Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Όχημα 4Χ4 και αυτόματο κιβώτιο
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Όχημα 4Χ4 και αυτόματο κιβώτιο
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    5
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgex last edited by

      Ένα ερώτημα για τους off-roaders...

      Στο ταπεινό μου (από άποψη off-road δυνατοτήτων) Skoda Octavia 4x4, αν θέλω να περάσω από κάπου ανηφορικά, όπου ο δρόμος έχει πολλές ανωμαλίες, πρέπει/θέλω να έχω πολύ μικρή ταχύτητα. Αλλά λόγω της έλλειψης κοντών σχέσεων, υπάρχει πρόβλημα στο να διατηρήσεις χαμηλή ταχύτητα χωρίς να πατινάρεις τον συμπλέκτη.

      Οδήγησα πρόσφατα το Freelander 2 που πήρε ο πατέρας μου, Είναι diesel & αυτόματο. Όπως ξέρετε, δεν έχει κοντές σχέσεις.
      Είδα όμως οτι σε ανηφόρα με αρκετή κλίση, μπορούσα να πηγαίνω όσο σιγά ήθελα. Οι στροφές του κινητήρα δεν αντιστοιχούσαν στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, αλλά ήταν πολύ περισσότερες, μάλιστα αυξανόντουσαν όσο έκοβα ταχύτητα.
      Προφανώς πατινάριζε το αυτόματο κιβώτιο, και όσο πιό σιγά πήγαινα, επειδή ήταν πιό δύσκολο να κρατήσει το αυτοκίνητο σε μικρή ταχύτητα, έδινε περισσότερες στροφές, πατινάροντας πιό πολύ.

      Η απορία που έχω είναι αν τελικά το αυτόματο κιβώτιο, με τον τρόπο που λειτουργεί, αντισταθμίζει, και κατά πόσο, την έλλειψη των κοντών σχέσεων.
      Επίσης αν ταλαιπωρείται από τέτοια χρήση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgex last edited by

        Ένα ερώτημα για τους off-roaders...

        Στο ταπεινό μου (από άποψη off-road δυνατοτήτων) Skoda Octavia 4x4, αν θέλω να περάσω από κάπου ανηφορικά, όπου ο δρόμος έχει πολλές ανωμαλίες, πρέπει/θέλω να έχω πολύ μικρή ταχύτητα. Αλλά λόγω της έλλειψης κοντών σχέσεων, υπάρχει πρόβλημα στο να διατηρήσεις χαμηλή ταχύτητα χωρίς να πατινάρεις τον συμπλέκτη.

        Οδήγησα πρόσφατα το Freelander 2 που πήρε ο πατέρας μου, Είναι diesel & αυτόματο. Όπως ξέρετε, δεν έχει κοντές σχέσεις.
        Είδα όμως οτι σε ανηφόρα με αρκετή κλίση, μπορούσα να πηγαίνω όσο σιγά ήθελα. Οι στροφές του κινητήρα δεν αντιστοιχούσαν στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, αλλά ήταν πολύ περισσότερες, μάλιστα αυξανόντουσαν όσο έκοβα ταχύτητα.
        Προφανώς πατινάριζε το αυτόματο κιβώτιο, και όσο πιό σιγά πήγαινα, επειδή ήταν πιό δύσκολο να κρατήσει το αυτοκίνητο σε μικρή ταχύτητα, έδινε περισσότερες στροφές, πατινάροντας πιό πολύ.

        Η απορία που έχω είναι αν τελικά το αυτόματο κιβώτιο, με τον τρόπο που λειτουργεί, αντισταθμίζει, και κατά πόσο, την έλλειψη των κοντών σχέσεων.
        Επίσης αν ταλαιπωρείται από τέτοια χρήση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgex last edited by

          Ένα ερώτημα για τους off-roaders...

          Στο ταπεινό μου (από άποψη off-road δυνατοτήτων) Skoda Octavia 4x4, αν θέλω να περάσω από κάπου ανηφορικά, όπου ο δρόμος έχει πολλές ανωμαλίες, πρέπει/θέλω να έχω πολύ μικρή ταχύτητα. Αλλά λόγω της έλλειψης κοντών σχέσεων, υπάρχει πρόβλημα στο να διατηρήσεις χαμηλή ταχύτητα χωρίς να πατινάρεις τον συμπλέκτη.

          Οδήγησα πρόσφατα το Freelander 2 που πήρε ο πατέρας μου, Είναι diesel & αυτόματο. Όπως ξέρετε, δεν έχει κοντές σχέσεις.
          Είδα όμως οτι σε ανηφόρα με αρκετή κλίση, μπορούσα να πηγαίνω όσο σιγά ήθελα. Οι στροφές του κινητήρα δεν αντιστοιχούσαν στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, αλλά ήταν πολύ περισσότερες, μάλιστα αυξανόντουσαν όσο έκοβα ταχύτητα.
          Προφανώς πατινάριζε το αυτόματο κιβώτιο, και όσο πιό σιγά πήγαινα, επειδή ήταν πιό δύσκολο να κρατήσει το αυτοκίνητο σε μικρή ταχύτητα, έδινε περισσότερες στροφές, πατινάροντας πιό πολύ.

          Η απορία που έχω είναι αν τελικά το αυτόματο κιβώτιο, με τον τρόπο που λειτουργεί, αντισταθμίζει, και κατά πόσο, την έλλειψη των κοντών σχέσεων.
          Επίσης αν ταλαιπωρείται από τέτοια χρήση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirros last edited by

            ταλαιπωρειτε , οι κοντες σχεσεις δεν μπορουν να αντικατασταθουν , καλητερα αλλαξε αυτοκινητο .

            το αυτοματο ειναι πολυ καλο και εντος και εκτος , μεχρι προσφατα ειχα ενα cherokee 4.0 αυτοματο και ηταν απιστευτο , απο τα θετικα οτι δεν σε περνει η κατηφορα πισω στα δυσκολα περασματα .

            off-road και octavia δεν συμβαδιζουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgex last edited by

              Ο χρήστης sirros έγραψε:
              ταλαιπωρειτε , οι κοντες σχεσεις δεν μπορουν να αντικατασταθουν , καλητερα αλλαξε αυτοκινητο

              Εεε συγνώμη διάβασες καλά την ερώτησή μου; ποιό αυτοκίνητο να αλλάξω, για του πατέρα μου το αυτοκίνητο ρώτησα. Αν ανεφέρεσε στο δικό μου, το ξέρω οτι ταλαιπωρείται ένας δίσκος αν τον πατινάρεις!!! (ούτε προσπαθώ να κάνω off-road με το octavia...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stydio last edited by

                Το αυτόματο στις συνθήκες που περιγράφεις είναι καλύτερο απο το χειροκίνητο, όμως τα κοντά δεν τα αντικαθιστά σε καμία περίπτωση.
                Για το Freelander δεν ταλαιπωρείτε, γιατί το αυτόματο ρυθμίζει την ροπή κατάλληλα. Ομως μέχρις ενός σημείου (δηλ. και με αυτόματο εκεί που είναι να πατινάρεις θα πατινάρεις, απλώς σε πάει λίγο καλύτερα απο το χειροκίνητο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr