Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Μπουκώματα" στο γκάζι με 1η και 2α
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. "Μπουκώματα" στο γκάζι με 1η και 2α
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    725
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teo_3 last edited by

      Πριν καμιά δεκαριά μέρες ο πατέρας μου έκανε το μεγάλο σέρβις με αλλαγή ιμάντα κλπ κλπ στο Megane I 1.4 16V. Έκτοτε νιώθει κάποια μπουκώματα στο αμάξι στην 1η και 2α ταχύτητα (πατάει γκάζι αλλά το αμάξι δεν υπακούει) τα οποία με άφημα του γκαζιού και ξαναπάτημα έρχεται στα συγκαλά του.Μιλώντας με τον μηχανικό τηλεφωνικά του είπε πως είναι μάλλον πολλαπλασιαστής.
      Όμως εγώ γνωρίζω (απο εμπειρίες άλλων) πως εάν καεί πολλαπλασιαστής το αμάξι δεν τραβάει καθόλου, ακούγεται σαν υβρίδιο Harley με σκαραβαίο κλπ, συμπτώματα που δεν έχει το δικό μας.
      Άσε που οι πολλαπλασιαστές που έχουμε είναι της DENSO και το κόβω χλωμό να κάηκε.
      Υπάρχει κανείς με παρόμοιο σύμπτωμα ή που να έχει ιδέα τι μπορεί να φταίει? Παίζει να φταίει τίποτα απο το σέρβις?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        teo_3 last edited by

        Πριν καμιά δεκαριά μέρες ο πατέρας μου έκανε το μεγάλο σέρβις με αλλαγή ιμάντα κλπ κλπ στο Megane I 1.4 16V. Έκτοτε νιώθει κάποια μπουκώματα στο αμάξι στην 1η και 2α ταχύτητα (πατάει γκάζι αλλά το αμάξι δεν υπακούει) τα οποία με άφημα του γκαζιού και ξαναπάτημα έρχεται στα συγκαλά του.Μιλώντας με τον μηχανικό τηλεφωνικά του είπε πως είναι μάλλον πολλαπλασιαστής.
        Όμως εγώ γνωρίζω (απο εμπειρίες άλλων) πως εάν καεί πολλαπλασιαστής το αμάξι δεν τραβάει καθόλου, ακούγεται σαν υβρίδιο Harley με σκαραβαίο κλπ, συμπτώματα που δεν έχει το δικό μας.
        Άσε που οι πολλαπλασιαστές που έχουμε είναι της DENSO και το κόβω χλωμό να κάηκε.
        Υπάρχει κανείς με παρόμοιο σύμπτωμα ή που να έχει ιδέα τι μπορεί να φταίει? Παίζει να φταίει τίποτα απο το σέρβις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teo_3 last edited by

          Πριν καμιά δεκαριά μέρες ο πατέρας μου έκανε το μεγάλο σέρβις με αλλαγή ιμάντα κλπ κλπ στο Megane I 1.4 16V. Έκτοτε νιώθει κάποια μπουκώματα στο αμάξι στην 1η και 2α ταχύτητα (πατάει γκάζι αλλά το αμάξι δεν υπακούει) τα οποία με άφημα του γκαζιού και ξαναπάτημα έρχεται στα συγκαλά του.Μιλώντας με τον μηχανικό τηλεφωνικά του είπε πως είναι μάλλον πολλαπλασιαστής.
          Όμως εγώ γνωρίζω (απο εμπειρίες άλλων) πως εάν καεί πολλαπλασιαστής το αμάξι δεν τραβάει καθόλου, ακούγεται σαν υβρίδιο Harley με σκαραβαίο κλπ, συμπτώματα που δεν έχει το δικό μας.
          Άσε που οι πολλαπλασιαστές που έχουμε είναι της DENSO και το κόβω χλωμό να κάηκε.
          Υπάρχει κανείς με παρόμοιο σύμπτωμα ή που να έχει ιδέα τι μπορεί να φταίει? Παίζει να φταίει τίποτα απο το σέρβις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            Δεν ξέρω αν μπορεί να βοηθήσει, αλλά στο σιτροέν μου όταν το έκανε αυτό, είχε ξεκουμπώσει μια φίσα από το ρυθμιστή ρελαντί. μόλις το κούμπωσα καλύτερα όλα ήταν οκ.

            Τα συμπτώματα ήταν σαν τα δικά σου συν ότι το ρελαντί ανέβαινε στις...3000 στροφές όταν ζεσταινόταν!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              teo_3 last edited by

              Τελικά ήταν όντως πολλαπλασιαστής και μάλιστα 2!!! Δεν κάηκαν όμως πετάνε σπινθήρα και απο ότι είπε ο μηχανικός μου θα το παρουσιάζει, το κόμπιασμα, όταν έχει υγρασία. Δεν είναι άμεσο, αλλά θα πρέπει να αλλαχτούνε όπως και να έχει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                οταν εχει υγρασια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexis-5 last edited by

                  Ναι το προβλημα με τους πολλαπλασιαστες δεν ηταν στον καθεαυτου μηχανισμο τους αλλα στην μονωση που εσκαγε και εκανε σωμα ο σπινθιρας στα τοιχωματα απο το καπακι του κινητηρα και δεν εφτανε ποτε ρευμα στα μπουζι!

                  οταν ο πολλαπλασιαστης ηταν ετοιμος να τα τιναξει τοτε γινεται ευαιστητος στην υγρασια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr