-
Ο χρήστης nightwatcher έγραψε:
δεν ξερω τι θα κανω ειναι υπο σκεψη το πραμα.Το μονο σιγουρο ειναι οτι αφου δεν εχω μετρητα δε παιζει να δωσω 11.000 σε μεταχειρισμενο γιατι θα παει ο κουκος αηδονι απ τους τοκους.Το ΚΙΑ ΡΙΟ σκεφτηκα αλλα μηπως ειναι λιγο πιο γεροντιστικο,η τιμη του ειναι ακομα στα 10000? ξερει κανεις? εχει και επιτοκιο φυσικα.Κατι που παρατηρησα ειναι πως HYUNDAI & KIA εχουν ναι μεν καλες τιμες αλα νομιζω πως εχουν και το υψηλοτερο επιτικιο καπου 7-8%.Είπαμε να μην πάρεις Rover, αλλά μην πάρεις και το KIA Rio!
-
Ντεμοντε ε .ναι δε μου πολυαρεσει αλα λεω στη σπορ εκδοση,με ζαντες κτλπ, ισως δειχνει καλυτερο.και παει γυρω στις 12000.Τι να κανω ρε γ...το σε κατι αλλο μετα ανεβαινω 15000 χιλιαρικα.
-
Το σουιφτάκι φούλ φουλ έξτρα πάει 13Κ και το μάζντα 2 14Κ, αλλά και οι δύο βασικές εκδόσεις από αυτά πάνε στα 11.5Κ μόνο.
Εναλλακτική επιλογή? Παίρνεις ένα μτχ φόκους 7ετίας με 8Κ και έχεις λεφτά για τις μάλλον απίθανες βλάβες. Και φυσικά παίρνεις αμάξι της προκοπής όχι τα ημιάκαμπτα κουβαδάκια (άσχετα αν έχουν βελτιωθεί τελευταία απίστευτα)
-
εχω δει κατι focus με 8000.Αλα σκεφτομαι θα δωσω τοσα για μεταχειρισμενο + τοκους, θα φτασει 11000 οσα και το rover καινουργιο.Ειναι και το ψωνιο οτι μπαινεις σε καινουργιο αμαξι.
-
Θα τα δώσεις όλα με δόσεις ή θα δώσεις κάποια προκαταβολή;
-
Είσαι σίγουρος ότι θα είσαι σε θέση να ξεπληρώσεις τις άτοκες δόσεις. Δηλαδή έχεις το απαραίτητο σταθερό εισόδημα και περίσσευμα που θα στο επιτρέψει. Κι αν κάτι πάει στραβά πχ αρρώστεια, ζημιά στο αυτοκίνητο συνεχίζεις να μπορείς?
Εϊσαι σίγουρος ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις στα επιπλέον έξοδα ετήσιου σήματος, ασφάλειας και συντήρησης?
Μήπως να ψαχτείς κι αν δεν είσαι σίγουρος να μην το πάρεις. Ίσως να μην πρέπει να πάρεις κανένα αυτοκίνητο ακόμα.... Τα κατασχεμένα που σαπίζουν στις μάντρες των τραπεζών είναι η απόδειξη ότι πολλοί έχουν κάνει τέτοια λάθη στους υπολογισμούς τους... -
rover απαπα παναγια μου μακρυα απο εδω. φτου! φτου !
-
Ο χρήστης nightwatcher έγραψε:
εχω δει κατι focus με 8000.Αλα σκεφτομαι θα δωσω τοσα για μεταχειρισμενο + τοκους, θα φτασει 11000 οσα και το rover καινουργιο.Ειναι και το ψωνιο οτι μπαινεις σε καινουργιο αμαξι.πιο καινούριο ρε άνθρωπΑ;
στοκαρισμένο 2+ ετών είναι ...η ακινησία κάνει μεγαλύτερο κακό, να το ξες!
Μ-α-κ-ρ-υ-ά από Ρόβερ...ΜΑΚΡΥΑ!
στα ~11+ μπορείς να δεις :
Μitsubishi Colt CZ3 3d 1.1 INFORM 75hp 11440 euro
Fiat Grande Punto 1.2 3d ACTIVE 65hp 11300 euro
Nissan Micra 1.2 3d MOTIVA 80hp 10870 euro -
Ο χρήστης Spike έγραψε:
εχω δει κατι focus με 8000.Αλα σκεφτομαι θα δωσω τοσα για μεταχειρισμενο + τοκους, θα φτασει 11000 οσα και το rover καινουργιο.Ειναι και το ψωνιο οτι μπαινεις σε καινουργιο αμαξι.
πιο καινούριο ρε άνθρωπΑ;
στοκαρισμένο 2+ ετών είναι ...η ακινησία κάνει μεγαλύτερο κακό, να το ξες!
Μ-α-κ-ρ-υ-ά από Ρόβερ...ΜΑΚΡΥΑ!
στα ~11+ μπορείς να δεις :
Μitsubishi Colt CZ3 3d 1.1 INFORM 75hp 11440 euro
Fiat Grande Punto 1.2 3d ACTIVE 65hp 11300 euro
Nissan Micra 1.2 3d MOTIVA 80hp 10870 euro Toyota Yaris 1.0 3d BASE 69hp 10690 euro
Suzuki Swift 1.3 3d GL 92hp 11700 euro
Citroen C2 1.4 VTR 75hp 11080 euro
Citroen C3 1.4 Comfort 75hp 10650 euroκαλύτερα να βάλεις μερικά ευρώ και να πάρεις κάτι σύγχρονο ακόμα κ αν κάνεις παραχωρήσεις σε εξοπλισμό.
Ρε φίλε μόνο τα ρόβερ είναι στοκαρισμένα? Τα Ford Maverick και Mazda Tribute τι έιναι?
Και πάμε παρακάτω...
Μitsubishi Colt CZ3 3d 1.1 INFORM 75hp Κουβάς και αστεία πλαστικά...
Fiat Grande Punto 1.2 3d ACTIVE 65hp Αυτό δε πάει βήμα...
Citroen C2 1.4 VTR 75hp Ο αρισμός του δεν υπάρχει χώρος ούτε για κλασιμο. Καλά για την ποιότητα και τα πλαστικά του δε χρειάζεται να πω τίποτα...
Toyota Yaris 1.0 3d BASE 69hp Επίσης δε πάει βήμα
Suzuki Swift 1.3 3d GL 92hp καλό γι ατην κατηγορία του αλλά από χώρους πάπαλα..
Citroen C3 1.4 Comfort 75hp Παναγία βόηθα. Αυτό είναι το πιο προβληματικό αυτοκίνητο ever...Και μια σούμα...
Το ρόβερ 25 δε συγκρίνεται σε ποιότητα κατασκευής και υλικών με κανένα παραπάνω. Είναι αρκετά καλύτερο από όλα, έχει πολύ καλύτερους χώρους και φυσικά από πλευράς κινητήρα και επιδόσεων καμία σύγκριση...
Εάν το θέλει είπαμε ο άνθρωπος να το κρατήσει χρόνια και δεν έχει σκοπό να το πουλήσει γρήγορα οπότε να χάσει σε μεταπωλητική αξία, τότε είναι μία πολύ καλή αγορά... -
Είναι αρκετά καλύτερο το ρόβερ 25 από όλα? Σε τι?????????????¨
Μήπως για την παθητική ασφάλεια επιπέδου μέσα 90'?
http://www.euroncap.com/tests/rover_25_2001/99.aspx
Μήπως για την αξιοπιστία?
http://www.topgear.com/content/features ... /01/5.html
Γιατί τότε?Θα θυμίσω στη λίστα επιλογών και το Μάζντα 2 με 11.500 Κ το όποιο πατάει εξαιρετικά και έχει γκάζι καθώς και το νταιχάτσου σίριον για όσους αντέχουν να το βλέπουν αλλά βαριούνται τις επισκέψεις σε βενζινάδικα!!!
Ερώτημα: ένα κόρσα 1.2 με 80 άλογα πόσο πάει?? Το μίκρα μήπως που το 1.2 είναι δυνατό (6 άλογα διαφορά το είχαν μετρήσει οι 4Τ από το 1.4 αν θυμάμαι καλά). Θα έλεγα και φιέστα 1.25 με μοτέρ γιαμάχα αλλά διαβάζω διάφορα στο φόρουμ και έχω επιφυλάξεις...
-
Για να δούμε...
- Ξεπερασμένο δάπεδο
- Καταργημένο μοντέλο από εταιρεία που έκλεισε, άρα:
- Αμφίβολη υποστήριξη με ανταλλακτικά
- Μια μάλλον όχι ιδιαίτερα καλή φήμη σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία του
- Αυτοκίνητο κατά πάσα πιθανότητα στοκαρισμένο επί δύο έτη (δηλαδή με προβλήματα που θα βγουν λόγω ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ)
Άστο, καλύτερα πήγαινε σε κάτι άλλο που να παράγεται ΤΩΡΑ και να ξέρεις ότι δεν ήταν σε αποθήκες (?) ή σε κάνα λιμάνι (ακόμα χειρότερα) για δυο χρόνια, για να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
punto 1200 65 αλογα,με τιποτα..το αμαξι ειναι τεσερα μετρα που να κουνησει C2,COLT =μπανιερες η κουβαδες οπως λεει και ο submariner. ειδικα το C2 με ενα καζικι στη μεση του πισω καθισματος το μετατρεπει σε αυστηρως τετραθεσιο.Το MICRA τωρα τι να πω, ισως λιγο πιο μεγαλο,αλλα περιεργο σχεδιαστικα. ΤΟ
SWIFT μου αρεσε οταν πρωτοβγηκε αλα τωρα εχω βαρεθει να το βλεπω οπως και το CORSAKI. Το ROVER δε βλεπω να το αλαζω συντομα οποτε η μεταπωληση δε με απασχολει τοσο.Λετε να του παζαρεψω λιγο την τιμη ακομα να το παω στα 10.000.Ετσι και αλιως δε βλεπω να το δινει ευκολα.Η μηπως δε στεκει παζαρεμα σε καινουργιο??[/b] -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για να δούμε...- Ξεπερασμένο δάπεδο
- Καταργημένο μοντέλο από εταιρεία που έκλεισε, άρα:
- Αμφίβολη υποστήριξη με ανταλλακτικά
- Μια μάλλον όχι ιδιαίτερα καλή φήμη σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία του
- Αυτοκίνητο κατά πάσα πιθανότητα στοκαρισμένο επί δύο έτη (δηλαδή με προβλήματα που θα βγουν λόγω ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ)
Άστο, καλύτερα πήγαινε σε κάτι άλλο που να παράγεται ΤΩΡΑ και να ξέρεις ότι δεν ήταν σε αποθήκες (?) ή σε κάνα λιμάνι (ακόμα χειρότερα) για δυο χρόνια, για να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Έχουν βάση τα επιχειρήματα. Όσον αφορά τα γκάζια όμως τα πράγματα είναι εντελώς ξεκάθαρα
Μάζντα 2 1.2:-------- 12000E, 75ps, 1125kg, 0-100 15sec
opel corsa 1.2:------- 3d11890E, 80ps, 1055kg, 0-100 13.9sec
nissan micra 1.2 3d:- 9780E, 65ps, 970kg, 0-100 1.3sec
rover 25:------------- 11000E, 103ps, 1020kg, 0-100 10.2sec -
Suzuki Swift πιστεύω είναι η καλύτερη επιλογή. Σβέλτο και αξιόπιστο. Για κανένα λόγο το Rover.
-
κοίταξε επειδή βλέπω μερικούς που υποστηρίζουν το 25 για το θέμα γκάζι σου συνιστώ να πάρεις ένα ...107 και με τη διαφορά να βάλεις τούρμπο Το αμάξι θα είναι πιο γρήγορο και ακόμα και έτσι θα είναι μακράν πιο αξιόπιστο και ασφαλές
Υ.Γ. Σωτήρη το 2 λέω το καινούργιο με 950 περίπου κιλά και 12.9 0-100
-
submariner
ΡΕ;; με ξέρεις κ από χτες ρε υποβρύχιε...ή έτσι μιλάς με τα ψάρια;
Στα άλλα:
από την αρχή ανέφερα ότι είνια καλύτερο να κάνει κάποιες παραχωρήσεις ώστε να πάρει ένα νορμάλ αμαξάκι. Τα 11 χιλιάρικα την σήμερον ημέρα είναι πολύ λίγα για καινούριο αμάξι. Εάν θέλει ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ 2+ ετών ....ας το πάρει. Δική του η τσέπη δικό του κ το κεφάλι που θα το χτυπά μετά. Δεν έχει καμία σχέση το στοκ των νέων μοντέλων με το στοκ των Ρόβερ. ΕΛΕΟΣ...δηλ μην λέμε τα αυτονόητα.
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Μitsubishi Colt CZ3 3d 1.1 INFORM 75hp Κουβάς και αστεία πλαστικά...
Fiat Grande Punto 1.2 3d ACTIVE 65hp Αυτό δε πάει βήμα...
Citroen C2 1.4 VTR 75hp Ο αρισμός του δεν υπάρχει χώρος ούτε για κλασιμο. Καλά για την ποιότητα και τα πλαστικά του δε χρειάζεται να πω τίποτα...
Toyota Yaris 1.0 3d BASE 69hp Επίσης δε πάει βήμα
Suzuki Swift 1.3 3d GL 92hp καλό γι ατην κατηγορία του αλλά από χώρους πάπαλα..
Citroen C3 1.4 Comfort 75hp Παναγία βόηθα. Αυτό είναι το πιο προβληματικό αυτοκίνητο ever...ναι οκ...ας πάρει το λαχείο το 25 με τα καλά πλαστικά των 2+ ετών ...που είναι και τεφαρίκι ...από Αγγλία μεριά...την μάνα των Lemon & Monday cars. Τα γαλλικά σε πείραξαν με την αξιοπιστία τους. Βλέπεις μας συνήθισαν οι άγγλοι στα αξιόπιστα. ...για αυτό δεν έμεινε κ καμία ανοικτή αυτοκινητοβιομηχανία τους.
Τα σουπερμινι, τόσους χώρους έχουν, μια χαρά ποιότητα και αξιοπιστία για την τιμή τους. Αλήθεια με 11 χιλιάρικα νομίζεις ότι θα βρεις πολλά και κοιτάς και τον γάϊδαρο στα δόντια.
-
Submariner εσυ με 11 χιλιαρικα τι θα επαιρνες μιλωντας μονο για νεο αυτοκινητο και οχι μεταχειρα?
Οσο νεο μπορει να ειναι το 25 δηλαδη... -
Ο χρήστης g47 έγραψε:
Submariner εσυ με 11 χιλιαρικα τι θα επαιρνες μιλωντας μονο για νεο αυτοκινητο και οχι μεταχειρα?
Οσο νεο μπορει να ειναι το 25 δηλαδη...Για 11 χιλιάρικα ναι θα το έπαιρνα γιατί απλά τα 3 ρόβερ που έχουν περάσει από την οικογένεια μου αν και του πατέρα μου όλα, είχαν βγει φοβερά από κάθε άποψη και ειδικά αξιοπιστίας μάλιστα.... Από την άλλη σήμερα στα 11 χιλιάρικα δεν αγοράζεις ανάλογο αυτοκίνητο ειδικά σε χώρους και επιδόσεις. Εχουν αναφερθεί παραπάνω διάφορες άλλες επιλογές που όμως ξεπερνούν τα 11 χιλιάρικα κατά πολύ εάν βάλεις μεταλλικά χρώματα και εξοπλισμό ανάλογο του ροβερ 25. Το 25 είχε 15.200 ευρώ όταν έκλεισε η εταιρία. Με ένα μικρό παζάρι μπορεί ίσως να το ρίξει και άλλο και έχει 5 χρόνια εγγύηση από την SPORTSCAR (ΕΜΠΟΡΕΎΕΤΑΙ ΤΑ PORSCHE ΕΠΙΣΗΣ) και από ανταλλακτικά τα είπαμε παραπάνω ανατρέξτε να το δείτε....ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Ειδικά από ανταλλακτικά σήμερα μόνο τα ροβερ δεν έχουν πρόβλημα. Ριξτε μια ματιά σe Chrysler, Daihatsu, Subaru, Mitsubishi (ειδικά αυτά) ακόμα και σε FIAT να δείτε τι σημαίνει πρόβλημα σε ανταλλακτικά και χωρίς να έχουν κλείσει η εταιρίες αυτές όπως η Ροβερ. Και όπως είπαμε να μη τα ξαναλέμε. Η ΡΟΒΕΡ έχει ανοίξει ξανά από τους Κινέζους και στην Αγγλία και την Κίνα και στην Αμερική!!!!! http://www.mg-rover.com
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Ειδικά από ανταλλακτικά σήμερα μόνο τα ροβερ δεν έχουν πρόβλημα. Ριξτε μια ματιά σe Chrysler, Daihatsu, Subaru, Mitsubishi (ειδικά αυτά) ακόμα και σε FIAT να δείτε τι σημαίνει πρόβλημα σε ανταλλακτικά και χωρίς να έχουν κλείσει η εταιρίες αυτές όπως η Ροβερ. Και όπως είπαμε να μη τα ξαναλέμε. Η ΡΟΒΕΡ έχει ανοίξει ξανά από τους Κινέζους και στην Αγγλία και την Κίνα και στην Αμερική!!!!! http://www.mg-rover.comhttp://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=27208
Περι ανταλλακτικων... -
Δηλαδη θα πληρωσεις τα ιδια χρηματα που θα πληρωνες για ενα καινουργιο για να αγορασεις ενα αυτοκινητο που καθοταν 2 χρονια με ο.τι σημαινει αυτο για τις συνθηκες αποθηκευσης, τα λαδια που πρεπει να τα αλλαξεις αμεσως μολις το παρεις απο την αντιπροσωπια κλπ, δεν εχει φοβερη διαφορα σε επιδοσεις, δεν ειναι ασφαλες οσο τα σημερινα και εχει αμφιβολη αξιοπιστια??
Και σιγα τα ποιοτικα πλαστικα που εχει, για 11Κ αυτοκινητο μιλαμε.
Για να ειναι επιλογη καποιου θεωρω οτι πρεπει να ηταν κατι το ΠΟΛΥ εξαιρετικο και το συγκεκριμενο οχι μονο δεν κανει τη διαφορα αλλα εχει πολλες αδυναμιες. -
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Για 11 χιλιάρικα ναι θα το έπαιρνα γιατί απλά τα 3 ρόβερ που έχουν περάσει από την οικογένεια μου αν και του πατέρα μου όλα, είχαν βγει φοβερά από κάθε άποψη και ειδικά αξιοπιστίας μάλιστα....
Eτσι πες μας...
Από την άλλη σήμερα στα 11 χιλιάρικα δεν αγοράζεις ανάλογο αυτοκίνητο ειδικά σε χώρους και επιδόσεις. Εχουν αναφερθεί παραπάνω διάφορες άλλες επιλογές που όμως ξεπερνούν τα 11 χιλιάρικα κατά πολύ εάν βάλεις μεταλλικά χρώματα και εξοπλισμό ανάλογο του ροβερ 25. Το 25 είχε 15.200 ευρώ όταν έκλεισε η εταιρία.
Ε ναι όντως δεν αγοράζεις με 11Κ στοκαρισμένο και αποσυρμένο αυτοκίνητο με 10+ετίας πλαίσιο-σχεδίαση-ασφάλεια (3αστερο)-εξέλιξη. Αλλά αγοράζεις ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.
Με ένα μικρό παζάρι μπορεί ίσως να το ρίξει και άλλο και έχει 5 χρόνια εγγύηση από την SPORTSCAR (ΕΜΠΟΡΕΎΕΤΑΙ ΤΑ PORSCHE ΕΠΙΣΗΣ)
Ποιος; Δώσε μου μία αντιπροσωπεία που πουλά τώρα Ρόβερ 25; Καινούρια όχι ότι έμεινε από το 2005.
και από ανταλλακτικά τα είπαμε παραπάνω ανατρέξτε να το δείτε....ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Ειδικά από ανταλλακτικά σήμερα μόνο τα ροβερ δεν έχουν πρόβλημα. Ριξτε μια ματιά σe Chrysler, Daihatsu, Subaru, Mitsubishi (ειδικά αυτά) ακόμα και σε FIAT να δείτε τι σημαίνει πρόβλημα σε ανταλλακτικά και χωρίς να έχουν κλείσει η εταιρίες αυτές όπως η Ροβερ. Και όπως είπαμε να μη τα ξαναλέμε. Η ΡΟΒΕΡ έχει ανοίξει ξανά από τους Κινέζους και στην Αγγλία και την Κίνα και στην Αμερική!!!!! http://www.mg-rover.com
Ανθρωπε...να ήτανε το μοναδικό του πρόβλημα αυτό...
Εγώ πάντως σε BMW, VW, AR και Τοyota που έχω (2 στην οικογένεια μου + 2 του πατέρα μου) δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα ανταλλακτικά.
τη γνωμη σας για rover 25..καινουργιο