρυθμιστική Συνθήκη χρηματοδοτήθηκε από το αμερικανικό Πεντάγωνο και την CIA, ώστε η Ευρώπη να μην καταστεί υπέρ του δέοντος ισχυρή.
Ο Ντανιέλ Κον Μπεντίτ ζήτησε την πλήρη διαλεύκανση του ζητήματος προτείνοντας μάλιστα το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και η Κομισιόν να κληθούν να παράσχουν όσες σχετικές πληροφορίες διαθέτουν.
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Χανς-Γκερτ Πέτερινγκ ζήτησε να υπάρξει πλήρη διαφάνεια για τον τρόπο χρηματοδότησης της οργάνωσης Libertas, που ηγήθηκε της εκστρατείας υπέρ του «Όχι» στην Ιρλανδία.
Σύμφωνα με τον κ. Πέτερινγκ, ενώ αρχικά ο πρόεδρος της οργάνωσης είχε δηλώσει ότι η εκστρατεία χρηματοδοτήθηκε από μικρές εισφορές, στην συνέχεια παραδέχθηκε ότι ο ίδιος έθεσε στην διάθεσή της το ποσό των 200.000 ευρώ.
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αναφέρθηκε ακόμη σε εμπορικές δοσοληψίες του προέδρου της οργάνωσης με το Πεντάγωνο ύψους τουλάχιστον 200 εκατομμυρίων ευρώ.
Newsroom ΔΟΛ
-
Ο χρήστης Το περιοδικό ΤΙΜΕ έγραψε:
POSTCARD FROM TEHRAN
A Night With the Morality Police
By NAHID SIAMDOUST Monday, Sep. 22, 2008
A policewoman warns a woman about the state of her clothing and hair during a crackdown on adhering to the strict Islamic dress code in Tehran.Spooning up some pomegranate seeds by the side of the road while waiting for my German friend Nadia, I noticed the morality police approaching. But dressed in my baggiest clothes and a pair of nerdy glasses, I didn't imagine I could possibly be mistaken for a moral transgressor. I was wrong. The two ladies in long black chadors informed me that my coat was too short, and ordered me into their van. I protested that I was waiting for a foreign friend whom I couldn't just desert. They considered the argument, then decided to wait and take both of us. When Nadia arrived, they loved her. 'Look at her, she's a foreigner and her coat is longer than yours,' one officer said. The other added that I needed to learn better hijab (Islamic covering) from my German friend!
Everyone familiar with the situation in Iran had tried to change my mind when I decided to spend a few months there this fall. 'It's become bad, people prefer to stay home rather than go out because they keep bothering everyone,' the argument usually went. I had dismissed this as exaggeration. Even in the back of the van, Nadia and I were quite comfortably eating our pomegranate and at times laughing about the absurdity of the situation. I joked with the morality police ladies that I was the worst catch they had ever made. 'You really couldn't find someone a little more provocatively dressed? Am I just filling your nightly catch quota?' But the third captive in the van, a 19-year old girl who'd been caught with her boyfriend, was crying hysterically, begging to be released. I suspect she may have feared the wrath of her own parents more than the sanction of the morality police.
Driving us off to one of their stations, the police ladies told me to call a family member to bring a longer coat. There was no way I could call my mother, who was on a much shorter visit to Iran, and who would have panicked. So I called my old uncle. 'Ehem, I was arrested by the morality police, can you please bring me a longer coat? I'm really sorry about this. Oh, and don't mention it to my mom please!' Life in Iran can make you feel like a teenager in an eternal boarding school.
At the station, I was required, along with five other women, to sign a statement promising to do a better job of covering myself. Meanwhile, I found myself staring wide-eyed at the treatment of the highly made-up woman in super-high heels: The male officer who was about to set me on the right path was clearly flirting with her.
One of my fellow detainees had told me that once a longer coat arrived for me, my own one would be shredded. I asked the female guard whether that was true, and she nodded. She just ignored me when I told her that was truly psychotic. But when I saw the pile of coats left behind, intact, in a plastic bag, I realized the shredded-coat tale was an urban legend, or a relic of a more ideological past. In fact, not once did I feel real fear or threat during the experience — a stark contrast to what the generation before me had endured. Many of my friends and family members have horrifying stories of violent encounters with the morality police, called the 'committee' in common parlance, including being punished with lashes and fines. Still, there are fears that things could get worse again: Tehran prosecutor Said Mortazavi announced on Friday that there would be an increase in morality patrols after Ramadan.
The morality committees, which are a subdivision of the police, had eased up on their strict enforcement of dress codes and other social restrictions in the last years of the reformist presidency of Mohammad Khatami, but things changed last summer, when the police announced that the morality committees would resume street patrols to ensure 'social security'.
The resultant crackdown saw beatings and humiliation of young people so extreme that President Ahmadinejad's conservative government even criticized some of the treatment. If my experience is anything to go by, they seem once again to have been restrained.
The duty officer who interviewed me said the country had laws and that I had to adhere to them. I told him I was doing so by wearing a coat and a scarf, and that as far as I was concerned, my morality was more intact than the morality of some who wore chadors.
He said it wasn't enough for my heart to be pure — I had to wear the right dress. Although I was arrested for wearing a coat whose length was deemed morally inappropriate, Iran has no law that stipulates the correct length of coats. And the law that requires the wearing of hijab is open to a multitude of interpretations.
Still, my cousin who had accompanied my uncle knew the 'right' interpretation and had brought me a coat that reached my knees. That pleased the officer, and having learned that I didn't usually live in Iran, he made a friendly remark about Iran being mine as much as it is his. Once out, my family and I simply giggled together and I knew that as far as arrests go, I had experienced a good one. Not so long ago, the experience could have been far more traumatic.
The officers who dealt with me seemed, more than anything, to be simply doing a job they were being paid for. Still, I too now prefer to stay home as much as possible, not convinced that, right now, Iran is mine as much as anyone else's.
-
φωτιά και τσεκούρι σε όλους τους καθηστερημένους ηθικιστές αυτού του κόσμου
-
Καταδίκη Γ. Κεφαλογιάννη για απόπειρα υπόθαλψης εγκληματία
Σε 12 μήνες με αναστολή καταδικάστηκε ο πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ και άτυπος σύμβουλος του Πρωθυπουργού, Γιάννης Κεφαλογιάννης, από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ρεθύμνου.
Εκτός του κ. Κεφαλογιάννη, σε έξι μήνες φυλάκιση καταδικάστηκε ο Αρκάδιος Σπανουδάκης, περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κρήτης και πρόεδρος της ΝΟΔΕ Ρεθύμνου. Και οι δύο άσκησαν έφεση κατά της απόφασης.
Ο κ. Κεφαλογιάννης βρέθηκε στο εδώλιο, καθώς, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, άσκησε πιέσεις σε αστυνομικούς να ψευδομαρτυρήσουν προκειμένου να αθωωθεί κάτοικος του Μυλοποτάμου, ο οποίος είχε συλληφθεί για καλλιέργεια ινδικής κάνναβης.
Αφορμή στάθηκαν οι καταγγελίες αστυνομικών της Ειδικής Αστυνομικής Υπηρεσίας Δίωξης Εγκλήματος (ΕΙΔΑΣΥΔΕ) πως ο επί 50 χρόνια βουλευτής Ρεθύμνου είχε ζητήσει από δύο συναδέλφους τους να «αθωώσουν» έμπορο ναρκωτικών, προσφέροντας ως αντάλλαγμα διορισμό στη γυναίκα του ενός και καλή μεταχείριση στο Σώμα και για τους δύο.
[/quote]
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;
-
Υπό κατάρρευση τα τηλεπικοινωνιακά συστήματα χιλιάδων φορέων του Δημοσίου
Από μία κλωστή κρέμονται τα τηλεπικοινωνιακά συστήματα χιλιάδων φορέων του Δημοσίου, μετά την κατάρρευση της εταιρείας Αltec η οποία έχει αναλάβει την υποστήριξή τους, μέσω του δικτύου «Σύζευξις».
Το «Σύζευξις» καλύπτει περίπου 2.000 φορείς του Δημοσίου, οι ανάγκες των οποίων δεν περιορίζονται σε απλές τηλεφωνικές συνδέσεις αλλά επεκτείνονται και περιλαμβάνουν προηγμένες υπηρεσίες φωνής, δεδομένων και εικόνας.
Σύμφωνα με το Βήμα, το σύστημα πλέον υπολειτουργεί και, όπως παραδέχονται οι αρμόδιοι, έχουν «πέσει» κυρίως οι τηλεφωνικές επικοινωνίες κεντρικών υπηρεσιών των υπουργείων, ακόμα και της Κοινωνίας της Πληροφορίας.
