-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Συμφωνα με την λογικη του Αντωνη πολλα χρονια θα ζησει!!!
-
…. Με βρήκατε μικρό και με κοροϊδεύετε!!!!....
Για την ιστορία:
Μέχρι το 2002 η οπελ έλεγε, μέχρι 400 γραμμάρια /1000κμ, είναι λογικό…..
Μέχρι το 1999 η νισσαν έλεγε, μέχρι 250 γραμμάρια /1000 είναι λογικό…..
Μάλλον αυτούς πρέπει να πιστέψω!.
Και σίγουρα από μαμά, έδιναν μεγαλύτερη ανοχή στα ελατήρια πιστονιών.
Όταν έκανες γενική επισκευή σε οπελ, το οποίο γέμιζε με 3.75 λίτρα λάδι, μετά μισή ώρα δουλειά, χρειαζόταν 300 έως 400ml συμπλήρωμα, μετά δεν χρειαζότανε. Κάποιος πρέπει να σας μιλήσει για πορώδη μέταλλα, και γιατί τα κάνουν.
Σήμερα οι καταλύτες δεν σηκώνουν κάτι τέτοιο.
Οπωσδήποτε 1l/1000, χρειάζεται τουλάχιστον ελατήρια – μέταλλα!.
Μάλλον δεν θα παίρνει και κάρτα ΚΕΚ.«Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...»
Πρόσθεσε φίλε, και αυτούς που θέλουν την τροφή μασημένη….
Μα και αυτούς που δεν καταλαβαίνουν ενώσω διαβάζουν.
Φιλικά
Α. -
Καλησπερα.Ποιος ειναι ο λογος που τριζουν τα παραθυρα σε ενα αυτοκινητο?Στο δικο μου του οδηγου τουλαχιστον και σημερα παρατηρησα και του συνοδηγου, του οδηγου οταν το ανοιω λιγο δηλαδη 2-4 δακτυλα τριζει και του συνοδηγου αν δε κανει το ηχειο το οποιο εχει ξεβιδωθει απο τις βασεις, οταν ειναι τερμα κλειστο.Μπορει καποιος να μου διευκρινισει τι θελει αλλαγη?Ειναι ακριβα τα ανταλακτικα?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Μπορεί να είναι σκόνη, μπορεί κάποια 'δοντάκια' στο μηχανισμό....
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Μπορεί να είναι σκόνη, μπορεί κάποια 'δοντάκια' στο μηχανισμό....Δοντακια?Αυτα αμα βγουν τα πανελ της πορτας γινεται να καθαριστουν?Με τι να τα καθαρισω γρασοσπρεϊ η wd-40?
-
Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?
-
Μετά επιταχύνεις;
-
εννοείται!!!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μπορεί να είναι σκόνη, μπορεί κάποια 'δοντάκια' στο μηχανισμό....
Δοντακια?Αυτα αμα βγουν τα πανελ της πορτας γινεται να καθαριστουν?Με τι να τα καθαρισω γρασοσπρεϊ η wd-40?
100% A.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
Από μονή σε μονή (1..3..5)
Δεν παθαίνει τίποτα.. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?
Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
Από μονή σε μονή (1..3..5)
Δεν παθαίνει τίποτα..εγω κατεβαζω ετσι... απο 5 σε 3 η απο 4 σε 2
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?
Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
Από μονή σε μονή (1..3..5)
Δεν παθαίνει τίποτα..Και εγω το ιδιο κανω
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?Βαριέσαι κι εσύ, ε;
μάλλον όλοι το κάνουμε. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μπορεί να είναι σκόνη, μπορεί κάποια 'δοντάκια' στο μηχανισμό....
Δοντακια?Αυτα αμα βγουν τα πανελ της πορτας γινεται να καθαριστουν?Με τι να τα καθαρισω γρασοσπρεϊ η wd-40?
100% A.
100% τι δε σε πιανω.
Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?
Βαριέσαι κι εσύ, ε;
μάλλον όλοι το κάνουμε.Εγω προσωπικα οταν ειμαι σε εθνικη επιταχυνω μεχρι τις 5κ με 3η και μετα βαζω 5η.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?
Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
Από μονή σε μονή (1..3..5)
Δεν παθαίνει τίποτα..Και εγω το ιδιο κανω
k εγώ το ίδιο. εκτός αν είναι λίγο ανηφορικά, οπότε βάζω + δευτέρα κ μετά 4η
στην αρχή νόμιζα πως το κάνω για οικονομια, αλλά η αλήθεια είναι ότι βαρέθηκα τις ταχύτητες -
Adaptive λειτουργία στα φώτα των φρένων της Porsche 911.
Υπάρχει αυτη η τεχνολογία και σε άλλα φθηνότερα αυτοκίνητα? Γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, είναι τόσο ακριβό σαν κόστος? Θεωρώ ότι πολλά τροχαία θα είχαν αποφευχθεί αν το είχαν και άλλα αμάξια. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Adaptive λειτουργία στα φώτα των φρένων της Porsche 911.
Υπάρχει αυτη η τεχνολογία και σε άλλα φθηνότερα αυτοκίνητα? Γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, είναι τόσο ακριβό σαν κόστος? Θεωρώ ότι πολλά τροχαία θα είχαν αποφευχθεί αν το είχαν και άλλα αμάξια.Υπάρχει και σε άλλα είναι αρκετά ακριβό αλλά όχι κάτι το φοβερό. Γιατί θα είχαν αποφευχθεί πολλά τροχαία;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Adaptive λειτουργία στα φώτα των φρένων της Porsche 911.
Υπάρχει αυτη η τεχνολογία και σε άλλα φθηνότερα αυτοκίνητα? Γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, είναι τόσο ακριβό σαν κόστος? Θεωρώ ότι πολλά τροχαία θα είχαν αποφευχθεί αν το είχαν και άλλα αμάξια.Υπάρχει και σε άλλα είναι αρκετά ακριβό αλλά όχι κάτι το φοβερό. Γιατί θα είχαν αποφευχθεί πολλά τροχαία;
Δεν είναι καλύτερο για τα αντανακλαστικά του πίσω να ξέρει πόσο φρένο πατάει ο μπροστινός του?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Παράδειγμα: Εισέρχομαι στη εθνική οδό, έχω 3τη επιταχύνω, έχει και κατηφόρα, 2500-3000 στροφές, βάζω κατευθείαν 5τη. Κάνω κακό στο αμάξι?
Παρομοίως ανεβάζω ταχύτητες.
Από μονή σε μονή (1..3..5)
Δεν παθαίνει τίποτα..Και εγω το ιδιο κανω
k εγώ το ίδιο. εκτός αν είναι λίγο ανηφορικά, οπότε βάζω + δευτέρα κ μετά 4η
στην αρχή νόμιζα πως το κάνω για οικονομια, αλλά η αλήθεια είναι ότι βαρέθηκα τις ταχύτητεςΜην συνηθίσετε όμως να κοφτιάζετε τη 2α και να βάζετε 5η... την ακούνε τα συγχρονιζέ της 5ης!
-
Χθες τσέκαρα τις πιέσεις των ελαστικών μου. Βάσει της ένδειξης του συγκεκριμένου μανόμετρου, όλα τα λάστιχα είχαν χαμηλότερη πίεση από το συνιστώμενο (μόλις 1.6bar αντί για 2.2). Γενικότερα, το αυτοκίνητο μέχρι χθες μπορώ να πω ότι με προβλημάτιζε όσον αφορά το φρενάρισμά του (συχνά μπλόκαραν οι τροχοί - δεν έχω ABS).
- Αν δεχτούμε την ένδειξη του μανόμετρου σωστή (άρα οι πιέσεις είναι σωστές τώρα), θα πρέπει οι τροχοί να μπλοκάρουν λιγότερο;
- Αν δεχτούμε την ένδειξη λάθος (άρα τα λάστιχα είναι τώρα παραφουσκωμένα ενώ πριν ήταν σωστά), ποια θα πρέπει να είναι η συμπεριφορά στο φρενάρισμα;
Γενικά, τι συμπεριφορά θα πρέπει να περιμένει κανείς από λάστιχα με λιγότερη/περισσότερη πίεση από τη συνιστώμενη;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........