Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    27η Ανάβαση Πορταριάς - 29/30 Σεπτεμβρίου
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 27η Ανάβαση Πορταριάς - 29/30 Σεπτεμβρίου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    38
    150
    442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jeronimo last edited by

      Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
      Δεν μας λες εσύ ποια είναι τα αγοράκια και ποιοί οι άντρες, φίλε Ιερώνυμε;

      ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ Η ΡΙΤΣΩΝΑ.Η ΦΡΑΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΙΞΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΨΙΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗ Ν2.ΤΡΕΧΩ ΣΤΗ Ν1 ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΦΕΤΟΣ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΥ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jeronimo last edited by

        Αρα ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να είσαι 100% νόμιμος είναι το bold. Τα υπόλοιπα 'ψαξίματα' είναι ...εκ του πονηρού [/quote]

        ΦΙΛΕ nass ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΕΚΚΕΝΤΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ 'Ν' ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΑ?ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ Η ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΘΕΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ** FIA** ΓΙΑ 'N' ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ?[/b]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Δε θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά τίποτα από όσα είπες παραπάνω δεν ισχύει. Πάρτο αλλιώς...

          ΔΕΝ, επαναλαμβάνω, ΔΕΝ υπάρχουν νόμιμοι 100% εκκεντροφόροι για ομάδα Ν, πλην των γνήσιων (= original) που βρίσκεις στο ράφι του αντιπροσώπου._

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vlachos last edited by

            Δεν νομίζω ότι κάποιο άλλο παιδί της Ν1 που ακολουθεί και το κύπελλο είχε πρόβλημα!!!

            ΚΑΛΑ ΤΟ ΛΕΣ...ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!! ΓΙΑ ΡΟΤΑ.

            Πήρες για άλλη μια φορά φόρα και βιαστικές να απαντήσεις και να μου πείς ότι είμαι δικηγόρος όσων αποκαλείς μαϊμουδιάριδες !!!!

            ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ!!!

            Επίσης θα ήθελα να σου θυμίσω πως και εσύ έναν αγώνα είχες κερδίσει με τα micra και αυτός ήταν η Κύμη!!!! Δεν είναι λοιπόν σωστό το παράδειγμα σου για την νίκη του Πέτρου αν και το παιδί έχει δείξει το ταλέντο του!!!!

            ΚΕΡΔΙΣΑ ΜΕ 40 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΣΚΕΛΗ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΟΧΙ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.

            Επίσης θα σου θυμίσω ότι εσύ ήσουν αυτός που μάζεψε όλη την Ν1 στον αγώνα εκείνο και προσπάθησες να πείσεις τους συναθλητές σου να τον ανοίξετε ρεφενέ και για κάποιο λόγω δεν σε άκουσε κανένας!!!!

            ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΜΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ!

            Επίσης στην Αιγείρα που κέρδιζες δεν είχε ο Πέτρου μπλοκέ ε????

            ΣΤΗΝ ΑΙΓΕΙΡΑ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΑ! Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΠΩΣ ΗΞΕΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΜΗ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ;

            Γιατί βρε Νίκο!!!! Κρίμα όπως είπαν και πιο πάνω πάντα υπάρχει κάποιος καλύτερος από μας!!!!!

            ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ!

            Το ίδιο έκανες και στα micra!!!! Έγινε ότι έγινε και έφταιγε ο Χαλάτσης που ήταν ο μπλά μπλα μπλα και μετά?????? Πάλι κέρδιζε!!!! Και μην πεις χαζομάρες!!!! Ψάξε πρώτα να δεις τι φταίει σε σένα και σε κρατάει μακριά από τον συναγωνισμό και μετά βάλτα με τους άλλους!!!!

            ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΙΑΞΕ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΑΡΧΙΣΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ!

            ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΣΤΑ MICRA;

            ΕΓΩ ΈΦΤΑΙΓΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΝ ............ ΣΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jeronimo last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              Δε θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά τίποτα από όσα είπες παραπάνω δεν ισχύει. Πάρτο αλλιώς...

              ΔΕΝ, επαναλαμβάνω, ΔΕΝ υπάρχουν νόμιμοι 100% εκκεντροφόροι για ομάδα Ν, πλην των γνήσιων (= original) που βρίσκεις στο ράφι του αντιπροσώπου._

              ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΙ?ΤΟ ΟΤΙ Η ΕΘΕΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΜΠΙΣΙΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ?ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ?ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΗΣ FIA ΓΙΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.ΕΙΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Φίλε μου, μπορείς να βλέπεις όσα 'χαρτιά' θέλεις. Εγώ ξέρω μόνο δύο: το 'κίτρινο βιβλίο' και το δελτίο αναγνώρισης του αυτοκινήτου. Μην επιμένεις, άκου που σου λέω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jeronimo last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Φίλε μου, μπορείς να βλέπεις όσα 'χαρτιά' θέλεις. Εγώ ξέρω μόνο δύο: το 'κίτρινο βιβλίο' και το δελτίο αναγνώρισης του αυτοκινήτου. Μην επιμένεις, άκου που σου λέω

                  ΚΑΛΩΣ.ΠΑΩ ΠΑΣΟ.ΕΛΗΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    face last edited by

                    Διέγραψα το 'Ωραία η ανάβαση και φέτος, άντε και του χρόνου' γιατί είμαι μάλλον off topic......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kpen last edited by

                      Εγω ξερω οτι ξεκινησε 1 θεμα απο 1 απλη ερωτηση του Μανωλη >Κυριε Βλαχο θελαμε ολοι πολυ να ερ8ετε στην αναβαση.Θα ειχε ωραιο συναγωνισμο η κλαση.Σαν θεατης δεν κανατε καποιο σχολιο για την κλαση στην οποια τρεχατε

                      και καταληξαμε να λεμε για ενστασεις και για το αν κερδισε δικαια η οχι στην Κυμη ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        malsot last edited by

                        Ο χρήστης Vlachos έγραψε:
                        ΚΕΡΔΙΣΑ ΜΕ 40 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΣΚΕΛΗ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΟΧΙ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.

                        Στο είπα και στην ανάβαση την μέρα του αγώνα ,στο ξαναλέω και τώρα που το βλέπουν κι άλλοι.... 10 δευτερόλεπτα από τον 2ο φέτος!!!!! Για κοίτα όμως πόσα δευτερόλεπτα έχει φάει από τον 1ο Ν1 του 2003 που η ανάβαση ήταν μακρύτερη και χωρίς τα τσιμέντα στο εσωτερικό των στροφών????
                        Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας ,εγλω ο ίδιος έκανα φέτος με το Saxo μου 2.23.75 ενώ το 2003 είχα κάνει 2.24.00 με το ΑΧακι που το ξέρεις τι είναι....το οποίο έτρεχε φέτος φίλος στην Πορταριά και έκανε 2.16.00 κάνοντας καλύτερο αποτέλεσμα από τον 'μαϊμουδιάρη' σου έχοντας οδηγήσει το αυτοκίνητο 5 χλμ πρν την ανάβαση.....
                        Ας σοβαρευτούμε λοιπόν γιατί και οι χρόνοι υπάρχουν (για να τους βλέπουμε και να θυμόμαστε) και τα αυτοκίνητα αυτών που έστω τα παμε καλά για νασυγκρίνουμε....
                        Για να κλείνουμε λοιπόν Νίκο κοίτα πόσο κάνουν κανονικά τα Ν1 στη Πορταριά και μετά βγάλε τα συμπεράσματά σου!!!!!
                        Αντί να λέμε συγχαρητήρια στον Νίκο Ζακχαίο για την χρονάρα του με δεδομένο τον κακό δρόμο από τα μπαλώματα,έχουμε φτάσει στο σημείο να τη λέμε στον 2ο και τον 3ο που έφαγαν 2' στο σκέλος!!!!!

                        Το ότι τα Ν1 επηρεάζονται ΄λιγότερο από κάθε άλλη κατηγορία εαν ο δρόμος γλυστράει ή πηδάει ή οτιδήποτε ,νομίζω ότι είναι αυτονόητο ε????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          maleleni last edited by

                          ΚΑΛΑ ΤΟ ΛΕΣ...ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!! ΓΙΑ ΡΟΤΑ.
                          Πάλι κάνεις αυτό που με εχωχλεί και εκθέτεις κόσμο και δημιουργείς εντυπώσεις!!!!!
                          ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ!!!
                          Δεν έχεις γιατι εγώ αυτο που είπα είναι λέγε κατι ντομπρα και σταράτα και όχι μισόλογα!!!!

                          ΚΕΡΔΙΣΑ ΜΕ 40 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΣΚΕΛΗ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΟΧΙ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.
                          Mε ιδια αυτοκίνητα - **ελαστικά **κλπ και *αυτήν ** την ανάβαση!!!!!!!!!!
                          *
                          ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΜΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ!

                          Αχααααα και συνεχίζεις να εκθέτεις άλλους η να το πώ όλους τους συναθλητές σου!!!!!

                          ***ΣΤΗΝ ΑΙΓΕΙΡΑ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΑ! Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΠΩΣ ΗΞΕΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΜΗ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ; ***
                          Δεν νομίζω πως το ήξερε η μπορούσε να το ξέρει!!!!
                          ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ!
                          Δεν το είπες εσυ κάποιος άλλος το είπε (ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΜΑΣ) και έχει δίκιο!!!!!!

