-
Είμαι κάτοχος του Mitsubishi Outlander turbo από τον Δεκέμβριο του 2005 και πρόσφατα στράβωσαν οι μπροστινές δισκόπλακες των φρένων.
Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα και μου είπαν ρητά πως οι δισκόπλακες συγκαταλέγονται στα αναλώσιμα και δεν προβλέπεται αλλαγή εντός εγγύησης, παρά μόνο τορνίρισμα μέχρι δύο φορές και μετά εφόσον εξακολουθεί το πρόβλημα αλλαγή.
Στην Πανευρωπαϊκή εγγύηση των πρώτων 3 ετών δεν αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται (πράγμα το οποίο εξαιρείτε ρητά και ονομαστικά στην επόμενη 4ετεία - στην επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Σαρακάκης).
Αν και είμαι εντός της Πανευρωπαϊκής εγγύησης ακόμη, αρνούνται πεισματικά να κάνουν τα αυτονόητα, χωρίς όμως να μου δείχνουν το αυθεντικό κείμενο που αναφέρεται η εξαίρεση των δίσκων. Επίσης δεν μου δείχνουν την Πανευρωπαϊκή ή Ιαπωνική επίσημη οδηγία εγγύησης της Mitsubishi για τη διαδικασία «τορνίρισμα». Είναι φανερό ότι είναι οδηγία Ελληνική!
Έχω στείλει μέχρι σήμερα ένα email με αποδέκτες Ιαπωνία, Ευρώπη (κοινοποίηση Σαρακάκη και εξουσιοδοτημένο συνεργείο) αναφέροντας το πρόβλημα, και εχθές έλαβα μια αρνητική και αόριστη απάντηση από Σαρακάκη. Εχθές έστειλα δύο email στα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζοντάς τους ότι κινούμε πλέον νομικά αν δεν αλλαχθούν οι προβληματικοί δίσκοι μέχρι της προθεσμίας που έδωσε ο δικηγόρος μου.
Επίσης θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς inka@inka.gr consumers@eett.gr katanalotes@eett.gr katagelies@ekpizo.gr press@yme.gov.gr
Σκοπός του θέματος είναι να έρθω σε επαφή με περισσότερους ιδιοκτήτες του μοντέλου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, και να κινηθούμε μαζί νομικά πλέον. Ήδη γνωρίζω προσωπικά τρεις ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουμε μαζί.
Το πρόβλημα -δεν είναι μεμονωμένο και- οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά που χρησιμοποιούνται κατά την γραπτή απάντηση Σαρακάκη!!!
Φιλικά Στάθης
-
Είμαι κάτοχος του Mitsubishi Outlander turbo από τον Δεκέμβριο του 2005 και πρόσφατα στράβωσαν οι μπροστινές δισκόπλακες των φρένων.
Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα και μου είπαν ρητά πως οι δισκόπλακες συγκαταλέγονται στα αναλώσιμα και δεν προβλέπεται αλλαγή εντός εγγύησης, παρά μόνο τορνίρισμα μέχρι δύο φορές και μετά εφόσον εξακολουθεί το πρόβλημα αλλαγή.
Στην Πανευρωπαϊκή εγγύηση των πρώτων 3 ετών δεν αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται (πράγμα το οποίο εξαιρείτε ρητά και ονομαστικά στην επόμενη 4ετεία - στην επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Σαρακάκης).
Αν και είμαι εντός της Πανευρωπαϊκής εγγύησης ακόμη, αρνούνται πεισματικά να κάνουν τα αυτονόητα, χωρίς όμως να μου δείχνουν το αυθεντικό κείμενο που αναφέρεται η εξαίρεση των δίσκων. Επίσης δεν μου δείχνουν την Πανευρωπαϊκή ή Ιαπωνική επίσημη οδηγία εγγύησης της Mitsubishi για τη διαδικασία «τορνίρισμα». Είναι φανερό ότι είναι οδηγία Ελληνική!
Έχω στείλει μέχρι σήμερα ένα email με αποδέκτες Ιαπωνία, Ευρώπη (κοινοποίηση Σαρακάκη και εξουσιοδοτημένο συνεργείο) αναφέροντας το πρόβλημα, και εχθές έλαβα μια αρνητική και αόριστη απάντηση από Σαρακάκη. Εχθές έστειλα δύο email στα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζοντάς τους ότι κινούμε πλέον νομικά αν δεν αλλαχθούν οι προβληματικοί δίσκοι μέχρι της προθεσμίας που έδωσε ο δικηγόρος μου.
Επίσης θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς inka@inka.gr consumers@eett.gr katanalotes@eett.gr katagelies@ekpizo.gr press@yme.gov.gr
Σκοπός του θέματος είναι να έρθω σε επαφή με περισσότερους ιδιοκτήτες του μοντέλου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, και να κινηθούμε μαζί νομικά πλέον. Ήδη γνωρίζω προσωπικά τρεις ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουμε μαζί.
Το πρόβλημα -δεν είναι μεμονωμένο και- οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά που χρησιμοποιούνται κατά την γραπτή απάντηση Σαρακάκη!!!
Φιλικά Στάθης
-
Είμαι κάτοχος του Mitsubishi Outlander turbo από τον Δεκέμβριο του 2005 και πρόσφατα στράβωσαν οι μπροστινές δισκόπλακες των φρένων.
Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα και μου είπαν ρητά πως οι δισκόπλακες συγκαταλέγονται στα αναλώσιμα και δεν προβλέπεται αλλαγή εντός εγγύησης, παρά μόνο τορνίρισμα μέχρι δύο φορές και μετά εφόσον εξακολουθεί το πρόβλημα αλλαγή.
Στην Πανευρωπαϊκή εγγύηση των πρώτων 3 ετών δεν αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται (πράγμα το οποίο εξαιρείτε ρητά και ονομαστικά στην επόμενη 4ετεία - στην επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Σαρακάκης).
Αν και είμαι εντός της Πανευρωπαϊκής εγγύησης ακόμη, αρνούνται πεισματικά να κάνουν τα αυτονόητα, χωρίς όμως να μου δείχνουν το αυθεντικό κείμενο που αναφέρεται η εξαίρεση των δίσκων. Επίσης δεν μου δείχνουν την Πανευρωπαϊκή ή Ιαπωνική επίσημη οδηγία εγγύησης της Mitsubishi για τη διαδικασία «τορνίρισμα». Είναι φανερό ότι είναι οδηγία Ελληνική!
Έχω στείλει μέχρι σήμερα ένα email με αποδέκτες Ιαπωνία, Ευρώπη (κοινοποίηση Σαρακάκη και εξουσιοδοτημένο συνεργείο) αναφέροντας το πρόβλημα, και εχθές έλαβα μια αρνητική και αόριστη απάντηση από Σαρακάκη. Εχθές έστειλα δύο email στα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζοντάς τους ότι κινούμε πλέον νομικά αν δεν αλλαχθούν οι προβληματικοί δίσκοι μέχρι της προθεσμίας που έδωσε ο δικηγόρος μου.
Επίσης θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς inka@inka.gr consumers@eett.gr katanalotes@eett.gr katagelies@ekpizo.gr press@yme.gov.gr
Σκοπός του θέματος είναι να έρθω σε επαφή με περισσότερους ιδιοκτήτες του μοντέλου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, και να κινηθούμε μαζί νομικά πλέον. Ήδη γνωρίζω προσωπικά τρεις ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουμε μαζί.
Το πρόβλημα -δεν είναι μεμονωμένο και- οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά που χρησιμοποιούνται κατά την γραπτή απάντηση Σαρακάκη!!!
Φιλικά Στάθης
MITSUBISHI OUTLANDER ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