-
Άλλαξα μέταλλα μπιελών και ελατήρια εμβόλων. Τα λάδωσα πρωτού μπουν, καθάρισα και τα έμβολα και τους κυλίνδρους. Έσφιξα τις μπιέλες βάσει προδιαγραφών. Τελειώνω με το σφίξιμο με το ροπόκλειδο γυρνάω το μοτέρ όλα καλά. Περνάνε 10 λεπτά γυρνάω με αρκετή δυσκολία. Τώρα μετά από 2 ώρες πλέον δε μπορώ να το γυρίσω το μοτέρ με το κλειδί να πιάνει στην κεντρική βίδα από την πλευρά με τις τροχαλίες. Τι γίνεται; Γιατί έσφιξε τόσο πολύ; Είναι φυσιολογικό; Αναρωτιέμαι αν η μίζα θα τα καταφέρει!
-
Άλλαξα μέταλλα μπιελών και ελατήρια εμβόλων. Τα λάδωσα πρωτού μπουν, καθάρισα και τα έμβολα και τους κυλίνδρους. Έσφιξα τις μπιέλες βάσει προδιαγραφών. Τελειώνω με το σφίξιμο με το ροπόκλειδο γυρνάω το μοτέρ όλα καλά. Περνάνε 10 λεπτά γυρνάω με αρκετή δυσκολία. Τώρα μετά από 2 ώρες πλέον δε μπορώ να το γυρίσω το μοτέρ με το κλειδί να πιάνει στην κεντρική βίδα από την πλευρά με τις τροχαλίες. Τι γίνεται; Γιατί έσφιξε τόσο πολύ; Είναι φυσιολογικό; Αναρωτιέμαι αν η μίζα θα τα καταφέρει!
-
Άλλαξα μέταλλα μπιελών και ελατήρια εμβόλων. Τα λάδωσα πρωτού μπουν, καθάρισα και τα έμβολα και τους κυλίνδρους. Έσφιξα τις μπιέλες βάσει προδιαγραφών. Τελειώνω με το σφίξιμο με το ροπόκλειδο γυρνάω το μοτέρ όλα καλά. Περνάνε 10 λεπτά γυρνάω με αρκετή δυσκολία. Τώρα μετά από 2 ώρες πλέον δε μπορώ να το γυρίσω το μοτέρ με το κλειδί να πιάνει στην κεντρική βίδα από την πλευρά με τις τροχαλίες. Τι γίνεται; Γιατί έσφιξε τόσο πολύ; Είναι φυσιολογικό; Αναρωτιέμαι αν η μίζα θα τα καταφέρει!
-
Α να σημειώσω ότι δεν έκανα ρεκτιφιέ. Απλά αντικατέστησα μέταλλα και ελατήρια με αυτά με τα οποία έβγαινε το αυτοκίνητο, όχι με oversize. Το νύχι στους κυλίνδρους ήταν ελάχιστο γι'αυτό προτίμησα αυτή τη λύση.
-
Χωρις να μπορω να σου δωσω κάποια λύση,το μόνο που θα με 'πονήρευε' λίγο θα ηταν οτι,γυρνωντας τον κινητηρα σβηστο δεν ανεβαίνουν τα λάδια ώς επάνω.
μεταλλα μπιελας,εννοεις τα κουζινέτα ε;
-
το πρόβλημα είναι ότι τώρα δε μπορώ να τον γυρίσω καθόλου!
φοβάμαι μην μου έδωσαν λάθος κουζινέτα. Τπτ oversize....
Άλλωστε τι να ανέβει μέχρι πάνω. Δεν έχω δέσει το καπάκι ακόμα.
-
Τι μαλακία έκανες πάλι ρεεεεεεε
1.oversize κουζινέτα.Αν λέω ΑΑΑΑΑΝΝΝ δε τα είδες?
Τα στάνταρ γράφουν STD και τα oversize 0,25.2.Μπερδεψες καβαλέτα μπιελών μεταξύ τους.
3.Εβαλες καβαλέτο ανάποδα.
Αυτά για τα κουζινέτα μπιέλας.
Για τα βάσης.
1.Το ίδιο
2.Το ίδιο
3.Το ίδιο
4.Τα θρός είναι στάνταρ?
εδιτ.τι μάρκα κουζινέτα κι ελατήρια έβαλες?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
1.oversize κουζινέτα.Αν λέω ΑΑΑΑΑΝΝΝ δε τα είδες?
Τα στάνταρ γράφουν STD και τα oversize 0,25.ζήτησα στο μαγαζί αυτά που έρχονταν από το εργοστάσιο σε διάσταση. Δλδ τα μικρότερα. Η συσκευασία δεν έγραφε κάτι επάνω. Όταν τα έβαλα τα θεώρησα δεδομένα ως τα σωστά.
2.Μπερδεψες καβαλέτα μπιελών μεταξύ τους.
τα είχα σημαδέψει
3.Εβαλες καβαλέτο ανάποδα.
λες; Δε νομίζω ότι γίνεται! Το θέμα είναι ότι στην αρχή γύρναγε. Μετά έσφιξε.
Για τα βάσης.
1.Το ίδιο
2.Το ίδιο
3.Το ίδιο
Βάσης εννοείς τα μέταλλα του στροφάλου; Δε ξέρω από ορισμούς σε ελληνικά! Στρόφαλο πάντως δε κατέβασα.
4.Τα θρός είναι στάνταρ?
τι είναι αυτό;
εδιτ.τι μάρκα κουζινέτα κι ελατήρια έβαλες?
kolbenscmidt μέταλλα, ελατήρια federal mogul
-
λοιπόν έχουμε και λέμε
- το βελάκι τον πιστονιών που δείχνει προς την μεριά του ιμάντα χρονισμού είναι σωστό
- τα καβαλέτα των μπιελών δεν είναι μπερδεμένα γιατί τα είχαμε σημαδέψει
- το μόνο για το οποίο αμφιβάλω είναι μην μπήκαν ανάποδα τα καβελέτα γιατί δεν έβλεπα όταν τα έβαζε ένας φίλος. Αλλά δε νομίζω. Αφού έχουν σημάδια εσωτερικά που πρέπει να είναι αντίθετα μεταξύ τους. Μηχανικός είναι, αποκλείεται να μην το ήξερε.
-
Ναι ρε μέταλλα στροφάλου,γ@μώ τα καλαμάκια σας και την Αθήνα σας
Αρα κουζινέτα βάσης δεν άλλαξες.
Το κουτι αλλά και τα ίδια τα κουζινέτα είναι φύση ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μη γράφουν αυτά που σου είπα
πάρε με τηλ
εχεις πμ
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
λοιπόν έχουμε και λέμε- το βελάκι τον πιστονιών που δείχνει προς την μεριά του ιμάντα χρονισμού είναι σωστό
- τα καβαλέτα των μπιελών δεν είναι μπερδεμένα γιατί τα είχαμε σημαδέψει
- το μόνο για το οποίο αμφιβάλω είναι μην μπήκαν ανάποδα τα καβελέτα γιατί δεν έβλεπα όταν τα έβαζε ένας φίλος. Αλλά δε νομίζω. Αφού έχουν σημάδια εσωτερικά που πρέπει να είναι αντίθετα μεταξύ τους. Μηχανικός είναι, αποκλείεται να μην το ήξερε.
1.λάθος,στο βολάν
2.ντεν ξέρει
3.τα νύχια των κουζινέτων μπαίνουν στην ίδια μεριά -
Αν δεν προετοίμασες σωστά τους κυλίνδρους (τρίψιμο) τα ελατήρια δεν θα καθίσουν ποτέ.
Για το ότι δεν γυρνάει πλέον, μέτρησες καλά το διάκενο στα ελατήρια; Αν δεν είναι αρκετό ΜΑΓΚΩΝΕΙ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν δεν προετοίμασες σωστά τους κυλίνδρους (τρίψιμο) τα ελατήρια δεν θα καθίσουν ποτέ.Για το ότι δεν γυρνάει πλέον, μέτρησες καλά το διάκενο στα ελατήρια; Αν δεν είναι αρκετό ΜΑΓΚΩΝΕΙ.
Τους έτριβα 20λεπτά με 600-800άρι ντουκόχαρτο.
Το διάκενο δε το μέτρησα. Το σκέφτηκα αφού τα είχα βάλει. Δε νομίζω να παίζει εκεί πρόβλημα όμως.
1.λάθος,στο βολάν
2.ντεν ξέρει
3.τα νύχια των κουζινέτων μπαίνουν στην ίδια μεριάΜετά από τηλεφωνική επικοινωνία τελικά ήταν το Νο3. Δέχομαι συγχαρητήρια για τις ικανοτητές μου
-
Αξιος-άξιος
-
Πήρε μπρος επιτέλους!!! Μααααααακη δε σε πήρα τλφ, άντεξα και την έβαλα την φλάντζα καπακιού 1:30 το βράδυ!
-
Αηντε,καλοταξιδος
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Πήρε μπρος επιτέλους!!! Μααααααακη δε σε πήρα τλφ, άντεξα και την έβαλα την φλάντζα καπακιού** 1:30 το βράδυ!**Α έχετε γερή χαζομάρα στο κεφάλι
Πως δουλεύει ρε το μοτέρ?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πήρε μπρος επιτέλους!!! Μααααααακη δε σε πήρα τλφ, άντεξα και την έβαλα την φλάντζα καπακιού** 1:30 το βράδυ!**
Α έχετε γερή χαζομάρα στο κεφάλι
Πως δουλεύει ρε το μοτέρ?
Εγώ φοβάμαι να κάνω σημαντικές δουλειές αργά τη νύχτα.
Δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι;
-
Ti θες να πεις εσύ δηλ?
Οτι το δικό σου έμβολο τη νύχτα υπολειτουργεί?Ρε λες?
-
Τη νύχτα ξεσκίζει,
αλλά δεν θα το επισκεύαζα νυχτιάτικα, το κεφάλι τη νύχτα θέλει άλλα πράγματα.
Ας μη γρουσουζεύουμε τη μηχανή του bit, μακάρι να δουλεύει ρολόι (παρά τις νυχτερινές εργασίες)
κολλημένο μοτέρ