Ωστόσο, τον κίνδυνο του τηλεπικοινωνιακού «μπλακ άουτ» αντιμετωπίζουν νευραλγικοί φορείς του Δημοσίου, όπως είναι το Τaxis, η Πυροσβεστική Υπηρεσία ή ακόμη και το σύστημα αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών, γεγονός που έχει αναγκάσει την κυβέρνηση να αναζητεί άλλον πάροχο, με το αιτιολογικό ότι η σύμβαση με την Αltec Τelecoms λήγει στο τέλος του έτους.
Η στήριξη, παρά ταύτα, του συστήματος από άλλη εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών προϋποθέτει τη διενέργεια νέου διαγωνισμού, μια διαδικασία η οποία για να ολοκληρωθεί χρειάζεται χρόνος.
Το δίκτυο «Σύζευξις» άρχισε να καταρρέει από τις 25 Σεπτεμβρίου, όταν η Αltec Τelecoms αδυνατούσε να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της που απέρρεαν από τη σύμβαση. Ο λόγος είναι ότι ο ΟΤΕ προχώρησε σε διακοπή των υπηρεσιών διασύνδεσης προς την Αltec Τelecoms μετά την πλήρη αδυναμία της να ανταποκριθεί στις οικονομικές απαιτήσεις του Οργανισμού.
Το ληξιπρόθεσμο και απαιτητό χρέος της Αltec Τelecoms προς τον ΟΤΕ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού, ξεπερνάει τα 19 εκατ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτό οι παρασχεθείσες υπηρεσίες κατά τους μήνες Ιανουάριο- Αύγουστο 2008.
-
Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να το βάλω στα περι εκκλησίας, αλλά κι εδω ταιριάζει:
http://greece.flash.gr//soon/2008/9/20/41051id/
Τελικά τα ελικόπτερα δεν πάνε μόνο στον Κορυδαλλό Αν κι εκεί θα έπρεπε να καταλήξουν με τον δέσποτα
-
Κι άλλη σπατάλη! 6 εκατ. ευρω, να τ' αφήσω;
Τόσο θα στοιχίσουν, για μια μέρα, τα εγκαίνια του νέου Μουσείου της Ακρόπολης!
. . .
'03.11.2008 Εκτέλεση του έργου //Διοργάνωση και Υποστήριξη των Εγκαινίων του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης// (Σκηνογραφία-Κατασκευαστικά, Οπτικοαουστικά μέσα, Φωτισμός, Μουσική, Video και γραφικά, Κόψιμο κορδέλας, Εικαστικά Δρώμενα τελετής, Φωτορεαλιστικά σχέδια, Δημιουργία ιστοσελίδας εγκαινίων του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης κλπ) (Αριθ. Πρωτ. 85561)
Υπουργειο Πολιτισμου Γεν. Δ/νση Διοικ. Υπ/ξης Δ/νση Οικονομικων Υποθεσεων
6.000.000 ΕΥΡΩ (με ΦΠΑ)
Διαγωνισμός Ανοικτός Διεθνής με κριτήριο κατακύρωσης την συμφερότερη προσφορά Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί την 03.11.2008, ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:00 μ.μ. στα γραφεία της Δ/νσης Οικονομικών Υποθέσεων, ενώπιον αρμόδιας επιτροπής.'
Σχετικό αρχείο, στο site του Υπουργείου: http://www.yppo.gr/3/g32.jsp?obj_id=22270' target='_blank
Από διαγωνισμό του Υπουργείου Πολιτισμού.
Πραγματικά αναρωτιέμαι, αν φαντάζει λογικό να διατεθούν έξι εκατομμύρια ευρώ για μια φιέστα της μιας ημέρας. Των λίγων ωρών καλύτερα...Χωρίς να είμαι ειδικός επί θεμάτων εγκαινίων/προβολής/κτλ, μήπως είναι ΠΟΛΛΑΑΑ τα 6εκατ. ευρώ για μια τελετή;
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Χωρίς να είμαι ειδικός επί θεμάτων εγκαινίων/προβολής/κτλ, μήπως είναι ΠΟΛΛΑΑΑ τα 6εκατ. ευρώ για μια τελετή;
Aν τα πληρωνεις απο την τσεπη σου ναι.Αν τα πληρωνουν τα κορόιδα οχι.
TΙΣ ΟΙΔΕΝ?... [#5]