Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate
    1. Home
    2. Formula 1
    3. [Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 63
    • 64
    • 6 / 64
    Formula 1
    87
    1278
    1144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:

      Νομίζω πάντως η μεγάλη πλειοψηφία των οπαδών της F1, ανεξαρτήτως χρώματος, δεν θέλει κάποια ποινή για τη McLaren. Το πρωτάθλημα έχει πάρει ωραία τροπή και θα ήταν κρίμα να χαλάσει έτσι το πάρτυ.

      Αν αποδειχτει εμπλοκη της ΜακΛαρεν εγω θελω ποινη και μαλιστα αμειλικτη. Δεν καταλαβαινω! Πως αποτρεπεις τετοιες ενεργειες; Με τραβηγμα στο αυτι, πατ στην πλατη και εγγραφη επιπληξη 'ατιμουλικο μην το ξανακανεις';

      Συμφωνω απόλυτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trelo-timoni last edited by

        AMA H MCLAREN ΒΓΕΙ ΕΝΟΧΗ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ Η FERRARI ΕΙΧΕ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΠΑΤΩΜΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ FIA

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ripper last edited by

          Καλα ρε σεις, καθίστε να βγει πρώτα η ποινή (αν υπάρξει) και μετά την κρίνουμε.
          Ακόμη, δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα. Ούτε καν το πως βρέθηκαν τα έγγραφα στα χέρια του μπούφ.. εεε του Coughlan.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            phaethon last edited by

            Τί να σας πω ρε παιδιά... εγώ ποτέ δεν ήμουν οπαδός της McLaren. Το αντίθετο θα έλεγα.
            Έχω μια καλή σολομώντεια πρόταση: Ας τελειώσει το πρωτάθλημα που έχει πάρει φωτιά... και μετά την ακυρώνουν αν θέλουν!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Ο χρήστης cavallino έγραψε:

              'Furthermore, McLaren has categorically established that no Ferrari information has at any stage been used to develop its car.

              Στο μεταξύ, η McLaren διαρκώς τονίζει αυτό το σημείο, ότι δηλαδή δε χρησιμοποιεί ιδέες της Ferrari για το μονοθέσιό της. Καμία αναφορά δε γίνεται στα υπόλοιπα δεδομένα περί διοίκησης, στρατηγικής, ελαστικών κτλ κτλ. Σα να θέλει να στρέψει εκεί το ενδιαφέρον, γνωρίζοντας ότι όντως σχεδιαστικά δεν είχε κάποιο όφελος από τα αρχεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                ... εξηγείται το γιατί ήξεραν το πως ακριβώς δουλεύει το πάτωμα της Ferrari, από τον πρώτο κιόλας αγώνα της χρονιάς. Και όλοι θυμόμαστε βεβαίως, πως άλλαξαν οι κανονισμοί προκειμένου να καταργηθεί, γιατί με τους μέχρι τότε ισχύοντες, ήταν μέσα στα όρια των μετρήσεων σε κάθε περίπτωση.

                Το οποιο βεβαια περσι εγινε απο την αναποδη με το mass damper οποτε δεν πολυδικαιουται να φωναζει η Φεραρι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cavallino last edited by

                  Γιατί; Η Ferrari δεν διαμαρτυρήθηκε για το mass damper στην αρχική του μορφή, αλλά στην εξέλιξή του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Το θεμα ειναι οτι ηξερε λεπτομερως τοσο για την αρχικη μορφη οσο για την εξελιξη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cavallino last edited by

                      Mα δεν ήταν μυστικό η αρχική μορφή. Ούτε ήταν η Renault η πρώτη ομάδα που έβαλε mass damper.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Το δεν ειναι μυστικο ειναι σχετικο, με αυτη την εννοια ουτε το πατωμα της Φεραρι ηταν μυστικο, ουτε μοναδικο στους Ιταλους αρα και τι εγινε που ο τυπος ειχε τα εγγραφα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cavallino last edited by

                          Μα τι λες ρε συ Κωνσταντίνε τώρα; Η ΜcLaren δεν είχε την τεχνογνωσία για τέτοιο πάτωμα. Μόνο η Ferrari κι η BMW είχαν παρόμοιο σύστημα φέτος. Η Ferrari αντιθέτως, είχε χρησιμοποιήσει και η ίδια mass damper (σε νόμιμη μορφή) πέρσι στο Μονακό. Αρκετά πριν διαμαρτυρηθεί για το mass dumbo της Renault λίγους αγώνες αργότερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                            Τί να σας πω ρε παιδιά... εγώ ποτέ δεν ήμουν οπαδός της McLaren. Το αντίθετο θα έλεγα.
                            Έχω μια καλή σολομώντεια πρόταση: Ας τελειώσει το πρωτάθλημα που έχει πάρει φωτιά... και μετά την ακυρώνουν αν θέλουν!

                            Μεχρι να βγει ακρη μαλλον θα εχει ληξει το πρωταθλημα. Παντως δε θα τιμωρηθει Toyota-style οτι και να γινει ακομα και εαν βγουν ολα αληθεια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              frontier last edited by

                              Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                              Γιατί; Η Ferrari δεν διαμαρτυρήθηκε για το mass damper στην αρχική του μορφή, αλλά στην εξέλιξή του.

                              Τα πατώματα έχουν κάποιο flexing είναι γνωστό αυτό. Η McLaren έχει την τεχνογνωσία πάνω σε τέτοια θέματα, αλλά η 'λύση' της Ferrari φέτος ήταν extreme, γιαυτό και ζήτησε διευκρινήσεις για το πόσο extreme μπορεί να είναι μια τέτοια λύση.

                              Συμφωνώ, η Ferrari δεν πρέπει να γκρινιάζει, διότι τα ίδια έκανε και εκείνη πέρσι στη Renault. Όπως η Ferrari διαμαρτυρήθηκε για την εξέλιξη των mass dampers της Renault, έτσι και η McLaren διαμαρτυρήθηκε φέτος για το extremely flexy πάτωμα της Ferrari. Και στη βάση του, το σύστημα της Ferrari ήταν 100% παράνομο και μάλιστα έτσι σχεδιασμένο ώστε να ξεγελά τα tests της FIA

                              Σύμφωνα με τελευταίες δημοσιεύσεις, ο Stepney ειδοποίησε με e-mail τον Coughlan μόνο για το κινούμενο πάτωμα της Ferrari, αλλά δεν έστειλε έγγραφα, οπότε καταρρίπτεται ακόμα ένας ισχυρισμός της Ferrari ότι ο Coughlan είχε το πακέτο από το Μάρτιο.

                              Πηγή: http://www.autosport.com/news/report.php/id/60908

                              Δεν είναι γνωστό αν ο Coughlan έκανε γνωστή την πληροφορία στη McLaren, αλλά το γεγονός ότι δεν υπήρξε διαρροή εγγράφων τότε, δεν είναι πρόβλημα. Είναι γνωστό άλλωστε ότι όλες οι ομάδες παρακολουθούν η μία την άλλη και υπάρχουν φωτογραφίες της F2007 που φαίνεται καθαρά η διάταξη του κινούμενου πατώματος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cavallino last edited by

                                H Ferrari δεν γκρινιάζει επειδή της απαγόρεψαν το πάτωμα. Αυτό όταν έγινε, η Ferrari δεν είπε τίποτα, είπε ΟΚ κρίμα, συνεχίζουμε έτσι. Γκρινιάζει επειδή τα πάντα γύρω από το μονοθέσιό της τα γνώριζαν στη McLaren από το Μάρτιο. Σχέδια, στρατηγικές, χρήση ελαστικών, σύνολο δεδομένων και τηλεμετρίες από τεστ (ως εκείνη τη στιγμή) κλπ. Γκρινιάζει επειδή τα σχέδια αυτά τα είδε ο Coughlan, ο Νeale, o Lowe και ο Whitmarsh. Θα βγούνε αυτά εν καιρώ. Μέχρι τότε η McLaren απλά λέει πως δεν τα είδε κανείς και πως στο μονοθέσιό της δεν υπάρχουν εξαρτήματα παρμένα από τα σχέδια της Ferrari. Το πρώτο είναι ψέμα φυσικά, αυταπόδεικτο, μόνο και μόνο από το γεγονός ότι τουλάχιστον ο Neale (με τα μέχρι τώρα δεδομένα) τα είχε δει (το λέει και στο άρθρο του Autosport αυτό). Το δεύτερο είναι αλήθεια αλλά για τα υπόλοιπα στοιχεία πλην σχεδίων, δεν λέει κουβέντα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ripper last edited by

                                  Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                  Γκρινιάζει επειδή τα σχέδια αυτά τα είδε ο Coughlan, ο Νeale, o Lowe και ο Whitmarsh.

                                  Με λίγα λόγια τα είδαν όλοι εκτός του Dennis;
                                  Θεωρώ ότι η πιθανότητα να μην είδε κάποιος 'μεγάλος' της McLaren τα στοιχεία αυτά είναι περίπου 0,0000000000000000000000000000001%

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Τα τέσσερα παραπάνω ονόματα είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του 'μεγάλου'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                      Μα τι λες ρε συ Κωνσταντίνε τώρα; Η ΜcLaren δεν είχε την τεχνογνωσία για τέτοιο πάτωμα. Μόνο η Ferrari κι η BMW είχαν παρόμοιο σύστημα φέτος. Η Ferrari αντιθέτως, είχε χρησιμοποιήσει και η ίδια mass damper (σε νόμιμη μορφή) πέρσι στο Μονακό. Αρκετά πριν διαμαρτυρηθεί για το mass dumbo της Renault λίγους αγώνες αργότερα.

                                      Νομιζω δεν καταλαβες που εστιαζω. Το πατωμα ειναι το τελευταιο μιας σειρας καινοτομιων που βρισκονται θαμμενες βαθια μεσα σε καποιο μονοθεσιο του grid. Θες μερικες αλλες; Mass damper, βυρηλιο, τριτο πενταλ για εξυπνο φρεναρισμα. Δεν μιλαω για flexi wings που βρισκονται σε κοινη θεα ή για τα οριακα μεγαλυτερα υπο καποιες συνθηκες ελαστικα που ας πουμε μπορουν να αναλυθουν απο φωτογραφιες ψηλης πιστοτητας (αν και εκει καποιος πρεπει πει στον φωτογραφο που ακριβως να κοιταει) αλλα για πραγματα που αν δεν ξερεις που να κοιταξεις και τι περιπου κανουν δεν τα αντιλαμβανεσαι ποτε.

                                      Αν πιστευεις οτι ολα αυτα τα σκεφτηκαν περισσοτερες απο μια ομαδες ταυτοχρονα ή εστω την ιδια χρονια χωρις καμια εσωτερικη ρουφιανια απο το στρατοπεδο των καινοτομων τοτε πασο. Ποσο μαλλον οταν για χρονια υπαρχουν παραπονα οτι ο ρουφιανος ειναι η ιδια η FIA προς οφελος συγκεκριμενης ομαδας. Τελοσπαντων για μενα ειναι ξεκαθαρο οτι σε καθε κορυφαια ομαδα υπαρχει τουλαχιστον ενας Stepney, πιθανοτατα μαλιστα ενας Stepney για καθε ομαδα αντιπαλο. Το μονο που διαφερει ειναι αν καινοτομια που ρουφιανευεται κολλαει στο αλλο μονοθεσιο, αν γινεται κατι τετοιο τοτε κανεις δε λεει κουβεντα, αν δε γινεται αρχιζει το καρφωμα. Που και παλι για τον καινοτομο δεν λεει τιποτα αν στο μεταξυ για μιση χρονια ειχε σοβαρο πλεονεκτημα, ουσιαστικα το κερδος του εχει ηδη εκταμιευτει (αν βεβαια οι οδηγοι δεν τα εχουν κανει μανταρα).

                                      Με βαση αυτα μην περιμενεις να κλαψω για την καημενη τη Φεραρι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        And the proof...

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Y
                                          yiannisgr last edited by

                                          Nikos147, έγραψες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Nikos147

                                            έχει ξαναμπεί σε άλλο topic της F1...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 6 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr