Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 489
    • 490
    • 123 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221411
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dbekos last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Συμφωνα με την λογικη του Αντωνη πολλα χρονια θα ζησει!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonis-team last edited by

        …. Με βρήκατε μικρό και με κοροϊδεύετε!!!!....
        Για την ιστορία:
        Μέχρι το 2002 η οπελ έλεγε, μέχρι 400 γραμμάρια /1000κμ, είναι λογικό…..
        Μέχρι το 1999 η νισσαν έλεγε, μέχρι 250 γραμμάρια /1000 είναι λογικό…..
        Μάλλον αυτούς πρέπει να πιστέψω!.
        Και σίγουρα από μαμά, έδιναν μεγαλύτερη ανοχή στα ελατήρια πιστονιών.
        Όταν έκανες γενική επισκευή σε οπελ, το οποίο γέμιζε με 3.75 λίτρα λάδι, μετά μισή ώρα δουλειά, χρειαζόταν 300 έως 400ml συμπλήρωμα, μετά δεν χρειαζότανε. Κάποιος πρέπει να σας μιλήσει για πορώδη μέταλλα, και γιατί τα κάνουν.
        Σήμερα οι καταλύτες δεν σηκώνουν κάτι τέτοιο.
        Οπωσδήποτε 1l/1000, χρειάζεται τουλάχιστον ελατήρια – μέταλλα!.
        Μάλλον δεν θα παίρνει και κάρτα ΚΕΚ.

        «Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...»


        Πρόσθεσε φίλε, και αυτούς που θέλουν την τροφή μασημένη….
        Μα και αυτούς που δεν καταλαβαίνουν ενώσω διαβάζουν.
        Φιλικά
        Α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad_max_geo last edited by

          Καλησπερα.Ποιος ειναι ο λογος που τριζουν τα παραθυρα σε ενα αυτοκινητο?Στο δικο μου του οδηγου τουλαχιστον και σημερα παρατηρησα και του συνοδηγου, του οδηγου οταν το ανοιω λιγο δηλαδη 2-4 δακτυλα τριζει και του συνοδηγου αν δε κανει το ηχειο το οποιο εχει ξεβιδωθει απο τις βασεις, οταν ειναι τερμα κλειστο.Μπορει καποιος να μου διευκρινισει τι θελει αλλαγη?Ειναι ακριβα τα ανταλακτικα?

          Ευχαριστω εκ των προτερων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dodger last edited by

            Μπορεί να είναι σκόνη, μπορεί κάποια 'δοντάκια' στο μηχανισμό....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Ο χρήστης Dodger έγραψε:
              Μπορεί να είναι σκόνη, μπορεί κάποια 'δοντάκια' στο μηχανισμό....

              Δοντακια?Αυτα αμα βγουν τα πανελ της πορτας γινεται να καθαριστουν?Με τι να τα καθαρισω γρασοσπρεϊ η wd-40?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aris last edited by

                  Μετά επιταχύνεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    εννοείται!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                      Μπορεί να είναι σκόνη, μπορεί κάποια 'δοντάκια' στο μηχανισμό....

                      Δοντακια?Αυτα αμα βγουν τα πανελ της πορτας γινεται να καθαριστουν?Με τι να τα καθαρισω γρασοσπρεϊ η wd-40?


                      100% A.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?

                        Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
                        Από μονή σε μονή (1..3..5)
                        Δεν παθαίνει τίποτα..

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • U
                          umaga last edited by

                          Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                          Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?

                          Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
                          Από μονή σε μονή (1..3..5)
                          Δεν παθαίνει τίποτα..

                          εγω κατεβαζω ετσι... απο 5 σε 3 η απο 4 σε 2

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            r200 last edited by

                            Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                            Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?

                            Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
                            Από μονή σε μονή (1..3..5)
                            Δεν παθαίνει τίποτα..

                            Και εγω το ιδιο κανω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xeno last edited by

                              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                              Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?

                              Βαριέσαι κι εσύ, ε;
                              μάλλον όλοι το κάνουμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                Μπορεί να είναι σκόνη, μπορεί κάποια 'δοντάκια' στο μηχανισμό....

                                Δοντακια?Αυτα αμα βγουν τα πανελ της πορτας γινεται να καθαριστουν?Με τι να τα καθαρισω γρασοσπρεϊ η wd-40?


                                100% A.

                                100% τι δε σε πιανω.

                                Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?

                                Βαριέσαι κι εσύ, ε;
                                μάλλον όλοι το κάνουμε.

                                Εγω προσωπικα οταν ειμαι σε εθνικη επιταχυνω μεχρι τις 5κ με 3η και μετα βαζω 5η.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chemic last edited by

                                  Ο χρήστης r200 έγραψε:

                                  Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?

                                  Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
                                  Από μονή σε μονή (1..3..5)
                                  Δεν παθαίνει τίποτα..

                                  Και εγω το ιδιο κανω

                                  k εγώ το ίδιο. εκτός αν είναι λίγο ανηφορικά, οπότε βάζω + δευτέρα κ μετά 4η
                                  στην αρχή νόμιζα πως το κάνω για οικονομια, αλλά η αλήθεια είναι ότι βαρέθηκα τις ταχύτητες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Adaptive λειτουργία στα φώτα των φρένων της Porsche 911.
                                    Υπάρχει αυτη η τεχνολογία και σε άλλα φθηνότερα αυτοκίνητα? Γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, είναι τόσο ακριβό σαν κόστος? Θεωρώ ότι πολλά τροχαία θα είχαν αποφευχθεί αν το είχαν και άλλα αμάξια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                      Adaptive λειτουργία στα φώτα των φρένων της Porsche 911.
                                      Υπάρχει αυτη η τεχνολογία και σε άλλα φθηνότερα αυτοκίνητα? Γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, είναι τόσο ακριβό σαν κόστος? Θεωρώ ότι πολλά τροχαία θα είχαν αποφευχθεί αν το είχαν και άλλα αμάξια.

                                      Υπάρχει και σε άλλα είναι αρκετά ακριβό αλλά όχι κάτι το φοβερό. Γιατί θα είχαν αποφευχθεί πολλά τροχαία;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                        Adaptive λειτουργία στα φώτα των φρένων της Porsche 911.
                                        Υπάρχει αυτη η τεχνολογία και σε άλλα φθηνότερα αυτοκίνητα? Γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, είναι τόσο ακριβό σαν κόστος? Θεωρώ ότι πολλά τροχαία θα είχαν αποφευχθεί αν το είχαν και άλλα αμάξια.

                                        Υπάρχει και σε άλλα είναι αρκετά ακριβό αλλά όχι κάτι το φοβερό. Γιατί θα είχαν αποφευχθεί πολλά τροχαία;

                                        Δεν είναι καλύτερο για τα αντανακλαστικά του πίσω να ξέρει πόσο φρένο πατάει ο μπροστινός του?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                          Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?

                                          Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
                                          Από μονή σε μονή (1..3..5)
                                          Δεν παθαίνει τίποτα..

                                          Και εγω το ιδιο κανω

                                          k εγώ το ίδιο. εκτός αν είναι λίγο ανηφορικά, οπότε βάζω + δευτέρα κ μετά 4η
                                          στην αρχή νόμιζα πως το κάνω για οικονομια, αλλά η αλήθεια είναι ότι βαρέθηκα τις ταχύτητες

                                          Μην συνηθίσετε όμως να κοφτιάζετε τη 2α και να βάζετε 5η... την ακούνε τα συγχρονιζέ της 5ης!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kotetsi last edited by

                                            Χθες τσέκαρα τις πιέσεις των ελαστικών μου. Βάσει της ένδειξης του συγκεκριμένου μανόμετρου, όλα τα λάστιχα είχαν χαμηλότερη πίεση από το συνιστώμενο (μόλις 1.6bar αντί για 2.2). Γενικότερα, το αυτοκίνητο μέχρι χθες μπορώ να πω ότι με προβλημάτιζε όσον αφορά το φρενάρισμά του (συχνά μπλόκαραν οι τροχοί - δεν έχω ABS).

                                            • Αν δεχτούμε την ένδειξη του μανόμετρου σωστή (άρα οι πιέσεις είναι σωστές τώρα), θα πρέπει οι τροχοί να μπλοκάρουν λιγότερο;
                                            • Αν δεχτούμε την ένδειξη λάθος (άρα τα λάστιχα είναι τώρα παραφουσκωμένα ενώ πριν ήταν σωστά), ποια θα πρέπει να είναι η συμπεριφορά στο φρενάρισμα;
                                              Γενικά, τι συμπεριφορά θα πρέπει να περιμένει κανείς από λάστιχα με λιγότερη/περισσότερη πίεση από τη συνιστώμενη;
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 123 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr