Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 316
    • 317
    • 318
    • 319
    • 320
    • 489
    • 490
    • 318 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9782
    220957
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mad_max_geo last edited by

      Ε εντάξει δεν είναι τόσο smooth (παραπάνω το βλέπω από το στροφόμετρο που έχω στο torque) αλλά ψιλοανησυχησα επειδή νόμιζα πως πάει maximum 95 βαθμούς η θερμοκρασία και ότι δε φτάνει τους 100! Το ξέρω πως κάνει μια μικρή εξομάλυνση, αλλά δε νομίζω και για 10 βαθμούς διαφορά. Πάντως με έχει βολέψει πάρα πολύ το torque, το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να χρησιμοποιώ το κινητό μου, και να βγάζω τον ανταπτορα κάθε τόσο (βέβαια τώρα τον αφήνω όλη μέρα που χρησιμοποιώ το αμάξι και τον βγάζω το βράδυ που θα το αφήσω το αμάξι κάνα 10ωρο στανταρ).

      Στάλθηκε από το LG-E975 μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        morx last edited by

        Στο στροφομετρο και το ταχυμετρο δεν υπαρχει λογος η εξομαλυνση που κανει να ειναι τρελη! Υπαρχει οσο το δυνατον μικροτερη υστερηση αφου ειναι τελειως διαφορετικη η μεταβολη και ο σκοπος υπαρξης των ενδειξεων αυτων.
        Υπαρχει λογος που δεν τα ανεφερα.

        Οσο για το σχολιο του Ντινο ... σαφως και ειναι ετσι. Διαφορετικοι πινακες οργανων, διαφορετικα step motors και κυκλωματα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Θέμα στρατηγικής του κατασκευαστή είναι περισσότερο από κάθε άλλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
            Καλησπέρα!

            Τελικά κατάφερα και έβαλα το torque στο αμάξι μου, αλλά παρατήρησα κάτι περίεργο. Βλέπω τη θερμοκρασία του ψυκτικού, ξεπερνάει τους 90 βαθμούς και φτάνει ώρες ώρες στους 100, χωρίς όμως να κουνιέται ο δείκτης η να παρατηρώ κάτι διαφορετικό στο αμάξι. Μήπως έχω κάποιο πρόβλημα? Παραφλου στο αμάξι έχω αλλάξει πριν 2 χρόνια. Επίσης πράγματα όπως οι στιγμιαίες καταναλώσεις κλπ να τα εμπιστεύομαι από το torque? Πάνω κάτω η μέση κατανάλωση συμπίπτει με τους υπολογισμούς που κάνω.

            Στάλθηκε από το LG-E975 μου

            Nαι εχεις προβλημα,οτι δεν παρακολουθείς .Τοσες φορες το έχουμε γραψει.

            Sent from outer space ★☆★

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              morx last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Θέμα στρατηγικής του κατασκευαστή είναι περισσότερο από κάθε άλλο.

              Δηλαδη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Το αν θέλει ή όχι να δείχνει τις μεταβολές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Είναι θέμα αγοραστικου κοινού για αυτό. Εξομάλυνση έγραψα? Εννοούσα καθυστέρηση το πως διαβάζει σε σχέση με το τι δείχνει το κοντέρ! Όπως επίσης είδα διαφορά στο κρύο ξεκίνημα, ότι το torque μου δείχνει 1300-1400 στροφές, και το κοντέρ δείχνει 1200!

                  Βασίλη παρακολουθώ, αλλά δεν ήξερα πως υπήρχε τόση μεγάλη διαφορά (δηλαδή 10 βαθμων).

                  Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Μετράει και κόμβους ανα ώρα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Όχι ακόμα και τα καράβια δε το χρησιμοποιουν αυτό ρε Θάνο. -_-

                      Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanos last edited by

                        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                        Όχι ακόμα και τα καράβια δε το χρησιμοποιουν αυτό ρε Θάνο. -_-

                        Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                        Τα υποβρύχια όμως;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
                          Ερώτηση: (ακολουθεί βαρετό background)

                          Στο Subaru που φοράει αντεστραμμένα αμορτισέρ, εμφανίζεται ένα πολύ ενοχλητικό πρόβλημα. Στεγνώνει το γράσσο που βρίσκεται ανάμεσα σε εξωτερικό σώμα-έδρανο? και μπουκάλα του αμορτισέρ, με αποτέλεσμα να κολλάει, να κάνει θόρυβο και να χοροπηδάει. Οι λύσεις 2: ή λύσιμο και γρασσάρισμα (μπελαλίδικο) ή 300 κιλά στο πορτ μπαγκάζ και βόλτα σε σαμαράκια (βάρβαρο). Η πιό απλή λύση είναι η τοπική λίπανση (...) με λαδάκι και επανάληψη επί συμπτωμάτων.

                          Επειδή βαριέμαι το σήκωνε-κατέβαζε το αυτοκίνητο και θέλει κάθε βδομάδα, ψάχνω μία λύση για να αραιώσει το μεσοδιάστημα ανάμεσα στα λαδώματα. Έχω δοκιμάσει τα πάντα, atf, μηχανέλαιο, 30άρι απλό, όλα το ίδιο κρατάνε πάνω-κάτω.

                          Μήπως υπάρχει τίποτα σε moly για να κάνει το λάδι πιο 'γλυστερό'; Θυμάμαι σε κάτι service manual να λένε για δέσιμο μηχανής με assembly lube, moly paste και κάτι τέτοια. Υπάρχει στο εμπόριο τέτοιο πράγμα; Πώς χρησιμοποιείται;

                          Έχει ζημιά το αμορτισέρ έτσι όπως το περιγράφεις, στο σημείο εκείνο δεν υπάρχουν γράσα, υπάρχει τσιμούχα που σκουπίζει το στέλεχος και μέσα από την τσιμούχα υπάρχει ολισθαίνουσα που ευθυγραμμίζει το κινητό μέρος, κάτι έχει το αμορτισέρ σου.

                          Το παρατηρείς στο ένα ή και στα δύο ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dim8 last edited by

                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                            Πως γινεται βαζοντας προγραμμα αυξησης ιπποδυναμης σε ενα αυτοκινητο να εχουμε ταυτοχρονα και μειωση στη καταναλωση?
                            Τα παραδειγματα που εχω ειναι απο civic type-r και ενα polo 1.2 tsi φιλου. Και τα δυο ειναι ΦΠΕ, τιποτα αλλο.

                            ετσι συμβαινει.Οπως ειπε ο Παναγιωτης απο την αυξηση του αβανς,καθως και απο το μειγμα που γινεται πιο φτωχο.
                            Στο δικο μου το μειγμα απο τον κατασκευαστη ηταν στο 10,6-10,8 και τωρα στο 11,8 στο καθημερινο προγραμμα ,και 12+ στο ''καλο''.Οταν εστρωνα το καινουριο τοτε εβο δεν εβγαζε πανω απο 320-340χλμ με τιποτα.Πλεον τωρα μπορει και βγαζει 400 χλμ οταν οδηγας σαν να το στρωνεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Τι σημαινουν τα νουμερα 10 11 κλπ ?
                              Φτωχαινοντας το μειγμα δεν εχετε παρενεργειες λογω μεγαλυτερης θερμοκρασιας καυσης?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Αναλογία αέρα-καυσίμου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  plokami last edited by

                                  10/11/12 κοπανιστό αέρα προς 1 μπεντζίνα. Το ιδανικό είναι 14,7.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    ΝΑι, οκ, για το ιδανικο, κατσε ομως γιατι μπερδευτηκα.
                                    το 10 και και το 11 δεν ειναι απαραδεκτα πλουσια?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      plokami last edited by

                                      Πλούσιο ναι, απαράδεκτο όχι αν είναι φτιαγμένο το μοτέρ π.χ. με τουρμπίνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lazarefa last edited by

                                        Τελευταία, κάποιες φορές στο ξεκίνημα μετά από σταμάτημα σε ανηφόρα, ακούγεται ένας ήχος σαν στριγγλιά, όχι πολύ δυνατός, για κανά δευτερόλεπτο (στιγμιαία δηλαδή), και μάλλον από το δεξί μπροστά τμήμα του αυτοκινήτου. Θα μπορούσα να υποθέσω ότι μοιάζει με ήχο από ιμάντα (ολίσθηση ιμάντα σε τροχαλία), ωστόσο μου φαίνεται περίεργο ότι συμβαίνει ειδικά σε ανηφορικό σημείο. Βέβαια από την άλλη, ίσως να έχει να κάνει με το παραπάνω-απότομο γκάζι που δίνουμε για εκκίνηση στην ανηφόρα. Το αμάξι αισίως κοντεύει τα 142000 χλμ και πλην του ιμάντα εκκεντροφόρου που αλλάχθηκε στις 90000χλμ ως ορίζει η Opel δεν έχει αλλαχθεί άλλος ιμάντας...Καμιά ιδέα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                                          Τελευταία, κάποιες φορές στο ξεκίνημα μετά από σταμάτημα σε ανηφόρα, ακούγεται ένας ήχος σαν στριγγλιά, όχι πολύ δυνατός, για κανά δευτερόλεπτο (στιγμιαία δηλαδή), και μάλλον από το δεξί μπροστά τμήμα του αυτοκινήτου. Θα μπορούσα να υποθέσω ότι μοιάζει με ήχο από ιμάντα (ολίσθηση ιμάντα σε τροχαλία), ωστόσο μου φαίνεται περίεργο ότι συμβαίνει ειδικά σε ανηφορικό σημείο. Βέβαια από την άλλη, ίσως να έχει να κάνει με το παραπάνω-απότομο γκάζι που δίνουμε για εκκίνηση στην ανηφόρα. Το αμάξι αισίως κοντεύει τα 142000 χλμ και πλην του ιμάντα εκκεντροφόρου που αλλάχθηκε στις 90000χλμ ως ορίζει η Opel δεν έχει αλλαχθεί άλλος ιμάντας...Καμιά ιδέα;

                                          Αυτό που είπες. Στον ανήφορο το πατάς απότομα για να ανεβάσει στροφές και ζορίζεται ο ιμάντας. Αν θες, κάνε έναν έλεγχο στη μπαταρία σου. Μπορεί να είναι πεσμένη και να ζορίζει το δυναμό και αυτό με τη σειρά του τον ιμάντα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tzavaras-dimitris last edited by

                                            Ενα τσεκαρισμα, στον εντατηρα ιμαντα περιφερειακων, θα ελεγα να το κανεις.
                                            Οπως, και στην τροχαλια υπερταχυνσης, του αλτενειτορ.(αν υπαρχει)
                                            Αρκετες φορες, ειναι υπευθηνες για τσιριγματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 318 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr