-
Σκέφτομαι ότι έχει έρθει η ώρα για ένα δίτροχο και δεν θα είναι ποδήλατο...
Είμαι 23 και η εμπειρία μου μικρή - έχω οδηγήσει μηχανάκι στη Μύκονο και για λίγο ένα Phazer 600 φίλου.
Το μηχανάκι δεν με συγκίνησε, ενώ το Phazer με τρέλανε (παραδόξως οι ταχύτητες δεν με ζόρισαν και δεν μου έσβησε καμία φορά).Η πρώτη ερώτηση: Να βγάλω δίπλωμα για μεγάλη μηχανή ή να βγάλω για εως 125cc και να περιμένω να αναβαθμιστεί μετά από 3 χρόνια μόνο του?
Και η δεύτερη ερώτηση: Ποιά μηχανή να πάρω?
Θέλω κάτι που να με βοηθήσει να μάθω να οδηγάω και να μην πρέπει να παλεύω με την δύναμη που δεν θα μπορώ να τη χειριστώ.
Επίσης με ενδιαφέρουν στροφές και πίστα και λιγότερο η ευθεία.
Με ενδιαφέρει κάτι σε sport ή naked - δηλαδή τύπου Aprilia RS125 ή τύπου Ducati Monster (αλλά σε πολύ πιο αδύναμο φυσικά).Σε on-off, super motard, βέσπα, παπί, κλπ... δεν με ενδιαφέρει οπότε σας παρακαλώ μην κάνετε τον κόπο να προτείνετε τα συν τους.
Τη μηχανή θα την πάρω περισσότερο για να κάνω την πλάκα μου και λιγότερο για μεταφορικό μέσο, οπότε θα κάνει λίγα χιλιόμετρα.
Επίσης δεν θα ήθελα να δώσω παραπάνω από 3000 χωρίς να είναι απόλυτα δεσμευτικό το παραπάνω νούμερο.Γενικά θέλω σχετικά λίγη ροπή, ενώ σκέφτομαι ότι ένα γυμνό θα με αποτρέπει να μαζεύω πολλά χιλιόμετρα.
Πάνω από 500cc δεν παίζει να πάρω.
Σαν άνθρωπος ξέρω ότι αργά ή γρήγορα θα αναζητήσω τα όριά της, οπότε ψάχνω για μια μηχανή που κατά το δυνατόν θα με βοηθήσει αντί να με σκοτώσει.Ως μακράν πρώτη επιλογή σκέφτομαι την Aprilia RS125 σε ελαφρώς μεταχειρισμένη.
Δυστυχώς κάτι άλλο αντίστοιχο δεν έχω βρει (CBR125 δεν θέλω), ενώ σε naked δεν βρίσκω τίποτα καλό κάτω από 500cc.
Εσείς τι προτείνετε? -
Σκέφτομαι ότι έχει έρθει η ώρα για ένα δίτροχο και δεν θα είναι ποδήλατο...
Είμαι 23 και η εμπειρία μου μικρή - έχω οδηγήσει μηχανάκι στη Μύκονο και για λίγο ένα Phazer 600 φίλου.
Το μηχανάκι δεν με συγκίνησε, ενώ το Phazer με τρέλανε (παραδόξως οι ταχύτητες δεν με ζόρισαν και δεν μου έσβησε καμία φορά).Η πρώτη ερώτηση: Να βγάλω δίπλωμα για μεγάλη μηχανή ή να βγάλω για εως 125cc και να περιμένω να αναβαθμιστεί μετά από 3 χρόνια μόνο του?
Και η δεύτερη ερώτηση: Ποιά μηχανή να πάρω?
Θέλω κάτι που να με βοηθήσει να μάθω να οδηγάω και να μην πρέπει να παλεύω με την δύναμη που δεν θα μπορώ να τη χειριστώ.
Επίσης με ενδιαφέρουν στροφές και πίστα και λιγότερο η ευθεία.
Με ενδιαφέρει κάτι σε sport ή naked - δηλαδή τύπου Aprilia RS125 ή τύπου Ducati Monster (αλλά σε πολύ πιο αδύναμο φυσικά).Σε on-off, super motard, βέσπα, παπί, κλπ... δεν με ενδιαφέρει οπότε σας παρακαλώ μην κάνετε τον κόπο να προτείνετε τα συν τους.
Τη μηχανή θα την πάρω περισσότερο για να κάνω την πλάκα μου και λιγότερο για μεταφορικό μέσο, οπότε θα κάνει λίγα χιλιόμετρα.
Επίσης δεν θα ήθελα να δώσω παραπάνω από 3000 χωρίς να είναι απόλυτα δεσμευτικό το παραπάνω νούμερο.Γενικά θέλω σχετικά λίγη ροπή, ενώ σκέφτομαι ότι ένα γυμνό θα με αποτρέπει να μαζεύω πολλά χιλιόμετρα.
Πάνω από 500cc δεν παίζει να πάρω.
Σαν άνθρωπος ξέρω ότι αργά ή γρήγορα θα αναζητήσω τα όριά της, οπότε ψάχνω για μια μηχανή που κατά το δυνατόν θα με βοηθήσει αντί να με σκοτώσει.Ως μακράν πρώτη επιλογή σκέφτομαι την Aprilia RS125 σε ελαφρώς μεταχειρισμένη.
Δυστυχώς κάτι άλλο αντίστοιχο δεν έχω βρει (CBR125 δεν θέλω), ενώ σε naked δεν βρίσκω τίποτα καλό κάτω από 500cc.
Εσείς τι προτείνετε? -
Σκέφτομαι ότι έχει έρθει η ώρα για ένα δίτροχο και δεν θα είναι ποδήλατο...
Είμαι 23 και η εμπειρία μου μικρή - έχω οδηγήσει μηχανάκι στη Μύκονο και για λίγο ένα Phazer 600 φίλου.
Το μηχανάκι δεν με συγκίνησε, ενώ το Phazer με τρέλανε (παραδόξως οι ταχύτητες δεν με ζόρισαν και δεν μου έσβησε καμία φορά).Η πρώτη ερώτηση: Να βγάλω δίπλωμα για μεγάλη μηχανή ή να βγάλω για εως 125cc και να περιμένω να αναβαθμιστεί μετά από 3 χρόνια μόνο του?
Και η δεύτερη ερώτηση: Ποιά μηχανή να πάρω?
Θέλω κάτι που να με βοηθήσει να μάθω να οδηγάω και να μην πρέπει να παλεύω με την δύναμη που δεν θα μπορώ να τη χειριστώ.
Επίσης με ενδιαφέρουν στροφές και πίστα και λιγότερο η ευθεία.
Με ενδιαφέρει κάτι σε sport ή naked - δηλαδή τύπου Aprilia RS125 ή τύπου Ducati Monster (αλλά σε πολύ πιο αδύναμο φυσικά).Σε on-off, super motard, βέσπα, παπί, κλπ... δεν με ενδιαφέρει οπότε σας παρακαλώ μην κάνετε τον κόπο να προτείνετε τα συν τους.
Τη μηχανή θα την πάρω περισσότερο για να κάνω την πλάκα μου και λιγότερο για μεταφορικό μέσο, οπότε θα κάνει λίγα χιλιόμετρα.
Επίσης δεν θα ήθελα να δώσω παραπάνω από 3000 χωρίς να είναι απόλυτα δεσμευτικό το παραπάνω νούμερο.Γενικά θέλω σχετικά λίγη ροπή, ενώ σκέφτομαι ότι ένα γυμνό θα με αποτρέπει να μαζεύω πολλά χιλιόμετρα.
Πάνω από 500cc δεν παίζει να πάρω.
Σαν άνθρωπος ξέρω ότι αργά ή γρήγορα θα αναζητήσω τα όριά της, οπότε ψάχνω για μια μηχανή που κατά το δυνατόν θα με βοηθήσει αντί να με σκοτώσει.Ως μακράν πρώτη επιλογή σκέφτομαι την Aprilia RS125 σε ελαφρώς μεταχειρισμένη.
Δυστυχώς κάτι άλλο αντίστοιχο δεν έχω βρει (CBR125 δεν θέλω), ενώ σε naked δεν βρίσκω τίποτα καλό κάτω από 500cc.
Εσείς τι προτείνετε? -
Θα σου ελεγα να ξεκινησεις με ενα μικρο on-off και στην συνεχεια το πουλας(δεν θα χασεις και πολλα χρηματα) και περνας σε καποιο fazer ή sv
Με 3-4000 βρισκεις οτι θες στα μεταχειρισμεναΑφου οπως λες(και καλα λες) δεν σε ενδιαφερουν οι ευθειες, τοτε μην σε ανησυχει το γυμνο
Καλυτερα μην πας σε διχρονο, γιατι θα σε παιδεψει, και δεν θα μπορεις να κανεις τιποτα
Ειδικα το rs125 ειναι καθαρα πισταδικοΚοιτα να κανεις σωστες μοτοσυκλετικες παρεες και μην παρασυρθεις απο καγκουρες, και ΠΑΝΤΑ κρανος και οχι μονο
Οτι αλλο θες ρωτα
[/list]
-
εφοσον εισαι 23 βγαζεις το μεγαλο διπλωμα μια κ καλη.
το 125 θα το βαρεθεις σχετικα γρηγορα, ενα sv ειναι καλυτερη περιπτωση, εκει κοντα στα 4Κ.
μπορεις να παρεις κ cbr η zxr 400 που τα βρισκεις κατω απο 2Κ κ ειναι μια χαρα πιστευω για αυτο που θες. σου μενουν κ ρεστα για εξοπλισμο! που ειναι απαραιτητος!
-
Ο χρήστης miataman έγραψε:
...Καλύτερα όχι πολλά κυβικα...
Η στάνταρ προσέγγιση είναι με το ον-οφ 250άρι (ή κάτι σαν το cbf 250), το οποίο θα το ξεφορτωθείς μετά από 2-3 χρόνια όταν θα έχεις αποκτήσει την εμπειρία. Μην το βλέπεις στραβά, διότι κάθε τι θέλει και το χρόνο του:
Μέχρι να συνηθίσεις τον τρόπο που μαζεύει χιλιόμετρα η μηχανή, το πως φρενάρει και πως κινούμαστε στο δρόμο γενικότερα (αρχές που ισχύουν για όλων των ειδών και κυβισμών μηχανές) θα έχουν περάσει τα 2 χρόνια και θα μπορείς να αγορασεις αυτό που επιθυμείς και να το κυκλοφορήσεις με μεγαλύτερη ασφάλεια.Αν θελεις σωνει και καλά κυβικα από την αρχή τότε:
CBF 500
3500-4000ευρώ περίπου, όμορφο (υποκειμενική άποψη, βέβαια), αξιόπιστο και πολύ πολύ φιλικό.
Δε θα σου συνιστούσα 125ρι δίχρονο (είχα τέτοιο κάποτε) γιατί θα σου σπάσει τα νεύρα εκτός πίστας (και εντός είναι πολύ πιο δύσκολο από ότιδήποτε άλλο αφού σε 'κρεμάει') και θα ψάχεις να το δώσεις σύντομα.Δίπλωμα αν μπορείς βγάλε το μεγάλο...πραγματικά θα μου έσπαγε τα νεύρα ο περιορισμός!
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
cbr η zxr 400Τι και αν είναι 400ρια, το cbr και πολύ περισσότερο το zxr δεν είναι ακριβώς μηχανάκια για αρχάριους, ρε παιδιά...
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
On-off ή οποιοδήποτε άλλο τύπο εκτός από sport / naked ΔΕΝ θέλω.Το ZXR-400 είδα ότι βρίσκεται με πολύ λίγα χρήματα, αλλά είναι αρκετά παλιό - είναι σοφή κίνηση να πάρει κανείς μηχανή σχεδόν 10ετίας?
Αν και μου άρεσε πολύ, με φοβίζει το βάρος της και η δύναμή της.Ένα Aprilia RS125 τι συντήρηση θα απαιτεί και περίπου τι κόστος θα έχει?
-
Ο χρήστης miataman έγραψε:
Ένα Aprilia RS125 τι συντήρηση θα απαιτεί και περίπου τι κόστος θα έχει?
Eγω γουσταρω τα διχρονα, ΑΛΛΑ, μονο για πιστα ή χωμα
Ενα διχρονο για τον δρομο:
Θα καπνιζει
Θα κανει γκαν-γκαν-γκαν...
Θα βρομας λαδι
Δεν θα τραβαει παρα μονο αναμεσα στις 8456 με 9234 στροφες
Θα πρεπει καθε φορα να ψαχνεις λαδι μιξης
Αν γινει λαθος απο την αντλια λαδιου μιξης, θα τρεχεις για ρεκτιφιε
Καθε τοσα χιλιομετρα, θα πρεπει να αλλαζεις πιστονο-ελατηριοΔυστυχως/ευτυχως η εποχη του διχρονου εφυγε
Πηγαινε σε τετραχρονο
Δες και το CB400
-
Επιπλέον, το RS125 με τον ειδικό χαρακτήρα του είναι τελείως ακατάλληλη επιλογή για ένα αρχάριο.
Αν βρεις ένα Honda Bros (αρχαίο...) 400 ή 600 ίσως σε καλύψει. Μη βλέπεις μόνο τα κυβικά, πιο εύκολο είναι ένα Bros 600 παρά ένα supersport 400...
-
Ο χρήστης miataman έγραψε:
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
On-off ή οποιοδήποτε άλλο τύπο εκτός από sport / naked ΔΕΝ θέλω.Το ZXR-400 είδα ότι βρίσκεται με πολύ λίγα χρήματα, αλλά είναι αρκετά παλιό - είναι σοφή κίνηση να πάρει κανείς μηχανή σχεδόν 10ετίας?
Αν και μου άρεσε πολύ, με φοβίζει το βάρος της και η δύναμή της.Ένα Aprilia RS125 τι συντήρηση θα απαιτεί και περίπου τι κόστος θα έχει?
To zxr από τη μία είναι αρκετά δυνατό (62ίππους!) με πολύ μικρή μάζα και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα σε παρασύρει να το ανοίξεις χωρίς να έχεις την ανάλογη εμπειρία, το 125ρι από την άλλη δεν είναι και τόσο εύκολο στην σπόρ οδήγηση μιας και το φάσμα στροφών που αποδίδει καλά είναι πολύ μικρό.
Τα 125ρια έχουν και τις πιο πολλές πτώσεις στους αγώνες γιατί μπορείς πολύ εύκολα να 'μείνεις' από δύναμη εκεί που δεν πρέπει (π.χ. στην έξοδο στροφής) και αν δεν υπάρχει η ανάλογη εμπειρία τότε : -
Μια αρχαία παροιμία λέει:
το μεγάλο μικραίνει, το μικρό δε μεγαλώνει.
Με λίγα λόγια, βγάλε αρχικά το μεγάλο δίπλωμα, οδήγα μερικές μηχανές που σου αρέσουν εξωτερικά (αφού δεν έχεις την απαιτούμενη πείρα όπως είπες) και αν και οδηγικά σου κάνουν, έλα να μας πεις πού κατέληξες.
Πάντως η διχρονίλα ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Πολλή βρώμα ρε παιδιά...
-
Eγω τον βλεπω το γλυκοκοιταει το RS125 Και καλα κανει βασικα διοτι ειναι πραγματικα ΠΟΛΥ fun να το οδηγας.
Απο εκει και επειτα προσωπικα πιστευω ολοι οι παραπανω δικιο εχουν αλλα αν εισαι σωστος στη συντηρηση δεν θα υπαρχει προβλημα. Η αληθεια ειναι ομως οτι ειναι λιγο ιδιοτροποΑ, και μην περιμενεις για το διπλωμα, μιας και 23 πηγαινε κατευθειαν στο μεγαλο
-
η προταση μου:
honda CB 250 καινουργιο + διπλωμα για απεριοριστα κατευθειαν. (παντως αν βγαλεις για Α1 αλλαζει και γινεται για απεριοριστα σε 2 χρονια και οχι σε τρια)το rs ειναι γαματο αλλα εχει πολλα κουσουρια, μεταξυ αυτων η διχρονιλα του και θελει αρκετη περιποιηση η οποια δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι φθηνη
το cbr 125 ειναι σιγουρα καλυτερο απο παπι αλλα του λειπει δυναμη καθως εισαι 23 και οχι 17 -
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.
Οπότε μάλλον το RS125 το ξεχνάω.Για το Monster 600άρι τι λέτε? Κάνει για αρχάριο?
Ένας φίλος μου πρότεινε το Yamaha Z750 (δεν είμαι πολύ σίγουρος για το Ζ μπροστά) παρόλο που είναι 750άρι ως πολύ καλή επιλογή ή το Fazer 600 (το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά).Μάλλον μόλις βγάλω το δίπλωμα θα πάρω παραμάζωμα τους εμπόρους να δοκιμάσω αυτά που μου αρέσουν και να δω από εκεί και πέρα.
-
Ο χρήστης miataman έγραψε:
...Μάλλον μόλις βγάλω το δίπλωμα θα πάρω παραμάζωμα τους εμπόρους να δοκιμάσω αυτά που μου αρέσουν και να δω από εκεί και πέρα.Αυτη η μαλλον η καλυτερη λυση... Μιας και σε αυτην την κατηγορια, ολες οι μοτοσυκλετες ειναι και ανετες και βολικες, παρε αυτην που θα σου κανει κλικ οταν την δεις κι οδηγησεις... Απλα θελει και λιγη αυτοσυγκρατηση, μιας και εχουν αρκετο γκαζι για εναν αρχαριο σαν κι εσενα...
-
Ο χρήστης miataman έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.
Οπότε μάλλον το RS125 το ξεχνάω.Για το Monster 600άρι τι λέτε? Κάνει για αρχάριο?
Ένας φίλος μου πρότεινε το Yamaha Z750 (δεν είμαι πολύ σίγουρος για το Ζ μπροστά) παρόλο που είναι 750άρι ως πολύ καλή επιλογή ή το Fazer 600 (το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά).Μάλλον μόλις βγάλω το δίπλωμα θα πάρω παραμάζωμα τους εμπόρους να δοκιμάσω αυτά που μου αρέσουν και να δω από εκεί και πέρα.
μηπως σου ειπε kawasaki Z 750?
και αυτο και το fazer ειναι αρκετα δυνατα μηχανακια παντως, δεν υπαρχει καμια συγκριση με το rs 125 καθως η ιπποδυναμη τους ειναι ~πενταπλασιαδεν μπορω να σε 'συμβουλεψω' γιατι δεν ξερω το χαρακτηρα σου, γι'αλλους ειναι οκ για πρωτη μηχανη, αλλους ισως τους φοβισει και ισως αποδειχθει γι'αυτους επικινδυνη για πρωτη μηχανη
ασε που οπως και το monster (που ειναι κουκλα) ξεφευγουν αρκετα απο τα 3 χιλιαρικα ακομα και μεταχειρισμενα παιζουν κοντα στα 2πλασια λεφτα απο τα 3 χιλιαρικαμια αλλη λυση ειναι ισως κανα cb 400 sf μεταχειρισμενο. αρκετη δυναμη για νεο, στα λεφτα σου, αξιοπιστο.
εννοειται ο,τι σκεφτεσαι να παρεις - τεστ drive πρωτα
-
Εκτός του ότι πρόκειται για 35 ξερά δίχρονα άλογα, ίσως όχι το καλύτερο γι αρχάριο, πάει του σκοτωμού έχει και μια αντιπροσωπεία που διψάει για αίμα. Πήγαινε στην απρίλια μια μέρα και πες τους ότι τσάκισες το RSάκι σου και θες 2 πλαστικά. Ελα και πες μας το κουστούμι μετά
-
Εγω σαν πρωτη μου μηχανη πηρα ενα suzuki bandit 400V του 97 το οποιο το βρηκα σε παρα πολυ καλη κατασταση. Γυμνο, μονοφαναρο, ομορφο, φθηνο(κατς των 1000 ευρω).
Αν και εχουν κακη φημη εγω μεσα στους 6 μηνες που το εχω δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα. Απλα καιει λιγο λαδακι το οποιο προσωπικα δε με ενοχλει καθολου. Απο καταναλωση παει πολυ καλα και μπορεις να κανεις ταξιδι αν θες. Για 400αρι ειναι αρκετα γρηγορο.
Επισης ειναι πολυ τιμιο, πολλες φορες το εχω ξεχασει με τη σταθμη του λαδιου κατω απ'το low και παρολο το σκισιμο δεν εχει παραπονεθει καθολου. Εχω κανει ταξιδι με 6η και 12000rpm με μειον 1 λιτρο λαδι. Το συνηστω ανεπιφυλακτα.
Απλα θελει λιγο προσοχη και υπομονη οταν ψαξεις να το αγορασεις γιατι το 90% ειναι χρεπια.
-
Ο χρήστης After έγραψε:
Δες και το CB400+400!
Πολύ ωραίο στην οδήγηση, το γκάζι δεν του λείπει και δεν είναι και τόσο πολύ που να σε τρομάξει. Θα το λατρέψεις.
Τετρακύλινδρος rulez!
Πρώτη Μηχανή - 1η Επιλογή: Aprilia RS125