-
Εγω θα το τρωω ολο μου το φαγητο παντως...
-
Tελικώς τόσες μέρες συζητάμε γι' αυτό:
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=6079
SUV πόλης: η νέα μόδα ...
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
Tελικώς τόσες μέρες συζητάμε γι' αυτό:http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=6079
SUV πόλης: η νέα μόδα ...
Και η επόμενη θα είναι ... 'SUV πολης Speedster' ?
Απο το http://www.worldcarfans.com/9071031.023/scion-xd-dalek-at-sema -
-
Α ρε Τογιότα....ετοιμάζεις πάλι το θαύμα σου........
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
:yikes:Και η αμέσως επόμενη θα είναι ... 'SportSUV kangaroo πόλης'
(http://allcarsreview.com/2007/11/02/sema-scion-xd-widebody-by-five-axis-design/)
-
tha gam......i toyota oloys!!!!!
-
όσο γινόμαστε καταναλωτικά αντίγραφα των αμερικανών, τόσο θα τρώμε στη μάπα τις μαλακίες από ηπα και τα σουβοειδή από Ιαπωνία...
Εμείς φαίμε που πείσαμε τις γυναίκες και τις μανάδες μας να πάρουν δίπλωμα, για να γλιτώνουμε τις αγγαρείες!
Όλα γίναν...unisex!!
-
απαίσιο...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στην Ιαπωνία ήδη κυκλοφορεί ως Toyota IST και στην Αμερική ως Scion XDΝαι, αλλά όχι σαν SUV όπως θα το πλασάρει εδώ, αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος
Εν τω μεταξύ η Toyota το δοκίμαζε ανενόχλητη όπως ακριβώς θα το έβγαζε στην αγορά και όλοι τόσους μήνες νομίζαμε ότι χρησιμοποιεί το XD σαν μουλάρι
@νδρέας
-
Ο χρήστης dem έγραψε:
tha gam......i toyota oloys!!!!!Καλύτερα να πάμε τοίχο τοίχο λοιπόν...
Μ'αυτό το πράγμα με ποιους ακριβώς θα συνουσιασθεί η αγαπητή Toyota; Μήπως με το Tiguan που είναι μερικές χιλιάδες φορές καλύτερο;
Ακόμη και το Tuscon πχ δείχνει πανέμορφο δίπλα σ'αυτό το ανουσιούργημα που βγαίνει άρπα-κόλλα μπας και σώσει τίποτε από την παρτίδα στην Ευρώπη, μιας και το Rav θα τα βρεί πολύ ζόρικα με τα small-SUV που μπαίνουν σιγά σιγά στο παιχνίδι...Μην ανησυχείτε πάντως, θα έχει 6 χρόνια εγγύηση και το μοναδικό after sales της Toyota. Τα υπόλοιπα είναι περιττά. Ούτως ή άλλως αγοράζουμε αυτοκίνητο να μην χαλάει, όχι για να το οδηγήσουμε κιόλας.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
tha gam......i toyota oloys!!!!!
Καλύτερα να πάμε τοίχο τοίχο λοιπόν...
Μ'αυτό το πράγμα με ποιους ακριβώς θα συνουσιασθεί η αγαπητή Toyota;Κακάσχημο είναι το άτιμο...
-
Περίμενα κάτι καλύτερο απο την ΤΟΥΟΤΑ
-
Γιατί περιμένατε κάτι καλύτερο από την ΤΟΥΟΤΑ;Εμείς ψιλοωριμάσαμε αυτοκινητιστικά (δηλαδή είμαστε χορτάτοι Δυτικοί,πως να το κάνουμε τώρα!) και μας ξινίζουν όλα!
Σκεφτείτε όμως την αχανή,Ρώσικη αγορά που μόλις βγήκε από τη φτώχεια και ο λαός λέει ''ΤΟΥΟΤΑ και ξερό ψωμί''.Εσείς τί λέτε;Γνωρίζει ο μέσος Ρώσος τη Scion?
Ή μήπως ενδιαφέρεται η ΤΟΥΟΤΑ EUROPE για τον ψαγμένο Έλληνα ''φορουμά'';
Παίζει και κάτι ακόμη:Εσείς πώς θα χτυπούσατε το Qashqai από άποψη κόστους;
Δεν γράφω για το Terios γιατί απλά είναι ATV. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Καλύτερα να πάμε τοίχο τοίχο λοιπόν...
Μ'αυτό το πράγμα με ποιους ακριβώς θα συνουσιασθεί η αγαπητή Toyota; Μήπως με το Tiguan που είναι μερικές χιλιάδες φορές καλύτερο;
Ακόμη και το Tuscon πχ δείχνει πανέμορφο δίπλα σ'αυτό το ανουσιούργημα που βγαίνει άρπα-κόλλα μπας και σώσει τίποτε από την παρτίδα στην Ευρώπη, μιας και το Rav θα τα βρεί πολύ ζόρικα με τα small-SUV που μπαίνουν σιγά σιγά στο παιχνίδι...Μην ανησυχείτε πάντως, θα έχει 6 χρόνια εγγύηση και το μοναδικό after sales της Toyota. Τα υπόλοιπα είναι περιττά. Ούτως ή άλλως αγοράζουμε αυτοκίνητο να μην χαλάει, όχι για να το οδηγήσουμε κιόλας.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη που ο diesel δεν είναι απαγορευμένος καρπός πιστεύεις ότι το Tiguan θα έχει τόσο μεγάλη αποδοχή??
Τα περί συνουσιασμού τώρα. Αν κάποιος δεν θέλει αγοράζει το RAV ή πάει στα Auris. Ο μπαξές έχει για όλους. Αντίστοιχα όπως κάνει με μαεστρία το group V.A.G. που πρακτικά πουλά το ίδιο σασί και κινητήρα με 10 διαφορετικά αμαξώματα και σε 4 διαφορετικές κατηγορίες τιμής.
Τα 6 χρόνια εγγύησης και η Toyota Hellas είναι λίρα εκατό. Σε αντίθεση με την Καρέντα που σε γδύνει κάθε 4 χρόνια με τα λουριά της μηχανής ή τον Σ που σου κάνει 1 μήνα να σου φέρει έναν καθρέπτη και μία CDέρα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Καλύτερα να πάμε τοίχο τοίχο λοιπόν...
Μ'αυτό το πράγμα με ποιους ακριβώς θα συνουσιασθεί η αγαπητή Toyota; Μήπως με το Tiguan που είναι μερικές χιλιάδες φορές καλύτερο;
Ακόμη και το Tuscon πχ δείχνει πανέμορφο δίπλα σ'αυτό το ανουσιούργημα που βγαίνει άρπα-κόλλα μπας και σώσει τίποτε από την παρτίδα στην Ευρώπη, μιας και το Rav θα τα βρεί πολύ ζόρικα με τα small-SUV που μπαίνουν σιγά σιγά στο παιχνίδι...Μην ανησυχείτε πάντως, θα έχει 6 χρόνια εγγύηση και το μοναδικό after sales της Toyota. Τα υπόλοιπα είναι περιττά. Ούτως ή άλλως αγοράζουμε αυτοκίνητο να μην χαλάει, όχι για να το οδηγήσουμε κιόλας.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη που ο diesel δεν είναι απαγορευμένος καρπός πιστεύεις ότι το Tiguan θα έχει τόσο μεγάλη αποδοχή??
Τα περί συνουσιασμού τώρα. Αν κάποιος δεν θέλει αγοράζει το RAV ή πάει στα Auris. Ο μπαξές έχει για όλους. Αντίστοιχα όπως κάνει με μαεστρία το group V.A.G. που πρακτικά πουλά το ίδιο σασί και κινητήρα με 10 διαφορετικά αμαξώματα και σε 4 διαφορετικές κατηγορίες τιμής.
Τα 6 χρόνια εγγύησης και η Toyota Hellas είναι λίρα εκατό. Σε αντίθεση με την Καρέντα που σε γδύνει κάθε 4 χρόνια με τα λουριά της μηχανής ή τον Σ που σου κάνει 1 μήνα να σου φέρει έναν καθρέπτη και μία CDέρα.
Μα αγαπητέ μου δόκτωρα, είμαι ο τελευταίος που θ'αρνηθεί την καταπληκτική ελληνική αντιπροσωπεία, έχεις πραγματικά το κεφάλι σου ήσυχο για 6 χρόνια κι αυτό είναι αδιαμφισβήτητο!
Απλά , περιμένεις από την Νο.1 εταιρεία στον κόσμο και καλό προϊόν συν τοις άλλοις, έτσι δεν είναι; Εχει κάποιο κορυφαίο προϊόν σήμερα η Toyota, πέραν του Prius (που παίζει σε δική του κατηγορία) και του καταπληκτικού Land Cruiser (που αφορά λίγους);
Και μιλώ για πανευρωπαϊκά τώρα! Μην ξεχνάς πως στην Ευρώπη τα Toyota είναι αρκετά φθηνότερα από την Ελλάδα, έχοντας 3 χρόνια εγγύηση βέβαια.
Παρόλα αυτά, ακόμη απέχουν από την κορυφή (ίσως γιατί υπάρχει μπόλικος τοπικισμός και εθνικισμός φυσικά...) και στις πωλήσεις.
Κι αν θες την γνώμη μου, ναι πιστεύω πως και στην Ευρώπη το Tiguan θα μοσχοπουλήσει σε σχέση με το Rav, γιατί και πιο μοντέρνο είναι και καλύτερη τετρακίνηση έχει και η ανάρτησή του δεν θα κοπανάει όπως του Rav (γνωρίζω πως έγιναν βελτιώσεις, αλλά το θέμα ακόμη είναι υπαρκτό και είναι και φυσιολογικό , λόγω ημιάκαμπτου...).
Εξάλλου και στην Ευρώπη, ένα τουλάχιστον 40% αγοράζει βενζίνη... Ε κι αυτό το ποσοστό θα κοιτάξει πως το Tiguan είναι καλύτερο συνολικά (με εξαίρεση το μικρό χώρο αποσκευών).
Τώρα, θα μου πεις, κοντός ψαλμός αλληλούια, και θα 'χεις δίκιο! -
http://www.auto-motor-und-sport.de/foto ... _13999.hbs
-
Είναι χαμηλό για τετρακίνητο (στο μάτι τουλάχιστον έτσι φαίνεται) ... Απο πίσω διακρίνονται άξονες, εξάτμιση κλπ στο ύψος του Yaris ...
Yπάρχουν λεπτομέρειες, κυβικά κλπ?
-
σχεδιαστικα ειναι σαν υπερηψωμενο περιπτερο..
και επειδη μιλαμε για τογιοτα δεν μπορω να φανταστω την διαφορα στην τιμη με το ''μεγαλο'' ραβ4 ωστε να αποφευχθει το φαινομενο του κανιβαλισμου... -
Το ιαπωνικό είναι 1,5 και 1,8, δικίνητο ή τετρακίνητο.
http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6344&Itemid=61
Και κάπου είδα για μήκος 4,20m...
Toyota Urban Cruiser