                          ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΙΑΞΕ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΑΡΧΙΣΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ!
                          Μάλλιστα!!!! Μάλλον σε λάθος χώρο είσαι γιατι θα μπορούσες να το κάνεις μόνος σου στα μέγαρα η οπουδήποτε αλλού και με το ibiza.... Στους αγώνες όλοι τρέχουμε για να προσπαθούμε να κερδίσουμε και να γίνουμε καλύτεροι και μας ενδιαφέρει ο συναγωνισμός!!!!

                          ***ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΣΤΑ MICRA;

                          ΕΓΩ ΈΦΤΑΙΓΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΝ ............ ΣΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ***
                          Οχι αλλα και τότε βιάστηκες να μιλήσεις και να πεις τα όσα που είδες και μόνος σου οτι δεν ........!!!!

                          ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!!!!! ΕΣΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ!!!!

                          και τώρα ναι δεν ξαναασχολούμε μαζί σου!!!! δεν μπορουσα όμως να μην σου απαντήσω και να δεχτώ όλα όσα είπες!!!!!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vlachos last edited by

                            Ο χρήστης malsot έγραψε:

                            ΚΕΡΔΙΣΑ ΜΕ 40 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΣΚΕΛΗ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΟΧΙ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.

                            Στο είπα και στην ανάβαση την μέρα του αγώνα ,στο ξαναλέω και τώρα που το βλέπουν κι άλλοι.... 10 δευτερόλεπτα από τον 2ο φέτος!!!!! Για κοίτα όμως πόσα δευτερόλεπτα έχει φάει από τον 1ο Ν1 του 2003 που η ανάβαση ήταν μακρύτερη και χωρίς τα τσιμέντα στο εσωτερικό των στροφών????
                            Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας ,εγλω ο ίδιος έκανα φέτος με το Saxo μου 2.23.75 ενώ το 2003 είχα κάνει 2.24.00 με το ΑΧακι που το ξέρεις τι είναι....το οποίο έτρεχε φέτος φίλος στην Πορταριά και έκανε 2.16.00 κάνοντας καλύτερο αποτέλεσμα από τον 'μαϊμουδιάρη' σου έχοντας οδηγήσει το αυτοκίνητο 5 χλμ πρν την ανάβαση.....
                            Ας σοβαρευτούμε λοιπόν γιατί και οι χρόνοι υπάρχουν (για να τους βλέπουμε και να θυμόμαστε) και τα αυτοκίνητα αυτών που έστω τα παμε καλά για νασυγκρίνουμε....
                            Για να κλείνουμε λοιπόν Νίκο κοίτα πόσο κάνουν κανονικά τα Ν1 στη Πορταριά και μετά βγάλε τα συμπεράσματά σου!!!!!
                            Αντί να λέμε συγχαρητήρια στον Νίκο Ζακχαίο για την χρονάρα του με δεδομένο τον κακό δρόμο από τα μπαλώματα,έχουμε φτάσει στο σημείο να τη λέμε στον 2ο και τον 3ο που έφαγαν 2' στο σκέλος!!!!!

                            Το ότι τα Ν1 επηρεάζονται ΄λιγότερο από κάθε άλλη κατηγορία εαν ο δρόμος γλυστράει ή πηδάει ή οτιδήποτε ,νομίζω ότι είναι αυτονόητο ε????

                            Έχεις πλάκα ρε Σωτήρη.

                            Μήπως λέω μήπως το 2003 τα ΤΝ 1 γιατί δεν ηταν Ν1 είχαν μπλοκε;

                            Καλό το παράδειγμα σου, σε ευχαριστώ που μας το θύμησες!!!!!!!!!!!!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s-p-b last edited by

                              Κυριε βλαχο σας παρακαλω σταματηστε να κατηγορητε ανθρωπους χωρις να ξερετε.το οτι τρεχατε 3 χρονια χωρις να κανετε τιποτε 2 πραματα σημενουν.1 ειχατε πολυ καλους ανταγωνιστες η 2 δεν μπορειτε να οδηγησετε γρηγορα ωστε να περασετε τους συναθλητες σας.οσο για τον χτεσινο οδηγακο που ξεφυτρωσε απο το πουθενα με το ονομα πετρου σας εγγυομαι οτι ειναι ενα ταλεντακι που ξεκινησε με τις καλυτερες προυποθεσεις!νομιζω οτι δεν πρεπει να συνεχισετε με αυτη την στρατηγικη!α!το αμαξι αυτο ειναι νομιζω ετρεχε πολλα χρονια στη Ν1 και ηταν παντα νομιμο οπως και τωρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                brillis last edited by

                                Παιδια οποιος εχει υποψιες για παρανομια αντιπαλου του γιατι δεν κανει ενσταση να τελειωνουμε?Αρκετα το τραβηξατε το μπλα μπλα χωρις νοημα.Σκασε το μετρητο και λυστον!ΟΟΟ,τι και να λες και να χτυπιεσαι δεν βγαζεις ακρη.Κουραζεις τους αναγνωστες και τιποτα παραπανω...

