-
εχω παρατηρησει οτι οταν σταματαω για βενζινη και ειναι ζεστό το μοτερ απο προηγουμενη διαδρομη, οταν ανοιγω την ταπα ακουγεται για λιγο ενα φυσημα σαν να βγαινει αερας απο μεσα!
αυτο τι σημαινει?οταν ειναι κρυο το μοτερ δε το κανει!
εχω ακουσει για εξαεριστηρα που εξαλειφει το φαινομενο αυτο αλλα μαλλον δε διαθετει το αυτοκινητο απο μαμα...
Μηπως ο αερας σημαινει κακη καυση? χανω απο αυτο το λογο σε επιδοσεις?
-
εχω παρατηρησει οτι οταν σταματαω για βενζινη και ειναι ζεστό το μοτερ απο προηγουμενη διαδρομη, οταν ανοιγω την ταπα ακουγεται για λιγο ενα φυσημα σαν να βγαινει αερας απο μεσα!
αυτο τι σημαινει?οταν ειναι κρυο το μοτερ δε το κανει!
εχω ακουσει για εξαεριστηρα που εξαλειφει το φαινομενο αυτο αλλα μαλλον δε διαθετει το αυτοκινητο απο μαμα...
Μηπως ο αερας σημαινει κακη καυση? χανω απο αυτο το λογο σε επιδοσεις?
-
εχω παρατηρησει οτι οταν σταματαω για βενζινη και ειναι ζεστό το μοτερ απο προηγουμενη διαδρομη, οταν ανοιγω την ταπα ακουγεται για λιγο ενα φυσημα σαν να βγαινει αερας απο μεσα!
αυτο τι σημαινει?οταν ειναι κρυο το μοτερ δε το κανει!
εχω ακουσει για εξαεριστηρα που εξαλειφει το φαινομενο αυτο αλλα μαλλον δε διαθετει το αυτοκινητο απο μαμα...
Μηπως ο αερας σημαινει κακη καυση? χανω απο αυτο το λογο σε επιδοσεις?
-
Είναι ο αέρας από το κούνημα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ, στο ρεζερβουάρ έρχονται και οι επιστροφές από το μοτέρ, δεν έχει να κάνει με την θερμοκρασία του μοτέρ, μήπως έχετε φράξει το εξαεριστικό του ρεζερβουάρ ? όλα τα ρεζερβουάρ αναπνέουν, αλλιώς θα υπήρχε διακοπή στην παροχή βενζίνης λόγω του κενού που θα δημιουργόταν.
Τα εξαεριστικά συνήθως είναι ψηλά στον λαιμό, κοντά στην τάπα, κάποιο μικρό σωληνάκι σαν μολύβι που γράφουμε στο πάχος.Καμμιά φορά αερίζονται από την τάπα, μήπως έχεις αλλάξει την εργοστασιακή τάπα ?
-
Να πω κάτι αρκετά πιο απλό:
Μήπως βάζεις βενζίνη και ακούς αυτό το φύσημα όταν φτάσει αρκετά χαμηλά η στάθμη;
-
Αν αφήσεις ανοιχτή τη τάπα για να αερίζεται το ρεζερβουάρ (ή βάλεις εξαεριστηράκι) θα σου ανάψει το πορτοκαλί λαμπάκι στο ταμπλό - στα καινούρια αυτοκίνητα, τα πιο παλιά δεν το ελέγχουν.
Υπάρχει σύστημα που μαζεύει τις αναθυμιάσεις του ρεζερβουάρ με δοχείο ενεργού άνθρακα. Την (σωστή) πίεση τη δημιουργεί ειδική βαλβίδα του συστήματος που ρουφάει τις αναθυμιάσεις και τις καίει ο κινητήρας (αυτό ακούς, τον αέρα που φεύγει από τη τάπα).
Όταν γεμίζεις το ρεζερβουάρ και συνεχίζεις αφού σκάσει η μάνικα, πλημμυρίζεις με βενζίνη το σύστημα αναθυμιάσεων (δεν πρέπει να το κάνεις αυτό).
-
leonp
+1.Αυτο ξερω και εγω.
Ακουω τον ιδιο θορυβο και στο ΜΙΝΙ και στο IBIZA.Κυριως οταν το ρεζερβουαρ ειναι αδειο. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν αφήσεις ανοιχτή τη τάπα για να αερίζεται το ρεζερβουάρ (ή βάλεις εξαεριστηράκι) θα σου ανάψει το πορτοκαλί λαμπάκι στο ταμπλό - στα καινούρια αυτοκίνητα, τα πιο παλιά δεν το ελέγχουν.Υπάρχει σύστημα που μαζεύει τις αναθυμιάσεις του ρεζερβουάρ με δοχείο ενεργού άνθρακα. Την (σωστή) πίεση τη δημιουργεί ειδική βαλβίδα του συστήματος που ρουφάει τις αναθυμιάσεις και τις καίει ο κινητήρας (αυτό ακούς, τον αέρα που φεύγει από τη τάπα).
Όταν γεμίζεις το ρεζερβουάρ και συνεχίζεις αφού σκάσει η μάνικα, πλημμυρίζεις με βενζίνη το σύστημα αναθυμιάσεων (δεν πρέπει να το κάνεις αυτό).
εννοεις οτι οταν ακουσω το ''τικ'' απο το μηχανημα οτι γεμισε, να σταματησω να γεμιζω? γιατι καμια φορα συνεχιζω να γεμιζω λιγο ακομα μεχρι να στρογγυλοποιηθει η τιμη...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν αφήσεις ανοιχτή τη τάπα για να αερίζεται το ρεζερβουάρ (ή βάλεις εξαεριστηράκι) θα σου ανάψει το πορτοκαλί λαμπάκι στο ταμπλό - στα καινούρια αυτοκίνητα, τα πιο παλιά δεν το ελέγχουν.Υπάρχει σύστημα που μαζεύει τις αναθυμιάσεις του ρεζερβουάρ με δοχείο ενεργού άνθρακα. Την (σωστή) πίεση τη δημιουργεί ειδική βαλβίδα του συστήματος που ρουφάει τις αναθυμιάσεις και τις καίει ο κινητήρας (αυτό ακούς, τον αέρα που φεύγει από τη τάπα).
Όταν γεμίζεις το ρεζερβουάρ και συνεχίζεις αφού σκάσει η μάνικα, πλημμυρίζεις με βενζίνη το σύστημα αναθυμιάσεων (δεν πρέπει να το κάνεις αυτό).
εννοεις οτι οταν ακουσω το ''τικ'' απο το μηχανημα οτι γεμισε, να σταματησω να γεμιζω? γιατι καμια φορα συνεχιζω να γεμιζω λιγο ακομα μεχρι να στρογγυλοποιηθει η τιμη...
μαλακια μου λοιπον... -
Οχι, το ακους οταν εχεις πολυ λιγη βενζινη στο ντεποζιτο και πας να βαλεις βενζινη.
-
Άλλο λέει ο bad boy Στέλιο.
Bad boy, ναι, αυτό εννοεί ο Λεωνίδας. Μετά το πρώτο-δεύτερο σκάσιμο, καλό είναι να μην το γεμίζεις άλλο.
-
Και στο δικό μου κάνει αυτό το φύσηγμα όταν ανοίγω την τάπα και συνήθως δεν γεμίζω ποτέ το ρεζερβουάρ, επιπλέον σε μένα όταν σβήσω το αυτοκίνητο για λίγα λεπτά ακούγεται στο ρεζερβουάρ η βενζίνη κάνει χαρακτηριστικά, γκλούπ-γκλούπ-γκλούπ, σαν να κουνιέται μέσα. Το αυτοκίνητο είναι vw golf v
-
Όταν κουνιέται η βενζίνη δημιουργεί αναθυμιάσεις, τι δουλειά έχει ο αέρας και η καύση και ο Χατζηπετρής.
-
Στο δικό μου μάλλον μπαίνει αέρας όταν ανοίγω την τάπα.
-
Σε μια Alfa Romeo Spider πισωκίνητη που είχα καθώς ξεβίδωνες με τα δάχτυλα το καπάκι αυτό πετιόταν στον αέρα στη χούφτα σου από την πίεση!!
-
Ο χρήστης galimanis έγραψε:
...επιπλέον σε μένα όταν σβήσω το αυτοκίνητο για λίγα λεπτά ακούγεται στο ρεζερβουάρ η βενζίνη κάνει χαρακτηριστικά, γκλούπ-γκλούπ-γκλούπ, σαν να κουνιέται μέσα. Το αυτοκίνητο είναι vw golf vΛογικό είναι σε όλα το κάνει. Το τεπόζιτο έχει μέσα υγρό που κουνιέται πέρα δώθε με την κίνηση του αυτοκινήτου. Όταν ακουώ το γκλουπ γκλουπ γελάω
Αερας απο την ταπα βενζινης!!!