-
Χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έπειτα απο 7 χρόνια και 200.000km πούλησα σήμερα το Clio μου (1.6 16v με 110hp). Όπως καταλαβαίνεται είμαι σε διαδικασία αναζήτησης διαδόχου. Οι προυποθέσεις που υπάρχουν είναι οι εξής:
1)Ιδανικά θα ήθελα ένα αμάξι στο μέγεθος του clio δηλαδή supermini. Δυστυχώς πλέον οι διάδοχοι των supermini του 2000 είναι γύρω στα 4m μήκος. Όποτε συζητάω καταρχάς και για αμάξια κατηγορίας Golf, 207, Clio ΙΙΙ κτλ.
2)Να είναι τουλάχιστον όσο σβέλτο ήταν και το clio μου το οποίο με 110hp στα 1000 κιλά (και αρκετή ροπή χαμηλά) με ικανοποιούσε πλήρως τόσο σε στριφτερές διαδρομές όσο και σε ταξίδια. Γενικά επειδή στην οικογένεια υπάρχουν και άλλα 2 'γρήγορα' αυτοκίνητα δεν με απασχολεί τόσο να αποδίδει υπερβολικά άλογα. Με το clio είχα καλομάθει αφού τα 7.5lt/100km στην Αθήνα ήταν η μέση κατανάλωση.
- Το clio ήταν έκδοση Initiale δηλαδή full extra (μέχρι και δερμάτινο σαλόνι) οπότε θα ήθελα και το νέο αυτοκίνητο να έχει παρόμοιο εξοπλισμό (δηλαδή αποκλείονται βασικές εκδόσεις όπως πχ Golf TSi trendline).
Σε πρώτη φάση, και χωρίς να έχω επισκεφθεί όλες τις πιθανές αντιπροσωπείες για να δω από κοντά τα υποψήφια αμάξια έχω σκεφτεί τα εξής:
Νέο Twingo 1.2 TCE. Στα 13500
-
Χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έπειτα απο 7 χρόνια και 200.000km πούλησα σήμερα το Clio μου (1.6 16v με 110hp). Όπως καταλαβαίνεται είμαι σε διαδικασία αναζήτησης διαδόχου. Οι προυποθέσεις που υπάρχουν είναι οι εξής:
1)Ιδανικά θα ήθελα ένα αμάξι στο μέγεθος του clio δηλαδή supermini. Δυστυχώς πλέον οι διάδοχοι των supermini του 2000 είναι γύρω στα 4m μήκος. Όποτε συζητάω καταρχάς και για αμάξια κατηγορίας Golf, 207, Clio ΙΙΙ κτλ.
2)Να είναι τουλάχιστον όσο σβέλτο ήταν και το clio μου το οποίο με 110hp στα 1000 κιλά (και αρκετή ροπή χαμηλά) με ικανοποιούσε πλήρως τόσο σε στριφτερές διαδρομές όσο και σε ταξίδια. Γενικά επειδή στην οικογένεια υπάρχουν και άλλα 2 'γρήγορα' αυτοκίνητα δεν με απασχολεί τόσο να αποδίδει υπερβολικά άλογα. Με το clio είχα καλομάθει αφού τα 7.5lt/100km στην Αθήνα ήταν η μέση κατανάλωση.
- Το clio ήταν έκδοση Initiale δηλαδή full extra (μέχρι και δερμάτινο σαλόνι) οπότε θα ήθελα και το νέο αυτοκίνητο να έχει παρόμοιο εξοπλισμό (δηλαδή αποκλείονται βασικές εκδόσεις όπως πχ Golf TSi trendline).
Σε πρώτη φάση, και χωρίς να έχω επισκεφθεί όλες τις πιθανές αντιπροσωπείες για να δω από κοντά τα υποψήφια αμάξια έχω σκεφτεί τα εξής:
Νέο Twingo 1.2 TCE. Στα 13500
-
Χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έπειτα απο 7 χρόνια και 200.000km πούλησα σήμερα το Clio μου (1.6 16v με 110hp). Όπως καταλαβαίνεται είμαι σε διαδικασία αναζήτησης διαδόχου. Οι προυποθέσεις που υπάρχουν είναι οι εξής:
1)Ιδανικά θα ήθελα ένα αμάξι στο μέγεθος του clio δηλαδή supermini. Δυστυχώς πλέον οι διάδοχοι των supermini του 2000 είναι γύρω στα 4m μήκος. Όποτε συζητάω καταρχάς και για αμάξια κατηγορίας Golf, 207, Clio ΙΙΙ κτλ.
2)Να είναι τουλάχιστον όσο σβέλτο ήταν και το clio μου το οποίο με 110hp στα 1000 κιλά (και αρκετή ροπή χαμηλά) με ικανοποιούσε πλήρως τόσο σε στριφτερές διαδρομές όσο και σε ταξίδια. Γενικά επειδή στην οικογένεια υπάρχουν και άλλα 2 'γρήγορα' αυτοκίνητα δεν με απασχολεί τόσο να αποδίδει υπερβολικά άλογα. Με το clio είχα καλομάθει αφού τα 7.5lt/100km στην Αθήνα ήταν η μέση κατανάλωση.
- Το clio ήταν έκδοση Initiale δηλαδή full extra (μέχρι και δερμάτινο σαλόνι) οπότε θα ήθελα και το νέο αυτοκίνητο να έχει παρόμοιο εξοπλισμό (δηλαδή αποκλείονται βασικές εκδόσεις όπως πχ Golf TSi trendline).
Σε πρώτη φάση, και χωρίς να έχω επισκεφθεί όλες τις πιθανές αντιπροσωπείες για να δω από κοντά τα υποψήφια αμάξια έχω σκεφτεί τα εξής:
Νέο Twingo 1.2 TCE. Στα 13500
-
Προσωπικά θα έπαιρνα το Panda (και ίσως το πάρω τελικά αν όλα πάνε καλά).
Αρκεί να σου κάνουν οι χώροι...
Στη συνέχεια θα κοίταγα Clio TCE και ίσως και G.Punto/Bravo αμφότερα Turbo αν αποφάσιζα να ανέβω σε τιμή...
Υπάρχει και μία έκδοση του Corsa (GSi νομίζω) που είναι ένα σκαλί κάτω από το OPC...
_
-
Φίλτατε
Αν δεν θες να τα δώσεις όλα, Clio 1.2 TCE. Μιας και έχεις εμπειρίας από Renault, είναι ιδανικό αμάξι για πόλη και κάτι παραπάνω και με χαμηλά λειτουργικά έξοδα. Μόνο μειονέκτημα το τιμόνι-playstation που δεν είναι και ό,τι καλύτερο για στροφές...
Grande Punto Abarth: Με τιμή γύρω στις 18.000 ευρώ και πλήρη εξοπλισμό, πιστεύω πως θα δίνει το κάτι παραπάνω, επίσης είναι πολύ φρέσκο και όμορφο αυτοκίνητο.
207Rallye ή GT: Αυτή την εποχή το rallye θα ήταν η επιλογή μου. Η τιμή του συμφέρει πραγματικά, έχει τρομερό κινητήρα (το έχω οδηγήσει) που από τις 1.500 ως τις 5.000 στροφές σκοτώνει και επιπλέον δεν καίει ιδιαίτερα πολύ. Καλό επίπεδο εξοπλισμού, ενώ ειδικά το GT έχει τα πάντα (η γυάλινη οροφή είναι φοβερή). Είναι κάπως μαλακό για τα δεδομένα της κατηγορίας αλλά μην ξεχνάς τα αμέτρητα σαμαράκια και λακούβες της Ελλάδας.
Golf TSI 122: Στο άνω άκρο της τιμής, προσφέρει πολλά αλλά ζητάει και δυσανάλογα πολλά όσο ανεβαίνει το επίπεδο εξοπλισμού.
Εμένα επειδή δεν με ενδιέφερε το επίπεδο εξοπλισμού σε αυτή τη φάση, ξέρεις τι επέλεξα Από εκεί και πέρα, θα πρότεινα σίγουρα το 207 rallye.
Καλή επιλογή σου εύχομαι
-
δες και fiat bravo 1.4 150ps ή 120ps.. με πλήρη εξοπλισμό,φθηνά service, 5ετή εγγύηση ,πολύ καλή ροπή και χαμηλή κατανάλωση.
-
VW Golf Tsi 122 φιλε θα σου προτεινα..
Πολυ καλο,γρηγορο,ανετο και οικονομικο στην καταναλωσηΑν τωρα θελεις DSG παρε το tsi 140,αν και συντομα πιστευω θα βγει
και στο tsi122 αν εχεις την υπομονη να περιμενεις λιγο καιρο.Ενδεικτικα αναφερω..
Όπως και στο GT, ο κινητήρας ανταποκρίνεται στις προσδοκίες. Με ροπή από χαμηλά και γραμμική απόκριση στο γκάζι, ουσιαστικά προσφέρει επιδόσεις που πολύ δύσκολα θα βρει κανείς σε ένα 1.400άρι ή ακόμα και 1.600άρι.
Βέβαια, σε σχέση με το GT, η αλλαγή της χαρτογράφησης του κινητήρα προκαλεί κάποια κομπιάσματα πολύ χαμηλά, ενώ σίγουρα δεν έχει το ίδιο βάθος, αφού μετά τις 5.500 σ.α.λ. «κρεμάει» αισθητά. Πάντως, αν δεν είχαμε οδηγήσει τον 170άρη κινητήρα νωρίτερα, θα είχαμε εντυπωσιαστεί. Αξίζει να σημειώσουμε ότι σε σχέση με το μεγαλύτερο αδελφάκι του έχει πιο αραιή κλιμάκωση κιβωτίου, με τις δύο πρώτες σχέσεις να είναι ίδιες και τις υπόλοιπες πιο κοντές, αλλά με ίδια τελική σχέση μετάδοσης. Κάτι που είναι αισθητό ακόμα και όταν έχεις να κάνεις με τον κλασικό σαφή γερμανικό επιλογέα.Στο δρόμο, το εξαιρετικό πλαίσιο του Golf ανταποκρίνεται επίσης στις προσδοκίες και χαρακτηρίζεται ως ασφαλές, αλλά και διασκεδαστικό! Η απουσία του ESP από το στάνταρντ εξοπλισμό και η παρουσία μόνο του traction control προδιαθέτουν για γρήγορη οδήγηση, χωρίς να απουσιάζει η υπερστροφή όταν... προκληθεί από τον οδηγό. Σε κάθε άλλη περίπτωση, αποδεικνύεται ουδέτερο, την ώρα που το σύστημα διεύθυνσης πληροφορεί άμεσα, παρέχοντας πολύ καλή αίσθηση. Η ανάρτηση στην έκδοση Sportline είναι λίγο πιο σκληρή, περιορίζοντας εν μέρει τις κλίσεις του αμαξώματος, χωρίς όμως να καταπονεί τη μέση των επιβατών και να διαταράσσει τον πολιτισμένο χαρακτήρα της κατασκευής. Σημείο-κλειδί στο όλο πακέτο; Η κατανάλωση καυσίμου: με μέσο όρο 9,5 λίτρα/100 χλμ. και με το δεξί πόδι συχνά «βυθισμένο» στο γκάζι, αποδείχτηκε εξαιρετικά οικονομικό...
ΚΟΣΤΟΣ tsi140
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 17.900 -
To clio TCE πιστεύω ότι θα είναι αργό όπως αργό ήταν και το 1.4 16v με τους 100 ίππους καθώς το βάρος του αυτοκινήτου πρέπει να είναι πάνω απο 1200 κιλά.
To Punto Abarth πότε έρχεται στην Ελλάδα?
Το 207 προς το παρόν με κερδίζει αλλά ρε γμτ, με -1000
-
Golf και Grande Punto...
-
το κλιο 1.4 που απεσυραν προς χαρη του τουρμπο αποσο θυμαμαι ηταν πιο σβελτο απο το κλιο 2 1.4....
το κλιο τουρμπο ειναι πιο σβελτο απο το 1.4 που απεσυραν..το dsg ισως θα πρεπε να το δοκιμασεις...
μαλλον πρεπει να πας σε μικρο τουρμπακι η κλιο διλιτρο..
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
To clio TCE πιστεύω ότι θα είναι αργό όπως αργό ήταν και το 1.4 16v με τους 100 ίππους καθώς το βάρος του αυτοκινήτου πρέπει να είναι πάνω απο 1200 κιλά.Αργό δεν νομίζω πως θα είναι, έχει και τη ροπούλα του. Απλά δεν είναι και γρήγορο βέβαια...
To Punto Abarth πότε έρχεται στην Ελλάδα?
Θα πρέπει να έρθει μέχρι τις αρχές του νέου έτους, για Νοέμβριο είχαν πει αν δεν κάνω λάθος.
[quote='papadakn']Το 207 προς το παρόν με κερδίζει αλλά ρε γμτ, με -1000
-
Θα κάνω αύριο μια επίσκεψη στην VW να δώ απο κοντά το Golf. Θα προσπαθήσω να κλείσω και ένα test drive με το DSG μήπως και αναθεωρήσω.
-
εγω θα επερνα opel corsa gsi εχει 19500.
εχω το 1400 το sport και πραγματικα σαν συνολο αξιζει τα λεφτα του. ?Πηγαινε να το δεις εγω ειχα παει σχεδον σε ολα και επελεξα αυτο. -
ΑΥΤΟ :
-
Ο χρήστης JHON_STARLET έγραψε:
εγω θα επερνα opel corsa gsi εχει 19500.
εχω το 1400 το sport και πραγματικα σαν συνολο αξιζει τα λεφτα του. ?Πηγαινε να το δεις εγω ειχα παει σχεδον σε ολα και επελεξα αυτο.20000 για ενα κορσα?
Μολις 2 χιλιαρικα κατω απο το opc?
Ελεος!
Ας εκανε 17 να το συζηταγαμε -
Από αυτά που ανέφερες, πιστεύω πως και το 207 GT/Rallye και το Golf TSI 122ps, είναι 2 πολύ καλές επιλογές στα 17,5-19,5Κ.
-
To Suzuki Swift sport νομιζω καλυπτει αυτα που ζητας, αλλα δεν το εχεις στην λιστα σου...
-
Aν μεταχειρισμένο, clio sport, αλλιώς 207 Gt (ούτε καν rallye, η διαφορά στην τιμή vs. εξοπλισμού θα έληγε 0-1 για εμένα).
-
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
http://www.car.gr/ads/cars/one.php?id=111440WTF RS του 07 με 12Κ χλμ μόνο 20Κ Ε???????
Μυρίζει βρώμα ή απλά ο άνθρωπος αποκουφάθηκε τελείως
-
Ένα αντίστοιχο που είχα δεί σε ΧΕ με 15.000 ενός έτος στα 20.000
Αγορά αυτοκινήτου με budget <=20.000