-
Πριν καμιά δεκαριά μέρες ο πατέρας μου έκανε το μεγάλο σέρβις με αλλαγή ιμάντα κλπ κλπ στο Megane I 1.4 16V. Έκτοτε νιώθει κάποια μπουκώματα στο αμάξι στην 1η και 2α ταχύτητα (πατάει γκάζι αλλά το αμάξι δεν υπακούει) τα οποία με άφημα του γκαζιού και ξαναπάτημα έρχεται στα συγκαλά του.Μιλώντας με τον μηχανικό τηλεφωνικά του είπε πως είναι μάλλον πολλαπλασιαστής.
Όμως εγώ γνωρίζω (απο εμπειρίες άλλων) πως εάν καεί πολλαπλασιαστής το αμάξι δεν τραβάει καθόλου, ακούγεται σαν υβρίδιο Harley με σκαραβαίο κλπ, συμπτώματα που δεν έχει το δικό μας.
Άσε που οι πολλαπλασιαστές που έχουμε είναι της DENSO και το κόβω χλωμό να κάηκε.
Υπάρχει κανείς με παρόμοιο σύμπτωμα ή που να έχει ιδέα τι μπορεί να φταίει? Παίζει να φταίει τίποτα απο το σέρβις? -
Πριν καμιά δεκαριά μέρες ο πατέρας μου έκανε το μεγάλο σέρβις με αλλαγή ιμάντα κλπ κλπ στο Megane I 1.4 16V. Έκτοτε νιώθει κάποια μπουκώματα στο αμάξι στην 1η και 2α ταχύτητα (πατάει γκάζι αλλά το αμάξι δεν υπακούει) τα οποία με άφημα του γκαζιού και ξαναπάτημα έρχεται στα συγκαλά του.Μιλώντας με τον μηχανικό τηλεφωνικά του είπε πως είναι μάλλον πολλαπλασιαστής.
Όμως εγώ γνωρίζω (απο εμπειρίες άλλων) πως εάν καεί πολλαπλασιαστής το αμάξι δεν τραβάει καθόλου, ακούγεται σαν υβρίδιο Harley με σκαραβαίο κλπ, συμπτώματα που δεν έχει το δικό μας.
Άσε που οι πολλαπλασιαστές που έχουμε είναι της DENSO και το κόβω χλωμό να κάηκε.
Υπάρχει κανείς με παρόμοιο σύμπτωμα ή που να έχει ιδέα τι μπορεί να φταίει? Παίζει να φταίει τίποτα απο το σέρβις? -
Πριν καμιά δεκαριά μέρες ο πατέρας μου έκανε το μεγάλο σέρβις με αλλαγή ιμάντα κλπ κλπ στο Megane I 1.4 16V. Έκτοτε νιώθει κάποια μπουκώματα στο αμάξι στην 1η και 2α ταχύτητα (πατάει γκάζι αλλά το αμάξι δεν υπακούει) τα οποία με άφημα του γκαζιού και ξαναπάτημα έρχεται στα συγκαλά του.Μιλώντας με τον μηχανικό τηλεφωνικά του είπε πως είναι μάλλον πολλαπλασιαστής.
Όμως εγώ γνωρίζω (απο εμπειρίες άλλων) πως εάν καεί πολλαπλασιαστής το αμάξι δεν τραβάει καθόλου, ακούγεται σαν υβρίδιο Harley με σκαραβαίο κλπ, συμπτώματα που δεν έχει το δικό μας.
Άσε που οι πολλαπλασιαστές που έχουμε είναι της DENSO και το κόβω χλωμό να κάηκε.
Υπάρχει κανείς με παρόμοιο σύμπτωμα ή που να έχει ιδέα τι μπορεί να φταίει? Παίζει να φταίει τίποτα απο το σέρβις? -
Δεν ξέρω αν μπορεί να βοηθήσει, αλλά στο σιτροέν μου όταν το έκανε αυτό, είχε ξεκουμπώσει μια φίσα από το ρυθμιστή ρελαντί. μόλις το κούμπωσα καλύτερα όλα ήταν οκ.
Τα συμπτώματα ήταν σαν τα δικά σου συν ότι το ρελαντί ανέβαινε στις...3000 στροφές όταν ζεσταινόταν!
-
Τελικά ήταν όντως πολλαπλασιαστής και μάλιστα 2!!! Δεν κάηκαν όμως πετάνε σπινθήρα και απο ότι είπε ο μηχανικός μου θα το παρουσιάζει, το κόμπιασμα, όταν έχει υγρασία. Δεν είναι άμεσο, αλλά θα πρέπει να αλλαχτούνε όπως και να έχει.
-
οταν εχει υγρασια?
-
Ναι το προβλημα με τους πολλαπλασιαστες δεν ηταν στον καθεαυτου μηχανισμο τους αλλα στην μονωση που εσκαγε και εκανε σωμα ο σπινθιρας στα τοιχωματα απο το καπακι του κινητηρα και δεν εφτανε ποτε ρευμα στα μπουζι!
οταν ο πολλαπλασιαστης ηταν ετοιμος να τα τιναξει τοτε γινεται ευαιστητος στην υγρασια!
"Μπουκώματα" στο γκάζι με 1η και 2α