-
Το 2006 η ΚΙΑ μας είχε προιδεάσει για ένα αντίστοιχο μοντέλο με αυτό το πρωτότυπο: http://photo.netcarshow.com/Kia-Soul_Co ... oto_01.jpg
@νδρέας
-
Το 2006 η ΚΙΑ μας είχε προιδεάσει για ένα αντίστοιχο μοντέλο με αυτό το πρωτότυπο: http://photo.netcarshow.com/Kia-Soul_Co ... oto_01.jpg
@νδρέας
-
Το 2006 η ΚΙΑ μας είχε προιδεάσει για ένα αντίστοιχο μοντέλο με αυτό το πρωτότυπο: http://photo.netcarshow.com/Kia-Soul_Co ... oto_01.jpg
@νδρέας
-
Οργασμός παραγωγικότητας από την KIA!!!
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Οργασμός παραγωγικότητας από την KIA!!!Να ναι καλά η Hyundai...
@νδρέας
-
Χμμ δεν ξερω. αυτά τα γράμματα στα πλαγια μου φερνουν λιγο σε australia μεριά...
φαινεται γερή κατασκευή ομως! εχει και χώρο απλετο και για το αμάξι της πεθερας, του μπατζανάκη, της θειας μου της μυρσούδας κλπ κλπ -
Μ'αρεσει η easy-going προσέγγισή του
-
-
τωρα απογοητευτηκα
τι μικρες ροδες ειναι αυτές
σκ
για συνταξιούχους θα το βγαλουνε μαλλον και αυτο
οπως και το Skoda με το ξεχειλωμενο παραθυρο -
-
-
Στις φωτό φαίνεται πως έχει αντιγράψει αρκετά την Nissan (οι ομοιότητες με το X-trail, είναι εμφανέστατες...), αλλά γενικά φαίνεται συμπαθέστατο. Να δούμε το εσωτερικό από κοντά όσον αφορά την ποιότητα βέβαια...
Δείχνει καλύτερη λύση από τα άλλα μικρά πολυμορφικίζοντα , ας ελπίσουμε και σε καλές τιμές... -
μπλιαχ πολύ κουτί....
-
I like.
1.6 & 2.0 ατμοσφαιρικοί κινητήρες με 125 και 140 άλογα αντίστοιχα.
-
Απορία μου πάντως είναι η 'αποκλειστικά' δικίνητη κυκλοφορία του αυτοκινήτου (κάτι που μάλλον η ΤΟΥΟΤΑ με το Urban Cruiser δεν το υποστηρίζει αφού θα υπάρχει και σε τετρακίνητο). Στα 1,6 δείχνει πολύ καλή επιλογή, απο τις καλύτερες, αλλά ...
Υπάρχουν στοιχεία κάπου που να λένε τις ξεχωριστές πωλήσεις των δικίνητων Qashqai 1,6 ή του SX4?
Τα Crosspolo, C3 XTR είναι σε χαμηλότερη κατηγορία και τιμή (ίσα που αγγίζουν την τιμή ενός βασικού 5θυρου μικρομεσαίου) και ίσως δικαιολογώ την υπαρξη τους ... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Απορία μου πάντως είναι η 'αποκλειστικά' δικίνητη κυκλοφορία του αυτοκινήτου (κάτι που μάλλον η ΤΟΥΟΤΑ με το Urban Cruiser δεν το υποστηρίζει αφού θα υπάρχει και σε τετρακίνητο). Στα 1,6 δείχνει πολύ καλή επιλογή, απο τις καλύτερες, αλλά ...
Υπάρχουν στοιχεία κάπου που να λένε τις ξεχωριστές πωλήσεις των δικίνητων Qashqai 1,6 ή του SX4?
Τα Crosspolo, C3 XTR είναι σε χαμηλότερη κατηγορία και τιμή (ίσα που αγγίζουν την τιμή ενός βασικού 5θυρου μικρομεσαίου) και ίσως δικαιολογώ την υπαρξη τους ...H Τoyota υποστηρίζει όλες τις αγορές και όλα τα γούστα. Τετρακίνητα βγάζει όλα τα παγκόσμια μοντέλα της (απο Yaris, Corolla κλπ) και δικίνητα επίσης (Rav4). Είναι επιλογή του εισαγωγέα τι θα φέρει σε κάθε χώρα ανάλογα με τις οδικές συνθήκες που επικρατούν.
Για την Ελλάδα όμως , με τις λίγες ημέρες πάγου και χιονιού ανά έτος στον δρόμο αλλά και το παραμελλημένο οδικό δίκτυο, τα σαμαράκια και τους ελεύθερους και ανεξάντλητους χωματόδρομους, μάλλον πραγματικά χρειαζόμαστε 'ψηλά' δικίνητα που καταναλώνουν πολύ λιγότερο απο τα αμέτρητα τερακίνητα SUV που χρησιμοποιούνται για την μετάβαση στο super market. -
To πίσω μέρος είναι άθλιο
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=8278
-
Ένα δικίνητο RAV4 πόση διαφορά στην κατανάλωση να έχει?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ένα δικίνητο RAV4 πόση διαφορά στην κατανάλωση να έχει?Αν αφαιρέσεις τις τριβές των επιπλέον διαφορικών και ημιαξονίων και τα περίπου 150 κιλά λιγότερο βάρος (σαν να μεταφέρει άλλα 2 άτομα πάντα στο αυτοκίνητο) θα έχεις μία εκτίμηση.Για σύγκριση θυμάμαι ότι το 1,8 δικίνητο είχε λίγο καλύτερες επιδόσεις απο το 2lt τετρακίνητο, οπότε ανάλογα θα είναι και η κατανάλωση. Κάπου θα τα έχουν και τα στοιχεία αλλά ποιός ψάχνει ...
-
Η διαφορά βάρους συνήθως είναι κάτω από 100 κιλά (μπορεί και κάτω από 50 πχ στα volvo με haldex ή χωρίς) ενώ η διαφορά στην κατανάλωση είναι λιγότερο από 1lt/100km.
Δεν είναι μηδενική η διαφορά αλλά δεν είναι και κάτι τόσο τραγικό.
Κάτι ακόμα, μπορεί στην ελλάδα να μην έχουμε πολλά χιόνια αλλά έχουμε τραγικούς δρόμους όσον αφορά τον συντελεστή τριβής, η τετρακίνηση είναι σημαντικό πλεονέκτημα.
Kia Soul