                                Οχι τιποτα αλλο δεν εχει και καμια σχεση με το τοπικ 27η Αναβαση Πορταριας...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  malsot last edited by

                                  Ο χρήστης Vlachos έγραψε:
                                  Έχεις πλάκα ρε Σωτήρη.

                                  Μήπως λέω μήπως το 2003 τα ΤΝ 1 γιατί δεν ηταν Ν1 είχαν μπλοκε;

                                  Καλό το παράδειγμα σου, σε ευχαριστώ που μας το θύμησες!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                  Εγώ έχω πλάκα που προσπαθώ να σου πω πως πρέπει να σκέφτεσαι όπως και άλλοι πλέον εδώ μέσα ....αλλά άδικος κόπος που σταματάει εδώ!
                                  Πλάκα έχεις όμως κι εσύ που απαντάς μόνος σου στον εαυτό σου για τα πόσο κάνουν τα Ν1 και μάλιστα με μπλοκέ στην πιο ιδιαίτερη ανάβαση της χώρας μας.... που παραδόξως εσύ έχεις κερδίσει σε cup και πες μας τώρα πόσο έφαγες από τον εαυτό σου φέτος!!!!!
                                  Αρκετά ασχολήθηκα φίλε.....εσύ δεν θέλεις να γίνεις καλύτερος οδηγός,θέλεις να γίνουν οι άλλοι χειρότεροι!!!!

                                  Πες μου ότι το Σαξάκι που βλέπω στη φωτογραφία θα γίνει αγωνιστικό;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    agis last edited by

                                    Ο χρήστης S.P.b. έγραψε:
                                    Κυριε βλαχο σας παρακαλω σταματηστε να κατηγορητε ανθρωπους χωρις να ξερετε.το οτι τρεχατε 3 χρονια χωρις να κανετε τιποτε 2 πραματα σημενουν.1 ειχατε πολυ καλους ανταγωνιστες η 2 δεν μπορειτε να οδηγησετε γρηγορα ωστε να περασετε τους συναθλητες σας.

                                    Αυτό φίλε, νομίζω ότι είναι άσχετο με τη συζήτηση. Δε κατάλαβα κάπου στα παραπάνω να λέει ο Vlachos ότι είναι καλύτερος απο κάποιον άλλο>Παιδια οποιος εχει υποψιες για παρανομια αντιπαλου του γιατι δεν κανει ενσταση να τελειωνουμε?Αρκετα το τραβηξατε το μπλα μπλα χωρις νοημα.Σκασε το μετρητο και λυστον!ΟΟΟ,τι και να λες και να χτυπιεσαι δεν βγαζεις ακρη.Κουραζεις τους αναγνωστες και τιποτα παραπανω

                                    +10000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sp0 last edited by

                                      Το θέμα είναι αν βγάζεις άκρη ακόμα και με ένσταση....

                                      Στην ελληνική πραγματικότητα και στη μικρή κοινωνία των ελληνικών αγώνων τα πράγματα και οι ισορροπίες ειναι λίγο περίεργα...

                                      Παρατηρείται δηλ. το φαινόμενο κατασκευαστής να είναι ταυτόχρονα και ελεγχτής (το μέγιστο ασυμβίβαστο) και άντε βγάλε μετά παράνομο το δικό σου κατασκεύασμα που το πούλησες για νόμιμο, διαδίδωντας και φήμες για δήθεν παρανομία μεγάλων κατασκευαστών του εξωτερικού, με έγκριση της ΦΙΑ.

                                      Γι' αυτό σας λέω...Μην υπεραπλουστεύουμε το θέμα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Αν χάριν συζήτησης υποθέσουμε πως το 'φαινόμενο' που αναφέρεις είναι αλήθεια, πως συνδέεται αυτό με το αν βγάζεις άκρη με ένσταση ? Εχεις (έστω και ένα) παράδειγμα που συνέβη το 'φαινόμενο' ? Εχεις παράδειγμα που κάποιος δε βρήκε το δίκιο του με ένσταση (τουλάχιστον τα 6-7 τελευταία χρόνια, όχι το 1970) ?

                                        Η υπεραπλούστευση κακή.

                                        Οπως και η γενίκευση και ο μηδενισμός

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          malsot last edited by

                                          Όταν με το καλό βγει το πόρισμα της Πορταριάς.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο καιρός γαρ εγγυc...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr