-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Πριν ~150km άλλαξα καρβουνάκια μίζας ( 45€ ).
Πριν από λίγο ενώ είχα παρκάρει εκτός σπιτιού και σε σημείο που θα με έγραφαν το πρωί: γυρνάω τη μίζα και γυρίζει μόνη της.
Το ξεπαρκάρα με φίλους και έβαλα μπροστά σπρώχνοντας, αλλά μίζαρε συνεχώς. Έπρεπε να το σβήσω αμέσως;
Σκέφτηκα να το πάω κατευθείαν σε ηλεκτρολόγο και να τ'αφήσω έξω, αλλά είπα να μην επιτείνω το μαρτύριο και το άφησα σπίτι κινούμενος με μέχρι 20km/h. Η μίζα συνεχίζει να γυρνάει μόνη τηςΤι εννοεις οτι γυρναει μονη της;
Γυρναει χωρις να εχεις γυρισει το κλειδι;
Γυρναει χωρις να μιζαρει; -
Γυρνάει χωρίς να μιζάρει μάλλον. Πάντα αφού γυρίσει το κλειδί, λάθος διατύπωση
Με τί είναι συνδεδεμένη η μίζα; Ε, πλέον δεν είναι
http://snd.sc/uZVgQ4 μετά το 00:55 -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Γυρνάει χωρίς να μιζάρει μάλλον. Πάντα αφού γυρίσει το κλειδί, λάθος διατύπωση
Με τί είναι συνδεδεμένη η μίζα; Ε, πλέον δεν είναι
http://snd.sc/uZVgQ4 μετά το 00:55Ακους ενα μοτερακι να γυρναει δηλαδη;
Ξαναπηγαινε στον ηλεκτρολογο να στο φτιαξει. -
Ναι! Τί παίχτηκε;
Είναι λάρισα και είμαι βόλο.
Αύριο θα ρωτήσω έναν άλλο πηγαίνοντας προς σχολή -
Δεν πεταει το γραναζι μαλλον.ΠΑντως οταν φτιαχνεις καρβουνακια σε μιζα ο μαστορας ,και οχι ο τσαρλατανος,ελενχει αν πραγματικα δουλευουν ολα σωστα.Δεν την βαζει παλι ετσι επανω.
-
Κατάάάλαβα .
Ευχαριστώ , θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα -
Το μπουτόν της μιζας δεν ενεργοποιείται. Μάλλον κάποιο καλωδιάκι ξέχασε να συνδέσει...
edit
Το μπουτόν (με αυτο το όνομα το θυμάμαι) είναι ο ηλεκτρομαγνητικός μηχανισμός πάνω απο το μοτέρ της μίζας. Αυτός ενεργοποιείται και κινεί το γρανάζι της μίζας προς τον σφόνδυλο (βολάν). Ταυτόχρονα δίνει ρεύμα και στο μοτέρ της μίζας: -
Πιθανότατα δεν κομπλάρει η μίζα όπως προήπαν και γυρνάει στον αέρα.......
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Πριν ~150km άλλαξα καρβουνάκια μίζας ( 45€ ).
Πριν από λίγο ενώ είχα παρκάρει εκτός σπιτιού και σε σημείο που θα με έγραφαν το πρωί: γυρνάω τη μίζα και γυρίζει μόνη της.
Το ξεπαρκάρα με φίλους και έβαλα μπροστά σπρώχνοντας, αλλά μίζαρε συνεχώς. Έπρεπε να το σβήσω αμέσως;
Σκέφτηκα να το πάω κατευθείαν σε ηλεκτρολόγο και να τ'αφήσω έξω, αλλά είπα να μην επιτείνω το μαρτύριο και το άφησα σπίτι κινούμενος με μέχρι 20km/h. Η μίζα συνεχίζει να γυρνάει μόνη της
Βγάλε το ψιλό καλώδιο από την μίζα άμεσα…
Δοκίμασε ανοίγοντας τα κλειδιά να δεις εάν κομπλάρει. Εάν δεν κομπλάρει με σπρώξιμο και στο συνεργείο.
Α. -
iceman_n » 07/12/11 19:55
μα αφου για σφυριλατα μιλαω παραπανω...να γινω λιγο πιο συγκεκριμενος.1)Το σεταπ ειναι : εκκεντρα 290 μοιρες, βυθισμα 12,σφυριλατες μπιελες, ελαφρωμενος βολαν και στροφαλος καλο valvetrain και τελος σφυριλατα πιστονια wossner.Αποδοση 160 αλογα
2)Τωρα το ιδιο αμαζι με ακριβως τα ιδια πραγματα αλλα με σφυριλατα Accralite. Αποδοση 180 αλογα
Το ιδιο και με JE πιστονια.3)Και τελος το ιδιο αμαξι με τα ιδια πραγματα αλλα με Omega πιστονια.Αποδοση 190+ αλογα.
4)Ειναι λοιπον δυνατον να συμβει αυτη η διαφορα στην ιπποδυναμη αυτο απο εταιρεια σε εταιρεια λογο διαφορετικου σχεδιασμου κορωνας, φουστας του πιστονιου καθως και αλλων χαρακτηριστικων ??
5)Διοτι απο οτι διαβαζω/ακουω ο σχειδιασμος της κορωνας ειναι που κανει τη διαφορα.
6)Το παραπανω γεγονος ειναι πραγματικο...δεν ειναι ενα απλο παραδειγμα με τυχαια νουμερα.Απλα δεν το εχω δει με τα ματια μου να γινετε απλα το εχω ακουσεκ και το εχω διαβασει.
1)το παίρνουμε σαν βάση.
2)20 επί πλέον άλογα στα 160, το βλέπω χλομό. Ένα 5% με βελτιωμένο πιστώνει θα ήταν αλήθεια.
3)αδύνατο….
4) εάν μιλάμε για κατασκευές ιδικές μπορούμε με μόνον το πιστόνι να πάρουμε ένα 10%.
5)σίγουρα την διαφορά, μα όχι την νύχτα - μέρα…. Γιατί κάτι τέτοιο περιγραφείς.
6)εάν άνοιξαν την μηχανή, και άλλαξαν ΜΟΝΟΝ πιστόνια… είναι εξωπραγματικό!. Και ούτε θα το δεις με τα μάτια σου….Θα παρακαλέσω τον mod να μου επιτρέψει να γράψω όπως ακριβώς τα λέω στους επίδοξους αγωνιζόμενους την πρώτη φορά. Αφορά το αυτοκίνητο.
Για να είσαι δυνατός, πρέπει να έχεις μεγάλο στόμα να χωράει μεγάλο κουτάλι .
Μεγάλο λαρύγγι να περνά γρήγορα το περισσότερο φαγητό .
Ποιο γερό και δυνατό στομάχι .
Και τέλος μεγαλύτερος και ποιο ελεύθερος κόλος .Από αυτήν την αλυσίδα, οποίο κρίκο και να αφαιρέσεις, θα έχεις δυο κομμάτια…. Όχι ένα ενιαίο.
Δεν έχεις μεγάλο κουτάλι?, πλημμελής τροφοδοσία ψόφησε η δύναμη.
Δεν έχεις μεγάλο λαρύγγι?, λαρυγγίτιδα!. Ψόφησε η δύναμη.
Δεν έχεις γερό στομάχι?, έλκος! Ψόφησε η δύναμη.
Δεν έχεις μεγάλο και ελεύθερο ‘ποπό’ πήρες αγκαλιά της βαλβίδες εξαγωγής!, και γενικά υπερθερμάνσεις. Ψόφησε η δύναμη.Δεν είναι δυνατόν να έχεις ιδία μπούκα στην εξάτμιση με +30 άλογα!!!!....
Φιλικά
Antonis-team.
Και επίσημος βελτιωτής….. -
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Πιθανότατα δεν κομπλάρει η μίζα όπως προήπαν και γυρνάει στον αέρα.......
Εάν δουλεύει το βαρελάκι έχουμε σπασμένο δίχαλο. Η δεν τοποθετήθηκε σωστά.
Μπορεί και κολλημένο βαρελάκι.
Μπορεί και να μην είχε πάγκο με μέγγενη να το δοκιμάσει στιβαρά!…..
Μα μου έκανε εντύπωση, ότι έκανε την δουλειά ολόκληρη και με ψηκτροφορέα, και πήρε 45ε μόνον. Μήπως είναι και ‘φτηνός’ στην δουλειά?.
Μετά ενόσω μένει στον βόλο, δεν πήγε στον Γιαννά η τον Ιωάννου, και πάει στην Λάρισα?.
Αρνητής του τοπικισμού!. Τώρα πληρώνει το μάρμαρο…..
Α. -
Το αυτοκίνητο τότε ήταν λάρισα. Ο Γιαννάς ή ο Ιωάννου είναι... εγγύηση;
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Πριν:
http://youtu.be/Vijo4GiIkhg?hd=1&t=11s
http://youtu.be/dJV8Fcg486o?hd=1
Πρώτη διάγνωση: το δίχαλο δεν απομονώνει.
Τελικά:
50€ -
Αν στον ίδιο κινητήρα απλά αλλάξεις τα πιστόνια θεωρώ απίθανο να έχεις τέτοια διαφορά παρά μόνον αν απλά στροφάρει περισσότερο (και με ανάλογη ρύθμιση).
Εννοείται ότι οποιαδήποτε σύγκριση γίνεται στο ίδιο μηχάνημα ιδανικά την ίδια ώρα της μέρας αλλιώς άστο...
Σκέψου μόνο ανοχές και τριβές σε οποιοδήποτε κινούμενο μέρος ενός ολόκληρου οχήματος. Το στρώσιμο. Διαφορές σε υδραυλικό τιμόνι, δυναμό κλπ. Διαφορές σε κιβώτιο, μετάδοση, ρουλεμάν τροχών και πάει λέγοντας. Άρα μόνο σε ίδιο κινητήρα έχει νόημα.... που πάλι θα πρέπει να ξαναστρώσεις.... και ό,τι βγει γιατί δεν βγαίνει πάντα το ίδιο...
Υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλά που επηρεάζουν, εδώ στο μαμά αυτοκίνητο και έχουν μετρηθεί σημαντικές διαφορές.... στις βελτιώσεις θα είναι ακόμα μεγαλύτερες. Είναι πολύ δύσκολο λοιπόν να χρεώσεις τέτοια βελτίωση μόνο σε πιστόνια. -
Όταν την είδα λυμένη στον πάγκο, ήμουν σίγουρος ότι ήταν Φιατ...Το επιβεβαίωσα στα βίντεο...
Αυτή είναι η μίζα που είχες πληρώσει να σου φτιάξουν? -
ποσα λιτρα g12 χρειαζονται για αλλαγη των υγρων σε ibiza mk4 1.4?
-
«από Άρης » 08/12/11 22:08
Το αυτοκίνητο τότε ήταν λάρισα. Ο Γιαννάς ή ο Ιωάννου είναι... εγγύηση;Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Πριν:
http://youtu.be/Vijo4GiIkhg?hd=1&t=11s
http://youtu.be/dJV8Fcg486o?hd=1
Πρώτη διάγνωση: το δίχαλο δεν απομονώνει.
Τελικά:»
Με το 100%!. Είναι δικά μου παιδιά. Το παιδιά είναι σχήμα λόγου!!!....
Το ritmo της φωτώ, πριν χρόνια ήταν το φαί μου!. Τα τρία καλύτερα των αγώνων ήταν δικά μου!.
Κατά συνέπια τα φτιάχνω και μεθυσμένος…
Σίγουρα το δίχαλο με προβλημάτισε, όπως άλλωστε και έγραψα.
Ο πάγκος του συναδέλφου με κάνει να παίρνω τα λογία μου πίσω για αυτόν!!!....
Οι φωτώ της μίζας, είναι ανατριχιαστικές. Έχω λύσει περίπου 20000 από δάφτες, τέτοιο χάλι δεν βρήκα πότε.
Πάμε στην αιτία. Κολλημένο βαρελάκι?.
Λάθος τοποθέτηση στο δίχαλο?.
Μα και εσύ δεν γνώριζες, ότι αν δεν ξεκομπλάρει η μίζα, σβήνουμε άμεσα την μηχανί?.
Εκτός εάν πηγαίνοντας στο δρόμο, πάτησες κατά λάθος μίζα.
Μήπως έχεις βάλει έξτρα μπουτόν μίζας?
Σίγουρα έβαλες άλλη.
Φιλικά περιμένω απαντήσεις!.
Α. -
«και ό,τι βγει γιατί δεν βγαίνει πάντα το ίδιο...
Υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλά που επηρεάζουν, εδώ στο μαμά αυτοκίνητο και έχουν μετρηθεί σημαντικές διαφορές.... στις βελτιώσεις θα είναι ακόμα μεγαλύτερες. Είναι πολύ δύσκολο λοιπόν να χρεώσεις τέτοια βελτίωση μόνο σε πιστόνια.»
Απόλυτη αλήθεια!!!.
Και ένα of topic!. Κάποτε έγραφες και Αλεξανδρούπολη φίλε, τώρα & όχι μόνον...????.
Α. -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
ποσα λιτρα g12 χρειαζονται για αλλαγη των υγρων σε ibiza mk4 1.4?
500ml
A. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ποσα λιτρα g12 χρειαζονται για αλλαγη των υγρων σε ibiza mk4 1.4?
500ml
A.Δλδ το Ibiza 1.4 έχει συνολικά 0.5 λίτρο ψυκτικό υγρό
-
Το αραιώνεις 50-50, δηλαδή έχει 1 λίτρο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........