Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κολλημένο μοτέρ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κολλημένο μοτέρ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    26
    858
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bit last edited by

      Άλλαξα μέταλλα μπιελών και ελατήρια εμβόλων. Τα λάδωσα πρωτού μπουν, καθάρισα και τα έμβολα και τους κυλίνδρους. Έσφιξα τις μπιέλες βάσει προδιαγραφών. Τελειώνω με το σφίξιμο με το ροπόκλειδο γυρνάω το μοτέρ όλα καλά. Περνάνε 10 λεπτά γυρνάω με αρκετή δυσκολία. Τώρα μετά από 2 ώρες πλέον δε μπορώ να το γυρίσω το μοτέρ με το κλειδί να πιάνει στην κεντρική βίδα από την πλευρά με τις τροχαλίες. Τι γίνεται; Γιατί έσφιξε τόσο πολύ; Είναι φυσιολογικό; Αναρωτιέμαι αν η μίζα θα τα καταφέρει!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bit last edited by

        Άλλαξα μέταλλα μπιελών και ελατήρια εμβόλων. Τα λάδωσα πρωτού μπουν, καθάρισα και τα έμβολα και τους κυλίνδρους. Έσφιξα τις μπιέλες βάσει προδιαγραφών. Τελειώνω με το σφίξιμο με το ροπόκλειδο γυρνάω το μοτέρ όλα καλά. Περνάνε 10 λεπτά γυρνάω με αρκετή δυσκολία. Τώρα μετά από 2 ώρες πλέον δε μπορώ να το γυρίσω το μοτέρ με το κλειδί να πιάνει στην κεντρική βίδα από την πλευρά με τις τροχαλίες. Τι γίνεται; Γιατί έσφιξε τόσο πολύ; Είναι φυσιολογικό; Αναρωτιέμαι αν η μίζα θα τα καταφέρει!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bit last edited by

          Άλλαξα μέταλλα μπιελών και ελατήρια εμβόλων. Τα λάδωσα πρωτού μπουν, καθάρισα και τα έμβολα και τους κυλίνδρους. Έσφιξα τις μπιέλες βάσει προδιαγραφών. Τελειώνω με το σφίξιμο με το ροπόκλειδο γυρνάω το μοτέρ όλα καλά. Περνάνε 10 λεπτά γυρνάω με αρκετή δυσκολία. Τώρα μετά από 2 ώρες πλέον δε μπορώ να το γυρίσω το μοτέρ με το κλειδί να πιάνει στην κεντρική βίδα από την πλευρά με τις τροχαλίες. Τι γίνεται; Γιατί έσφιξε τόσο πολύ; Είναι φυσιολογικό; Αναρωτιέμαι αν η μίζα θα τα καταφέρει!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bit last edited by

            Α να σημειώσω ότι δεν έκανα ρεκτιφιέ. Απλά αντικατέστησα μέταλλα και ελατήρια με αυτά με τα οποία έβγαινε το αυτοκίνητο, όχι με oversize. Το νύχι στους κυλίνδρους ήταν ελάχιστο γι'αυτό προτίμησα αυτή τη λύση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Χωρις να μπορω να σου δωσω κάποια λύση,το μόνο που θα με 'πονήρευε' λίγο θα ηταν οτι,γυρνωντας τον κινητηρα σβηστο δεν ανεβαίνουν τα λάδια ώς επάνω.

              μεταλλα μπιελας,εννοεις τα κουζινέτα ε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bit last edited by

                το πρόβλημα είναι ότι τώρα δε μπορώ να τον γυρίσω καθόλου!

                φοβάμαι μην μου έδωσαν λάθος κουζινέτα. Τπτ oversize....

                Άλλωστε τι να ανέβει μέχρι πάνω. Δεν έχω δέσει το καπάκι ακόμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Τι μαλακία έκανες πάλι ρεεεεεεε

                  1.oversize κουζινέτα.Αν λέω ΑΑΑΑΑΝΝΝ δε τα είδες?
                  Τα στάνταρ γράφουν STD και τα oversize 0,25.

                  2.Μπερδεψες καβαλέτα μπιελών μεταξύ τους.

                  3.Εβαλες καβαλέτο ανάποδα.

                  Αυτά για τα κουζινέτα μπιέλας.

                  Για τα βάσης.

                  1.Το ίδιο

                  2.Το ίδιο

                  3.Το ίδιο

                  4.Τα θρός είναι στάνταρ?

                  εδιτ.τι μάρκα κουζινέτα κι ελατήρια έβαλες?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bit last edited by

                    Ο χρήστης G60 έγραψε:

                    1.oversize κουζινέτα.Αν λέω ΑΑΑΑΑΝΝΝ δε τα είδες?
                    Τα στάνταρ γράφουν STD και τα oversize 0,25.

                    ζήτησα στο μαγαζί αυτά που έρχονταν από το εργοστάσιο σε διάσταση. Δλδ τα μικρότερα. Η συσκευασία δεν έγραφε κάτι επάνω. Όταν τα έβαλα τα θεώρησα δεδομένα ως τα σωστά.

                    2.Μπερδεψες καβαλέτα μπιελών μεταξύ τους.

                    τα είχα σημαδέψει

                    3.Εβαλες καβαλέτο ανάποδα.

                    λες; Δε νομίζω ότι γίνεται! Το θέμα είναι ότι στην αρχή γύρναγε. Μετά έσφιξε.

                    Για τα βάσης.

                    1.Το ίδιο

                    2.Το ίδιο

                    3.Το ίδιο

                    Βάσης εννοείς τα μέταλλα του στροφάλου; Δε ξέρω από ορισμούς σε ελληνικά! Στρόφαλο πάντως δε κατέβασα.

                    4.Τα θρός είναι στάνταρ?

                    τι είναι αυτό;

                    εδιτ.τι μάρκα κουζινέτα κι ελατήρια έβαλες?

                    kolbenscmidt μέταλλα, ελατήρια federal mogul

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bit last edited by

                      λοιπόν έχουμε και λέμε

                      1. το βελάκι τον πιστονιών που δείχνει προς την μεριά του ιμάντα χρονισμού είναι σωστό
                      2. τα καβαλέτα των μπιελών δεν είναι μπερδεμένα γιατί τα είχαμε σημαδέψει
                      3. το μόνο για το οποίο αμφιβάλω είναι μην μπήκαν ανάποδα τα καβελέτα γιατί δεν έβλεπα όταν τα έβαζε ένας φίλος. Αλλά δε νομίζω. Αφού έχουν σημάδια εσωτερικά που πρέπει να είναι αντίθετα μεταξύ τους. Μηχανικός είναι, αποκλείεται να μην το ήξερε.
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ναι ρε μέταλλα στροφάλου,γ@μώ τα καλαμάκια σας και την Αθήνα σας

                        Αρα κουζινέτα βάσης δεν άλλαξες.

                        Το κουτι αλλά και τα ίδια τα κουζινέτα είναι φύση ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μη γράφουν αυτά που σου είπα

                        πάρε με τηλ

                        εχεις πμ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          g60 last edited by

                          Ο χρήστης bit έγραψε:
                          λοιπόν έχουμε και λέμε

                          1. το βελάκι τον πιστονιών που δείχνει προς την μεριά του ιμάντα χρονισμού είναι σωστό
                          2. τα καβαλέτα των μπιελών δεν είναι μπερδεμένα γιατί τα είχαμε σημαδέψει
                          3. το μόνο για το οποίο αμφιβάλω είναι μην μπήκαν ανάποδα τα καβελέτα γιατί δεν έβλεπα όταν τα έβαζε ένας φίλος. Αλλά δε νομίζω. Αφού έχουν σημάδια εσωτερικά που πρέπει να είναι αντίθετα μεταξύ τους. Μηχανικός είναι, αποκλείεται να μην το ήξερε.

                          1.λάθος,στο βολάν
                          2.ντεν ξέρει
                          3.τα νύχια των κουζινέτων μπαίνουν στην ίδια μεριά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Αν δεν προετοίμασες σωστά τους κυλίνδρους (τρίψιμο) τα ελατήρια δεν θα καθίσουν ποτέ.

                            Για το ότι δεν γυρνάει πλέον, μέτρησες καλά το διάκενο στα ελατήρια; Αν δεν είναι αρκετό ΜΑΓΚΩΝΕΙ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bit last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Αν δεν προετοίμασες σωστά τους κυλίνδρους (τρίψιμο) τα ελατήρια δεν θα καθίσουν ποτέ.

                              Για το ότι δεν γυρνάει πλέον, μέτρησες καλά το διάκενο στα ελατήρια; Αν δεν είναι αρκετό ΜΑΓΚΩΝΕΙ.

                              Τους έτριβα 20λεπτά με 600-800άρι ντουκόχαρτο.

                              Το διάκενο δε το μέτρησα. Το σκέφτηκα αφού τα είχα βάλει. Δε νομίζω να παίζει εκεί πρόβλημα όμως.

                              1.λάθος,στο βολάν
                              2.ντεν ξέρει
                              3.τα νύχια των κουζινέτων μπαίνουν στην ίδια μεριά

                              Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία τελικά ήταν το Νο3. Δέχομαι συγχαρητήρια για τις ικανοτητές μου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Αξιος-άξιος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bit last edited by

                                  Πήρε μπρος επιτέλους!!! Μααααααακη δε σε πήρα τλφ, άντεξα και την έβαλα την φλάντζα καπακιού 1:30 το βράδυ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Αηντε,καλοταξιδος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο χρήστης bit έγραψε:
                                      Πήρε μπρος επιτέλους!!! Μααααααακη δε σε πήρα τλφ, άντεξα και την έβαλα την φλάντζα καπακιού** 1:30 το βράδυ!**

                                      Α έχετε γερή χαζομάρα στο κεφάλι

                                      Πως δουλεύει ρε το μοτέρ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                        Πήρε μπρος επιτέλους!!! Μααααααακη δε σε πήρα τλφ, άντεξα και την έβαλα την φλάντζα καπακιού** 1:30 το βράδυ!**

                                        Α έχετε γερή χαζομάρα στο κεφάλι

                                        Πως δουλεύει ρε το μοτέρ?

                                         Εγώ φοβάμαι να κάνω σημαντικές δουλειές αργά τη νύχτα.
                                        

                                        Δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Ti θες να πεις εσύ δηλ?
                                          Οτι το δικό σου έμβολο τη νύχτα υπολειτουργεί?

                                          Ρε λες?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Τη νύχτα ξεσκίζει,

                                            αλλά δεν θα το επισκεύαζα νυχτιάτικα, το κεφάλι τη νύχτα θέλει άλλα πράγματα.

                                            Ας μη γρουσουζεύουμε τη μηχανή του bit, μακάρι να δουλεύει ρολόι (παρά τις νυχτερινές εργασίες)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr