-
βασιλη δε στεκει για σενα.Για μενα οχι απλα στεκει,ειναι και το κυριο που θα κοιτουσα αν ηθελα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.Κι αυτο γιατι δεν εχω 13 εκ να τα πεταξω σε ενα γκολφ.
Τεσπα,μην το παρατραβαμε παλι, saxofon_A310 παρε μια θετικη ψηφο απο μενα στο ζωο,και μια θετικη απ τον gay στο τουιγκο. Αν επιλεξεις το δευετερο παντως μη ζητησεις βοηθεια απ τον βασιλη.. -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Α και για να σου λυσω την απορια,κυριο μελημα μου αυτη την εποχη αν ηταν να παρω αμαξι θα ηταν η aftersale υποστηριξη.Άρα θα πάρω toyota! Capito?
ένα twingo για μένα λόγο πιο ολοκληρωμένου χαρακτήρα, μικρότερης κατανάλωσης και λιγότερα έξοδα (λόγο 1.2)
βέβαια το θέμα με την αντιπροσωπεία δεν είναι αμελητέο
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
βέβαια το θέμα με την αντιπροσωπεία δεν είναι αμελητέομα γιατι λες πραγματα που δεν στεκουν;
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
Α και για να σου λυσω την απορια,κυριο μελημα μου αυτη την εποχη αν ηταν να παρω αμαξι θα ηταν η aftersale υποστηριξη.Άρα θα πάρω toyota! Capito?
ένα twingo για μένα λόγο πιο ολοκληρωμένου χαρακτήρα, μικρότερης κατανάλωσης και λιγότερα έξοδα (λόγο 1.2)
Αυτα κυριως. Ο χαρακτηρας απο το Panda δεν απουσιαζει σε καμμια περιπτωση. (Απο οσα εχω διαβασει. Θα ακολουθησει συντομα (?) TD... )
-
Ποιο θέμα με την αντιπροσωπεία βρε παιδιά; Το καρκίνωμα που λεγόταν MAVA έφυγε από τη μέση. Η νέα εταιρία έχει αρχίσει εδώ και λίγους μήνες να αναδιοργανώνει όλο το δίκτυο και τις λειτουργίες από την αρχή (και ίσως και καλύτερα που έγινε έτσι). Ποιο ακριβώς θέμα 'αντιπροσώπευσης' σας προβληματίζει;
Κόστος service και ανταλλακτικών, ούτε η μια εταιρία διακρίνεται για τις τιμές της, ούτε η άλλη.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ποιο θέμα με την αντιπροσωπεία βρε παιδιά; Το καρκίνωμα που λεγόταν MAVA έφυγε από τη μέση. Η νέα εταιρία έχει αρχίσει εδώ και λίγους μήνες να αναδιοργανώνει όλο το δίκτυο και τις λειτουργίες από την αρχή (και ίσως και καλύτερα που έγινε έτσι). Ποιο ακριβώς θέμα 'αντιπροσώπευσης' σας προβληματίζει;Κόστος service και ανταλλακτικών, ούτε η μια εταιρία διακρίνεται για τις τιμές της, ούτε η άλλη.
Υπαρχει μια συγχυση ρε Vasgti... Θεματα εγγυησης, τιμολογιακα, παραδοσης κτλ...
Αλλα ας μεινουμε στη συγκριση των αυτοκινητων πρωτιστως.
-
Για αρχή, οδήγησέ τα και τα 2 ώστε να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το καθένα, και να δεις ποιο είναι πιο κοντά στα γούστα σου.
-
Θεωρητικα και τα δυο ειναι του γουστου μου. Θα τα οδηγησω βεβαια, αλλα και η θεωρια βοηθαει καμμια φορα...
Το 1,5kgm ροπης επιπλεον του Twingo και μαλιστα αποδιδομενο σε 1250σαλ νωριτερα τι σας λεει?
Το μεγαλυτερο μεταξονιο (αλλα και βαρος) του Twingo εχουν νοημα να τα λαβει κανεις υποψιν του?
-
+1 στο Twingo!
Και μόνο τα λιγότερα έξοδα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα είναι στα (+) αυτή τη στιγμή! Εχω ανάλυσει και αλλού παλιότερα μεταξύ Panda και Τwingo! Ρίξε μια ματιά στο τοπικ Twingo vs I10! Οσο για τα σπορ καθίσματα πήγαινε από μια έκθεση να τα δεις! Τετοια καθίσματα δεν φοράνε αυτοκίνητα πολλών ανώτερων κατηγοριών επάνω τους!
Οσο για την αντιπροσώπευση τι κακό υπάρχει? Η κακή MAVA έκλεισε και το νερό έχει μπει στο αυλάκι...
-
Τι λένε κάποιοι δημοσιογράφοι:
[list:3l3aoti0]autobild.gr > Fiat Panda 100: Μικρό αλλά ζόρικο
autobild.gr > Renault Twingo GT vs Fiat Panda 100: Pocket rockets!
youtube > Fifth Gear- Renault Twingo GT Vs. Fiat Panda 100HP[/list:u:3l3aoti0]Εν ολίγοις:
ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ 4tforum.gr > Νεανικές ανησυχίες στα 16.000€Eίμαι μελλοντικός κάτοχος του, αλλά, ακόμα και να μην ήμουν (check older posts), θα σου πω γιατί προτίμησα το 100.
[list=1:3l3aoti0][:3l3aoti0]Έχει 5 πόρτες - δε θα έπαιρνα για καθημερινό αυτοκίνητο τρίπορτο με τίποτα. Αυτός ήταν ο λόγος που ούτε καν πήγα να δω/οδηγήσω το Twingo.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]ΔΕΝ είναι turbo. (υπόψιν οδηγώ και το TSi 170 για να μην νομίσεις ότι έχω καμία προκατάληψη έναντι των turbo, τουναντίων)... Μπορεί να αποδίδει τη ροπή πάρα πολύ ψηλά (και την ιπποδύναμη μαζί) αλλά είναι στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου καθώς -- υποτίθεται ότι -- είναι ζωηρό, με την έννοια της ατμόσφαιρας...[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Έχει δισκόφρενα γύρω-γύρω.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Έχει 6+1 ταχύτητες και αυτό είναι κάτι που μου άρεσε πολύ όταν το οδήγησα.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Μου άρεσε η θέση του λεβιέ ταχυτήτων.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Μου άρεσε αυτό το κουμπάκι Sport που έχει.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Μου άρεσε το τριάκτινο τιμόνι.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Μου άρεσαν τα καθίσματα και γενικότερα οι χώροι.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Μου άρεσε η σύντομη οδηγική εμπειρία που είχα μαζί του.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Έχει ESP ως έξτρα (και το παρήγγειλα)[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Πιστεύω ότι η αντιπροσωπεία θα με καλύψει σε ανταλλακτικά/service χωρίς ταλαιπωρίες.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Το έχω δει να γυρνάει γρήγορα στα μέγαρα τον Απρ/2007 και μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο ωραία πήγαινε. Προφανώς σε ενδιαφέρει το πως πηγαίνει στο δρόμο αυτό που θα αγοράσεις αλλιώς θα είχες και άλλα στις προτιμήσεις σου.[/3l3aoti0]
[:3l3aoti0]Είναι τσιμπημένο σε τιμή αλλά έχει κάποια στοιχεία εξοπλισμού που εν μέρει το δικαιολογούν.[/3l3aoti0][/list3l3aoti0]EDIT: οπς! Fiat Panda 100 ή Renault Twingo Gt
_
-
Ευχαριστω για την απαντηση σου!
To οτι to Twingo δεν εχει 5 πορτες δε με πολυαπασχολει.
Ο turbo κινητηρας του Twingo δεν το κανει πιο... ευελικτο στην πολη?
Βρισκω πολυ θετικο στο Panda τα 4 δισκοφρενα και το 6αρι κιβωτιο...
Τα καθισματα στο Panda σε κρατανε στη θεση σου, η βαζεις 'κοντρα' με το ποδι στην κολωνα?
Αν χρειαστει να μπουνε 4 ατομα στο Panda, βολευονται καπως...ανεκτα?(Η επεκταση εγγυησης στο Panda ισχυει ακομα και χρεωνεται 350€+ ? )
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
EDIT: οπς! Fiat Panda 100 ή Renault Twingo Gt
_
Ρε γμτ... Εψαξα στο φορουμ πριν ανοιξω το τοπικ (με την αναζητηση) γιατι κατι θυμομουν αλλα δεν βρηκε τιποτα...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ευχαριστω για την απαντηση σου!Τίποτα ρε συ...
To οτι to Twingo δεν εχει 5 πορτες δε με πολυαπασχολει.
Ok...
Ο turbo κινητηρας του Twingo δεν το κανει πιο... ευελικτο στην πολη?
Σίγουρα το κάνει...
Βρισκω πολυ θετικο στο Panda τα 4 δισκοφρενα και το 6αρι κιβωτιο...
Ήταν σημαντικό το ότι τα είχε αυτά... Για παράδειγμα αν είχε πίσω ταμπούρα δεν θα το έπαιρνα, θα πήγαινα σε μεγαλύτερη κατηγορία...
Τα καθισματα στο Panda σε κρατανε στη θεση σου, η βαζεις 'κοντρα' με το ποδι στην κολωνα?
Αυτό που μπορώ να πω (μάλλον αυτό που θυμάμαι), είναι ότι αισθανόμουν άνετα. Βέβαια μία επίσκεψη θα σε βοηθήσει να δεις πως θα βολεύεσαι (και στα δύο).
Αν χρειαστει να μπουνε 4 ατομα στο Panda, βολευονται καπως...ανεκτα?
Οι πίσω χώροι ήταν μία ευχάριστη έκπληξη για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου. Νομίζω ότι 4 άτομα λογικών διαστάσεων δε θα έχουν πρόβλημα.
Αυτό που θα πρέπει να σε απασχολεί είναι η άνεση της ανάρτησης, αλλά μόνο αν το οδηγήσεις θα αποφασίσεις αν σε βολεύει.(Η επεκταση εγγυησης στο Panda ισχυει ακομα και χρεωνεται 350€+ ? )
Περιμένω ακόμα απάντηση...
Ξέχασα να σου πω ότι η Fiat δίνει 2 χρόνια οδική βοήθεια (αν θυμάμαι καλά), και ότι παίρνει ένα αυτοκίνητο του 1977 για 1.300 ευρώ ως απόσυρση...
_
-
Το GT δεν έχει 4 δισκόφρενα; Αν το ξέρει κάποιος σίγουρα ας μου λύσει την απορία...
Πάντως και το 5αρι κιβώτιο που έχει το TCE -αν είναι ίδιο με του Clio που νομίζω είναι ίδιο- είναι πολύ γρήγορο και έχει τέλεια κλιμάκωση με βάση την απόδοση του κινητήρα. Ισως να του ταιριάζει και καλύτερα από 6αρι!
Τα καθίσματα που φέρει το Twingo στις εκδόσεις dynamic και gt είναι ημιbucket και πέραν του ότι είναι πολύ όμορφα αισθητικά έχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη και κρατάνε πολύ καλά το σώμα των επιβατών. Το Panda 100 αν έχει τα ίδια με τα απλά απλώς δεν συγκρίνονται.
Ως προς την οδική βοήθεια τα Renault έχουν 3 χρόνια. Εγγύηση το Twingo 2 χρόνια για μηχανικά μέρη.
Πάντως το καλύτερο είναι να τα οδηγήσεις και τα 2 μόνο σου για να βγάλεις τα συμπερασματά σου!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το GT δεν έχει 4 δισκόφρενα; Αν το ξέρει κάποιος σίγουρα ας μου λύσει την απορία...Eλα ντε... H ιστοσελιδα δεν αναφερει τιποτα....
Πάντως και το 5αρι κιβώτιο που έχει το TCE -αν είναι ίδιο με του Clio που νομίζω είναι ίδιο- είναι πολύ γρήγορο και έχει τέλεια κλιμάκωση με βάση την απόδοση του κινητήρα. Ισως να του ταιριάζει και καλύτερα από 6αρι!
Μακαρι. Αυτο θα φανει σε πιθανο TD
Τα καθίσματα που φέρει το Twingo στις εκδόσεις dynamic και gt είναι ημιbucket και πέραν του ότι είναι πολύ όμορφα αισθητικά έχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη και κρατάνε πολύ καλά το σώμα των επιβατών.
Πολυ καλο αυτο.
Εγγύηση το Twingo 2 χρόνια για μηχανικά μέρη.
Αυτο ειναι ενα αρνητικο, εναντι των 5 (?) του Panda...
Εσυ το εχεις οδηγησει?
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το GT δεν έχει 4 δισκόφρενα; Αν το ξέρει κάποιος σίγουρα ας μου λύσει την απορία...Το έψαξα λίγο και βρήκα αυτό ( άρα έχει δίσκους -?-
Braking
Front Discs (Diameter mm) DV - 259 X 20.6
Rear Discs (Diameter mm) T - 203 x 38
Πηγή (διάλεξε Technical Data)Αντίστοιχα το 100 έχει:
ΦΡΕΝΑ (με ΑBS) - Δ (δίσκος) - Τ (Ταμπούρα)
Εμπρός : Διάμετρος mm Δ257
Πίσω: Διάμετρος mm Δ240
ΠηγήΠάντως και το 5αρι κιβώτιο που έχει το TCE -αν είναι ίδιο με του Clio που νομίζω είναι ίδιο- είναι πολύ γρήγορο και έχει τέλεια κλιμάκωση με βάση την απόδοση του κινητήρα. Ισως να του ταιριάζει και καλύτερα από 6αρι!
Τα καθίσματα που φέρει το Twingo στις εκδόσεις dynamic και gt είναι ημιbucket και πέραν του ότι είναι πολύ όμορφα αισθητικά έχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη και κρατάνε πολύ καλά το σώμα των επιβατών. Το Panda 100 αν έχει τα ίδια με τα απλά απλώς δεν συγκρίνονται.
Ως προς την οδική βοήθεια τα Renault έχουν 3 χρόνια. Εγγύηση το Twingo 2 χρόνια για μηχανικά μέρη.
Τα καθίσματα αν γνωρίζω καλά δεν είναι όπως στα απλά Panda, σίγουρα όμως δεν μπορώ να πω αν είναι καλύτερα/χειρότερα από αυτά του Twingo...
Πάντως το καλύτερο είναι να τα οδηγήσεις και τα 2 μόνο σου για να βγάλεις τα συμπερασματά σου!
Αυτό πρέπει να κάνει φυσικά...
_
-
Eχει ταμπουρα τελικα...
-
-
Κριμα.Αρα 100αρι. -----> Lock.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Κριμα.Αρα 100αρι. -----> Lock._
Fiat Panda 100 ή Renault Twingo Gt