-
Είναι δύο πλύ αξιόλογα μοντέλα που έχουν πάρει πολύ καλές κριτικές από τον τύπο. Τι θα προτιμούσατε αν θέλατε να αγο΄ρασετε ένα από τα δύο;
-
Είναι δύο πλύ αξιόλογα μοντέλα που έχουν πάρει πολύ καλές κριτικές από τον τύπο. Τι θα προτιμούσατε αν θέλατε να αγο΄ρασετε ένα από τα δύο;
-
Είναι δύο πλύ αξιόλογα μοντέλα που έχουν πάρει πολύ καλές κριτικές από τον τύπο. Τι θα προτιμούσατε αν θέλατε να αγο΄ρασετε ένα από τα δύο;
-
Ετσι οπως το θετεις το μπραβο με κλειστα ματια,αλλα αν βαλεις το DSG στο πολφ θα το ξανασκεφτομουν...
-
Θα έλεγα το Bravo.
-
bravo και από μένα.
-
προφανώς μιλάμε για το 150αρι φιατ, μια και έχει έρθει και το 120αρι; Πολύ όμορφο το μπράβο μέσα έξω, με πραγματικά ποιοτικό εσωτερικό που ανταγωνίζεται το γκολφ αλλα με πολύ μικρούς χώρους για τους πίσω, πράγμα που ίσως απτρέψει κάποιους, σε αντίθεση με τους χώρους του γκολφ.
Σε οδική συμπεριφορά το γκολφ ακόμα ψάχνει αντίπαλο, τουλάχιστον από αυτούς που να δεν ομιλούν την..γερμανική.
προσωπικά θα έβαζα 1000 ευρώ παραπάνω και θα έπαιρνα το λεον 1.8 -
Αν επιτρέπεται γιατί προτιμάτε το Bravo; Λόγω καλύτερης τιμής;
Λογικά το Bravo θα έχει περισσότερο σπορ χαρακτηριστικά, το Golf είναι και δείχνει αρκετά πιο ποιοτικό, ενώ και τα δύο προσφέρουν παραπλήσιες επιδόσεις, σωστά; Πιο αξιόπιστο δε ξέρω πιο από τα δύο θα αποδειχτεί, σίγουρα πάντως η Fiat παρέχει μεγαλύτερη εγγύηση από τη VW. Σε χώρους υπερέχει το Golf, όπως και σε ποιότητα κύλισης. Απ' την άλλη βέβαια το Bravo είναι αρκετά φθηνότερο.
Ρωτάω γιατί μελλοντικά θα παίξει μάλλον σ' αυτή την κατηγορία ο αδερφός μου και θα ήθελα να ξέρω.
-
To Bravo δε το έχω οδηγήσει...αλλά το Golf το έχω οδηγήσει.
Προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο εξωτερικά το Bravo (βασικός λόγος επιλογής)...είναι πιο φρέσκο αυτοκίνητο, πιο καινούριο...και το μοτέρ ακούγεται ενδιαφέρον. Το εσωτερικό φαίνεται το ίδιο ποιοτικό...με του Bravo να είναι ομορφότερο σχεδιαστικά, με το στροφόμετρο δεξιά (έχω κόλλημα σε αυτό...το θεωρώ εξαιρετικά βολικό) και τέλος είναι οδηγοκεντρικό.
Αφού έχουμε πήξει στα Golf...εάν είχα τέτοιο δίλημμα θα έπαιρνα το Bravo...αν και όπως φαίνεται...θα πήξουμε ΚΑΙ στα Bravo...(ήδη έχω δει 5-6).
-
To Bravo είναι πανέμορφο για τα γούστα μου. Είναι το μόνο πραγματικά όμορφο μικρομεσαίο από την εμφάνιση (και το facelift) της 147. Κρίμα που το άφησαν με έναν απλό ημιάκαμπτο αντί να βάλουν κάποια πιο εξεζητημένη ανάρτηση ώστε να έχει κάτι από την σπιρτάδα της 147 στο δρόμο. Σίγουρα είναι ασφαλές αυτοκίνητο βέβαια.
Ο σχεδιασμός του Golf είναι σίγουρα συντηριτικός. Και μάλιστα όταν κάποιοι ανταγωνιστές του έχουν περάσει facelift (147, Astra) ενώ άλλοι είναι πολύ πιο καινούριοι (Civic, Bravo). Όμως σε καθημερινή συμβίωση με το αυτοκίνητο καταλαβαίνεις ότι όλα πάνω του έχουν φτιαχτεί έτσι όπως είναι με πολύ μελετημένο τρόπο. Δεν αντιμετώπισα έως τώρα κανένα σφάλμα εργονομίας, όλα είναι εκεί που πρέπει όταν τα χρειάζεσαι. Η ποιότητα των υλικών αποδυκνείεται άψογη όχι μόνο στην αφή αλλά και στις αντιδράσεις σε λακούβες όπου δεν τρίζει απολύτως τίποτα ούτε δίνει την αίσθηση πως θα τρίξει για πολλά χιλιόμετρα ακόμα. Πολύ ωραίο σε αίσθηση τιμόνι, εξαιρετική ηχομόνωση, αίσθηση φρένων (ήθελα λίγο δυνατότερα φρένα όμως), επιλογέας που δεν σκαλώνει ποτέ. Στα χρήματα αυτά δεν μπορείς να πάρεις κάτι παραπάνω σε κανέναν τομέα από άλλο ανταγωνιστή χωρίς να χάσεις σημαντικά σε κάτι άλλο (ελπίζω να έγινε κατανοητή η διατύπωσή μου). Μέχρι πριν καιρό θεωρούσα το Golf βαρετό, όταν όμως είδα από κοντά το overall αποτέλεσμα πείστηκα πως αξίζει.
Κοινώς, αν ψάχνεις αυτοκίνητο με χαρακτήρα και ξεχωριστή προσωπικότητα το Golf ίσως να μην σε ικανοποιεί γιατί δεν έχει κάτι πάνω του που να 'εξάπτει' τις αισθήσεις. Είναι όμως σωστά σχεδιασμένο σε κάθε τομέα και εκεί που άλλα μοντέλα πάσχουν, αυτό είναι (το λιγότερο) αξιοπρεπές σε όλα. Αν προτιμάς να θυσιάσεις κάποια attributes ( ) προς χάρην άλλων γιατί προτιμάς πχ το ξεζωριστό esign ή τον επιπλέον εξοπλισμό, το Golf δεν είναι για εσένα, θα ικανοποιεί όλες τις ανάγκες/απαιτήσεις σου αλλά θα νιώθεις ότι απλώς τα κάνει όλα χωρίς να σου προσφέρει κάτι επιπλέον. Σε μια δύσκολη στροφή το αμάξωμα θα σε πληροφορήσει για τις τάσεις του, το τιμόνι θα σου πει που ακριβώς είναι οι ρόδες (χωρίς καθόλου τζόγο), το κιβώτιο θα δεχτεί αβίαστα την αλλαγή ταχύτητας, οι αναρτήσεις θα σε κρατήσουν στη θέση σου ή θα αφήσουν τις ρόδες γλιστρήσουν όπως πρέπει, το γκάζι του TSI θα σε τραβήξει με δύναμη στο τέλος της στροφής. Όμως δεν θα σου αφήσει την αίσθηση της 'εμπειρίας', παρ'όλο που όλα θα γίνουν αποτελεσματικά και με ασφάλεια. Κατά κάποιο τρόπο σε οδηγεί το αυτοκίνητο με τον πιο σωστό τρόπο που έχουν εμφυσήσει οι μηχανικοί της VW σε αυτό. Ενώ η Alfa 147 πχ θα σε ρωτήσει πως θες να πάει, θα σε αφήσει να γίνει αλήτης και θα συμμαχήσει μαζί σου στην καφρίλα με την αίθησή της (πολύ ποιητικά μου βγήκε )
Τελικά είναι θέμα προτεραιοτήτων. Αν θέλουν να χτυπήσουν ευθέως το Golf οι ανταγωνιστές πάντως, θα πρέπει να στηριχτούν και σε άλλα πράγματα πέραν του design και να κόψουν τις τσιγκουνιές. Δεν μπορείς να πεις ότι έβγαλες το αντι-Golf όταν δίνεις στην παραγωγή ένα αμάξι με ημιάκαμπτο που έχει το ίδιο κόστος με το Golf, όσο όμορφο κι αν είναι. Στηρίζουν την προσπάθειά τους στο design, το στυλ και το γκάζι, όμως πρέπει να κόψουν τις τσιγκουνιές αν θέλουν να πετύχουν την κορυφή.
Αυτά απο εμένα και συγγνώμη για το post-σεντόνι.
-
Σαν μια πρωτη σκεψη θα με κερδιζε το Bravo λογω φρεσκαδας, εγγυησης, και καποιων καλυτερων υλικων μεσα. Αν και το Golf εχει αυτο το DSG το οποιο ειναι φοβερο.
Στην πραξη, το Bravo δεν το εχω δοκιμασει αλλα ξερω πως ΔΕΝ θα επελεγα το Golf γιατι με απογοητευσε αρκετα στο NVH. Ελπιζω να μπορεσω εντος βδομαδας να δοκιμασω το Bravo, αν και δεν περιμενω σε καποια ποιοτικα χαρακτηριστικα να ειναι χειροτερο απο το Punto.
-
Πανέμορφο το μπράβο, καμία σχέση με τις φωτογραφίες. Δυστυχώς δεν βγαίνει σε τρίπορτο. Μεταξύ των δύο θα το προτιμούσα και ας έχει ημιάκαμπτο πίσω μιας και παρά το γεγονός ότι θεωρώ το γκόλφ καλύτερο, δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή. Βέβαια μόνη ένσταση μου θα είναι άν έχει το ίδιο απαράδεκτο επιλογέα και κυρίως τιμόνι με άλλα μοντέλα της φίατ οπότε θα το ξανασκεφτόμουνα.
Το φόκους 1.6 τούρμπο με τα 160 άλογα πότε έρχεται?
-
Ε τωρα,τζαμπα το καινουριο thread..
Δεν ειναι ερωτησεις αυτες .
Golf Tsi ,oλα τα αλλα απλα δεν το φτανουν σε κανενα τομεα. -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Ε τωρα,τζαμπα το καινουριο thread..Δεν ειναι ερωτησεις αυτες .
Golf Tsi ,oλα τα αλλα απλα δεν το φτανουν σε κανενα τομεα.Μένω ειλικρινά έκπληκτος με την προτίμηση σου στο γκόλφ!!!!
-
Και εγώ νόμιζα πως ένα SX4 με μοτέρ TSI είναι το καλύτερο αμάξι.
To bravo από εμένα. Το γεγονός ότι το γκολφάκι αντικαθίσταται σε λίγο είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή μου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και εγώ νόμιζα πως ένα SX4 με μοτέρ TSI είναι το καλύτερο αμάξι.To bravo από εμένα. Το γεγονός ότι το γκολφάκι αντικαθίσταται σε λίγο είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή μου.
Αν βγει κατι τετοιο να σαι σιγουρος οτι θα το προτιμησω.
Οταν ομως επρεπε να αγορασω αμαξι το Sx4 ειχε αναιμικο μοτερ για τις αναγκες μου, παρολο που εχει το υπερ της τετρακινησης.
Γι αυτο προτεινω στο φιλο Golf Tsi,δεν υπαρχει κατι καλυτερο τωρα σε
αυτα τα χρηματα. -
Πόσο έχει το TSI...γιατί επίσης καλό (και βασικά καλύτερο θα έλεγα από το Golf) είναι το Astra 1.6T.
-
Το Bravo με τους 150 ιππους σε μαυρο χρωμα,με εκεινες τις καταπληκτικες ζανταρες,με τα φιμε απο το εργοστασιο
ειναι απλαΜουν@ρ@.Πανεμορφο σχεδιο,σου μιλαει αυτο το αυτοκινητο,στην εκδοση παντα αυτη
οχι οτι και στις απλες δεν ειναι ωραιο αλλα ειδικα αυτη ειναι κορυφητο γκολφ ειναι συντηριτικο μεσα εξω,ανετα θα αρεζε στον παππου μου και τη γιαγια μου,ειδικοτερα μεσα ο σχεδιασμος ειναι πολυ παροχυμενος
βεβαια εχει πολυ καλη ποιοτητα,τα υλικα ειναι καλα,αλλα η διαφορα με τον ιταλο θα ελεγα πως ειναι μικρη και περισσοτερο α ελεγα ειναι θεμα συναρμογης και οχι απολυτης ποιοτηταςβεβαια ο κινητηρας της Φιατ ειναι καινουριος ,δεν εχει δοκιμαστει στο περασμα του χρονου και των χιλιομετρων,σε αντιθεση με το μοτερ του Γκολφ που μετραει 2 χρονακια στην πλατη του
Σε οδικη συμπεριφορα ολοι εκθειαζουν το Γκολφ
Δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 αυτοκινητα για να εχω προσωπικη εμπειρεια αλλα οι προδιαγραφες γερνουν υπερ του γκολφ,με τη πιο εξελιγμενη πισω αναρτησηαπο τιμη πως πανε?
-
Καλό θα ήταν σε τέτοιες συγκρίσεις, αυτός που ενδιαφέρεται να έχει κάνει μια έρευνα για τις τιμές, για τον εξοπλισμό και την χρηματοδότηση... Ενδιαφέρον δεν είναι μόνον το 0-100 ή η εμφάνιση, αλλά και το κόστος αυτών των πραγμάτων...
Ενδεικτικά, αν μιλήσουμε για τις εκδόσεις Sport των δύο που είναι και οι πιο πλήρεις, οι τιμές καταλόγου (δεν συμπεριλαμβάνονται τέλη, πινακίδες, μεταλλικό κλπ) έχουν:
19.550 για το Bravo
20.500 για το Golf GT 140 Sport, ενώ αν θέλεις 5πόρτες, θα πρέπει να εκταμιεύσεις ακόμη 800 -
Παροτι εμφανισιακα το Bravo μου αρεσει παρα πολυ, αν αγοραζα σημερα αυτοκινητο νομιζω πως παλι το Golf θα επελεγα.
Η συμβιωση μου μαζι του μεχρι τωρα με εχει πεισει γι΄αυτο.
Και αυτο στο λεει ενας ανθρωπος που δεν του αρεσαν ποτε τα Golf και τα VW γενικοτερα.
Fiat Bravo T-jet vs Golf TSI 140ps