-
Έχεις 30% χειρόφρενο παραπάνω στην μία μεριά , και γενικά το χειρόφρενο σου αδύναμο , θέλει ρύθμισμα....
-
Ο χρήστης ALPINAKIAS έγραψε:
Μοτερ ρενω 1600 με αλλαγη ελατηριων μονο, πριν 350 χλμ δειχνει συμπιεση 220 πσι και στους 4, θα ανεβασει και αλλο? περιπου σε ποσο σχεση συμπιεσης αναλογει αυτο το νουμερο? ξερει καποιος?Δες εδώ:
-
σε ενα προσθιοκινητο αυτοκινητο οπου το μετατροχιο μπροστα ειναι μεγαλυτερο σε σχεση με πισω τι θα συμβει εαν γινει το ιδιο με μπροστα ? ή εαν το πισω γινει φαρδυτερο απο το μπροστα ?
τι αλλαγες θα εχεις στην οδηκη συμπρεριφορα, στη θεωρια βασικα τι λεει η θεωρια ?
-
σε αλφα ρομεο 75 1600 το σασμαν τεριαζει και στο 2000 μοτερ?
-
Eιχα λαμπακι τσεκ και το διαγνωστικο εδειξε ''μη ενεργος λαμδα 2''(εκει που περιμενα να μου δειξει φτωχο/πλουσιο μιγμα απο το υγραεριο) .Ειναι ο δευτερος μετα τον καταλυτη.Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση? Ο μηχανικος λεει πιθανον να κολλαει στιγμαια και μου αναβει τσεκ, επειτα ξαναλειτουργει. Στο διαγνωστικο εδειξε οτι λειτουργουσε παντως. Το αμαξι λειτουργει χωρις το παραμικρο προβλημα ακομη και με αναμενο λαμπακι. Μηπως τελικα την ακουσε ο λαμδα απο το υγραεριο?
-
Ραβασάκι σήμερα απο την OPEL:
Αγαπητέ κύριε, .... .......Λόγω απόκλισης κατά τη διαδικασία ροπής σύσφιξης του εκκεντροφόρου άξονα, ενδέχεται αυτός να προκαλέσει μείωση στην απόδοση του κινητήρα και θόρυβο.
Σε ακραία περίπτωση μπορεί να προκληθεί φθορά στα καβαλέτα του εκκεντροφόρου.
Για να σας εγγυηθούμε τη συνεχή αξιοπιστία του αυτοκινήτου σας θέλουμε να ελέγξουμε το όχημά σας (OPEL Tigra 1.4 του 7/2005), ώστε αν απαιτηθεί, να ξανασφίξουμε τους κοχλίες ρουλεμάν του εκκεντροφόρου, για τη σωστή λειτουργία του συστήματος, χωρίς καμμιά δική σας χρέωση.
Η όλη διαδικασία διαρκεί 1 ώρα και μπορείτε να κλείσετε ραντεβού στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό μας στην περιοχή σας, με το παρόν γράμμα. ............. Με την ευκαιρία σας προσφέρουμε 'Δωρεάν Καλοκαιρινό Έλεγχο 22 σημείων', μέχρι την 20/6/2011. ......... -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Ραβασάκι σήμερα απο την OPEL:Αγαπητέ κύριε, .... .......Λόγω απόκλισης κατά τη διαδικασία ροπής σύσφιξης του εκκεντροφόρου άξονα, ενδέχεται αυτός να προκαλέσει μείωση στην απόδοση του κινητήρα και θόρυβο.
Σε ακραία περίπτωση μπορεί να προκληθεί φθορά στα καβαλέτα του εκκεντροφόρου.
Για να σας εγγυηθούμε τη συνεχή αξιοπιστία του αυτοκινήτου σας θέλουμε να ελέγξουμε το όχημά σας (OPEL Tigra 1.4 του 7/2005), ώστε αν απαιτηθεί, να ξανασφίξουμε τους κοχλίες ρουλεμάν του εκκεντροφόρου, για τη σωστή λειτουργία του συστήματος, χωρίς καμμιά δική σας χρέωση.
Η όλη διαδικασία διαρκεί 1 ώρα και μπορείτε να κλείσετε ραντεβού στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό μας στην περιοχή σας, με το παρόν γράμμα. ............. Με την ευκαιρία σας προσφέρουμε 'Δωρεάν Καλοκαιρινό Έλεγχο 22 σημείων', μέχρι την 20/6/2011. .........http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=47954&start=0
Τυχερός είσαι -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=47954&start=0
Τυχερός είσαιΕυτυχώς δηλαδή που πάνω απο 4.000 στροφές δεν πάω σχεδόν ποτέ (οι αλλαγές στις 2.700-3.000).
Επίσης, αν και 6 ετών (παρά 1 μήνα) έχει 37.500χλμ μόνο.
Αύριο ραντεβού στην αντιπροσωπεία και -
Αυριο ραντεβού στην αντιπροσωπεία και;
Θα του πετάξεις το εργοστασιακό καγκουρό body kit ;
χοχοχο -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=47954&start=0
Τυχερός είσαιΕυτυχώς δηλαδή που πάνω απο 4.000 στροφές δεν πάω σχεδόν ποτέ (οι αλλαγές στις 2.700-3.000).
Επίσης, αν και 6 ετών (παρά 1 μήνα) έχει 37.500χλμ μόνο.
Αύριο ραντεβού στην αντιπροσωπεία καικαι πως κινεισαι φιλε με αλλαγες σε αυτες τις στροφες?το μοτερ ειναι ψοφιο εντελως μεχρι τις 3.500 ,με μικρη ροπη
Οτι δινουν τα 1400 twinport τα δινουν απο τις 3.500 μεχρι 5000και το corsa μου φοραει το μοτερ σου
Αν υποθεσω οτι εχεις και μεγαλυτερο βαρος απο μενα ,τοτε μαλλον σερνεσαι σε αυτην την κλιμακα στροφων,συν οτι ταλαιπωρεις το μοτερ αφου το πας μονιμα κρεμασμενο
βεβαια εχεις φουλ οικονομια
ποσο καταλανωση σου υπολογιζεις στα 100 χιλιομετρα? -
Δεν ειναι κρεμασμα οι 3000 στροφες! Ειπαμε! Απλα δεν ειναι στην ροπη. Αν δεν εχει καποια απαιτηση ο δρομος, ανηφορα, προσπεραση κτλ ποιος ο λογος να κινησε με 4-5000 στροφες..
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν ειναι κρεμασμα οι 3000 στροφες! Ειπαμε! Απλα δεν ειναι στην ροπη. Αν δεν εχει καποια απαιτηση ο δρομος, ανηφορα, προσπεραση κτλ ποιος ο λογος να κινησε με 4-5000 στροφες..το συγκεκριμενο μοτερ στις 2.500 εχει ανυπαρκτη ροπη
εκτος απο την 1η(που αλλαζω χαμηλα) ολες τις αλλες τις αλλαζω καπου στις 3.500-3700 ωστε να μπω στην ροπη και να μην κρεμαω το μοτερ
μπορει να καιω και τζαμπα βενζινη βεβαια,αλλα πιο χαμηλα το αμαξι ειναι τελειως ψοφιο,μονο σε κινηση μεσα στο κεντρο και συνεχομενα φαναρια αλλαζω στις 2500 -
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
και πως κινεισαι φιλε με αλλαγες σε αυτες τις στροφες?το μοτερ ειναι ψοφιο εντελως μεχρι τις 3.500 ,με μικρη ροπη
Οτι δινουν τα 1400 twinport τα δινουν απο τις 3.500 μεχρι 5000 ....1/ Πράγματι το συγκεκριμένο μοτέρ είνια αδύναμο κάτω απο 3.500 στροφές.
2/ Οι αλλαγές στις 2.700-3.000 στροφές ισχύουν εντός πόλης, αφού συνήθως δεν προλαβαίνω να πιάσω ή διατηρήσω τα 70-80 χλμ/ώρα ή να περάσω στην 5η.
3/ Η κατανάλωση με αυτές τις συνθήκες είναι 7,5 λιτ/100χλμ, εντός πόλης .
4/ Στην ΕΟ πάντα κινούμαι με 3.800-4.000 στροφές, με τις οποίες η 5η άνετα δίνει 130+ χλμ ταχύτητα σε στρωτό δρόμο.
5/ Γενικότερα, δεν βλέπω το λόγο να 'βογγάει' το μοτέρ εντός πόλης, όταν όλοι, κανονικά ή γρήγορα κινούμενοι, την ίδια ώρα φτάνουμε τελικά στον προορισμό μας, λόγω κίνησης.
6/ Το 'ξεμπούκωμα' 4-5 φορές το χρόνο, με αλλαγές στις 5.000-6.000 στροφές γίνεται αλλά για λόγους 'συντήρησης' -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Eιχα λαμπακι τσεκ και το διαγνωστικο εδειξε ''μη ενεργος λαμδα 2''(εκει που περιμενα να μου δειξει φτωχο/πλουσιο μιγμα απο το υγραεριο) .Ειναι ο δευτερος μετα τον καταλυτη.Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση? Ο μηχανικος λεει πιθανον να κολλαει στιγμαια και μου αναβει τσεκ, επειτα ξαναλειτουργει. Στο διαγνωστικο εδειξε οτι λειτουργουσε παντως. Το αμαξι λειτουργει χωρις το παραμικρο προβλημα ακομη και με αναμενο λαμπακι. Μηπως τελικα την ακουσε ο λαμδα απο το υγραεριο?Καμια ιδεα?
-
Στο εκπαιδευτικό μου (yaris D4D 2008) εχθές άλλαξα κρεμαριέρα εντος εγγύησης
Ασχετα όμως με αυτο μου είπαν ότι χρειάζομαι και τακάκια.
Οτάν ρώτησα για το κοστός μου ζητησάν 73 ευρώ μαζι με τα εργατικά και σε αυτή την τιμή εμπαιρίεχονταν και η έκπτωση 20% λόγο εκπαιδευτικού οχήματος (σχολή οδηγών)
Το ποσό μου φάνηκε μεγαλό οπότε και θα μπω στην διαδικάσια να τα αλλάξω μόνος μου.
Ηθελα να μου πει κατ΄αρχην κανεις αν το έχει κάνει μόνος του (συμβουλές θα ήταν απαραίτητες) και τι τύπο τακακιου και μαρκα να διαλέξω,και απο που
Ευχαριστώ -
A. Ρώτα και σε ένα κατάστημα φρένων εκτός αντιπροσωπείας. Θα βρεις αρκετά ψαμηλότερη τιμή.
Β. Με τα φρένα δεν παίζουμε οπότε αν δεν το έχεις ξανακάνει καλύτερα μην το κάνεις μόνος χωρίς να έχεις δει τουλάχιστον πρώτα και να κλέψεις τέχνη.
Γ. Σε οποιο κατάστημα με ανταλακτικά πας και πεις το μοντέλο , χρονολογία και κυβικά σχεδόν σίγουρα θα σου βρουν τι τακακια χρειάζεσαι. -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Στο εκπαιδευτικό μου (yaris D4D 2008) εχθές άλλαξα κρεμαριέρα εντος εγγύησης
Ασχετα όμως με αυτο μου είπαν ότι χρειάζομαι και τακάκια.
Οτάν ρώτησα για το κοστός μου ζητησάν 73 ευρώ μαζι με τα εργατικά και σε αυτή την τιμή εμπαιρίεχονταν και η έκπτωση 20% λόγο εκπαιδευτικού οχήματος (σχολή οδηγών)
Το ποσό μου φάνηκε μεγαλό οπότε και θα μπω στην διαδικάσια να τα αλλάξω μόνος μου.
Ηθελα να μου πει κατ΄αρχην κανεις αν το έχει κάνει μόνος του (συμβουλές θα ήταν απαραίτητες) και τι τύπο τακακιου και μαρκα να διαλέξω,και απο που
Ευχαριστώhttp://www.cockeyed.com/lessons/brakeshoes/brakeshoes01.shtml
http://www.ehow.co.uk/video_4973416_change-brake-pads.html -
Σχετικά με το βίντεο.
1.Δεν βάζεις τα ίδια τακάκια μετά από τορνάρισμα δίσκου ή αντικατάσταση αυτού με νέο
2.Το τορνάρισμα είναι απηρχηωμένη μέθοδος και δεν συνιστάται πλέον καθώς τα κόστη των νέων σετ είναι πάμφθηνα και το βασικότερο μετά από φθορά το ωφέλιμο πάχος δεν επιτρέπει επιπλέον κατέβασμα,είναι ρώσικη ρουλέτα.
3.Το τακάκι απ την έξω πλευρά δεν χρειάζεται να στραβώσεις τις λάμες για να βγει,βγαίνει συρταρωτά όπως και μπαίνει έτσι.
4.Το έμβολο ανοίγει χωρίς ιδιαίτερη διαδικασία πριν βγει η δαγκάνα έξω.
5.Στις περισσότερες περιπτώσεις βγαίνει μόνο το κάτω μπουλόνι συγκράτησης της δαγκάνας για αλλαγή φρένων.Γενικά το βίντεο είναι φάουλ κι άμα περιμένετε από δω τα how to καλό σκότωμα
-
Το κλιπ είναι περίληψη της αλλαγής, λείπουν λεπτομέρειες (πχ όταν πιέζεις τα έμβολα προσοχή να μη τρέξει υγρό φρένων από το ρεζερβουάρ και δεν δείχνει το γρασάρισμα αλλά το αναφέρει).
Καλό είναι να μη κρεμάς τη δαγκάνα και να την αφήνεις να κρέμεται από τα σωληνάκια των φρένων καθώς και άλλες λεπτομέρειες που γνωρίζει ένας μηχανικός.
Το παρήγορο είναι ότι στο σφίξιμο δεν είναι εύκολο να κάνεις ζημιά αν παρασφίξεις τις βίδες.
(αυτές στις δαγκάνες αντέχουν πάρα πολύ) -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
...Μιράγιε ευχαριστώ για τον κόπο αλλά τέτοια βιντεακια βρήκα και εγώ.
Εχώ αλλάξει δυο τρεις φορές στο παλιό μου κλιο αλλά ρώτησα μήπως η τογιοτα έχει κάποια ιδιατερότητα.
Για παράδειγμα διακρίνω ένα έλασμα (φανταστείτε ένα άκαμτο σύρμα με ιδιότητες ελατηρίου) που περιβάλλεται δίπλα απο το τακάκι και αυτο μου προξένησε κάποιο προβληματισμο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........