-
1/11/2007 17:13
Στις πρώτες εικόνες της επόμενης γενιάς του γερμανικού SUV αποτυπώνονται οι επιρροές που έχει δεχθεί από το μικρότερο Tiguan. Καθοριστικό ρόλο στην κατανάλωση καυσίμου και στην οδική του συμπεριφορά αναμένεται να παίξει το -συγκριτικά- χαμηλότερο βάρος του
Πηγή: Auto Express
Πιο άγριο, πιο αποδοτικό και πιο 'πράσινο' ισχυρίζεται η VW ότι θα είναι το νέο Touareg. Όπως απεικονίζεται στις φωτογραφίες, το μεγάλο SUV έχει αποκτήσει ένα πιο επιθετικό σχήμα. Ωστόσο θα είναι πιο ελαφρύ και πιο οικονομικό σε σχέση με το σημερινό μοντέλο ενώ υπάρχουν σχέδια και για την παραγωγή μιας υβριδικής έκδοσης.
Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το 2010 και θα αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό των BMW X5 και Mercedes-Benz M-Class αλλά και το 'συγγενές' Q7. Για τον λόγο αυτό οι σχεδιαστές έδωσαν στο Touareg έναν μοντέρνο σχεδιασμό, ο οποίος έχει επηρεαστεί από το μικρότερο Tiguan.
Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που 'εισχωρούν' στα φτερά και ο προφυλακτήρας που είναι ενιαίος σε όλη την μάσκα, ενώ στο κάτω μέρος υπάρχει το κλασικό προστατευτικό για το αμάξωμα. Το πίσω μέρος υιοθετεί ένα ιδιόμορφο 'σπάσιμο' στην κολόνα, ενώ η διαιρούμενη πίσω πόρτα επιτρέπει το ανεξάρτητο άνοιγμα του πίσω κρυστάλλου για μεγαλύτερη πρακτικότητα.
Στο εσωτερικό οι χώροι για τους επιβάτες θα είναι καλύτεροι, χάρη στο κατά 5 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, ενώ για να γίνει πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τους αντιπάλους του, το νέο Touareg θα διαθέτει αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής.
Για την βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, οι μηχανικοί της VW θα προχωρήσουν στην εκταταμένη χρήση αλουμινίου σε διάφορα τμήματα του αμαξώματος, ώστε να μειώσουν το βάρος του γερμανικού SUV κατά... 300 κιλά!
Κάτω από το καπό θα βρίσκονται γνώριμοι κινητήρες με κάποιες διαφοροποιήσεις. Έτσι η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με V6 κινητήρα 3,2 λίτρων που θα αποδίδει 280 ίππους, ενώ η μεγαλύτερη βενζινοκίνητη έκδοση θα εφοδιάζεται με V8 4,2 λίτρων και ισχύ 345 ίππων. Για τους φίλους των μοτέρ diesel, θα υπάρχουν τρεις επιλογές, μία 2,7 λίτρων, μία 3,0 λίτρων και μία V8 4,0 λίτρων, προερχόμενη από την Audi που θα αντικαταστήσει τον θηριώδη V10 των 5,0 λίτρων. Όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο Tiptronic.
Ωστόσο, όσοι επιθυμούν ακόμα καλύτερη οικονομία καυσίμου θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2012 όταν και θα παρουσιαστεί η υβριδική έκδοση. Αυτή θα συνδυάζει τον V6 βενζινοκινητήρα των 3,2 λίτρων με ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ, εξασφαλίζοντας έτσι επιδόσεις και οικονομία. Θεωρείστε επίσης βέβαιο ότι το νέο Touareg θα διαθέτει σύστημα αυτόματης εκκίνησης-παύσης του κινητήρα αλλά και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=52350
-
1/11/2007 17:13
Στις πρώτες εικόνες της επόμενης γενιάς του γερμανικού SUV αποτυπώνονται οι επιρροές που έχει δεχθεί από το μικρότερο Tiguan. Καθοριστικό ρόλο στην κατανάλωση καυσίμου και στην οδική του συμπεριφορά αναμένεται να παίξει το -συγκριτικά- χαμηλότερο βάρος του
Πηγή: Auto Express
Πιο άγριο, πιο αποδοτικό και πιο 'πράσινο' ισχυρίζεται η VW ότι θα είναι το νέο Touareg. Όπως απεικονίζεται στις φωτογραφίες, το μεγάλο SUV έχει αποκτήσει ένα πιο επιθετικό σχήμα. Ωστόσο θα είναι πιο ελαφρύ και πιο οικονομικό σε σχέση με το σημερινό μοντέλο ενώ υπάρχουν σχέδια και για την παραγωγή μιας υβριδικής έκδοσης.
Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το 2010 και θα αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό των BMW X5 και Mercedes-Benz M-Class αλλά και το 'συγγενές' Q7. Για τον λόγο αυτό οι σχεδιαστές έδωσαν στο Touareg έναν μοντέρνο σχεδιασμό, ο οποίος έχει επηρεαστεί από το μικρότερο Tiguan.
Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που 'εισχωρούν' στα φτερά και ο προφυλακτήρας που είναι ενιαίος σε όλη την μάσκα, ενώ στο κάτω μέρος υπάρχει το κλασικό προστατευτικό για το αμάξωμα. Το πίσω μέρος υιοθετεί ένα ιδιόμορφο 'σπάσιμο' στην κολόνα, ενώ η διαιρούμενη πίσω πόρτα επιτρέπει το ανεξάρτητο άνοιγμα του πίσω κρυστάλλου για μεγαλύτερη πρακτικότητα.
Στο εσωτερικό οι χώροι για τους επιβάτες θα είναι καλύτεροι, χάρη στο κατά 5 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, ενώ για να γίνει πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τους αντιπάλους του, το νέο Touareg θα διαθέτει αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής.
Για την βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, οι μηχανικοί της VW θα προχωρήσουν στην εκταταμένη χρήση αλουμινίου σε διάφορα τμήματα του αμαξώματος, ώστε να μειώσουν το βάρος του γερμανικού SUV κατά... 300 κιλά!
Κάτω από το καπό θα βρίσκονται γνώριμοι κινητήρες με κάποιες διαφοροποιήσεις. Έτσι η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με V6 κινητήρα 3,2 λίτρων που θα αποδίδει 280 ίππους, ενώ η μεγαλύτερη βενζινοκίνητη έκδοση θα εφοδιάζεται με V8 4,2 λίτρων και ισχύ 345 ίππων. Για τους φίλους των μοτέρ diesel, θα υπάρχουν τρεις επιλογές, μία 2,7 λίτρων, μία 3,0 λίτρων και μία V8 4,0 λίτρων, προερχόμενη από την Audi που θα αντικαταστήσει τον θηριώδη V10 των 5,0 λίτρων. Όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο Tiptronic.
Ωστόσο, όσοι επιθυμούν ακόμα καλύτερη οικονομία καυσίμου θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2012 όταν και θα παρουσιαστεί η υβριδική έκδοση. Αυτή θα συνδυάζει τον V6 βενζινοκινητήρα των 3,2 λίτρων με ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ, εξασφαλίζοντας έτσι επιδόσεις και οικονομία. Θεωρείστε επίσης βέβαιο ότι το νέο Touareg θα διαθέτει σύστημα αυτόματης εκκίνησης-παύσης του κινητήρα αλλά και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=52350
-
1/11/2007 17:13
Στις πρώτες εικόνες της επόμενης γενιάς του γερμανικού SUV αποτυπώνονται οι επιρροές που έχει δεχθεί από το μικρότερο Tiguan. Καθοριστικό ρόλο στην κατανάλωση καυσίμου και στην οδική του συμπεριφορά αναμένεται να παίξει το -συγκριτικά- χαμηλότερο βάρος του
Πηγή: Auto Express
Πιο άγριο, πιο αποδοτικό και πιο 'πράσινο' ισχυρίζεται η VW ότι θα είναι το νέο Touareg. Όπως απεικονίζεται στις φωτογραφίες, το μεγάλο SUV έχει αποκτήσει ένα πιο επιθετικό σχήμα. Ωστόσο θα είναι πιο ελαφρύ και πιο οικονομικό σε σχέση με το σημερινό μοντέλο ενώ υπάρχουν σχέδια και για την παραγωγή μιας υβριδικής έκδοσης.
Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το 2010 και θα αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό των BMW X5 και Mercedes-Benz M-Class αλλά και το 'συγγενές' Q7. Για τον λόγο αυτό οι σχεδιαστές έδωσαν στο Touareg έναν μοντέρνο σχεδιασμό, ο οποίος έχει επηρεαστεί από το μικρότερο Tiguan.
Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που 'εισχωρούν' στα φτερά και ο προφυλακτήρας που είναι ενιαίος σε όλη την μάσκα, ενώ στο κάτω μέρος υπάρχει το κλασικό προστατευτικό για το αμάξωμα. Το πίσω μέρος υιοθετεί ένα ιδιόμορφο 'σπάσιμο' στην κολόνα, ενώ η διαιρούμενη πίσω πόρτα επιτρέπει το ανεξάρτητο άνοιγμα του πίσω κρυστάλλου για μεγαλύτερη πρακτικότητα.
Στο εσωτερικό οι χώροι για τους επιβάτες θα είναι καλύτεροι, χάρη στο κατά 5 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, ενώ για να γίνει πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τους αντιπάλους του, το νέο Touareg θα διαθέτει αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής.
Για την βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, οι μηχανικοί της VW θα προχωρήσουν στην εκταταμένη χρήση αλουμινίου σε διάφορα τμήματα του αμαξώματος, ώστε να μειώσουν το βάρος του γερμανικού SUV κατά... 300 κιλά!
Κάτω από το καπό θα βρίσκονται γνώριμοι κινητήρες με κάποιες διαφοροποιήσεις. Έτσι η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με V6 κινητήρα 3,2 λίτρων που θα αποδίδει 280 ίππους, ενώ η μεγαλύτερη βενζινοκίνητη έκδοση θα εφοδιάζεται με V8 4,2 λίτρων και ισχύ 345 ίππων. Για τους φίλους των μοτέρ diesel, θα υπάρχουν τρεις επιλογές, μία 2,7 λίτρων, μία 3,0 λίτρων και μία V8 4,0 λίτρων, προερχόμενη από την Audi που θα αντικαταστήσει τον θηριώδη V10 των 5,0 λίτρων. Όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο Tiptronic.
Ωστόσο, όσοι επιθυμούν ακόμα καλύτερη οικονομία καυσίμου θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2012 όταν και θα παρουσιαστεί η υβριδική έκδοση. Αυτή θα συνδυάζει τον V6 βενζινοκινητήρα των 3,2 λίτρων με ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ, εξασφαλίζοντας έτσι επιδόσεις και οικονομία. Θεωρείστε επίσης βέβαιο ότι το νέο Touareg θα διαθέτει σύστημα αυτόματης εκκίνησης-παύσης του κινητήρα αλλά και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=52350
-
tiptronic και όχι S-tronic?
Αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα... -
Υπάρχει κανενα νέο για το νέο Touareg....???
-
(... 4 μήνες αργότερα ...)
Next Generation VW Touareg Mule Spied
'The next-generation Volkswagen Touareg is due towards the end of 2010'
http://www.worldcarfans.com/9090506.001/next-generation-vw-touareg-mule-spied -
Next VW Touareg Spy Shots (;)
Αφου αλλαζουν που αλλαζουν τη μασκα ,καντε κ καμια αλλαγη στο πισω μερος,τα ιδια φαναρια θα φαινονται το 2011 αν τοτε βγει ηδη ξεπερασμενα.
-
να χαλασουν τζαμπα λεφτα μωρε ... τωρα που μπαινουν κ στο γκολφ αυτα , τωρα θα τ αλλαξουν; δεν ειναι καιροι για εξοδα...θελει πολυ θρασος για να λες οτι ειναι το NEO Τοuareg...
-
ούτε καν που το κάλυψαν οι γερμαναράδες στα @@ τους
Αλλα τώρα που το σκέφτομαι καλά κάνουν, έτσι και αλλιώς facelift είναι
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
... έτσι και αλλιώς facelift είναιΤα άρθρα αναφέρουν για Touareg 'επόμενης γενιάς' ... αλλά για την Vag 'facelift' ή 'next generation' συνώνυμες έννοιες είναι!
-
ρε δεν μπορει να μην κανουν ουτε μια αλλαγη στα πισω φαναρια
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ρε δεν μπορει να μην κανουν ουτε μια αλλαγη στα πισω φαναριαΒάζοντας και στο Golf παρόμοια φώτα, στόκαραν πολλά. Δεν μπορούν τώρα να τα αλλάξουν.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... έτσι και αλλιώς facelift είναι
Τα άρθρα αναφέρουν για Touareg 'επόμενης γενιάς' ... αλλά για την Vag 'facelift' ή 'next generation' συνώνυμες έννοιες είναι!
cosneo το ξέρω ότι είναι next generation αλλα
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Next VW Touareg Spy Shots (;)
Αφου αλλαζουν που αλλαζουν τη μασκα ,καντε κ καμια αλλαγη στο πισω μερος,τα ιδια φαναρια θα φαινονται το 2011 αν τοτε βγει ηδη ξεπερασμενα.Μήπως καλύτερα να λέμε πόσο καλή και εμπνευσμένη είναι η αλλαγή? Ο οδηγός δέρνει!
http://www.secretnewcars.com/SpyShots/VW_testdriver_attacked_our_photographer -
ελα το κωλοπαιδο Γιατι χαλαστηκε ? αφου κυκλοφορει χωρις καμουφλαζ .... ο φωτογραφος φταιει ? και στην τελικη σιγα τις αλλαγες που εχει το facelift απο το παλιο Touareg και δεν θελουν να τις δουμε ακομα
-
πάντως διάβασα ένα άλλο άρθρο στο site και έλεγε ότι είναι κάτι σαν semi-mule
http://www.secretnewcars.com/SpyShots/U ... reg_caught!
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ελα το κωλοπαιδο Γιατι χαλαστηκε ? αφου κυκλοφορει χωρις καμουφλαζ .... ο φωτογραφος φταιει ? και στην τελικη σιγα τις αλλαγες που εχει το facelift απο το παλιο Touareg και δεν θελουν να τις δουμε ακομα*'and thrown back into his own car.' *
μμμ... Ο φωτογράφος ήταν Opelάκιας....
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
*'and thrown back into his own car.' *
μμμ... Ο φωτογράφος ήταν Opelάκιας....
δεν το πιασα τι ενοεις
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
*'and thrown back into his own car.' *
μμμ... Ο φωτογράφος ήταν Opelάκιας....
δεν το πιασα τι ενοεις
Πάει καμαρωτός-καμαρωτος ο οδηγός με το mashai,εεε συγνώμη Touareg του,βλέπει ένα Αστρα παρκαρισμένο κ έναν να έρχεται με φωτογραφική μηχανη... Αυτό ήταν... κατέβηκαν δυο σχέσεις στο Dsg του,στρίγγλησε ο κομπρέσσορας του, φούσκωσε το τουρμπο του,άναψε η 5βάλβιδη κεφαλή του κ την πλήρωσε η καημένη η Nikon!!! Καταγγέλω το VAG γ τραμπουκισμο!!!!!
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
*'and thrown back into his own car.' *
μμμ... Ο φωτογράφος ήταν Opelάκιας....
δεν το πιασα τι ενοεις
Πάει καμαρωτός-καμαρωτος ο οδηγός με το mashai,εεε συγνώμη Touareg του,βλέπει ένα Αστρα παρκαρισμένο κ έναν να έρχεται με φωτογραφική μηχανη... Αυτό ήταν... κατέβηκαν δυο σχέσεις στο Dsg του,στρίγγλησε ο κομπρέσσορας του, φούσκωσε το τουρμπο του,άναψε η 5βάλβιδη κεφαλή του κ την πλήρωσε η καημένη η Nikon!!! Καταγγέλω το VAG γ τραμπουκισμο!!!!!
Νέο VW Touareg....!!!