-
Στην δικιά μου το ντουί έχει τους ακροδέκτες κολλημένους στο λαμπάκι. Προσπάθησα να κολλήσω λαμπάκι στους ακροδέκτες με κολλητήρι αλλά δεν μου πιάνει η κόλληση.
@carfanatic: ok, merci!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πρέπει να υπάρχουν στο μάνιουαλ. Συνήθως στην αρχή έχει όλες τις τιμές και όχι όταν περιγράφει τον έλεγχο,
Δεν υπάρχει ρε γμτ, και στο autodata οι μόνες τιμές που αναφέρονται είναι σε μοντέλα 10-15ετίας και βάλε. Σήμερα, μιας και είχα λύσει το μισό αμάξι μπροστά είπα να τσεκάρω τον αισθητήρα στροφάλου, ο βλάκας όμως είχα ξεχάσει το πολύμετρο σπίτι. Τελικά αρκέστηκα σε ένα καθάρισμά του και τον έβαλα πίσω. Δεν άλλαξε κάτι στην τιμή στο διαγνωστικό. Αν δεν βαρεθώ, θα τον ξαναβγάλω να τον μετρήσω όταν θυμηθώ να φέρω το πολύμετρο μαζί μου. Το θέμα είναι, να βάλω τον μηχανικό μου να κάτσει να ασχοληθεί ή επειδή δεν ανάβει λαμπάκι δεν πρόκειται να το προσέξει ιδιαίτερα; Ο αισθητήρας στροφάλου φτηνός είναι, 25 ευρώ.
Στο 406 που μπρίζωσα σήμερα στα πλαίσια του diy service είναι εντός ορίων, 3 msec δίνει.
415Ω στο πολύμετρο. Φυσικά η τιμή δεν λέει απολύτως τίποτα, δεν έχω καταφέρει να βρω ενδεικτικές τιμές για τον δικό μου.
Εδώαναφέρονται μερικές, αλλά είναι άσχετες.
-
Με τα ηλεκτρικά δεν βγάζεις άκρη, αν δεν δουλεύει καλά άλλαξέ τον.
Πριν λίγο καιρό δεν έπαιρνε μπρος το αμάξι και ήταν ο πολλαπλασιαστής (όπως αποδείχθηκε μετά από μερικές μέρες).
Η αντίσταση στο δευτερεύων ΟΚ,
αντίσταση στο πρωτεύων λίγο χαμηλή (0,6 αντί 1 Ω)
και έδινε σπινθήρα αλλά πολύ αδύναμο για να ξεκινήσει το αμάξι.Καλά που φώναξα φίλο μου μηχανικό και μου είπε ότι ο σπινθήρας φαίνεται αδύναμος.
Με τον καινούριο πολλαπλασιαστή ξεσκίζει. -
Αν συνεχίσεις, βγάζεις άκαυτη και ο καταλύτης μάλλον θα την ακούσει
-
Σε εξτρημ περιπτώσεις μέχρι και o κύλινδρος μπορεί να την ακούσει.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Και από πολύ φθηνότερα πράγματα μπορείς να μείνεις, δεν λέει κάτι αυτό. Καλώς ήρθες.στην αυτοκίνηση
Υγ: δεν είναι προνόμιο των γερμανών μόνο αυτό.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
@carfanatic: ok, merci!
Ρώτησα αλλά δεν ήταν διαθέσιμος ο κατάλογος της εταιρίας..
-
Κλασική δικαιολογία, δεν δουλεύει το ραδιόφωνο-> νοθευμένη βενζίνη. O πολλαπλασιαστής δεν βλέπει αξία αυτοκινήτου.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
νοθευμένη βενζίνη=>πολλ/στης
-
Ο πολλαπλασιαστείς καίγετε, εάν έχεις ξεχάσει να αλλάξεις τα μπουζί. Εάν έχεις πλύνει την μηχανή. Εάν δεν τους ξεκουμπώνεις με το σωστό εργαλείο. Εάν δεν καθαρίζεις το πλαστικό προσαρμογής στο μπουζί. Εάν τους βγάζεις με υψηλή θερμοκρασία που βράζει.
Το σύνηθες φαινόμενο δεν είναι ότι καίγονται, μα το ότι παροχετεύουν τον σπινθήρα και στην βάση του μπουζί εξωτερικά, η στην χοάνη.
Α. -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Ο πολλαπλασιαστείς καίγετε, εάν έχεις ξεχάσει να αλλάξεις τα μπουζί. Εάν έχεις πλύνει την μηχανή. Εάν δεν τους ξεκουμπώνεις με το σωστό εργαλείο. Εάν δεν καθαρίζεις το πλαστικό προσαρμογής στο μπουζί. Εάν τους βγάζεις με υψηλή θερμοκρασία που βράζει.
Το σύνηθες φαινόμενο δεν είναι ότι καίγονται, μα το ότι παροχετεύουν τον σπινθήρα και στην βάση του μπουζί εξωτερικά, η στην χοάνη.
Α.Μπουζί νομίζω αλλάζει στα 60.000 αλλά τώρα έχει μόλις 40.000χλμ.
Η μηχανή δεν έχει πλυθεί ποτέ και μάλιστα το αυτοκίνητο δεν το έχουμε πάει ποτέ σε βενζινάδικο για πλύσιμο.Ο πατέρας μου το πλένειΜηπως το στραβοκοιταξε κανεις;Ειναι ευαισθητα αυτα και παρεξηγουνται ευκολα!!!
ΜαστροΑντωνη οι πολ/στες καιγονται και γιατι οι εταιριες κανουν λαθη στον σχεδιασμο τους.Αλλιως δεν θα τους αλλαζαν στις εγγυησεις ή ακομα και μετα την ληξη τους.
-
Αναμφίβολα μέσα στην παράθεση μου, έπρεπε να βάλω και την αστοχία υλικού. Αυτή συνήθως παρουσιάζετε γρήγορα και ευρίσκετε με τα tester. Τότε αντικαθίστανται άμεσα δωρεάν. Τα αυτοκίνητα για λογούς οικονομίας δεν δοκιμάζονται όπως παλιά. Όπως και ο έλεγxος των επί μέρους εξαρτημάτων, αφήνετε στον παραγωγικό τομέα αυτών. Έτσι γίνονται πολλοί οι ‘υπεύθυνοι’….
Το παράδοξο είναι ότι στα ‘φτηνά’ αυτοκίνητα το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο. Αυτό μάλλον σημαίνει, ότι παράγονται ομοειδή εξαρτήματα με διάφορη προσοχή στην ποιότητα, και είναι εμπορικά λογικό.
Α. -
Φτηνά όπως S-Class δωδεκακύλινδρες για παράδειγμα
-
Οι πολλαπλασιαστές ( χτυπάνε ) από ελλειπή μόνωση του βερνικιού μεταξύ των τυλιγμάτων πρωτεύοντος / δευρεύοντος και από κακής ποιότητας πλαστικό που ραϊζει εύκολα από συστολές / διαστολές και παρουσιάζει διαρροές προς το σώμα της μηχανής, επίσης το χαμηλής ποιότητας πλαστικό δεν έχει μεγάλη διηλεκτρική αντοχή, παλαιότερα που είχαν καλής ποιότητας βακελίτη και επαρκή μόνωση στα βερνίκια τους κρατούσαν χρόνια και χρόνια.
-
Σίγουρα και αυτό!.
Α. -
Καλησπερα!Εχω ενα audi A4 1.6 2002...Εχω ενα προβλημα...Αν ξερει καποιος ας μου απαντησει pls....Μερικες φορες ενω το αμαξι ανεβαζει στροφες κανονικα,παθαινει ενα κοκο μπλοκο και δεν στοφαρει γρηγορα....Σταματαω και παταω τερμα το γκαζι(στη νεκρα) και αναιβαζει μεχρι τις 5000rpm αργα...Μολις σβησω το κινητηρα και το ξανα βαλω μπρος ερχεται στα κανονικα του(γυρω στις 6500rpm αν θυμαμαι καλα)...Μεχρι καποια στιγμη να το ξανακανει....Γνωριζει καποιος την αιτια αυτου του προβληματος...Παιζει να ναι απο μπουζι που δε δουλευει????Παιζει απο μπαταρια?????
Υ.Γ:Λαμπακι στο καντραν δεν αναψε.
-
Ο χρήστης giorgioaudi έγραψε:
Καλησπερα!Εχω ενα audi A4 1.6 2002...Εχω ενα προβλημα...Αν ξερει καποιος ας μου απαντησει pls....Μερικες φορες ενω το αμαξι ανεβαζει στροφες κανονικα,παθαινει ενα κοκο μπλοκο και δεν στοφαρει γρηγορα....Σταματαω και παταω τερμα το γκαζι(στη νεκρα) και αναιβαζει μεχρι τις 5000rpm αργα...Μολις σβησω το κινητηρα και το ξανα βαλω μπρος ερχεται στα κανονικα του(γυρω στις 6500rpm αν θυμαμαι καλα)...Μεχρι καποια στιγμη να το ξανακανει....Γνωριζει καποιος την αιτια αυτου του προβληματος...Παιζει να ναι απο μπουζι που δε δουλευει????Παιζει απο μπαταρια?????Υ.Γ:Λαμπακι στο καντραν δεν αναψε.
Πολλαπλασιαστης?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Οι πολλαπλασιαστές ( χτυπάνε ) από ελλειπή μόνωση του βερνικιού μεταξύ των τυλιγμάτων πρωτεύοντος / δευρεύοντος και από κακής ποιότητας πλαστικό που ραϊζει εύκολα από συστολές / διαστολές και παρουσιάζει διαρροές προς το σώμα της μηχανής, επίσης το χαμηλής ποιότητας πλαστικό δεν έχει μεγάλη διηλεκτρική αντοχή, παλαιότερα που είχαν καλής ποιότητας βακελίτη και επαρκή μόνωση στα βερνίκια τους κρατούσαν χρόνια και χρόνια.Aκριβώς έτσι είναι κι αυτό ίσως οφείλεται(λέμε τώρα γιατί οι κατασκευαστές κέρδη θέλουν εν μέσω των ανταλλακτικών) στη κατασκευαστική λεπτότητα των μενομωμένων πολλαπλασιαστών ανά κύλινδρο σε σχέση με τους συμπαγής.
Αυτό φυσικά βολεύει τους κατασκευαστές σαν αιτιολογία ως προς την ανάλωσή τους προς το αγαπημένο τους....κοινό.
Ακόμα κι έτσι όμως (που έτσι είναι) η μοναδική εταιρία που έχει την υπευθυνότητα να αναγράφει στις συσκευασίες των πολλαπλασιαστών της το χρονικό διάστημα αντικατάστασής τους (κάτι το οποίο τους καθιστά ναλώσιμους και με ημερομηνία λήξης) είναι η BOUGICORD.
Απορώ γιατί οι οι Γερμανοί δεν το αναφέρουν επισήμως και μένουν προ εκπλήξεων οι φανατικοί πελάτες τους εφ ' όσον είναι πάγια πολιτική!
Μα γιατί οι πελάτες τους είναι ψωνισμένοι μαλάκες,τόσο απλά....... -
Χρονικό διάστημα αντικατάστασης ενώ είναι φορεμένοι; Ενδεικτικά, για τι διαστήματα μιλάμε;
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Τελικά εγώ ακόμη δεν έχω καταλάβει ,αν είσαι μακριά από το σπίτι,δουλειά σου,το μέρος που κάνεις διακοπές ή δεν ξέρω και γω πού αλλού και καεί πολλαπλασιαστής,πρέπει να μείνεις στη μέση του πουθενά και να περιμένεις την οδική?
Τι θέλω να πω.Του έτυχε του πατέρα μου να του καεί ο 1ος στο πασσάτ ενώ γύριζε από Σούνιο και βρισκόταν στη Σαρωνίδα.Μόλις πήγε να ξεκινήσει στο φανάρι,άναψε το check engine και ο κινητήρας έκανε σαν τρακτέρ ενώ δεν τράβαγε κιόλας ειδικά στην εκκίνηση αφού δούλευε με 3 κυλίνδρους .Τελικά ο πατέρας μου σταμάτησε στο πάρκινγκ στα Goodys και περίμενε την οδική.Θα μπορούσε να επιστρέψει π.χ. και να το πάει μετά κατευθείαν στο συνεργείο?Παει το Vageλακη το Golf ηταν??
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........