Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Land Cruiser 90 diesel ή βενζίνη;
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Land Cruiser 90 diesel ή βενζίνη;
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    6
    90
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Φίλος έχει το παραπάνω δίλημμα (εδώ που τα λέμε σε θεωρητικό επίπεδο κι εγώ το έχω). Έχουμε μπει και οδηγήσει το βενζινοκίνητο οπότε κάποιες εμπειρίες υπάρχουν από εκεί. Με το diesel δεν ξέρω τι γίνεται. Φαίνεται ν' αξίζει πολύ για τη ροπή και μόνο, άσε που παίζει πολύ καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου! Λίγο μας τα χαλάει στους ίππους, επιταχύνσεις (αν και στα specs βλέπουμε 0-100 και όχι ρεπρίζ) και τελική (αν κι εκεί ok μόνο 5 km/h είναι κάτω απ' το βενζινοκίνητο). Θα μου πείτε γνωστό αυτό για τα πετρελαιοκίνητα, αλλά εδώ που τα λέμε τελευταία οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί (σε άλλους κινητήρες εννοώ). Χάθηκε κι αυτή η Toyota να έβγαζε τον πετρελαιοκινητήρα στα 4000 cc;

      Τέσπα, επειδή από προδιαγραφές δε βγάζεις άκρη, ένας αριθμός δε σημαίνει κάτι ντε και καλά άμα δε δεις πώς κολλάει ο κινητήρας με το αυτοκίνητο, ήθελα να ρωτήσω τη δική σας γνώμη, ειδικά αν υπάρχει και κάποιος κάτοχος. Αξίζει ο πετρελαιοκινητήρας; Έχετε αισθανθεί κάποια στιγμή ότι θα θέλατε περισσότερη ισχύ (π.χ. σε κάποια ρυμούλκηση) ή έστω επιτάχυνση; Προφανώς μιλάω για δεδομένα ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Το φίλο τον ενδιαφέρει πολύ η off road οδήγηση, αλλά το χρειάζεται και για κίνηση σε νορμάλ δρόμους (θα το χρησιμοποιεί δηλαδή και σε άσφαλτο συχνά).

      Thanks!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fsword last edited by

        Φίλος έχει το παραπάνω δίλημμα (εδώ που τα λέμε σε θεωρητικό επίπεδο κι εγώ το έχω). Έχουμε μπει και οδηγήσει το βενζινοκίνητο οπότε κάποιες εμπειρίες υπάρχουν από εκεί. Με το diesel δεν ξέρω τι γίνεται. Φαίνεται ν' αξίζει πολύ για τη ροπή και μόνο, άσε που παίζει πολύ καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου! Λίγο μας τα χαλάει στους ίππους, επιταχύνσεις (αν και στα specs βλέπουμε 0-100 και όχι ρεπρίζ) και τελική (αν κι εκεί ok μόνο 5 km/h είναι κάτω απ' το βενζινοκίνητο). Θα μου πείτε γνωστό αυτό για τα πετρελαιοκίνητα, αλλά εδώ που τα λέμε τελευταία οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί (σε άλλους κινητήρες εννοώ). Χάθηκε κι αυτή η Toyota να έβγαζε τον πετρελαιοκινητήρα στα 4000 cc;

        Τέσπα, επειδή από προδιαγραφές δε βγάζεις άκρη, ένας αριθμός δε σημαίνει κάτι ντε και καλά άμα δε δεις πώς κολλάει ο κινητήρας με το αυτοκίνητο, ήθελα να ρωτήσω τη δική σας γνώμη, ειδικά αν υπάρχει και κάποιος κάτοχος. Αξίζει ο πετρελαιοκινητήρας; Έχετε αισθανθεί κάποια στιγμή ότι θα θέλατε περισσότερη ισχύ (π.χ. σε κάποια ρυμούλκηση) ή έστω επιτάχυνση; Προφανώς μιλάω για δεδομένα ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Το φίλο τον ενδιαφέρει πολύ η off road οδήγηση, αλλά το χρειάζεται και για κίνηση σε νορμάλ δρόμους (θα το χρησιμοποιεί δηλαδή και σε άσφαλτο συχνά).

        Thanks!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fsword last edited by

          Φίλος έχει το παραπάνω δίλημμα (εδώ που τα λέμε σε θεωρητικό επίπεδο κι εγώ το έχω). Έχουμε μπει και οδηγήσει το βενζινοκίνητο οπότε κάποιες εμπειρίες υπάρχουν από εκεί. Με το diesel δεν ξέρω τι γίνεται. Φαίνεται ν' αξίζει πολύ για τη ροπή και μόνο, άσε που παίζει πολύ καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου! Λίγο μας τα χαλάει στους ίππους, επιταχύνσεις (αν και στα specs βλέπουμε 0-100 και όχι ρεπρίζ) και τελική (αν κι εκεί ok μόνο 5 km/h είναι κάτω απ' το βενζινοκίνητο). Θα μου πείτε γνωστό αυτό για τα πετρελαιοκίνητα, αλλά εδώ που τα λέμε τελευταία οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί (σε άλλους κινητήρες εννοώ). Χάθηκε κι αυτή η Toyota να έβγαζε τον πετρελαιοκινητήρα στα 4000 cc;

          Τέσπα, επειδή από προδιαγραφές δε βγάζεις άκρη, ένας αριθμός δε σημαίνει κάτι ντε και καλά άμα δε δεις πώς κολλάει ο κινητήρας με το αυτοκίνητο, ήθελα να ρωτήσω τη δική σας γνώμη, ειδικά αν υπάρχει και κάποιος κάτοχος. Αξίζει ο πετρελαιοκινητήρας; Έχετε αισθανθεί κάποια στιγμή ότι θα θέλατε περισσότερη ισχύ (π.χ. σε κάποια ρυμούλκηση) ή έστω επιτάχυνση; Προφανώς μιλάω για δεδομένα ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Το φίλο τον ενδιαφέρει πολύ η off road οδήγηση, αλλά το χρειάζεται και για κίνηση σε νορμάλ δρόμους (θα το χρησιμοποιεί δηλαδή και σε άσφαλτο συχνά).

          Thanks!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lepes last edited by

            diesel χωρις 2η σκεψη ,και οσο για τη ροπη το πετρελαιο εχει παραπανω(εγω εχω βενζινη)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • kubiak
              kubiak last edited by

              To μόνο θέμα που απασχολεί τους κατόχους diesel είναι η ποιότητα του καυσίμου που θα βρουν (όταν μετά από κάμποσα χλμ φτάσουν στο πρατήριο για ανεφοδιασμό)...

              Κατα τα άλλα ένας κινητήρας diesel έχει πλεονεκτήματα έναντι ενός βενζινοκινητήρα...

              -και η κίνηση στο λεκανοπέδιο αλλά αν ζει μακριά ίσως να μην τον νοιάζει-

              _

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fsword last edited by

                Παιδιά έχετε δίκιο κι οι δύο. Από ροπή φυσικά δεν το σκέφτεται καν. Από ποιότητα καυσίμου, εκεί ναι υπάρχει ένα θέμα. Αλλά αν υποθέσουμε ότι αυτό κάπως το λύνουμε (από έμπιστο βενζινά πχ. - θα μου πεις κάποια στιγμή θα χρειαστεί να βάλεις από άγνωστο βενζινάδικο) με την ιπποδύναμη τι παίζει; Επηρεάζει που είναι 'μόνο' 170 hp (και κάτι λιγότερο) για τέτοιο αμάξωμα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lepes last edited by

                  το δικο μου με τη βενζινη 174 αλογα εχει,δεν ειναι καμοια βολιδα αλλα παει στο δρομο μια χαρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr