-
Πραγματικά το νέο 'αποκλειστικό' άρθρο του autoτριτη και η 'τεκμηριωμένη λύση του προβλήματος' που παραθέτει τόσο εύκολα είναι ό,τι πιο παιδικό έχω διαβάσει από ανθρώπους που θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι . . .
Όσο δίκιο και αν έχουν (ΑΝ έχουν) το χάνουν εντελώς με το τρόπο που το χειρίζονται...
-
Εγώ πάντως έστειλα ένα μέιλ για αρχή σχετικά με την φωτογραφία αυτή. Για να δούμε, θα απαντήσουν;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Προ ολίγου παρατηρώ παρκαρισμένο καινούργιο Lancia Y και το μάτι μου πέφτει στις μπροστινές δισκόπλακες...Παρατήρησε και κάνα άλλο αμάξι, κι άμα δεις κάτι διαφορετικό πες μου!
Οι δισκόπλακες ΔΕΝ φτιάχνονται από την FIAT ούτε την VW , ούτε την Toyota... Επομένως, ΑΝ σκουριάζουν, σκουριάζουν για διαφορετικούς λόγους , που δεν αφορούν τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου...
Ουσιαστικά, είναι το υλικό, που τις κάνει ιδιαίτερα επιρρεπείς στην σκουριά... Αλλά δεν έχει καμία επίδραση στο φρενάρισμα. Τα πράγματα είναι χειρότερα αν οι δρόμοι έχουν αλάτι προφανώς... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ πάντως έστειλα ένα μέιλ για αρχή σχετικά με την φωτογραφία αυτή. Για να δούμε, θα απαντήσουν;Και θα σου απαντήσουν όπως μου είχαν απαντήσει κάποιοι άλλοι όταν είχα στείλει παλιότερα mail σε site αυτοκινήτου για ένα ρεπορτάζ-αφιέρωμα που έλεγε οτι το κλασσικό Μίνι ήταν πισωμήχανο.
'Αγαπητέ κύριε
το αφιέρωμα το οποίο αναφέρεσθε έχει δημοσιευθεί εδώ και δύο περίπου χρόνια. Πρέπει να σας πληροφορήσουμε πως εκτός από ενημερωτικό είναι και διαφημιστικό και πως τα κείμενά του όχι μόνο ελέγχθηκαν εξονυχιστικά από την αντιπροσωπεία της BMW στην Ελλάδα αλλά άνθρωποί της είχαν έντονη δραστηριότητα στην γραφή τους.'Κοινώς... Στ' @@ τους...
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Να απαντήσει η Fiat και η κάθε εταιρία που μπορεί να βρεθεί σε ένα τέτοιο συμβάν με βάση τι; Μια φωτογραφία ενός δισκόφρενου; Δε μπορούσαν να βγάλουν μια φωτογραφία που να έδειχνε το αυτοκίνητο από εκείνη τη πλευρά και να μεγέθυναν το δισκόφρενο; Ποια εταιρία αν της βάλεις μια φωτογραφία από μια δισκόπλακα θα σου απαντήσει; Τι το σοβαρό παραθέτει το περιοδικό για να πάρει και απάντηση; Τα ίδια θα έγραφα για όποιας εταιρίας ήτανε το αμάξι. Δηλαδή, δείχνουμε μια δισκόπλακα, λέμε αυτή είναι και άντε τώρα να απαντήσει εταιρία......Χάθηκε ένα εκτενές ρεπορτάζ με φωτογραφίες που να δείχνουν το αμάξι με το δισκόφρενο; Όταν πήγε στο χωράφι βγάλανε 2 φωτογραφίες, πόσες βγάλανε. Για το δισκόφρενο που αποφάνθηκαν κιολας ότι πρέπει να είναι μεγαλύτερο! καμία φωτογραφία που να δείχνει ότι είναι από το συγκεκριμένο. Ε αυτό αν λέγεται ενημέρωση, μάλλον θα πρέπει να μάθω να διαβάζω τα άστρα, να ρίχνω τα χαρτιά ή να κοιτώ το φλυτζάνι για να βρω αυτό το δισκόφρενο, δισκόπλακα ποιανού αυτοκινήτου είναι.....Δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν ήταν τόσο εύκολες οι απαντήσεις για τη ΦΙΑΤ...ας το έκανε! Δε μπορείς έτσι απλά να αδιαφορείς έτσι για ένα νέο αυτοκίνητο...που το θάβει (2 φορές κιόλας) ένα περιοδικό που διαβάζει τόσος κόσμος!!
Η αδιαφορία έχει και τα όριά της...
-
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!Κοιτα και την δαγκανα .Εχει καμια σχεση η μια με την αλλη;Επισης αμα βγαλεις την ζαντα ειμαι σιγουρος οτι εκει που ακουμπα η ζαντα στον δισκο θα ειναι πεντακαθαρος.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!
Κοιτα και την δαγκανα .Εχει καμια σχεση η μια με την αλλη;Επισης αμα βγαλεις την ζαντα ειμαι σιγουρος οτι εκει που ακουμπα η ζαντα στον δισκο θα ειναι πεντακαθαρος.
Ναι αλλά γιατί είναι έτσι? Σε καινούργιο αυτοκίνητο και να βλέπεις τη δισκόπλακα σε αυτή τη κατάσταση είναι λίγο 'κάπως'...
-
Αν το μόνο πρόβλημα του Bravo είναι οι μικρές δισκόπλακες τότε Ο Λ Α τα όμοια αυτοκίνητα θα αποτύγχαναν στο test αυτό. Ο Λ Α όμως!
Όχι 1/5 και κάτι τέτοιες κουταμάρες που λέει το περιοδικό.
Δηλαδή 2 αυτοκίνητα με τις ίδιες προδιαγραφές και τις ίδιες συνθήκες έχουν αντίθετες συμπεριφορές??? Η αποτυχία θα έπρεπε να επαναλαμβάνεται εφ' όσον ευσταθεί η διάγνωσή τους. Και αυτό γιατί το αίτιο της αποτυχίας υπάρχει σε Ο Λ Α τα BRAVO 1.4 90HP.
Είτε άλλο ήταν το αίτιο, είτε είναι απατεώνες. Μέση οδός δεν υπάρχει. -
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Αν το μόνο πρόβλημα του Bravo είναι οι μικρές δισκόπλακες τότε Ο Λ Α τα όμοια αυτοκίνητα θα αποτύγχαναν στο test αυτό. Ο Λ Α όμως!
Όχι 1/5 και κάτι τέτοιες κουταμάρες που λέει το περιοδικό.
Δηλαδή 2 αυτοκίνητα με τις ίδιες προδιαγραφές και τις ίδιες συνθήκες έχουν αντίθετες συμπεριφορές??? Η αποτυχία θα έπρεπε να επαναλαμβάνεται εφ' όσον ευσταθεί η διάγνωσή τους. Και αυτό γιατί το αίτιο της αποτυχίας υπάρχει σε Ο Λ Α τα BRAVO 1.4 90HP.
Είτε άλλο ήταν το αίτιο, είτε είναι απατεώνες. Μέση οδός δεν υπάρχει.Αυτό που λες δεν ισχύει. Σε όλα τα μοντέλα, κάποια μεμονωμένα οχήματα βγάζουν κάποιο ελάττωμα. Ειδικά όταν πρόκειται για μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε. Έστω και σε 2-3 περιπτώσεις να συμβεί αυτό, η εταιρία αν κρίνει ότι υπάρχει οποιοσδήποτε κίνδυνος για την ασφάλεια του αυτοκινήτου και των επιβαινόντων ΟΦΕΙΛΕΙ να κάνει ανάκληση και να τοποθετήσει σωστών προδιαγραφών εξάρτημα.
Αν αναλογιστούμε όλες τις ανακλήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα, όλες έχουν γίνει για προληπτικούς λόγους. Έστω και μια υποψία να υπάρχει πως ένα σύστημα ή εξάρτημα του αυτοκινήτου ενδέχεται να μην λειτουργήσει σωστά, επιβάλλεται η αντικατάστασή του με άλλο ασφαλέστερων προδιαγραφών. Δεν χρειάζεται μεγάλο δείγμα σε αυτό. Σε 2-3 αυτοκίνητα να εμφανιστεί το πρόβλημα (ή τουλάχιστον να το εντοπίσουν), αν κρίνουν ότι επηρεάζει την ασφαλή λειτουργία του αυτοκινήτου, προχωρούν άμεσα σε ανάκληση των μοντέλων που εντοπίστηκε το πρόβλημα και αντικατάσταση του ύποπτου εξαρτήματος ή συστήματος. Δεν σημαίνει πως όλα θα εμφανίσουν το πρόβλημα. Απλά οφείλει η εταιρία να εκμηδενίσει την όποια πιθανότητα υπάρχει να εμφανιστεί το όποιο πρόβλημα εφόσον αυτό επηρεάζει την ασφάλεια του οχήματος.
-
Μα δεν υπήρχε αστοχία ή δυσλειτουργία κάποιου συστήματος. Το αίτιο σύμφωνα με το περιοδικό είναι η ανεπάρκεια των φρένων. Αν είναι έτσι τότε όλα τα αυτοκίνητα με τις ίδιες προδιαγραφές θα ήταν προβληματικά.
Δεν 'μπλόκαρε' κάποιο σύστημα, είναι ανεπαρκές (σύμφωνα με το AMS). -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!Μπορεί το αυτοκίνητο να έχει πινακίδες καινούριου όμως δεν ξέρεις πόσο καιρό παρέμεινε σε τελωνειακό χώρο απούλητο και που ήταν αυτός ο χώρος. Αν ήταν κοντά σε θάλασσα για παράδειγμα και το αυτοκίνητο ήταν ακίνητο για μήνες?
-
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Μα δεν υπήρχε αστοχία ή δυσλειτουργία κάποιου συστήματος. Το αίτιο σύμφωνα με το περιοδικό είναι η ανεπάρκεια των φρένων. Αν είναι έτσι τότε όλα τα αυτοκίνητα με τις ίδιες προδιαγραφές θα ήταν προβληματικά.
Δεν 'μπλόκαρε' κάποιο σύστημα, είναι ανεπαρκές (σύμφωνα με το AMS).To έγραψα και παραπάνω. Είναι εμφανώς η μεγαλύτερη ΚΟΤΣΑΝΑ του άρθρου.
-
Ο χρήστης dinosm έγραψε:
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!
Μπορεί το αυτοκίνητο να έχει πινακίδες καινούριου όμως δεν ξέρεις πόσο καιρό παρέμεινε σε τελωνειακό χώρο απούλητο και που ήταν αυτός ο χώρος. Αν ήταν κοντά σε θάλασσα για παράδειγμα και το αυτοκίνητο ήταν ακίνητο για μήνες?
Το αυτοκίνητο αυτό είναι στη γειτονιά μου. Είναι λίγων μηνών και από ότι έχω δει ο κάτοχος του το προσέχει (είναι αγρατζούνιστο, του βάζει κουκούλα κτλ). Δηλαδή το τελευταίο διάστημα ούτε ακίνητο έχει μείνει, ούτε χθες έβρεχε πχ ώστε να έχουν πάρει νερό και να φαίνονται έτσι οι δισκόπλακες.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!
Μπορεί το αυτοκίνητο να έχει πινακίδες καινούριου όμως δεν ξέρεις πόσο καιρό παρέμεινε σε τελωνειακό χώρο απούλητο και που ήταν αυτός ο χώρος. Αν ήταν κοντά σε θάλασσα για παράδειγμα και το αυτοκίνητο ήταν ακίνητο για μήνες?
Το αυτοκίνητο αυτό είναι στη γειτονιά μου. Είναι λίγων μηνών και από ότι έχω δει ο κάτοχος του το προσέχει (είναι αγρατζούνιστο, του βάζει κουκούλα κτλ). Δηλαδή το τελευταίο διάστημα ούτε ακίνητο έχει μείνει, ούτε χθες έβρεχε πχ ώστε να έχουν πάρει νερό και να φαίνονται έτσι οι δισκόπλακες.
Εννοώ να παρέμεινε ακίνητο σε τελωνειακό χώρο πριν πουληθεί.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!Επειδή έχω αλλάξει δισκόπλακες αρκετές φορές σε διάφορα αυτοκίνητα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ενώ μπαίνουν ...κούκλα, καταλήγουν πανούκλα! Ξαναλέω, δεν έχει καμία σχέση με το αυτοκίνητο ή τον κατασκευαστή, είναι το υλικό τους που σκουριάζει πανεύκολα! Πήγαινε κοίτα και τις δικές σου, κι αν δεν δεις σκουριά, πες το μας κι εμάς!
Σκέψου ξανά κι αυτό: ούτε η Fiat, ούτε η Lancia φτιάχνουν δισκόπλακες! Αρα, δεν είναι θέμα του αυτοκινήτου...
Θυμάμαι προ καιρού, κάποιον ιδιοκτήτη Civic που είχε ανησυχήσει για την σκουριά στις δισκόπλακες, και όλοι του είπαμε πως είναι φυσιολογική... Συμβαίνει...
Δεν γνωρίζω βέβαια, ΑΝ υπάρχει κάποια εταιρία φρένων, που έχει καλύτερη ποιότητα πχ αντί για μαντέμι , ατσάλι και δεν σκουριάζει, πολύ αμφιβάλλω πάντως, γιατί συνήθως σκουριασμένες δισκόπλακες βλέπω και όχι το αντίθετο! Αλλού περισσότερο, αλλού λιγότερο... -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
Μισο λεπτο....απο ποτε ιταλοι εχουν ΜΠΟΥΖΟΝΙΑ αντι για ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ ?ακριβώς το ίδιο είπα και εγώ σε άλλο forum......
μια ζωή όσα fiat ξέρω έχουν μπουλόνια....!!!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!
Επειδή έχω αλλάξει δισκόπλακες αρκετές φορές σε διάφορα αυτοκίνητα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ενώ μπαίνουν ...κούκλα, καταλήγουν πανούκλα! Ξαναλέω, δεν έχει καμία σχέση με το αυτοκίνητο ή τον κατασκευαστή, είναι το υλικό τους που σκουριάζει πανεύκολα! Πήγαινε κοίτα και τις δικές σου, κι αν δεν δεις σκουριά, πες το μας κι εμάς!
Σκέψου ξανά κι αυτό: ούτε η Fiat, ούτε η Lancia φτιάχνουν δισκόπλακες! Αρα, δεν είναι θέμα του αυτοκινήτου...
Θυμάμαι προ καιρού, κάποιον ιδιοκτήτη Civic που είχε ανησυχήσει για την σκουριά στις δισκόπλακες, και όλοι του είπαμε πως είναι φυσιολογική... Συμβαίνει...
Δεν γνωρίζω βέβαια, ΑΝ υπάρχει κάποια εταιρία φρένων, που έχει καλύτερη ποιότητα πχ αντί για μαντέμι , ατσάλι και δεν σκουριάζει, πολύ αμφιβάλλω πάντως, γιατί συνήθως σκουριασμένες δισκόπλακες βλέπω και όχι το αντίθετο! Αλλού περισσότερο, αλλού λιγότερο...Τα δικά μου αυτοκίνητα είναι η εξαίρεση τότε? Σε κανένα δεν είναι οι δισκόπλακες έτσι (ανεξαρτήτου ηλικίας και χιλιομέτρων).
-
Βασικά αν δείτε τον δίσκο καλά...έχει πολύ βαθιές γραμμές...σαν να έφυγε το υλικό τριβής του τακακίου από το παπουτσάκι του...και έκανε τέτοια ζημιά στον δίσκο.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Κοιμαται η Φιατ.... Αντι να τους τραβηξει τη μηνυσαρα κααααθεται...Η Fiat πράττει όπως ακριβώς είναι το σωστό. Απέχει απο το να ασχοληθεί με κάτι τόσο κακοστημένο. Θα λερώσει και τα δικά της χέρια.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων