Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MITSUBISHI OUTLANDER ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. MITSUBISHI OUTLANDER ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    2
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evolander last edited by

      Είμαι κάτοχος του Mitsubishi Outlander turbo από τον Δεκέμβριο του 2005 και πρόσφατα στράβωσαν οι μπροστινές δισκόπλακες των φρένων.

      Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα και μου είπαν ρητά πως οι δισκόπλακες συγκαταλέγονται στα αναλώσιμα και δεν προβλέπεται αλλαγή εντός εγγύησης, παρά μόνο τορνίρισμα μέχρι δύο φορές και μετά εφόσον εξακολουθεί το πρόβλημα αλλαγή.

      Στην Πανευρωπαϊκή εγγύηση των πρώτων 3 ετών δεν αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται (πράγμα το οποίο εξαιρείτε ρητά και ονομαστικά στην επόμενη 4ετεία - στην επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Σαρακάκης).

      Αν και είμαι εντός της Πανευρωπαϊκής εγγύησης ακόμη, αρνούνται πεισματικά να κάνουν τα αυτονόητα, χωρίς όμως να μου δείχνουν το αυθεντικό κείμενο που αναφέρεται η εξαίρεση των δίσκων. Επίσης δεν μου δείχνουν την Πανευρωπαϊκή ή Ιαπωνική επίσημη οδηγία εγγύησης της Mitsubishi για τη διαδικασία «τορνίρισμα». Είναι φανερό ότι είναι οδηγία Ελληνική!

      Έχω στείλει μέχρι σήμερα ένα email με αποδέκτες Ιαπωνία, Ευρώπη (κοινοποίηση Σαρακάκη και εξουσιοδοτημένο συνεργείο) αναφέροντας το πρόβλημα, και εχθές έλαβα μια αρνητική και αόριστη απάντηση από Σαρακάκη. Εχθές έστειλα δύο email στα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζοντάς τους ότι κινούμε πλέον νομικά αν δεν αλλαχθούν οι προβληματικοί δίσκοι μέχρι της προθεσμίας που έδωσε ο δικηγόρος μου.

      Επίσης θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς inka@inka.gr consumers@eett.gr katanalotes@eett.gr katagelies@ekpizo.gr press@yme.gov.gr

      Σκοπός του θέματος είναι να έρθω σε επαφή με περισσότερους ιδιοκτήτες του μοντέλου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, και να κινηθούμε μαζί νομικά πλέον. Ήδη γνωρίζω προσωπικά τρεις ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουμε μαζί.

      Το πρόβλημα -δεν είναι μεμονωμένο και- οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά που χρησιμοποιούνται κατά την γραπτή απάντηση Σαρακάκη!!!

      Φιλικά Στάθης

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        evolander last edited by

        Είμαι κάτοχος του Mitsubishi Outlander turbo από τον Δεκέμβριο του 2005 και πρόσφατα στράβωσαν οι μπροστινές δισκόπλακες των φρένων.

        Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα και μου είπαν ρητά πως οι δισκόπλακες συγκαταλέγονται στα αναλώσιμα και δεν προβλέπεται αλλαγή εντός εγγύησης, παρά μόνο τορνίρισμα μέχρι δύο φορές και μετά εφόσον εξακολουθεί το πρόβλημα αλλαγή.

        Στην Πανευρωπαϊκή εγγύηση των πρώτων 3 ετών δεν αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται (πράγμα το οποίο εξαιρείτε ρητά και ονομαστικά στην επόμενη 4ετεία - στην επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Σαρακάκης).

        Αν και είμαι εντός της Πανευρωπαϊκής εγγύησης ακόμη, αρνούνται πεισματικά να κάνουν τα αυτονόητα, χωρίς όμως να μου δείχνουν το αυθεντικό κείμενο που αναφέρεται η εξαίρεση των δίσκων. Επίσης δεν μου δείχνουν την Πανευρωπαϊκή ή Ιαπωνική επίσημη οδηγία εγγύησης της Mitsubishi για τη διαδικασία «τορνίρισμα». Είναι φανερό ότι είναι οδηγία Ελληνική!

        Έχω στείλει μέχρι σήμερα ένα email με αποδέκτες Ιαπωνία, Ευρώπη (κοινοποίηση Σαρακάκη και εξουσιοδοτημένο συνεργείο) αναφέροντας το πρόβλημα, και εχθές έλαβα μια αρνητική και αόριστη απάντηση από Σαρακάκη. Εχθές έστειλα δύο email στα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζοντάς τους ότι κινούμε πλέον νομικά αν δεν αλλαχθούν οι προβληματικοί δίσκοι μέχρι της προθεσμίας που έδωσε ο δικηγόρος μου.

        Επίσης θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς inka@inka.gr consumers@eett.gr katanalotes@eett.gr katagelies@ekpizo.gr press@yme.gov.gr

        Σκοπός του θέματος είναι να έρθω σε επαφή με περισσότερους ιδιοκτήτες του μοντέλου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, και να κινηθούμε μαζί νομικά πλέον. Ήδη γνωρίζω προσωπικά τρεις ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουμε μαζί.

        Το πρόβλημα -δεν είναι μεμονωμένο και- οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά που χρησιμοποιούνται κατά την γραπτή απάντηση Σαρακάκη!!!

        Φιλικά Στάθης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evolander last edited by

          Είμαι κάτοχος του Mitsubishi Outlander turbo από τον Δεκέμβριο του 2005 και πρόσφατα στράβωσαν οι μπροστινές δισκόπλακες των φρένων.

          Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα και μου είπαν ρητά πως οι δισκόπλακες συγκαταλέγονται στα αναλώσιμα και δεν προβλέπεται αλλαγή εντός εγγύησης, παρά μόνο τορνίρισμα μέχρι δύο φορές και μετά εφόσον εξακολουθεί το πρόβλημα αλλαγή.

          Στην Πανευρωπαϊκή εγγύηση των πρώτων 3 ετών δεν αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται (πράγμα το οποίο εξαιρείτε ρητά και ονομαστικά στην επόμενη 4ετεία - στην επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Σαρακάκης).

          Αν και είμαι εντός της Πανευρωπαϊκής εγγύησης ακόμη, αρνούνται πεισματικά να κάνουν τα αυτονόητα, χωρίς όμως να μου δείχνουν το αυθεντικό κείμενο που αναφέρεται η εξαίρεση των δίσκων. Επίσης δεν μου δείχνουν την Πανευρωπαϊκή ή Ιαπωνική επίσημη οδηγία εγγύησης της Mitsubishi για τη διαδικασία «τορνίρισμα». Είναι φανερό ότι είναι οδηγία Ελληνική!

          Έχω στείλει μέχρι σήμερα ένα email με αποδέκτες Ιαπωνία, Ευρώπη (κοινοποίηση Σαρακάκη και εξουσιοδοτημένο συνεργείο) αναφέροντας το πρόβλημα, και εχθές έλαβα μια αρνητική και αόριστη απάντηση από Σαρακάκη. Εχθές έστειλα δύο email στα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζοντάς τους ότι κινούμε πλέον νομικά αν δεν αλλαχθούν οι προβληματικοί δίσκοι μέχρι της προθεσμίας που έδωσε ο δικηγόρος μου.

          Επίσης θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς inka@inka.gr consumers@eett.gr katanalotes@eett.gr katagelies@ekpizo.gr press@yme.gov.gr

          Σκοπός του θέματος είναι να έρθω σε επαφή με περισσότερους ιδιοκτήτες του μοντέλου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, και να κινηθούμε μαζί νομικά πλέον. Ήδη γνωρίζω προσωπικά τρεις ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουμε μαζί.

          Το πρόβλημα -δεν είναι μεμονωμένο και- οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά που χρησιμοποιούνται κατά την γραπτή απάντηση Σαρακάκη!!!

          Φιλικά Στάθης

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr